Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλή τελική ταχύτητα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλή τελική ταχύτητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    165
    1026
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Όποτε έχω δει την 430 είναι καθαρή και χωρίς ίχνος σκόνης στον κινητήρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaggelis_306 last edited by

        !!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonn last edited by

          Μην κρίνεις για να μην κριθείς! και καλά τώρα ο κάθε παράξενος, μας το παίζει επιτυχημένος. Ο καθένας ξέρει τι έχει πετύχει. Εμένα σε πολλά φόρουμ με ξέρουν προσωπικά τι έχω επιτύχει σπουδάζοντας και δουλεύοντας και πόσους βοήθησα. Άλλοι κρύβονται στα τάρταρα και ζουν όνειρα αγκαλιά με το πληκτρολόγιο.
          Τέλος πάντων, να μιλήσει από τώρα και έπειτα όποιος μπορεί να βοηθήσει στην ερώτηση για την τελική, χωρίς να κρίνει υποτιμητικά
          ΥΓ το διόρθωσα λίγο, γιατί με στενοχωρεί να χρησιμοποιώ αιχμηρές εκφράσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaggelis_306 last edited by

            Ο χρήστης antonn έγραψε:
            Μην κρίνεις για να μην κριθείς! και καλά τώρα ο κάθε αποτυχημένος τεμπέλης, μας το παίζει επιτυχημένος. Ο καθένας ξέρει τι έχει πετύχει. Εμένα σε πολλά φόρουμ με ξέρουν προσωπικά τι έχω επιτύχει σπουδάζοντας και δουλεύοντας και πόσους βοήθησα. Άλλοι κρύβονται στα τάρταρα και ζουν όνειρα αγκαλιά με το πληκτρολόγιο.
            Τέλος πάντων, να μιλήσει από τώρα και έπειτα όποιος μπορεί να βοηθήσει στην ερώτηση για την τελική, χωρίς να κρίνει υποτιμητικά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gakost last edited by

              Εγώ θα προσθέσω και μια άλλη παράμετρο. Αν πιστέψουμε το site της Michelin το ραλύ 106 1,6 φοράει κανονικά 175/70/14 λάστιχα, εσύ έβαλες 195/50/15 μακραίνεις δλδ την σχέση μετάδοσης που θεωρητικά θα σου δώσει πιο καλή τελικά αλλά αν σκεφτείς ότι η αεροδυναμική αντ'ισταση αυξάνεται με γεωμετρικό ρυθμό και την λάθος κλιμάκωση που μπορεί να έχεις στο κιβώτιο παίζει και αυτό τον ρόλο του και μπορεί να σου κόψει αν δεν έχεις την δύναμη να καλύψεις και την αντίσταση και την μακρύτερη μετάδοση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                heras last edited by

                το 16v rallye ερχοταν με 185/55/14

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Ο χρήστης heras έγραψε:
                  το 16v rallye ερχοταν με 185/55/14

                  Και το 1,6 8V είχε 175/60/14, οπότε κάτι πάει στραβά στο site της michelin

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vaggelis_306 last edited by

                    Το 306 το δικό μου γράφει στην πόρτα του οδηγού 165/70/13 κ το 306 gti-6 με τους 167 ίππους φοράει από τη μαμά του 195/55/15 εγώ βάζω 195/50/15 λόγω τιμής κ τα βρίσκεις πιο εύκολα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsargy last edited by

                      Τρία πράγματα μου κάνουν εντύπωση:
                      Άλλο σασμάν
                      Άλλα λάστιχα και
                      Κινητήρας σκαλισμένος απο άγνωστο μηχανικό για να δουλέψει βάσει των επιθυμιών του πελάτη του, ο οποίος είχε άλλο αυτοκίνητο (διαστάσεις, κιλά, αεροδυμναμική)
                      Και κάνω μία πρόταση που δεν ξέρω αν γίνεται γιατί δεν έχω ιδέα απο Peugeot...Το σασμάν που φορούσε 'κουστούμι' ο κινητήρας, δεν μπορεί να δεχθεί (μετά απο εγχείριση) τον μηχανισμό του επιλογέα του 306? Σε πολλά Fiat γινόταν...

                      Όσο για τα προηγούμενα off topic και επειδή όταν ήμουν μικρός έκανα χειρότερα, δεν μπορώ παρά να συμβουλέψω ένα νέο παιδί, αλλά ξέρω ότι δεν θα με ακούσει, όπως και εγώ δεν άκουγα. Πάντως ο τρόπος που εφαρμόστηκε εδώ μέσα σίγουρα δεν θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα...μάλλον το αντίθετο...αρα δεν μπορεί να θεωρηθεί παιδαγωγικός, γιατί αυτό κρίνεται εκ του αποτελέσματος...όπως όλα, τελικά!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        akis_drive last edited by

                        Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                        Τρία πράγματα μου κάνουν εντύπωση:
                        Άλλο σασμάν
                        Άλλα λάστιχα και
                        Κινητήρας σκαλισμένος απο άγνωστο μηχανικό για να δουλέψει βάσει των επιθυμιών του πελάτη του, ο οποίος είχε άλλο αυτοκίνητο (διαστάσεις, κιλά, αεροδυμναμική)
                        Και κάνω μία πρόταση που δεν ξέρω αν γίνεται γιατί δεν έχω ιδέα απο Peugeot...Το σασμάν που φορούσε 'κουστούμι' ο κινητήρας, δεν μπορεί να δεχθεί (μετά απο εγχείριση) τον μηχανισμό του επιλογέα του 306? Σε πολλά Fiat γινόταν...
                        Όσο για τα προηγούμενα off topic και επειδή όταν ήμουν μικρός έκανα χειρότερα, δεν μπορώ παρά να συμβουλέψω ένα νέο παιδί, αλλά ξέρω ότι δεν θα με ακούσει, όπως και εγώ δεν άκουγα. Πάντως ο τρόπος που εφαρμόστηκε εδώ μέσα σίγουρα δεν θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα...μάλλον το αντίθετο...αρα δεν μπορεί να θεωρηθεί παιδαγωγικός, γιατί αυτό κρίνεται εκ του αποτελέσματος...όπως όλα, τελικά!

                        Συμφωνώ...Και για τα λάστοιχα το 55 που αντιστοιχεί αντί για το 50 προφίλ μπορεί να κάνει τη μαγική διαφορά..Πάντος το σαζμάν του 14008v είναι πιο κοντό από το 1600 8v 306 το ξέρω γιατί την κάναμε την μετατροπή.

                        Ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να το κάνει σωστά είναι ο Ιαβέρης είναι η γνώμη μου..
                        https://www.youtube.com/watch?v=6xjPuqM4S_U
                        Αυτό και από εμένα για τα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vaggelis_306 last edited by

                          Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                          Τρία πράγματα μου κάνουν εντύπωση:
                          Άλλο σασμάν
                          Άλλα λάστιχα και
                          Κινητήρας σκαλισμένος απο άγνωστο μηχανικό για να δουλέψει βάσει των επιθυμιών του πελάτη του, ο οποίος είχε άλλο αυτοκίνητο (διαστάσεις, κιλά, αεροδυμναμική)
                          Και κάνω μία πρόταση που δεν ξέρω αν γίνεται γιατί δεν έχω ιδέα απο Peugeot...Το σασμάν που φορούσε 'κουστούμι' ο κινητήρας, δεν μπορεί να δεχθεί (μετά απο εγχείριση) τον μηχανισμό του επιλογέα του 306? Σε πολλά Fiat γινόταν...

                          Όσο για τα προηγούμενα off topic και επειδή όταν ήμουν μικρός έκανα χειρότερα, δεν μπορώ παρά να συμβουλέψω ένα νέο παιδί, αλλά ξέρω ότι δεν θα με ακούσει, όπως και εγώ δεν άκουγα. Πάντως ο τρόπος που εφαρμόστηκε εδώ μέσα σίγουρα δεν θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα...μάλλον το αντίθετο...αρα δεν μπορεί να θεωρηθεί παιδαγωγικός, γιατί αυτό κρίνεται εκ του αποτελέσματος...όπως όλα, τελικά!

                          Στα 106 σασμάν κ επιλογέας συνδέονταν με κάτι ντίζες ενώ στο δικό μου συνδέεται με ένα σίδερο σα σωλήνας κ ο μηχανικός είπε ότι θέλει πατέντα στον επιλογέα για να μπει το σασμάν του 106 κ δεν το θεωρώ ασφαλές. Με τα ελαστικά που έχω πάνω 195/50/15 ίσα ίσα θα έπρεπε να κλέβει το κοντέρ προς τα πάνω αλλά εμένα κολλάει στα 190 δηλαδή παίζει να πιάνει πραγματικά 180-185!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsargy last edited by

                            Αν τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερη διάμετρο απο της πρώτης τοποθέτησης, το κοντέρ κλέβει προς τα κάτω...δείχνει λιγότερα και πηγαίνει περισσότερο...επίσης η μεγαλύτερη διάμετρος προσθέτει ακόμα στην αεροδυναμική και το βάρος που έχει να αντιμετωπίσει ένα αυτοκίνητο μετά τα 180 χαω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosft last edited by

                              Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                              Για εμένα φίλε είναι θέμα σασμάν. Αυτό που έχεις είναι κοντό για το μοτέρ και για αυτό πιάνεις τα 180 γρήγορα και μετά τέλος.

                              Αγορίνα δε ξέρω σίγουρα γιατί πχ με 5η στις 3000στρ έχω 100χλμ κ στις 6000στρ έχω 200χλμ έτσι δεν είναι κ στο 106??

                              Η ιστορία σου μου θυμίζει παρόμοια δικιά μου. Δεν ξέρω στα 106 τι παίζει. Εγώ είχα αγοράσει μετατροπή ένα golf ii gti 8v 112ps όχι με το μανήσιο σασμάν αλλά με σασμάν κοντό από πετρέλαιο! Με τετάρτη έπιανε 170 με 5η 180 χωρίς να σκάει η 5η ακόμη και σε κατηφόρα!! και χωρίς να μου δίνει τίποτα. Όταν έβαλα το μανήσιο σασμάν, η μέρα με τη νύχτα. Είδα και τα 195 που έδινε το εργοστάσιο και μέχρι 205 το πήγα. Για αυτό πιστεύω σε εσένα μήπως είναι το σασμάν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vaggelis_306 last edited by

                                Βρε παιδιά έχω χαθεί με τις διαστάσεις ελαστικών για το 306 σύμφωνα με αυτό http://www.dtrbs.com/peugeot-306_(199 ... -rims.html η πιο σωστή διάσταση ελαστικών για το 306 σε 15αρα ζάντα είναι 195/45/15 με απόκληση 0,79%!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                  Δεν ειναι μονο αυτο αλλα ενα 8v 306 με 75 αλογα γινεται να πιασει πανω απο 180 κοντερ?

                                  Ναι γίνεται.

                                  Τα κοντέρ του 306 κλέβουν πάαααρα πολύ. Χαρακτηριστικά με GPS το έχω τσεκάρει. Όταν λέει 180, είναι περίπου 165. Μέγιστη που έχω δει στο GPS είναι 176, με το κοντέρ να λέει κάπου 195...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thymios last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    Την ταχύτητα τη μετράς με gps ή από το κοντέρ;

                                    Από κοντέρ μετράω δε με ενοχλεί δε χρειάζομαι gps απλά ξέρω ότι ραλλί με φπε βγάζουν 215 - 220 στο κοντέρ ενώ εμένα τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 λες κ είναι 1.4

                                    Το να μην δειχνει σωστα το κοντερ το αποκλειεις δηλαδη.
                                    Επισης μην ξεχνας οτι αλλο το σκαφος του 106 και αλλο του 306 .Διαφορετικη αεροδυναμικη αντισταση ,πιθανοτατα και βαρος.

                                    Το βάρος δεν επιδρά στην τελική του αυτοκινήτου. Μόνο στην επιτάχυνση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vaggelis_306 last edited by

                                      Ο χρήστης thymios έγραψε:

                                      Δεν ειναι μονο αυτο αλλα ενα 8v 306 με 75 αλογα γινεται να πιασει πανω απο 180 κοντερ?

                                      Ναι γίνεται.

                                      Τα κοντέρ του 306 κλέβουν πάαααρα πολύ. Χαρακτηριστικά με GPS το έχω τσεκάρει. Όταν λέει 180, είναι περίπου 165. Μέγιστη που έχω δει στο GPS είναι 176, με το κοντέρ να λέει κάπου 195...

                                      Τόσο πολύ με τίποτα κάτι ήταν λάθος στη μέτρισή σου φίλε όλα τα εργοστασιακά αμάξια χάνουν γύρω στα 5 χλμ πάνω κάτω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                                        Δεν ειναι μονο αυτο αλλα ενα 8v 306 με 75 αλογα γινεται να πιασει πανω απο 180 κοντερ?

                                        Ναι γίνεται.

                                        Τα κοντέρ του 306 κλέβουν πάαααρα πολύ. Χαρακτηριστικά με GPS το έχω τσεκάρει. Όταν λέει 180, είναι περίπου 165. Μέγιστη που έχω δει στο GPS είναι 176, με το κοντέρ να λέει κάπου 195...

                                        Τόσο πολύ με τίποτα κάτι ήταν λάθος στη μέτρισή σου φίλε όλα τα εργοστασιακά αμάξια χάνουν γύρω στα 5 χλμ πάνω κάτω

                                        Όχι βέβαια! Στα 120, πολλά έχουν κοντά 10 χ.α.ω. απόκλιση! Στα 200 μπορεί να έχει και 20! Μέτρα με GPS λέμε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                                          Δεν ειναι μονο αυτο αλλα ενα 8v 306 με 75 αλογα γινεται να πιασει πανω απο 180 κοντερ?

                                          Ναι γίνεται.

                                          Τα κοντέρ του 306 κλέβουν πάαααρα πολύ. Χαρακτηριστικά με GPS το έχω τσεκάρει. Όταν λέει 180, είναι περίπου 165. Μέγιστη που έχω δει στο GPS είναι 176, με το κοντέρ να λέει κάπου 195...

                                          Τόσο πολύ με τίποτα κάτι ήταν λάθος στη μέτρισή σου φίλε όλα τα εργοστασιακά αμάξια χάνουν γύρω στα 5 χλμ πάνω κάτω

                                          Έχω 306 και έχω και GPS (μάλιστα 2 διαφορετικά). Το τεστ που περιγράφω έχει γίνει πάνω από 10 φορές. Η απόκλιση που αναφέρεις δεν είναι ίδια σε όλες τις ταχύτητες. Στο 306 και στα χλμ που λες η απόκλιση είναι ΑΥΤΗ κι όχι γενικά 5 χλμ που λες.

                                          Σχετικά με το σαζμαν: τα 106 έχουν πιο μακρύ κιβώτιο. Λόγω διαφορετικών διαφορικών, οι τελικές σχέσεις μετάδοσης είναι εντελώς διαφορετικές. Έχει και το παραπάνω βάρος το 306 και επέλεξαν πιο κοντό κιβώτιο για να χει αξιοπρεπείς (λέμε τώρα) ρεπρίζ. Η διαφορά των κιβωτίων είναι σημαντική. Κάποια στιγμή άλλαξα κιβώτιο και έβαλα από Σαξο 1.4. Τελική με 4η 130 χλμ και κρέμαγε η 5η... φυσικά δεν έμεινε πάνω από 2 μέρες πάνω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sinanai last edited by

                                            Φίλε Θύμιο μην επιμένεις. ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, σε ΟΛΕΣ τις ταχύτητες, έχουν πάνω κάτω 5 χλμ/ώρα απόκλιση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr