Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 67
    • Best 0
    • Groups 0

    ioannism

    @ioannism

    φοιτητής - ......αυτοκίνητα

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    67
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location athens

    ioannism Unfollow Follow

    Latest posts made by ioannism

    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα.............

      Ο χρήστης tazio έγραψε:

      Συνάντησα πολλά ζώα σήμερα στην οδό Μητροπόλεως στο Μαρούσι. Η συγκεκριμένη οδός έχει σήμανση πεζόδρομου (το γράφει και ολογράφως). Δυστυχώς η πλειονότητα των οδηγών αγνοεί τα σήματα και μπαίνει στον πεζόδρομο. Σήμερα ρωτώντας τους οδηγούς γιατί το κάνουν αυτό πήρα μεταξύ άλλων την απάντηση: «δεν βλέπω καμία απαγόρευση». Δυστυχώς το μικρό μυαλό μου δεν το χωράει αυτό. **Έχω σκοπό να οργανώσω μία μικρή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην είσοδο του δρόμου (αφού ενημερώσω την δημοτική αρχή). **Όποιος ενδιαφέρεται ας γράψει εδώ.

      ...

      Γιατί να κλείσεις το δρόμο και να δημιουργήσεις κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Κηφισίας; Δε φταίνε οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου. Κάλεσε την αστυνομία (ή ακόμα καλύτερα κάνε μια αναφορά του θέματος στο οικείο αστυνομικό τμήμα) να διώχνει ή να γράφει όσους παραβιάζουν τον πεζόδρομο χωρίς να έχουν άδεια.

      Η Μητροπόλεως σύμφωνα με τον προηγούμενο σχεδιασμό είχε πεζοδρομηθεί σε όλο της το μήκος. Σύμφωνα με τη νέα συγκοινωνιακή μελέτη δόθηκε στην κυκλοφορία το αρχικό κομμάτι μέχρι και την πρώτη κάθετη οδό (Κοιμήσεως Θεοτόκου ) έτσι ώστε να δημιουργηθεί η «ανατολική είσοδος» του εμπορικού κέντρου (αφαιρέθηκε η σήμανση του πεζόδρομου στο τμήμα αυτό). Το υπόλοιπο κομμάτι παρέμεινε πεζόδρομος (φυσικά με την αντίστοιχη σήμανση). Τοποθετήθηκαν μπάρες που δυστυχώς είναι κατεβασμένες μόνο τις ώρες που μπορούν να τις εποπτεύουν οι δημοτικοί αστυνομικοί. Η νέα μελέτη προβλέπει ότι οι κινήσεις των οδηγών που εισέρχονται στο εμπορικό κέντρο του Αμαρουσίου από αυτήν (απέναντι από την Πεντέλης στο Γερμανό) και κατευθύνονται προς τον σταθμό του ηλεκτρικού εξυπηρετούνται από τις παράλληλες οδούς της Μητροπόλεως (Βασ. Σοφίας και Αναβρύτων). Για αυτό το λόγο άλλωστε άλλαξε και η φορά των δρόμων (Κοιμήσεως Θεοτόκου )και τοποθετήθηκε σήμανση.
      Όπως είναι φανερό από τα παραπάνω δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα γιατί πολύ απλά αυτό προβλέπεται από την κυκλοφοριακή μελέτη και αυτή η κατάσταση ισχύει όταν οι μπάρες είναι κατεβασμένες.
      Πιστεύει ότι θα έρθει η αστυνομία να κάνει αυτή τη δουλειά. Δεν το κάνει μόνη της θα το κάνει αφού της το πουν οι πολίτες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannism
    • RE: φλατζα κεφαλης

      ναι πάντα περιμένω λίγο πριν μετρήσω. Ελπίζω ότι το έκαναν αυτό πριν μου αλλάξουν φλάτζα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ioannism
    • RE: φλατζα κεφαλης

      VECTRA b (facelift) του 2000 με 146.000 km. Τύπο λαδιού βάζω πάντα τον ίδιο (ημισυνθετικό 10-40) της όπελ (ξέρω δεν είναι ότι καλύτερο).Εκτός από το κάρτερ που αλλάχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2006 γιατί έχανε αρκετή ποσότητα από την τάπα δεν έγινε κάποια άλλη εργασία - αλλαγή στο σύστημα λίπανσης και ψύξης που να δικαιολογεί αυτές τις ξαφνικές απώλειες του ψυκτικού και την περίργη συμπερηφορά του λαδιού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ioannism
    • RE: φλατζα κεφαλης

      Πριν από περίπου 4 μήνες διαπίστωσα ότι όταν μετράω το λάδι ζεστό πάνω στο δείκτη υπάρχουν φουσκάλες. Παράλληλα η διάγνωση του αυτοκινήτου μου έβγαζε ειδοποίηση για χαμηλή στάθμη λαδιού).Αφού παρακολούθησα τη στάθμη του ψυκτικού στο δοχείο διαστολής για περίπου 1.5 μήνα διαπίστωσα ότι υπήρχε μια πολύ μικρή απώλεια. Έτσι φοβούμενος ότι η φλάτζα είχε παραδώσει το πνεύμα της το πήγα σε συνεργείο (τέλη Δεκεμβρίου) όπου αφού αποκλείστηκαν άλλες εξωτερικές διαρροές (π.χ. αντλία νερού) ανοίχτηκε ο κινητήρας όπου μου είπαν ότι όντως είχε «κάψει» φλάτζα..
      Σήμερα κάνοντας μια εκδρομή 300km περίπου μου άναψε και πάλι η ένδειξη για χαμηλό λάδι και κάνοντας τον έλεγχο (ζεστό) από τον χώρο του κινητήρα διαπίστωσα ότι υπήρχαν και πάλι φουσκάλες. Σημειώνω ότι μετρώντας το λάδι κρύο πριν ξεκινήσω η στάθμη ήταν εντάξει με μόνο περίεργο την μειωμένη ποσότητα λαδιού στην πρώτη και χαμηλότερη βαθμίδα του μετρητή.
      Θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει πιθανότητα να μην υπήρχε διαρροή από την φλάτζα και τελικά προέρχεται από κάπου αλλού;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ioannism
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Συμφωνώ με αυτό που λες. Έχω βρει ένα απλό αναρτζήδικο στο οποίο η κοπέλα μου έβαψε τι ασημί civic της και της έκανε καλή δουλειά αλλά το κράτησαν αρκετές ημέρες. Συνήθως το επίσημα είναι ποιο γρήγορα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ioannism
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ξέρεται κάποιον που να κάνει σωστή δουλειά κατά προτίμηση επίσημο της οπελ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ioannism
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Μετά από τρακάρισμα από πίσω βάφτηκε ο πίσω προφυλακτήρας (Vectra b). Μετά από 2-3 μήνες το χρώμα άρχισε να ξεκολλά και να φουσκώνει με αποτέλεσμα λίγο αργότερα να σπάει και να αρχίζει το ξεφλούδισμα. Ξαναβάφτηκε χωρίς χρέωσή μου αλλά πάλι τα ίδια. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε, σε μικρότερο βαθμό, και στο πίσω φτερό. Όλες οι εργασίες έγιναν στο ίδιο επίσημο συνεργείο.
      Έχω ακούσει πολλές απόψεις: 1. Δεν βάζουν πλαστικοποιητή 2. Δεν γίνεται σωστή προεργασία (τρίψιμο) 3. Λόγω του φούρνου ο προφυλακτήρας έχει γίνει άκαμπτος (έχασε την ελαστικότητα του) και σε κάθε ακούμπημα πάει το χρώμα (δεν παρκάρω ηχητικά).
      Με επικρατέστερο το δεύτερο κατά τη γνώμη μου θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας για τη λύση του μυστηρίου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ioannism
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#8]

      Αν είναι παλλόμενα ο πεζός σίγουρα προηγείται. Υπάρχουν και πεζοφάναρα που έχουν «παλλόμενο Γρηγόρη». Σε αυτά ο πεζός περνά με δική του ευθύνη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannism
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#8]

      Δυστυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια φανάρια. Σίγουρα για έναν πεζό είναι ευκολότερο να σταματήσει σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που ακολουθείται από ένα κομβόι. Και εγώ στρίβω συχνά σε τέτοιο φανάρι από οδό που οι ταχύτητες που αναπτύσσονται, παρανόμως, είναι μεγάλες. Περνάω πριν τους πεζούς μόνο αν έχουν σταματήσει. Σε αντίθετη περίπτωση θα σταματάω με τον κίνδυνο κάποιος να μου αναμορφώσει το πίσω μέρος.
      Αυτός το έκανε για να σου δώσει ένα μάθημα . Έχω ακούσει για περιπτώσεις που το κάνουν επίτηδες έτσι ώστε να πάρουν χρήματα και να καλύψουν τρύπες του προϋπολογισμού τους…

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannism
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#8]

      Όχι δεν έχει.
      Δεν νομίζω να έχω δει διαβάσεις στη ζωή μου σε τέτοιους δρόμους (μόνο σε σχολικά συγκροτήματα)
      Στο βιβλίο των θεωρητικών ακριβώς αυτό δείχνει. Ότι ο πεζός έχει προτερεότητα ακόμα και όταν δεν περνά από διαβάσεις σε δρόμους που είναι φτιαγμένοι για πρόσβαση (μικροί δρόμοι) και όχι σύνδεση (Κηφισίας).
      Η φιλοσοφία είναι απλή:
      Ο πεζός μπορεί και να μην είναι και οδηγός οπότε να μην έχει τις γνώσεις. Επιπλέον είναι ο «αδύναμος κρίκος» καθώς σε ενδεχόμενη σύγκρουσή αυτός θα τραυματιστεί.
      Ο οδηγός που είναι ένα «σκαλί» ψιλότερα πρέπει να προστατεύει τον «υφιστάμενό» του.
      Έχω βρεθεί αρκετές φορές στην Ευρώπη. Σταματούσαν με την υποψία ότι θέλω να περάσω. Στην Ιταλία (Τορίνο) σταμάτησαν σε φανάρι για να περάσω παρόλο που είχαν πράσινο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ioannism
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr