Ο χρήστης asteris έγραψε:
.....αλλά αρκετά ώστε να χάσει 1.5 λίτρο παραφλού στους 2 μήνες που έχω το υγραέριο.
Φιλικά και χωρίς να θέλω να σε κατηγορήσω, 2 μήνες και το καπό δεν το άνοιξες να δεις αν έχει λάδια και νερά;
Ο χρήστης asteris έγραψε:
.....αλλά αρκετά ώστε να χάσει 1.5 λίτρο παραφλού στους 2 μήνες που έχω το υγραέριο.
Φιλικά και χωρίς να θέλω να σε κατηγορήσω, 2 μήνες και το καπό δεν το άνοιξες να δεις αν έχει λάδια και νερά;
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Οι πρατηριουχοι Αθηνών και εγκαταστατες παράλληλα όπως μπιρμπος, λογοθέτης , Κεφαληνια, (Αλιμος) και άλλοι πρέπει να διευκρινισουν τι θέλουνΑ. Μικρό κέρδος στο καύσιμο πχ 5-6 λεπτα και τιμη στην αντλία 90-92 λεπτα ;
Αν ναι τότε θα εξακολουθήσουν να γινοντε εγκαταστάσεις οπότε η πίτα θα συνεχισει να μεγαλώνει (0,92-1.55 έχει νόημα )Β. κέρδος 15 λεπτα στο λιτρο και τιμή στα 98-99 λεπτα δεν υπαρχει περίπτωση με τη βενζίνη στο 1.55 ( και το υγραεριο στο 1,20 με την αύξηση της κατανάλωσης να δουν νέα εγκατάσταση και νέο πελάτη να βάζει γκάζι
Σχόλιο δεν είνσι έξυπνοι σαν το φαρμακη να απλώνει τον τραχσνα !!
Φθηνή τιμη ίσον πιο πολλοί πελάτες και κέρδος απο το συνεργείο .... υψηλή τιμη ίσον κλείσιμο πρατηρίων δεν φτάνει η πίτα για όλους με μόνο αυτα τα αμάξια που έχει η Αθηνα σήμερα ... οτσν ανοίξει στο άλιμο το δεύτερο πρατήριο μπροστά στο καρεφουρ θα πάρει απο τον άλλον 10000 λίτρα τη μέρα απο τα 20000 σήμερα
Ειναι γελοίο οι πρατηριουχοι εγκαταστατες να βάζουν εκτός των 9 λεπτών αύξηση του φόρου αλλα 2-4 λεπτα πανω την τιμη ...αυτοί οι πρατηριουχοι μέχρι να η βενζίνη να πάρει τη ανηφόρα θα έπρεπε να απορροφήσουν την αύξηση όχι να ανεβάσουν δεν βλέπουν οτι βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους ;
Επειδή είχα πάει πρόσφατα για service είδα ότι από την προηγούμενη εβδομάδα υπήρχαν ήδη πολλές ακυρώσεις για εγκατάσταση υγραερίου. Προσωπικά έχω σταμπάρει 2-3 πρατήρια που έβαλαν μόνο 8 λεπτά αύξηση και πλέον μόνο σε αυτούς βάζω. Και πως είναι δυνατόν να είναι και τα φθηνότερα και πριν την αύξηση. Δηλαδή αυτοί που είχαν ήδη τσιμπημένη την τιμή να έχουν βάλει και μεγαλύτερη αύξηση. Μερικοί δεν παίζονται.
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Τα πρατηρια υγραεριου εχουν μικρες δεξαμενες! Τα περισσοτερα γεμιζουν με 7000-75000 λιτρα... Αρα σχεδον ανα 1-2 μερες και πολλες φορες και καθε μερα υπαρχει ανεφοδιασμος!Και εγω να δεχτω οτι 5-10 πρατηριουχοι αποφασισαν να κλεψουν και ανεβασαν την τιμη χωρις να παραλαβουν και κερδισαν το αστρονομικο ποσο των 200 ευρω επιπλεον! Εσεις τους κατηγορειτε ολους... Και αυτους που οντως παρελαβαν την Δευτερα και πουλουσαν την Δευτερα και την Τριτη το πρωι με ζημια!!!!
Ο φορος μαθευτηκε απο τις εταιριες που εμπορευονται χονδρικα το υγραεριο την Τριτη το πρωι και εφαρμοστηκε ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ απο την Δευτερα! Γιατι κανεις δεν φωναζει για τα πρατηρια που πουλουσαν την Δευτερα και αρκετες ωρες της Τριτης σε τιμες κατω του κοστους???
Λες και το προβλημα ειναι αν θα βγαλει το λαμογιο ο βενζινας και 200 ευρω παραπανω για μια μερα!!!! Αυτο ειναι το δεντρο... Αλλα ολοι σας χανετε το δασος σαν καταναλωτες!!!! Και αυτο δεν ισχυει μονο για το υγραεριο... Και στις βενζινες το ιδιο πραγμα ειναι!!! Θα πληρωνετε απο εδω και εμπρος περι τα 3 ευρω επιπλεον νταβατζιλικι στο κρατος και ο κα'ι'μος σας ειναι ακομα το λαμογιο ο βενζινας!!!
1ον μπορεί να λες ότι θέλεις γιατί βασίζεσαι στην ανωνυμία που σου προσφέρει η πόλη αλλά επειδή εγώ ζω στην επαρχία σε πληροφορώ ότι εδώ έχουν πολύ μεγαλύτερες δεξαμενές και επειδή δεν έχει τόσα πολλά υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα εδώ δεν αγοράζουν υγραέριο κάθε μέρα όπως ισχυρίζεσαι.
2ον πως είναι δυνατόν τα πρατήρια στην Θεσσαλονίκη να έχουν όλα υψηλότερη τιμή από αυτά που βρίσκονται λίγο πιο έξω από την Θεσσαλονίκη. Και μιλάω και ακόμα για αυτά που βρίσκονται έξω από τα διυλιστήρια και πρακτικά δεν έχουν μεταφορικά, που ως γνωστών το χρησιμοποιείτε σαν δικαιολογία. Να μην μιλήσω για τιμές σε άλλους νομούς που είναι πολύ χαμηλότερες.
Και δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι πρατήριο που δεν έχω δει αυτοκίνητο ποτέ να βάζει υγραέριο λόγω τιμής και ύπαρξης άλλου πρατηρίου πιο φθηνού κοντά βάζει υγραέριο κάθε μέρα; Δηλαδή αυτοί που έχουν κίνηση βάζουν κάθε 3ώρο ας πούμε;
Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι με τιμή υγραερίου στο 1.20 δεν συμφέρει να κινούμαστε με υγραέριο αν βάλεις μέσα και την πιθανή ζημία που μπορεί να βγάλει, και έτσι όπως το πάτε και εσείς και το κράτος σε 3 μήνες από τώρα εκεί θα είναι η τιμή.
Αν δεν ψηφιστεί και δεν δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως τίποτα δεν ισχύει. Απλά επειδή ως γνωστών δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στην Ελλάδα μερικοί 'έξυπνοι' πάνε να εκμεταλλευτούν την κατάσταση. Όπως πολύ απλά όταν αυξανόταν και η τιμή στην βενζίνη οι αυξήσεις περνούσαν ακαριαία στην τιμή λες και όλα τα βενζινάδικα γεμίζουν κάθε μέρα και όταν υπήρχαν μειώσεις έκαναν 10 και 15 μέρες να εμφανιστούν στα πρατήρια. Αλλά που να βρεθεί κανένας πολιτικός να ελέγξει, αυτοί έχουν βρει τον εύκολο τρόπο, κόβουν μισθούς και συντάξεις, τους πιασμένους δηλαδή.
Απορώ γιατί ασχολείστε με τους αλεξιπτωτιστές. Όσο περισσότερο του απαντάτε τόσο το συνεχίζει.
Ο χρήστης bebes έγραψε:
βλεπω στη Θεσσαλονικη τα φτηνα πρατηρια εφτασαν το πετρελαιο κινησης στο 1,40€ (ισως και χαμηλότερα)
το αεριο παιζει στα 0,895 στον κυριο ογκο των πρατηριων.
Η τιμη αυτη ειναι απαραδεκτα υψηλη οταν στη Λαρισα πχ τα περισσοτερα πρατηρια κυμαινονται μεταξυ 0,81 και 0,83€.
ειμαι σιγουρος οτι τα πρατηρια εχουν φτιαξει ενα καρτελ αφου μεχρι πριν μερικους μηνες η Θεσσαλονικη ηταν σαφως φτηνότερη.
Δεν χρειάζεται συζήτηση ότι υπάρχει καρτέλ στην Θεσσαλονίκη. Δεν μπορεί στους γύρω νομούς να πουλούν πιο φθηνά από ότι πουλάνε βενζινάδικα στην θεσσαλονίκη, και με μεγάλη διαφορά όχι 1 ή 2 λεπτά. Επειδή με βολεύει λόγω δουλείας έχω σταματήσει να βάζω στην θεσσαλονίκη και βάζω από βενζινάδικα που είναι λίγο πιο μακριά. Παράδειγμα τα βενζινάδικα στα μουδανιά χαλκιδικής, πέρσι το καλοκαίρι ήταν ακριβότερα από την θεσσαλονίκη λόγω τουριστικής περιόδου και στυγνής εκμετάλλευσης των τουριστών, φέτος όμως το καλοκαίρι η τιμή δεν έφτασε καν την τιμή της θεσσαλονίκης, φανταστείτε πόσο παραπάνω είναι η τιμή λόγω καρτέλ στην θεσσαλονίκη. Η θεσσαλονίκη έχει ίδια τιμή ίσως και υψηλότερη από τους ΣΕΟ στην εθνική οδό, που πάντα ήταν γνωστοί για την αυξημένη τιμή που έχουν.
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Είναι πολύ πιθανό να συνέβη αυτό που λες. Πολλά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα όταν η μπαταρία αρχίζει να πέφτει, ακόμα και αν καταφέρνει να γυρίσει τη μίζα.Βγάζοντας όμως τη μπαταρία γίνεται και κάτι άλλο. Μηδενίζουν τα fuel trims. Αν σου το ξανακάνει, δοκίμασε να βγάλεις έναν πόλο από τη μπαταρία και να το αφήσεις έτσι για κανένα 10λεπτο.
Τι αμάξι είναι; Ποιο σύστημα υγραερίου έχεις; Ποια η ηλικία της μπαταρίας;
Opel Agila 1.2 twinport είναι με zavoli. Η μπαταρία ήταν τουλάχιστον 3-4 ετών. Έχει μια εβδομάδα και δεν το έχει ξανακάνει, δεν υπάρχει αμφιβολία πλέον ότι αυτό ήταν. Άδικα τόσος κόπος που έκανα για να βρω τι ήταν.
Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
, τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια
Όποιος έχει διαβάσει αναλυτικά το forum αυτό αλλά και άλλα σχετικά forum μπορεί εύκολα να διαπιστώσει ότι όσα αναφέρει στα conclusions το παραπάνω κείμενο τα έχουμε συζητήσει και εδώ. Δεν αναφέρει κάτι καινούριο το κείμενο. Το θέμα είναι μέχρι να έρθει η φθορά που αναφέρεται ποιο είναι το κέρδος σε χρήματα. Και όσοι έχουν κάνει εγκατάσταση θα έχουν διαπιστώσει ότι με το χρηματικό όφελος που έχεις, κάνεις πολύ γρήγορα απόσβεση και το αυτοκινήτο, όχι μόνο το κόστος των πιθανών βλαβών. Το θέμα μας εδώ είναι πως θα καθυστερήσουμε την φθορά των κινητήρων αφού ούτως η άλλως η ζωή τους είναι πεπερασμένη, δεν έχουν δημιουργηθεί για να δουλεύουν αιώνια. Φυσικά οι περισσότεροι από εμάς αν μπορούσαμε θα αγοράζαμε ένα πετρελαιοκίνητο αλλά πως να δώσεις ένα αυτοκίνητο που το έχεις αγοράσει ακριβά σχεδόν τζάμπα με τις σημερινές τιμές και να αγοράσεις ένα ακριβό σχετικά πετρελαιοκίνητο;
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Στα 30 χλμ λογικά επανέρχεται σε ένα βαθμό και το long term fuel trim, οπότε δε θα μπορείς να ξεχωρίσεις ποια από τις δύο περιπτώσεις είναι. Κάνοντας αυτό που περιγράφω όμως, θα ξέρεις αν είναι διαρροή ή όχι.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα με ταλαιπωρούσε πολύ καιρό. Έκανα ότι μπορείς να φανταστείς. Έβαλα καινούρια αντλία βενζίνης, δοκίμασα αισθητήρες λ, αισθητήρα θερμοκρασίας από αυτοκίνητο που δούλευε κανονικά, καθάρισα τα injection κτλ. Έβγαλα το σωληνάκι από το υγραέριο όπως πρότεινες και εσύ. Εννοείτε ότι στο εγκέφαλο στο συνεργείο δεν έβγαζε κανένα error. Και τελικά ήταν το πιο απλό, η μπαταρία. Δεν είχε κανένα πρόβλημα φαινομενικά με την μπαταρία, χτυπούσε μίζα κανονικά, αλλά όταν την μέτρησα με ειδικό όργανο έβγαλε ότι είχε πεσμένη απόδοση. Έχει κάνα 2 μέρες που την άλλαξα και δεν το κάνει. Ας ελπίσουμε ότι είναι αυτό. Τώρα τι γινόταν είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Όταν χτυπούσε η μίζα δεν είχε αρκετό ρεύμα για τα υπόλοιπα συστήματα και μηδένιζαν τα fuel trims, έχανε την θέση της πεταλούδας ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου( αυτό το είπαν σαν πιθανή αιτία από το συνεργείο), συνέβαινε κάτι με τον εγκέφαλο του υγραερίου; Επαναλαμβάνω δεν είχε εμφανή πρόβλημα η μπαταρία, χτυπούσε μίζα κανονικά, μόνο όταν την μετρήσαμε το καταλάβαμε.
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μπορώ να σκεφτώ δύο αιτίες.
- Να έχεις λάθος ρυθμίσεις, οπότε τα fuel trims είναι λάθος.
- Να έχεις διαρροή υγραερίου από τον πνεύμονα ή τα μπεκ μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής όσο κάθεται το αυτοκίνητο και κατά συνέπεια να μπουκώνει.
Πιθανότερο μου φαίνεται το δεύτερο. Για διάνγωση, μπορείς αφού δουλέψει το αμάξι με υγραέριο, να βγάλεις (εσύ ή ο μάστορας) το σωλήνα που φέρνει το υγραέριο στα μπεκ. Έτσι θα φύγει η πίεση. Ξαναβάζεις το σωλήνα και τον σφίγγεις καλά.
Περιμένεις να κάτσει το αμάξι και βάζεις μπρος. Αν πάρει κανονικά, το πρόβλημα είναι το δεύτερο.
Επειδή το κάνει και το δικό μου και έχω κοιτάξει πολλά και άκρη δεν έχω βγάλει. Αν έχεις κλειστό το αέριο για κάποιο χρονικό διάστημα, ας πούμε να κάνω 30 χλμ και μετά το σβήσω το αφήσω να κρυώσει και προσπαθήσω να βάλω μπροστά δεν θα έχω καλύψει και τις δύο αυτές περιπτώσεις; Αφού με γυρισμένο στην βενζίνη δεν αφήνει η ηλεκτροβαλβίδα να πάει υγραέριο μετά τον πνεύμονα.