Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 517
    • 518
    • 519
    • 520
    • 521
    • 731
    • 732
    • 519 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    153332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Όταν έχεις λίγη βενζίνη στο ρεζερβουάρ, η αντλία στις ανηφόρες, φρεναρίσματα κλπ. βγαίνει εντελώς έξω από την βενζίνη, ρουφάει αέρα και μειώνεται η ζωή της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Αυτο ισχυει ισως στις περισσότερες περιπτωσεις αλλα δεν ισχυει παντα
        ... και γιατι το λεω αυτο

        στο δικο μου που ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ υψομετρικά ειναι καπου τη μεση σε υψος.
        δηλ για πληρη εμβαπτιση πρεπει να εχεις χοντρικά 2/3.
        γιατι απο κατω εχει σωληνακι με φιλτρακι στην ακρη που φτανει μεχρι τον πατο.
        αρα - λογικά δε ξερω στα σιγουρα - ψηχεται οχι απο την αμεση επαφη με τη βενζινα οντας βουτηγμενη μεσα, αλλα επειδη την διαπερνα βενζινα.

        γιατι τοτε επρεπε να εχει καει 5-6 φορες......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          προφανως οι παραπανω μιλανε για τις εμβαπτιζομενες αντλιες, γιατι οι εξωτερικες εχουν αλλο συστημα ψυξης

          Προσωπικα, απο τοτε που εβαλα αεριο ειχα το ρεζεβουαρ γεματο και μολις εφτανε κοντα στη μεση το ξαναγεμιζα.

          Ισως τους τελευταιους 2-3 μηνες να επεσε κατω ααπο τη μεση, αλλα σιγουρα πανω απο το 1/4.

          παρολα αυτα... καηκε

          συμφωνα με τα χρονια και τα χιλιομετρα ηταν στο οριο του χρονου ζωης της...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fabil last edited by

            Ο χρήστης bebes έγραψε:
            προφανως οι παραπανω μιλανε για τις εμβαπτιζομενες αντλιες, γιατι οι εξωτερικες εχουν αλλο συστημα ψυξης

            Προσωπικα, απο τοτε που εβαλα αεριο ειχα το ρεζεβουαρ γεματο και μολις εφτανε κοντα στη μεση το ξαναγεμιζα.

            Ισως τους τελευταιους 2-3 μηνες να επεσε κατω ααπο τη μεση, αλλα σιγουρα πανω απο το 1/4.

            παρολα αυτα... καηκε

            συμφωνα με τα χρονια και τα χιλιομετρα ηταν στο οριο του χρονου ζωης της...

            Προσοχη τις αντλιες βενζινης παιδες!!! Ειναι το πρωτο θυμα της υγραεριοκινησης. 3 γνωστοι μου εκαψαν αντλια βενζινης σε διαστημα 15 ημερων.
            Κοινο μεταξυ τους? Ελαχιστη βενζινη στο ρεζερβουαρ (Ο ενας μονιμως στη ρεζερβα) και η μη ενημερωση απο τους εγκαταστατες για την ποσοτητα βενζινης στο ρεζερβουαρ και οτι αν δεν εχουν τουλαχιστον βενζινη στο ρεζερβουαρ το μισο του μισου ζεστενεται λογω επιστροφων η βενζινη και καιει την αντλια......Προσοχη

            Απορία!

            Σε εσάς που κάηκε η τρόμπα, αλλάζατε το φίλτρο βενζίνης όπως και πριν το υγραέριο ή το αφήνατε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              asteris last edited by

              Και όσοι από σας που κάηκε η αντλία, τι σύστημα έχετε, δισωλήνιο με επιστρεφόμενα, ή το νεότερο, το μονοσωλήνιο χωρίς επιστροφή?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikkrith last edited by

                http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  x-rover last edited by

                  Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                  http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                  , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                  Όποιος έχει διαβάσει αναλυτικά το forum αυτό αλλά και άλλα σχετικά forum μπορεί εύκολα να διαπιστώσει ότι όσα αναφέρει στα conclusions το παραπάνω κείμενο τα έχουμε συζητήσει και εδώ. Δεν αναφέρει κάτι καινούριο το κείμενο. Το θέμα είναι μέχρι να έρθει η φθορά που αναφέρεται ποιο είναι το κέρδος σε χρήματα. Και όσοι έχουν κάνει εγκατάσταση θα έχουν διαπιστώσει ότι με το χρηματικό όφελος που έχεις, κάνεις πολύ γρήγορα απόσβεση και το αυτοκινήτο, όχι μόνο το κόστος των πιθανών βλαβών. Το θέμα μας εδώ είναι πως θα καθυστερήσουμε την φθορά των κινητήρων αφού ούτως η άλλως η ζωή τους είναι πεπερασμένη, δεν έχουν δημιουργηθεί για να δουλεύουν αιώνια. Φυσικά οι περισσότεροι από εμάς αν μπορούσαμε θα αγοράζαμε ένα πετρελαιοκίνητο αλλά πως να δώσεις ένα αυτοκίνητο που το έχεις αγοράσει ακριβά σχεδόν τζάμπα με τις σημερινές τιμές και να αγοράσεις ένα ακριβό σχετικά πετρελαιοκίνητο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    x-rover last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                    Είναι πολύ πιθανό να συνέβη αυτό που λες. Πολλά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα όταν η μπαταρία αρχίζει να πέφτει, ακόμα και αν καταφέρνει να γυρίσει τη μίζα.

                    Βγάζοντας όμως τη μπαταρία γίνεται και κάτι άλλο. Μηδενίζουν τα fuel trims. Αν σου το ξανακάνει, δοκίμασε να βγάλεις έναν πόλο από τη μπαταρία και να το αφήσεις έτσι για κανένα 10λεπτο.

                    Τι αμάξι είναι; Ποιο σύστημα υγραερίου έχεις; Ποια η ηλικία της μπαταρίας;

                    Opel Agila 1.2 twinport είναι με zavoli. Η μπαταρία ήταν τουλάχιστον 3-4 ετών. Έχει μια εβδομάδα και δεν το έχει ξανακάνει, δεν υπάρχει αμφιβολία πλέον ότι αυτό ήταν. Άδικα τόσος κόπος που έκανα για να βρω τι ήταν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fabil last edited by

                      Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                      http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                      , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                      Η μελέτη όμως έγινε μόνο με προπάνιο. Εμείς έχουμε και βουτάνιο. Άρα μήπως υπάρχει μεγάλη απόκλιση;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikkrith last edited by

                        Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                        Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                        Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                        http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                        μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          m-evius last edited by

                          Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                          Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                          Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                          Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                          http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                          μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                          Ρε ποιον μου θυμιζει.....ποιον μου θυμιζει lpg11 νομιζω τον λεγανε σε ενα σχετικο με την υγραεριοκινηση φορουμ και τον banαραν οι δχστες...........
                          Φιλαρακο το κερδος σε βενζινικινητο (το ξανατονιζω ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ) με μετατροπη στα 75.000 χλμ σιγουρα δεν ειναι αυτα που γραφεις. Εγω με 22.000 χλμ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ εχω κανει αποσβεση 1300 ευρω εγκατασταση κανε απλη μεθοδο των τριων.. να δεις στα 75.000.......
                          Αλλα επειδη εσυ θες να μας πεις οτι το diesel συμφερει περισσοτερο απο lpg μεσω Τρικαλων το μεγαλυτερο ποσοστο εδω μεσα αν ειχε λεφτα και δεν ειχε παντρευτει το ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ αυτοκινητο του θα προτιμουσε να παρει diesel απο το να βαλει lpg............
                          Αλλα σαφεστατα και αποδεδειγμενα το lpg συμφερει πολυ σε σχεση με την βενζινη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης x-rover έγραψε:

                            Είναι πολύ πιθανό να συνέβη αυτό που λες. Πολλά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα όταν η μπαταρία αρχίζει να πέφτει, ακόμα και αν καταφέρνει να γυρίσει τη μίζα.

                            Βγάζοντας όμως τη μπαταρία γίνεται και κάτι άλλο. Μηδενίζουν τα fuel trims. Αν σου το ξανακάνει, δοκίμασε να βγάλεις έναν πόλο από τη μπαταρία και να το αφήσεις έτσι για κανένα 10λεπτο.

                            Τι αμάξι είναι; Ποιο σύστημα υγραερίου έχεις; Ποια η ηλικία της μπαταρίας;

                            Opel Agila 1.2 twinport είναι με zavoli. Η μπαταρία ήταν τουλάχιστον 3-4 ετών. Έχει μια εβδομάδα και δεν το έχει ξανακάνει, δεν υπάρχει αμφιβολία πλέον ότι αυτό ήταν. Άδικα τόσος κόπος που έκανα για να βρω τι ήταν.

                            Ε, μη στενοχωριέσαι κιόλας. Την άλλη φορά θα το ξέρεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                              http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                              , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                              Αντιγράφω τα συμπεράσματα:

                              1. In the case of using LPG in SI engines, the burning rate of fuel is increased, and thus, the combustion duration
                                is decreased. As a consequence of this, the cylinder pressures and temperatures predicted for LPG are higher
                                than those obtained for gasoline. This may cause some damages on engine structural elements.
                              2. LPG reduces the engine volumetric efficiency and, thus, engine effective power. Furthermore, the decrease in
                                volumetric efficiency also reduces the engine effective efficiency and consequently increases specific fuel
                                consumption.
                              3. LPG decreases the mole fractions of CO and NO included in the exhaust gases.
                              4. In summary, LPG has negative effects on engine performance, fuel economy and engine structural elements
                                when it is used at the same fuel–air equivalence ratios as gasoline, however, it has positive effects on obnoxious
                                exhaust emissions such as CO and NO.

                              Σχόλιά μου:

                              1. Ναι, το υγραέριο απαιτεί διαφορετική καμπύλη αβανς, γι'αυτό έχω πει πιο πίσω ότι καλό είναι να μην πιέζουμε το αυτοκίνητο.
                              2. Ναι, επειδή είναι αέριο, καταλαβάνει κάποιο όγκο, τον οποίο αλλιώς θα καταλάμβανε ο αέρας. Έχουμε τελικά μειωμένη ογκομετρική απόδοση. Το αποτέλεσμα; Το aygo έχει χάσει 3 χλμ τελικής!!! Ενδιαφέρεται κανένας;
                              3. Παράγει λιγότερα καυσαέρια, γνωστό είναι αυτό. Δεν αναφέρει βέβαια ότι και οι υδρογονάνθρακες που εκπέμπει είναι προπάνιο και βουτάνιο οι οποίοι δεν έχουν καμία επίδραση στον ανθρώπινο οργανισμό. Ας κάνουμε τη σύγκριση με τους καρκινογόνους της βενζίνης και του πετρελαίου.

                              Συμπέρασμα; Αν θες και γκάζια κάψε βενζίνη, ή πήγαινε στον κυρ Αντώνη να σου βάλει παράλληλο εγκέφαλο για να στρώσει το αβανς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                                Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                                Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                                Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                                http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                                μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                                Έχω 140000 χλμ και προχωράω!!! Αν εξαιρέσεις τις βαλβίδες που τις έφαγα γιατί έπεσα θύμα της σαλάτας πληροφορίας που κυκλοφορεί, καθώς και κάποιες κακοτεχνίες, δε μπορώ να πω ότι δεν κάνω ΓΕΡΗ οικονομία ακόμα και με aygo!!!!!

                                Και να σου πω και το άλλο. Όοοοοταν κυκλοφορήσει το φυσικό αέριο, εγώ θα βάλω. Οι ντιζελάδες τι θα κάνουν;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  m-evius last edited by

                                  Ο χρήστης m@evius έγραψε:

                                  Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                                  Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                                  Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                                  http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                                  μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                                  Ρε ποιον μου θυμιζει.....ποιον μου θυμιζει lpg11 νομιζω τον λεγανε σε ενα σχετικο με την υγραεριοκινηση φορουμ και τον banαραν οι δχστες...........
                                  Φιλαρακο το κερδος σε βενζινικινητο (το ξανατονιζω ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ) με μετατροπη στα 75.000 χλμ σιγουρα δεν ειναι αυτα που γραφεις. Εγω με 22.000 χλμ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ εχω κανει αποσβεση 1300 ευρω εγκατασταση κανε απλη μεθοδο των τριων.. να δεις στα 75.000.......
                                  Αλλα επειδη εσυ θες να μας πεις οτι το diesel συμφερει περισσοτερο απο lpg μεσω Τρικαλων το μεγαλυτερο ποσοστο εδω μεσα αν ειχε λεφτα και δεν ειχε παντρευτει το ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ αυτοκινητο του θα προτιμουσε να παρει diesel απο το να βαλει lpg............
                                  Αλλα σαφεστατα και αποδεδειγμενα το lpg συμφερει πολυ σε σχεση με την βενζινη

                                  Και ναι μετα απο pm που μου εστειλε ο nikkrith οπου με στολιζει ειναι ο lpg11 απο το αλλο φορουμ (παρακαλω τον admin να δει το θεμα)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    m-evius last edited by

                                    Αποστολή: 27/09/12 19:44
                                    Από: nikkrith
                                    Προς: m@evius

                                    edw karagkiozako den tha soy kanw thn xarh na malwnoyme gia na feygoyn ta post apo to arxiko thema ....ante perastika soy

                                    Αποστολή: 27/09/12 20:07
                                    Από: m@evius
                                    Προς: nikkrith

                                    Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                                    edw karagkiozako den tha soy kanw thn xarh na malwnoyme gia na feygoyn ta post apo to arxiko thema ....ante perastika soy

                                    Χαχαχαχα εισαι θλιβερος....το θεμα ειναι ενα εχεις προβλημα στο μυαλο......
                                    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Re: Απ: Re: ......
                                    Αποστολή: 27/09/12 20:30
                                    Από: nikkrith
                                    Προς: m@evius

                                    axxaxaxa perastikaaaaa pieston siga siga pin pnhghs

                                    Τα συμπεράσματα δικά σας..........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikkrith last edited by

                                      re paidia ti ginete edw me ta oikogeniaka tou maevioys tha asxoloumaste h me ta epistimonika dedomena gia to lpg ?, poios einai aytos o maevious se ola ta fora dioxnei kai vrizei ton kosmo?, egw prosopika den milisa gia dika moy symperasmata alla eipa

                                      Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                                      Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                                      Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                                      http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                                      μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                                      kai eipa

                                      http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                                      , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                                      an kapoy eipa psemata na moy to pei kapoios an o kyrios maevious exei antitheth tekmiriomenh apopsh na mas to pei ,,

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m-evius last edited by

                                        Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                                        re paidia ti ginete edw me ta oikogeniaka toyu maevioys tha asxoloumaste h me ta epistimonika dedomena ..gia to lpg ? poios einai aytos o maevious se ola ta fora dioxnei kai vrizei ton kosmo? egw prosopika den milisa gia dika moy symperasmata alla eipa

                                        Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                                        Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                                        Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                                        http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                                        μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                                        kai eipa

                                        http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                                        , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                                        an kapoy eipa psemata na moy to pei kapoios an o kyrios maevious exei antitheth tekmiriomenh apopsh na mas to pei ,,

                                        απαντησα πιο πανω και εγω και αλλοι αλλα εσυ εχεις αλλο προβλημα (μαλλον).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikkrith last edited by

                                          ti apanthse re... ta prossopika soy pali mas eipes , tekmiriomena pragmata den mporeis na peis . oriste pws apantas tekmiriomena

                                          1. asymforh h xrhsh lpg mexri ta 75000km toylaxiston

                                          Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                                          1. to lpg kaiei toys kinithres
                                            http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf

                                          2. to lpg den einai oikologiko kaysimo , aytos poy diavase to pdf poio panw mporei na dei oti nai mena exoyme ligotero CO2 alla poly perissotera NHx apo thn benzinh ..... mhn diavazome oti theloyme

                                          ante na sto pw kai dimosia ...Perastika , kai zhtw kapioon admin na valei se taxh to maevious, den mporei na synexizete KAI EDW ayto poy kanei e ola ta fora , vrizei kai apoprosanatolizei thn syzhthsh dhl.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης nikkrith έγραψε:
                                            re paidia ti ginete edw me ta oikogeniaka tou maevioys tha asxoloumaste h me ta epistimonika dedomena gia to lpg ?, poios einai aytos o maevious se ola ta fora dioxnei kai vrizei ton kosmo?, egw prosopika den milisa gia dika moy symperasmata alla eipa

                                            Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού [ Αγορά αυτοκίνητου ], το όφελος στα 75000km είναι, αν προσθέσουμε και το κόστος μετατροπής στην χρήση για lpg ,μηδαμινό , kai δεδομένου την φθορά και το μικρό προσδόκιμο του κινητήρα μας , μάλλον ασύμφορη.

                                            Πληρώνουμε αρχικά μαζεμένα τα λεφτά αισθανόμενοι ότι κερδίζουμε και κινούμαστε φτηνότερα, αλλά τελικά στο τέλος είμαστε ζημιωμένοι , γιατί το θέμα δεν είναι μόνο πότε θα κάνει απόσβεση κάποιος , αλλά και η διατηρισιμότητα του αυτοκινήτου του , τι να την κάνω την απόσβεση σε 3 χρόνια για κάποιους , 5 χρόνια με βάση της μελέτες , αν μετά πρέπει να πληρώσω για καινούργιο αυτοκίνητο αρκετά χρόνια νωρίτερα , ή να πληρώσω για την αντικατάσταση του κινητήρα κτλ.

                                            Η έρευνα είναι στο φόρουμ 4τ

                                            http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=5230

                                            μπορεί κάποιος προσθέτοντας στα lpg αυτοκίνητα το κόστος μετατροπής να δει τα ποσά σε όλα τα αυτοκίνητα , κέρδος υπάρχει μόνο στα εργοστασιακά lpg και αυτό από 100~ 400 ευρώ τον χρόνο

                                            kai eipa

                                            http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
                                            , τελικά το lpg αργά ή γρήγορα καίει τους κινητήρες , αυτήν είναι η αλήθεια

                                            an kapoy eipa psemata na moy to pei kapoios an o kyrios maevious exei antitheth tekmiriomenh apopsh na mas to pei ,,

                                            **Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish.
                                            Tα προηγουμενα σας σε αλλα φορουμ λυστε τα εκτος του φορουμ των 4Τ. [mod]
                                            **

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 517
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 520
                                            • 521
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 519 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr