Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λωρίδα επιτάχυνσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Λωρίδα επιτάχυνσης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    23
    37
    828
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tassos last edited by

      Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tassos last edited by

        Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tassos last edited by

          Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spiros19 last edited by

            Ο χρήστης TASSOS έγραψε:
            Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??

            ναι ισχυει και στην ελλαδα, και ειναι αυτο που εχει η ΑΟ και η Π.Υ. και ειναι αυτη η λωριδα μολις μπαινεις που ειναι καμια εκατοστη μετρα, και ειναι πιο δεξια και απο την δεξια λωριδα... ΕΙναι για να σου δωσει χρονο να πιασεις 80-100 και να μη μπεις με 30 στον αυτοκινητοδρομο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              markvag last edited by

              Ναι... είναι η λωρίδα που χρησιμοποιούν πολλοί σαν 2η βοηθητική και κλείνουν το δρόμο αυτών που βγαίνουν στον αυτοκινητόδρομο

              Είναι η λωρίδα που πολλοί δεν χρησιμοποιούν ποτέ (από τον άλλο δρόμο κατευθείαν στην αριστερή με 50)

              Είναι η λωρίδα που πολλοί αναρωτιούνται τι κάνει...

              Κανονικά όμως είναι αυτό που λέει ο Σπύρος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Είναι μια λωρίδα περιορισμένου μήκους (50-100μ) επιπλέον των άλλων δύο, η οποία αποτελεί συνέχεια μιας εισόδου στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και διαχωρίζεται από τις άλλες με συνεχή γραμμή μέχρι το τέλος της. Σκοπός της είναι να μπορέσουν τα αυτοκίνητα που εισέρχονται σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας να επιταχύνουν ανενόχλητα εξισώνοντας την ταχύτητά τους με εκείνα που ήδη κινούνται στο δρόμο ώστε να μπορέσουν να μπουν ομαλά στην κυκλοφορία. Προφανώς η χρήση των λωρίδων επιτάχυνσης απαγορεύεται σε αυτούς που κινούνται ήδη στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

                Edit: Ένας-ένας, μη βιαζόμαστε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Λωρίδα επιτάχυνσης?Ποια λωρίδα επιτάχυνσης?Α, εγώ δεν χρειάζομαι τέτοια, εξάλλου όταν βγαίνω στην Εθνική δεν επιταχύνω, είναι πιο ασφαλές έτσι!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ioannism last edited by

                    Ένα πράγμα με ανησυχεί. Θεωρώ ότι όποιος μπαίνει εδώ μέσα ενδιαφέρεται για την οδήγηση. Ο φίλος Τάσος ενώ ενδιαφέρεται δεν γνώριζε. Αυτοί που δεν ενδιαφέρονται φανταστείτε τι κάνουν…
                    Κάθε μέρα θέλω να σκοτώσω μερικούς που βλέπω να πατάνε φρένο αντί να επιταχύνουν μέσα στη λωρίδα επιταχύνσεως. Νομίζω ότι είναι απαράδεκτο να μην γνωρίζουμε τα βασικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • X
                      x-rover last edited by

                      Και μιλάτε για οδηγούς που δεν γνωρίζουν, εγώ τι να πω που έπεσα σε μπάτσο που δεν γνώριζε τι είναι και με έγραψε γιατί λέει ότι βγήκα στον δρόμο με αποτέλεσμα να παραβιάσω την προτεραιότητα του άλλου που κινούνταν ήδη στον δρόμο. Και το γελοίο της υπόθεσης ότι το περιπολικό της τροχαίας ήταν σταματημένο μέσα στην λωρίδα επιτάχυνσης! Εγώ που βγήκα στην λωρίδα ενοχλούσα, αυτός που πάρκαρε το περιπολικό εκεί δεν ενοχλούσε!! Μάλλον νόμιζε ότι είναι παρκινγκ αυτή η λωρίδα!!!

                      Υ.Γ. Και για να μην στέλνετε και λέτε μήπως εχω βγει στον δρόμο σας το ξαναλέω ότι δεν βγήκα στο δρόμο αλλά στην λωρίδα επιτάχυνσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Να σας πω και εγώ τι μου είχε συμβεί μια φορά σε τέτοια λωρίδα επιτάχυνσης. Είμαι στο Ξυλόκαστρο και βγαίνω με κατεύθυνση την Αθήνα. Ότι αρχίζω να επιταχύνω ο οδηγός ενός Volvo (δεν έχει σημασία η μάρκα, απλά το θυμάμαι), που κινούνταν επί της οδού, εισέρχεται απότομα μπροστά μου με κίνδυνο να συγκρουστώ μαζί του πλαγίως. Το τι ήθελε ήταν απλό: Να σταματήσει, γιατί το άνοιγμα το θεώρησε χώρο στάσης... (ήταν νύχτα βέβαια...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kacey last edited by

                          den nomizw o filos tassos na mhn 3erei ti einai ayto to pragma, isws na mhn gnwrize h synedese sto myalo toy oti onomazetai 'lwrida epitaxynshs'. Etsi ki alliws oloi tiw xrhsimopoioume sthn e8nikh.

                          H akoma xeiroterh plaka 3eretai pia einai? Oti h lwrida epitaxynshs, poy einai gia na epitaxyneis otan mpaineis sthn e8nikh kai einai apokleistikhs xrhshs aytoy poy mpainei sthn e8nikh, polles fores EXEI STOP...

                          Ama dhladh ekei poy proxwras kanonika sthn lwrida epitaxynshs gia na mpeis sthn e8nikh kapoios poy einai hdh sthn e8nbikh parabiasei thn sta8erh leykh grammh (poy deixnei akribws oti DEN einai pros xrhsh apo opoion hdh kineitai sthn e8nikh), kai peseis panw toy, ftais meta giati den stamathses sto stop....

                          (sorry no ellhnikos se ayto to kompioytor )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            servmx last edited by

                            Καθημερινά στην Αττική οδό πολλοί πηγαίνουν σε διάφορες εισόδους από τη λωρίδα επιτάχυνσης κατευθείαν στην αριστερή λωρίδα αδιαφορώντας επιδεικτικά για τους ήδη κινούμενους στην Α.Ο.

                            Γιάννης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης servmx έγραψε:
                              Καθημερινά στην Αττική οδό πολλοί πηγαίνουν σε διάφορες εισόδους από τη λωρίδα επιτάχυνσης κατευθείαν στην αριστερή λωρίδα αδιαφορώντας επιδεικτικά για τους ήδη κινούμενους στην Α.Ο.

                              Γιάννης

                              Και στο ποτάμι και στη Συγγρού και... και... το σύνδρομο της αριστερής

                              Και βέβαια είναι αιτία δημιουργίας κίνησης, αφού αναγκατικά αυτοί που έρχονται θα φρενάρουν για να μην πέσουν πάνω στους άσχετους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                avel last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                Και στο ποτάμι και στη Συγγρού

                                Μόνο που στη Συγγρού τις δεξιές εσοχές (για έξοδο από & είσοδο στη Συγγρού) τις έχουν καταλάβει τα παρκαρισμένα.

                                Και την κανονική δεξιά λωρίδα από τις 4, τα διπλοπαρκαρισμένα & αυτά που κάνουν στάση.

                                Οπότε εκεί στρίβουμε και επιταχύνουμε ή στην πρώτη ή στη δεύτερη λωρίδα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                                  Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??

                                  ναι ισχυει και στην ελλαδα, και ειναι αυτο που εχει η ΑΟ και η Π.Υ. και ειναι αυτη η λωριδα μολις μπαινεις που ειναι καμια εκατοστη μετρα, και ειναι πιο δεξια και απο την δεξια λωριδα... ΕΙναι για να σου δωσει χρονο να πιασεις 80-100 και να μη μπεις με 30 στον αυτοκινητοδρομο...

                                  Καλα μιλαμε σε 100 μετρα πρεπει να χτυπησει κανεις το οριο ταχυτητας; δηλαδη απο 20 χιλομετρα οταν μπαινεις μεσα πρεπει να βαλεις τα afterburners

                                  Παντως τοπικα εκτος απο μερικους παπαρες φορτηγατζηδες που δεν θελουν να σε αφησουν μεσα δεν ειναι μεγαλο προβλημα.

                                  Νικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Δεν έχω δει μέχρι τώρα κανέναν να μπαίνει από κόμβο σε αυτοκινητόδρομο στη λωρίδα επιτάχυνσης με λιγότερα από 50...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                      Δεν έχω δει μέχρι τώρα κανέναν να μπαίνει από κόμβο σε αυτοκινητόδρομο στη λωρίδα επιτάχυνσης με λιγότερα από 50...

                                      Μαλλον δεν κυκλοφορεις πολυ...

                                      Στο κατω κατω ρε παιδια τοσο πολυ κολλησατε στα νουμερα? Να τα αλλαξω αν ειναι. Δεν τα σκεφτηκα, απλα τα εγραψα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Το γεγονός ότι πολλοί (ακόμα και επαγγελματίες και αστυνόμοι) δεν ξέρουν τι είναι και σε τί αποσκοπεί και πώς συμπεριφερόμαστε στη λωρίδα επιτάχυνσης και στη βοηθητική λωρίδα έκτακτης ανάγκης δείχνει το χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης των οδηγών αλλά και τον ανύπαρκτο βαθμό ενημέρωσης των πολιτών από την πολιτεία.....
                                        Μου τη δίνουν αυτοί που σταματάνε αντί να επιταχύνουν σε λωρίδα επιτάχυνσης μόλις αντιληφθούν ότι βγαίνουν σε μεγάλο δρόμο....
                                        Μερικές φορές που το ξέρω ότι θα γίνει αφήνω απόσταση οπότε να έχω επιταχύνει από πριν και να μπορέσω να αλλάξω λωρίδα και να μην μείνω ακίνητος στο τέλος της λωρίδας..... (έξοδος από Καλιρρόης για Συγγρού).
                                        Ατυχήματα συχνά δημιουργούνται με τη στάση πολλών (2-3 αυτοκίνητα όχι 1 και μάλιστα συχνά!) στην έξοδο από Αχαρνών δεξιά για ΕΟ Λαμίας..... όπου μερικές φορές σταματάει και η αστρονομία (μάλλον τα άστρα θα κοιτάνε... του ουρανού όχι τα Opel.... γιατί αστυνομία σίγουρα δεν είναι με τέτοια που κάνουν....)!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexx last edited by

                                          Για να βγεις από Λ. Αθηνών στην Κηφισού προς ΠΕΙΡΑΙΑ έχεις λωρίδα επιτάχυνσης στην αριστερή λωρίδα... εκεί είναι που θα έχεις πρόβλημα αν δεν επιταχύνεις (είναι και σχετικα μικρή σε μήκος η λωρίδα εκεί).

                                          Θα ήθελα να ήξερα ποιος τον σχεδίασε αυτόν τον κόμβο. Αν και μυρίζομαι ότι κάποιος έφαγε τα λεφτά για ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ κόμβο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης alexx έγραψε:
                                            Για να βγεις από Λ. Αθηνών στην Κηφισού προς ΠΕΙΡΑΙΑ έχεις λωρίδα επιτάχυνσης στην αριστερή λωρίδα... εκεί είναι που θα έχεις πρόβλημα αν δεν επιταχύνεις (είναι και σχετικα μικρή σε μήκος η λωρίδα εκεί).

                                            Θα ήθελα να ήξερα ποιος τον σχεδίασε αυτόν τον κόμβο. Αν και μυρίζομαι ότι κάποιος έφαγε τα λεφτά για ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ κόμβο...

                                            Και η έξοδος με φανάρι νωρίτερα στην Καβάλας είναι στην αριστερή

                                            Υπάρχει ολόκηρο τόπικ με τα θαύματα του Κηφισσού

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr