Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI RS3...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI RS3...
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 14 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    289
    1128
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      τελικα δεν εχω καταλαβει, ποιο ειναι καλυτερο?

      Αυτό που γράφουν τα περιοδικά και οι δοκιμαστές

      το 1Μ σε εκδοση 116i θα κανει παταγο Ελλαδα

      Χθες είχα μπροστά μου μια 316 που ο κακομοίρης ιθαγενής (cosneο©) ιδιοκτήτης αντικατέστησε το πίσω σηματάκι με αυτό της M3

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vellerefontis last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

          Audi με ποσοοο???

          Το καινουργιο Evolution VIII κανει 50.000 και περιπου 65.000 εχει η εκδοση Extreme απο την Ralliart UK (Extreme automoblies) με 360 αλογα 6πιστονα Α.P. Racing φρενα και 3 χρονια εγγυηση...

          Κοίτα ότι θέλει ο καθένας παίρνει.
          Άλλος μπορεί να είναι το όνειρό του ένα απόλυτο EVO, και άλλος μπορεί να μή θέλει να το βλέπει λόγω εμφάνισης.
          Άλλος θέλει και τις ανέσεις, την πολυτέλειά του και άλλος όχι.
          Άλλος θέλει πρεστίζ και άλλος όχι
          Είναι θέμα επιλογής.

          θέμα επιλογής

          εδώ μέσα ότι παίρνεις πρέπει πρώτα να συμφωνήσει το όλο forum πρώτα... διαφορετικά θα το φάει το μάτι κι η κατάρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vellerefontis last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            ΔΕΝ είναι κοινό το συμπέρασμα, κάθε περιοδικό τα περιγράφει διαφορετικά....

            Οταν τα περισσοτερα δινουν 4 αλλα και 5 αστερια, το τελικο ΓΕΝΙΚΟ συμπερασμα τι ειναι?

            ...Η 1Μ καταφερε αυτο που δεν ειχε καταφερει ουτε η Μ3 Ε92. Να ειναι εξισου αποτελεσματικη-γρηγορη, αλλα πιο Fun to drive, καθοτι μικροτερη σε διαστασεις, και ελαφρυτερη απο την 'αρκουδιτσα' πλεον Μ3.
            Επιπλεον ειναι θεμα φιλοσοφιας-νοοτροπιας του καθενος. Το γρηγοροτερο σε πολιτικο δρομο απο το σημειο Α, στο σημειο Β, ειναι το ενα θεμα, υπαρχει και το αλλο ομως,

            το ένα θέμα έχει περισσότερη ή λιγότερη σημασία για τον καθένα αλλά κανένα από τα δυο δεν μειώνεται...

            Οταν στην μια περιπτωση (RS3) το fun factor λειπει, ενω στην αλλη, οι χρονοι παιζονται στα δεκατα, αντικειμενικα
            υστερει σε συνολικο βαθμο.

            ...Εκει ειναι το ζουμι για τους περισσοτερους τουλαχιστον τυπους οδηγων, που τους αρεσει, να στριβουν οι ιδιοι, και οχι να τους στριβουν τα αυτοκινητα που οδηγουν. ποιοι είναι αυτοί και σε έχουν ψηφίσει εκπρόσωπο και τους ονομάζεις τόσο εύκολα? κόψε κάτι....

            Δεν χρειαζεται να ειναι καποιος αλλος, και να με ορισει, ειμαι και εγω, μεταξυ αλλων, μ' αρεσει να στριβω, και οχι να με στριβει το αυτοκινητο, και τα περισσοτερα γρηγορα Audi χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι εξαιρετικα αποτελεσματικα αυτοκινητα, εχουν αυτο το feeling, σε αντιθεση με τις αντιστοιχες Bmw.

            ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΚΑΝΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ...

            Αυτο ομως τι υποννοει?

            Δε νομίζω να υπάρχει θέμα για το RS3, οπότε το πιο κοντινό είναι αυτό. Έφαγε μεγαλοπρεπές θάψιμο από το Autocar...

            http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... -(UK-drive)/257814/

            να διαβάσεις του αγγλικού CAR το συγκρητικό με την Μ1 και μετά μιλάμε πάλι...

            ...Δεν εχει καμμια βαση, περαν της παρομοιας γενικοτερης φιλοσοφιας ως προς την μεταδοση κινησης, η συγκριση M3 E46 με S3 MKII στην ιδια λογικη με αυτη ενος RS3 vs 1M. Ειναι ΑΛΛΑ αυτοκινητατότε γιατί συζητάμε? τσάμπα?.

            Εσυ ειπες οτι εχεις εμπειρια μεσα απο S3 με Μ3 Ε46, μπλα, μπλα, και οτι το S3 μπλα μπλα....
            Σου απαντησα πανω σε αυτο. Εδω τιθεται ανωτεροτητα 1Μ vs RS3, τα οποια ειναι εντελως διαφορετικα
            αυτοκινητα.

            καλή τύχη με το επόμενο... δεν θα το διαβάσω, και δεν πρόκειται, όπως και με τον άλλον τον νικολάκη να ασχοληθώ περαιτέρω με τα σχόλια σου... είναι κουραστικά, μακρύγορα, εγωιστικά και ανώφελα για μένα...

            καλή τύχη...

            Επισης[/quote]
            τώρα το είδα...

            η πάει σύνεφο για άλλη μια φορά... ρε κοίτα να αλλάξεις κανά αμορτισέρ σε κανά Ford Titanium και μετά μιλάμε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              μας ειρωνεύομαι, εε!? μην παρεξηγηθούμε πάλι... ααααχ, που το βρίσκαμε το κουράγιο για τις ατέλειωτες ερωταπαντήσεις παλιόφιλε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    τι να κλασει η bmw.. fail
                    ξυλο απο αμαξωμα που κοντευει 10ετια

                    και σε κανονικο γλιστερο δρομο ουτε τη κοντρα δε θα επαιρνε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      τι να κλασει η bmw.. fail
                      ξυλο απο αμαξωμα που κοντευει 10ετια

                      και σε κανονικο γλιστερο δρομο ουτε τη κοντρα δε θα επαιρνε

                      Πιες το Λιπτον και μη μιλας. Και δεν ηταν καν Μ!!! Σιφτυ...

                      Sent from my Neo V using Tapatalk.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        τι να κλασει η bmw.. fail
                        ξυλο απο αμαξωμα που κοντευει 10ετια

                        και σε κανονικο γλιστερο δρομο ουτε τη κοντρα δε θα επαιρνε

                        Πιες το Λιπτον και μη μιλας. Και δεν ηταν καν Μ!!! Σιφτυ...

                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                        +απειρο, τσαι με λεμονι στο μπαλκονι qsis...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          τι να κλασει η bmw.. fail
                          ξυλο απο αμαξωμα που κοντευει 10ετια

                          και σε κανονικο γλιστερο δρομο ουτε τη κοντρα δε θα επαιρνε

                          ρε κιους που τρώει ξύλο η μπεμπα ??

                          ξύλο από αμάξωμα που στοιχίζει ένα περίδρομο λεφτά λιγότερα και φέρει και το έμβλημα των βαυαρών

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            007 last edited by

                            Στο 18:06 ο Chris λεει κυριολεκτικα για ξεβρακωμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης 007 έγραψε:
                              Στο 18:06 ο Chris λεει κυριολεκτικα για ξεβρακωμα

                              Και δεν είναι από M Gmbh...
                              Δηλαδή η 1Μ Coupe που έχει και το παλιό ταμπλό
                              για να μην στενοχωριέται το RS3 και νιώθει μοναξιές, τι του κάνει???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Προς τι η έκπληξη ρε παιδιά? Περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό? Ανέκαθεν υποστροφικό, βαρετό και άσχημο ήταν το συγκεκριμένο Α3. Λέτε να άλλαζε έτσι επειδή του κότσαραν 340 άλογα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  με τοσα αλογα δεν εχει παρα να γινει ακομα πιο υποστροφικο

                                  η 1Μ ανηκει σε αλλη κατηγορια (αυτη του ΤΤ , απο το οποιο αν θυμαμαι καλα ειναι γρηγοροτερη )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pointer last edited by

                                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                    Προς τι η έκπληξη ρε παιδιά? Περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό? Ανέκαθεν υποστροφικό, **βαρετό και άσχημο **ήταν το συγκεκριμένο Α3. Λέτε να άλλαζε έτσι επειδή του κότσαραν 340 άλογα?

                                    αυτό είναι προσωπική σου άποψη!πολλοί έχουν εντελώς αντίθετη άποψη.Και στο φινάλε να στο χαρίζανε και να μην το έπαιρνες..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      δεν λεω οτι δεν ισχυει, παντως σε κανενα απο αλλα τεστ που εχω δει δεν εχει αναφερθει τοσο εντονη υποστροφη στο RS3.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        το Α3 οπως και ολα τα παλιοτερα audi με τη μηχανη που κρεμεται μπροστα ειναι κατα βαση υποστροφικο, αυτο δε διορθωνεται ετσι απλα αν δεχτουμε οτι ειναι καποιο φοβερο μειονεκτημα ωστε να διορθωθει (και οτι δεν σχεδιαστηκε επιτηδες ετσι το αυτοκινητο, ωστε να ειναι πιο φιλικο)

                                        ενταξει μπορει να μην αρεσε στον harris και να κοντευε να τον παρει ο υπνος παρολα αυτα εκανε ταχυτερο γυρο με τη παλιατζουρα που εχει ψευτικη τετρακινηση και ενα σκασμο αλογα

                                        σε πολλους δεν αρεσουν καν του ουδετερα ποσο μαλλον τα υποστροφικα , θελουν να πεταγονται κωλοι για να νιωσουν τη συμμετοχικοτητα και γιατι ετσι αυτοι ευχαριστιουνται οδηγηση το αποτελεσμα ομως εδειξε (αλλη μια φορα) οτι η αποτελεσματικοτητα δεν εχει καμια σχεση με ολα αυτα

                                        βεβαια αυτα ειναι θεμα γουστου που τα χουμε αναλυσει χιλιες φορες μπλα μπλα μπλα..

                                        αυτο που μου εκανε εμενα εντυπωση ειναι οτι το γερασμενο πλεον Α3 με το βαρος/τριβες της 4κινησης που στη πιστα δε προσφερουν και πολλα καταφερει να περασει μπροστα απο ενα ολοκαινουριο μοντελο που στο κατω κατω δεν ειναι και το αυτοκινητο που βγηκε για να πηγαινεις βολτες για καφε

                                        το οτι φερει το σηματακι RS ειναι μεν σημαντικο (εδω και το σηματακι s κανει τη διαφορα) , αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο πολυ πια ειδικα οταν υπαρχει διαφορα τοσων ετων στη τεχνολογια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          θελουν να πεταγονται κωλοι για να νιωσουν τη συμμετοχικοτητα και γιατι ετσι αυτοι ευχαριστιουνται οδηγηση το αποτελεσμα ομως εδειξε (αλλη μια φορα) οτι η αποτελεσματικοτητα δεν εχει καμια σχεση με ολα αυτα

                                          ναι ναι και τα ESP να δουλεύουν υπερωρίες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            το Α3 οπως και ολα τα παλιοτερα audi με τη μηχανη που κρεμεται μπροστα ειναι κατα βαση υποστροφικο, αυτο δε διορθωνεται ετσι απλα αν δεχτουμε οτι ειναι καποιο φοβερο μειονεκτημα ωστε να διορθωθει (και οτι δεν σχεδιαστηκε επιτηδες ετσι το αυτοκινητο, ωστε να ειναι πιο φιλικο)

                                            ...μονο που ξεχνας κατι...Το συγκεκριμενο κοστιζει οσο κανουν περιπου 3-4 απλα Α3...
                                            Υπαρχουν και αλλα mainstream Audi που ειναι υποστροφικα, στις καλες εκδοσεις τους ομως γ@μουν και δερνουν, οπως πχ το RS4 B8...Οποτε τα παραπανω που λες, ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε...Το 5κυλινδρο μοτορι καπως σωζει την κατασταση, αφου προκειται για...εργοστασιο δυναμης/ροπης, με απιθανο ηχο που παραπεμπει στα τερατωδη quattro Group B των 80's...

                                            ενταξει μπορει να μην αρεσε στον harris και να κοντευε να τον παρει ο υπνος παρολα αυτα εκανε ταχυτερο γυρο με τη παλιατζουρα που εχει ψευτικη τετρακινηση και ενα σκασμο αλογα

                                            Μονο στον Harris δεν αρεσε? ...και σε ενα yugo αμα βαλεις μοτερ απο Integrale (το λεγομενο yugograle )
                                            και το ψιλοστησεις, θα κανει παπαδες. Το θεμα ειναι στην προκειμενη, που το RS3 κανει και ενα σκασμο λεφτα, να βγαζει και λιγα γουστα...Απ' οτι φαινεται μαλλον ΔΕΝ τα βγαζει...

                                            σε πολλους δεν αρεσουν καν του ουδετερα ποσο μαλλον τα υποστροφικα , θελουν να πεταγονται κωλοι για να νιωσουν τη συμμετοχικοτητα και γιατι ετσι αυτοι ευχαριστιουνται οδηγηση **το αποτελεσμα ομως εδειξε (αλλη μια φορα) οτι η αποτελεσματικοτητα δεν εχει καμια σχεση με ολα αυτα [/b

                                            ]βεβαια αυτα ειναι θεμα γουστου που τα χουμε αναλυσει χιλιες φορες μπλα μπλα μπλα..

                                            Aρα που καταληγουμε? Yugograle rules...

                                            [b]αυτο που μου εκανε εμενα εντυπωση ειναι οτι το γερασμενο πλεον Α3 με το βαρος/τριβες της 4κινησης που στη πιστα δε προσφερουν και πολλα καταφερει να περασει μπροστα απο ενα ολοκαινουριο μοντελο **που στο κατω κατω δεν ειναι και το αυτοκινητο που βγηκε για να πηγαινεις βολτες για καφε

                                            το οτι φερει το σηματακι RS ειναι μεν σημαντικο (εδω και το σηματακι s κανει τη διαφορα) , αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο πολυ πια ειδικα οταν υπαρχει διαφορα τοσων ετων στη τεχνολογια

                                            Mε παραπανω αλογα, χαιρω πολυ...Το 'περασει μπροστα' βεβαια μετριεται...σε μια κλωστη στην προκειμενη...Οσο για την τεχνολογια, συμφωνοι μια γενια σχεδον πισω το RS3, αλλα σαν αστακος, με τα διαφορικα του, τα διπλοσυμπλεκτα του και δεν συμμαζευεται. Η Μ135i ενα διαφορικο εχει ολο και ολο, και αυτο ουτε καν με μηχανικο μπλοκε...
                                            ...και μονο που στεκεται στα ισα διπλα του (το λιγοτερο) αποτελει επιτυχια...Το οτι κοστιζει σημαντικα φθηνοτερα, αλλα προσφερει και μεγαλυτερη ευχαριστηση, ειναι που αποτελει το τελικο...ξεβρακωμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 14 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr