-
Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??
-
Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??
-
Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??
-
Ο χρήστης TASSOS έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??ναι ισχυει και στην ελλαδα, και ειναι αυτο που εχει η ΑΟ και η Π.Υ. και ειναι αυτη η λωριδα μολις μπαινεις που ειναι καμια εκατοστη μετρα, και ειναι πιο δεξια και απο την δεξια λωριδα... ΕΙναι για να σου δωσει χρονο να πιασεις 80-100 και να μη μπεις με 30 στον αυτοκινητοδρομο...
-
Ναι... είναι η λωρίδα που χρησιμοποιούν πολλοί σαν 2η βοηθητική και κλείνουν το δρόμο αυτών που βγαίνουν στον αυτοκινητόδρομο
Είναι η λωρίδα που πολλοί δεν χρησιμοποιούν ποτέ (από τον άλλο δρόμο κατευθείαν στην αριστερή με 50)
Είναι η λωρίδα που πολλοί αναρωτιούνται τι κάνει...
Κανονικά όμως είναι αυτό που λέει ο Σπύρος...
-
Είναι μια λωρίδα περιορισμένου μήκους (50-100μ) επιπλέον των άλλων δύο, η οποία αποτελεί συνέχεια μιας εισόδου στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και διαχωρίζεται από τις άλλες με συνεχή γραμμή μέχρι το τέλος της. Σκοπός της είναι να μπορέσουν τα αυτοκίνητα που εισέρχονται σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας να επιταχύνουν ανενόχλητα εξισώνοντας την ταχύτητά τους με εκείνα που ήδη κινούνται στο δρόμο ώστε να μπορέσουν να μπουν ομαλά στην κυκλοφορία. Προφανώς η χρήση των λωρίδων επιτάχυνσης απαγορεύεται σε αυτούς που κινούνται ήδη στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
Edit: Ένας-ένας, μη βιαζόμαστε!
-
Λωρίδα επιτάχυνσης?Ποια λωρίδα επιτάχυνσης?Α, εγώ δεν χρειάζομαι τέτοια, εξάλλου όταν βγαίνω στην Εθνική δεν επιταχύνω, είναι πιο ασφαλές έτσι!!!
-
Ένα πράγμα με ανησυχεί. Θεωρώ ότι όποιος μπαίνει εδώ μέσα ενδιαφέρεται για την οδήγηση. Ο φίλος Τάσος ενώ ενδιαφέρεται δεν γνώριζε. Αυτοί που δεν ενδιαφέρονται φανταστείτε τι κάνουν…
Κάθε μέρα θέλω να σκοτώσω μερικούς που βλέπω να πατάνε φρένο αντί να επιταχύνουν μέσα στη λωρίδα επιταχύνσεως. Νομίζω ότι είναι απαράδεκτο να μην γνωρίζουμε τα βασικά. -
Και μιλάτε για οδηγούς που δεν γνωρίζουν, εγώ τι να πω που έπεσα σε μπάτσο που δεν γνώριζε τι είναι και με έγραψε γιατί λέει ότι βγήκα στον δρόμο με αποτέλεσμα να παραβιάσω την προτεραιότητα του άλλου που κινούνταν ήδη στον δρόμο. Και το γελοίο της υπόθεσης ότι το περιπολικό της τροχαίας ήταν σταματημένο μέσα στην λωρίδα επιτάχυνσης! Εγώ που βγήκα στην λωρίδα ενοχλούσα, αυτός που πάρκαρε το περιπολικό εκεί δεν ενοχλούσε!! Μάλλον νόμιζε ότι είναι παρκινγκ αυτή η λωρίδα!!!
Υ.Γ. Και για να μην στέλνετε και λέτε μήπως εχω βγει στον δρόμο σας το ξαναλέω ότι δεν βγήκα στο δρόμο αλλά στην λωρίδα επιτάχυνσης.
-
Να σας πω και εγώ τι μου είχε συμβεί μια φορά σε τέτοια λωρίδα επιτάχυνσης. Είμαι στο Ξυλόκαστρο και βγαίνω με κατεύθυνση την Αθήνα. Ότι αρχίζω να επιταχύνω ο οδηγός ενός Volvo (δεν έχει σημασία η μάρκα, απλά το θυμάμαι), που κινούνταν επί της οδού, εισέρχεται απότομα μπροστά μου με κίνδυνο να συγκρουστώ μαζί του πλαγίως. Το τι ήθελε ήταν απλό: Να σταματήσει, γιατί το άνοιγμα το θεώρησε χώρο στάσης... (ήταν νύχτα βέβαια...)
-
den nomizw o filos tassos na mhn 3erei ti einai ayto to pragma, isws na mhn gnwrize h synedese sto myalo toy oti onomazetai 'lwrida epitaxynshs'. Etsi ki alliws oloi tiw xrhsimopoioume sthn e8nikh.
H akoma xeiroterh plaka 3eretai pia einai? Oti h lwrida epitaxynshs, poy einai gia na epitaxyneis otan mpaineis sthn e8nikh kai einai apokleistikhs xrhshs aytoy poy mpainei sthn e8nikh, polles fores EXEI STOP...
Ama dhladh ekei poy proxwras kanonika sthn lwrida epitaxynshs gia na mpeis sthn e8nikh kapoios poy einai hdh sthn e8nbikh parabiasei thn sta8erh leykh grammh (poy deixnei akribws oti DEN einai pros xrhsh apo opoion hdh kineitai sthn e8nikh), kai peseis panw toy, ftais meta giati den stamathses sto stop....
(sorry no ellhnikos se ayto to kompioytor )
-
Καθημερινά στην Αττική οδό πολλοί πηγαίνουν σε διάφορες εισόδους από τη λωρίδα επιτάχυνσης κατευθείαν στην αριστερή λωρίδα αδιαφορώντας επιδεικτικά για τους ήδη κινούμενους στην Α.Ο.
Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Καθημερινά στην Αττική οδό πολλοί πηγαίνουν σε διάφορες εισόδους από τη λωρίδα επιτάχυνσης κατευθείαν στην αριστερή λωρίδα αδιαφορώντας επιδεικτικά για τους ήδη κινούμενους στην Α.Ο.Γιάννης
Και στο ποτάμι και στη Συγγρού και... και... το σύνδρομο της αριστερής
Και βέβαια είναι αιτία δημιουργίας κίνησης, αφού αναγκατικά αυτοί που έρχονται θα φρενάρουν για να μην πέσουν πάνω στους άσχετους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και στο ποτάμι και στη ΣυγγρούΜόνο που στη Συγγρού τις δεξιές εσοχές (για έξοδο από & είσοδο στη Συγγρού) τις έχουν καταλάβει τα παρκαρισμένα.
Και την κανονική δεξιά λωρίδα από τις 4, τα διπλοπαρκαρισμένα & αυτά που κάνουν στάση.
Οπότε εκεί στρίβουμε και επιταχύνουμε ή στην πρώτη ή στη δεύτερη λωρίδα.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τι είναι η λωρίδα επιτάχυνσης κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες. Ισχύει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ??
ναι ισχυει και στην ελλαδα, και ειναι αυτο που εχει η ΑΟ και η Π.Υ. και ειναι αυτη η λωριδα μολις μπαινεις που ειναι καμια εκατοστη μετρα, και ειναι πιο δεξια και απο την δεξια λωριδα... ΕΙναι για να σου δωσει χρονο να πιασεις 80-100 και να μη μπεις με 30 στον αυτοκινητοδρομο...
Καλα μιλαμε σε 100 μετρα πρεπει να χτυπησει κανεις το οριο ταχυτητας; δηλαδη απο 20 χιλομετρα οταν μπαινεις μεσα πρεπει να βαλεις τα afterburners
Παντως τοπικα εκτος απο μερικους παπαρες φορτηγατζηδες που δεν θελουν να σε αφησουν μεσα δεν ειναι μεγαλο προβλημα.
Νικος
-
Δεν έχω δει μέχρι τώρα κανέναν να μπαίνει από κόμβο σε αυτοκινητόδρομο στη λωρίδα επιτάχυνσης με λιγότερα από 50...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν έχω δει μέχρι τώρα κανέναν να μπαίνει από κόμβο σε αυτοκινητόδρομο στη λωρίδα επιτάχυνσης με λιγότερα από 50...Μαλλον δεν κυκλοφορεις πολυ...
Στο κατω κατω ρε παιδια τοσο πολυ κολλησατε στα νουμερα? Να τα αλλαξω αν ειναι. Δεν τα σκεφτηκα, απλα τα εγραψα...
-
Το γεγονός ότι πολλοί (ακόμα και επαγγελματίες και αστυνόμοι) δεν ξέρουν τι είναι και σε τί αποσκοπεί και πώς συμπεριφερόμαστε στη λωρίδα επιτάχυνσης και στη βοηθητική λωρίδα έκτακτης ανάγκης δείχνει το χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης των οδηγών αλλά και τον ανύπαρκτο βαθμό ενημέρωσης των πολιτών από την πολιτεία.....
Μου τη δίνουν αυτοί που σταματάνε αντί να επιταχύνουν σε λωρίδα επιτάχυνσης μόλις αντιληφθούν ότι βγαίνουν σε μεγάλο δρόμο....
Μερικές φορές που το ξέρω ότι θα γίνει αφήνω απόσταση οπότε να έχω επιταχύνει από πριν και να μπορέσω να αλλάξω λωρίδα και να μην μείνω ακίνητος στο τέλος της λωρίδας..... (έξοδος από Καλιρρόης για Συγγρού).
Ατυχήματα συχνά δημιουργούνται με τη στάση πολλών (2-3 αυτοκίνητα όχι 1 και μάλιστα συχνά!) στην έξοδο από Αχαρνών δεξιά για ΕΟ Λαμίας..... όπου μερικές φορές σταματάει και η αστρονομία (μάλλον τα άστρα θα κοιτάνε... του ουρανού όχι τα Opel.... γιατί αστυνομία σίγουρα δεν είναι με τέτοια που κάνουν....)! -
Για να βγεις από Λ. Αθηνών στην Κηφισού προς ΠΕΙΡΑΙΑ έχεις λωρίδα επιτάχυνσης στην αριστερή λωρίδα... εκεί είναι που θα έχεις πρόβλημα αν δεν επιταχύνεις (είναι και σχετικα μικρή σε μήκος η λωρίδα εκεί).
Θα ήθελα να ήξερα ποιος τον σχεδίασε αυτόν τον κόμβο. Αν και μυρίζομαι ότι κάποιος έφαγε τα λεφτά για ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ κόμβο...
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Για να βγεις από Λ. Αθηνών στην Κηφισού προς ΠΕΙΡΑΙΑ έχεις λωρίδα επιτάχυνσης στην αριστερή λωρίδα... εκεί είναι που θα έχεις πρόβλημα αν δεν επιταχύνεις (είναι και σχετικα μικρή σε μήκος η λωρίδα εκεί).Θα ήθελα να ήξερα ποιος τον σχεδίασε αυτόν τον κόμβο. Αν και μυρίζομαι ότι κάποιος έφαγε τα λεφτά για ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ κόμβο...
Και η έξοδος με φανάρι νωρίτερα στην Καβάλας είναι στην αριστερή
Υπάρχει ολόκηρο τόπικ με τα θαύματα του Κηφισσού
Λωρίδα επιτάχυνσης