Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 449
    • 450
    • 151 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    8987
    208817
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgecm last edited by

      α) έγραψα 'κάποτε' που σημαίνει κάμποσα χρόνια πίσω ( σχεδόν 10) και β) είχαν πρόβλημα στην αγορά της Αυστραλίας τότε κυρίως λόγω αυξημένων θερμοκρασιών περιβάλλοντος . Μια σοβαρή εταιρεία διορθώνει ( έστω μπαλώνει) το πρόβλημα πριν δημιουργηθεί τεράστιος ντόρος .
      Το αξιοσημείωτο ?
      λύση στο πρόβλημα ήταν ένα ταπεινό 10W40 σε turbo !! κινητήρα.[/quote]

      Mε αφορμή το παραπάνω σχόλιο του φίλου, το οποίο ταυτίζεται και με την προτροπή του μηχανικού στο σέρβις της Mitsubishi να πάω με ένα συνθετικό 10w-40, το GT1 της FUCS στην συγκεκριμένη περίπτωση, σε αντίθεση με το προβλεπόμενο 0w-30 ή 5w-30 που δίνει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι για το Mitsubishi ASX 1.8 turbodiesel, θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας

      Σημειωτέον, ότι και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να τηρούνται ευλαβικά τα προτεινόμενα από την 'μαμά', αλλά έχοντας κάποιες βασικές γνώσεις μηχανολογίας και με δεδομένο ότι το ελληνικό καλοκαίρι, ίσως να βγάζει έξω από το όριο των 50οC που έχει ένα λάδι με ιξώδες 5w-30, εκτιμώ ότι η επιλογή του 10w-40, ίσως να είναι ορθότερη για το κλίμα της χώρας μας.
      Αυτό που με προβληματίζει το αν η εναλλαγή μεταξύ 5w-30 και 10w-40 ανάλογα με την εποχή, μπορεί να αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση, ή η διαφορά στο ιξώδες δημιουργήσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στον κινητήρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        p_george last edited by

        Ο χρήστης georgeCM έγραψε:
        Mε αφορμή το παραπάνω σχόλιο του φίλου, το οποίο ταυτίζεται και με την προτροπή του μηχανικού στο σέρβις της Mitsubishi να πάω με ένα συνθετικό 10w-40, το GT1 της FUCS στην συγκεκριμένη περίπτωση, σε αντίθεση με το προβλεπόμενο 0w-30 ή 5w-30 που δίνει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι για το Mitsubishi ASX 1.8 turbodiesel, θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας

        Σημειωτέον, ότι και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να τηρούνται ευλαβικά τα προτεινόμενα από την 'μαμά', αλλά έχοντας κάποιες βασικές γνώσεις μηχανολογίας και με δεδομένο ότι το ελληνικό καλοκαίρι, ίσως να βγάζει έξω από το όριο των 50οC που έχει ένα λάδι με ιξώδες 5w-30, εκτιμώ ότι η επιλογή του 10w-40, ίσως να είναι ορθότερη για το κλίμα της χώρας μας.
        Αυτό που με προβληματίζει το αν η εναλλαγή μεταξύ 5w-30 και 10w-40 ανάλογα με την εποχή, μπορεί να αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση, ή η διαφορά στο ιξώδες δημιουργήσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στον κινητήρα!

        Γιατι δεν κοιτας και 5w40 η΄ 0w40 που να καλυπτουν ομως τις προδιαγραφες του κατασκευαστη ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:

          Για ibiza 2003 1.2 64ΗΡ (τρικυλιδρα δεν ειναι αυτα?) Τι λαδι βαζουμε? Εχω μπερδευτει με το βιβλιο με τις προδιαγραφες VW 500 00, 505 01, 501 01, 505 00....

          Ενα 10-40 βαλε .

          και σε πόσα χιλιόμετρα/μήνες να το αλλάξει αφού δεν ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή;

          Kαθε 7500 του ειπα(προκειται για αμαξι φιλου μου) και βαλαμε τα GM 10-40.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Ο χρήστης georgeCM έγραψε:
            *α) έγραψα 'κάποτε' που σημαίνει κάμποσα χρόνια πίσω ( σχεδόν 10) και β) είχαν πρόβλημα στην αγορά της Αυστραλίας τότε κυρίως λόγω αυξημένων θερμοκρασιών περιβάλλοντος . Μια σοβαρή εταιρεία διορθώνει ( έστω μπαλώνει) το πρόβλημα πριν δημιουργηθεί τεράστιος ντόρος .
            Το αξιοσημείωτο ?
            λύση στο πρόβλημα ήταν ένα ταπεινό 10W40 σε turbo !! κινητήρα.

            Mε αφορμή το παραπάνω σχόλιο του φίλου, το οποίο ταυτίζεται και με την προτροπή του μηχανικού στο σέρβις της Mitsubishi να πάω με ένα συνθετικό 10w-40, το GT1 της FUCS στην συγκεκριμένη περίπτωση, σε αντίθεση με το προβλεπόμενο 0w-30 ή 5w-30 που δίνει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι για το Mitsubishi ASX 1.8 turbodiesel, θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας

            Σημειωτέον, ότι και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να τηρούνται ευλαβικά τα προτεινόμενα από την 'μαμά', αλλά έχοντας κάποιες βασικές γνώσεις μηχανολογίας και με δεδομένο ότι το ελληνικό καλοκαίρι, ίσως να βγάζει έξω από το όριο των 50οC που έχει ένα λάδι με ιξώδες 5w-30, εκτιμώ ότι η επιλογή του 10w-40, ίσως να είναι ορθότερη για το κλίμα της χώρας μας.
            Αυτό που με προβληματίζει το αν η εναλλαγή μεταξύ 5w-30 και 10w-40 ανάλογα με την εποχή, μπορεί να αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση, ή η διαφορά στο ιξώδες δημιουργήσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στον κινητήρα

            Εγω λεω να τηρησεις το 5w.(εφοσον προτεινει 0 ή και 5 εσυ με τι λογικη θα πας στο 10?)
            Λογικοτερη επιλογη το 5w-40 οπου βρισκεις ευκολα σε φουλ συνθετικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Πιστεύω είναι προτιμότερο να βάλεις αυτό που προτείνει η mitsubishi. Θα έχεις κέρδος σε οικονομία ιδίως αν κάνεις μικρές διαδρομές. Αν δεις οτι έχεις πρόβλημα κατανάλωσης λιπαντικού τότε δοκιμάζεις κάτι διαφορετικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Το 5 ή το 0 δεν κάνει διαφορά.
                Είτε -10 είτε +50 στον αέρα το λάδι σου ζει τυλιγμένο από θάλαμο καύσης και ψυκτικό υγρό. Και τα δύο αυτά μετά το ζέσταμα είναι ψιλοανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία οπότε η αναφορά της πια είναι αναίτια. Παλιά που το χειμώνα είχες τα νερά στους 70 και το καλοκαίρι τους 110 είχε σημασία τώρα πια όχι. Απλά το καλοκαίρι έχεις πιο πολλή σκόνη που αν δεν φιλτράρεται καλά από το φίλτρο αέρα καταλήγει στο λάδι και κάνει κακό.
                Τα σύγχρονα γερά και καλά συνθετικά 30άρια δεν έχουν τα όρια που λες, είναι για συνέχεια. Τα παλιά ορυκτέλαια 30άρια μπορεί.
                Η θερμοκρασία λαδιού έχει σημασία και όχι του αέρα. Αν χτυπάς πάνω από 110 (λαδιού όχι ψυκτικού) πήγαινε σε 40 αλλιώς 30.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης rocsta έγραψε:
                  Nα χώσω τα aral 0w40 supertronic στην 147; Τα βρίσκω πιο φθηνά απ΄ όλα τα 0w40.
                  Το αμάξι χρησιμοποιείται είτε για βόλτα είτε σε διαδρομές < 10 λεπτών όταν δεν μπορώ να πάρω το ποδήλατο. Aναμένεται να μείνουν στο μοτόρι για περίπου ένα χρόνο όπου θα βγάλουν γύρω στα 5.000 χλμ.
                  Από τα πολλά που διάβασα, βλέπω ότι τα 0w40 τα πάνε γενικά καλύτερα από τα 5w30, και στα λινκ που συχνά πυκνά βάζει ο μουσάτος, οι ειδικοί τα προτιμούν από τα πολυφορεμένα 5w30.
                  Γνώμες;

                  Για σύντομες βόλτες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • rocsta
                    rocsta last edited by

                    Σε αυτό το παλιό μεν τεστ, καθολική υπεροχή στην οξείδωση (και όχι μόνο) των 0w40
                    viewtopic.php?p=1584679#p1584679

                    Νταξ, τα m1 ίσως δεν είναι ίδια από τότε,απλά σαν γενική εικόνα το βάζω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos20 last edited by

                      για peugeot 106 και αλλαγές κάθε 10.000 χιλ. Ποιο προτεινεται σε αυτα τα 2.
                      castrοl magnetec 5w40
                      mοtυl χcess 5w40
                      τωρα ειχε το xcess και το μονο κακο ηταν οτι ακουγοταν τα ωστηρια.πιστευετε οτι τα castrοl θα ναι καλυτερα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        akis_drive last edited by

                        Λίγα χρόνια πριν θα σου λεγα motul δαγκωτό γιατί ήξερα οτι τα castrol είναι από ανακυκλωμένα λάδια.....
                        Από μηχανικό μου χει πει ότι έχει ανοίξει μοτέρ που είχε μοτουλ και ήταν μες τη μαυρίλα.
                        Τώρα εαν θες δοκίμασε elin ,ναι ελληνικά ,αλλα αναλογήσου ότι ίσως πληρώνουμε αντίστοιχα βανζινάδικα εξωτερικου με τα ξένα λιπαντικά συν το κέρδος που βγάζουν από την εισαγωγή...οπότε ότι πληρώσεις από ελληνικά επεξεργασμένο πετρέλαιο δε θαναι σε 'μεσιτικά' εισαγωγης....
                        Οπως και ναχει εαν θες ρίξε μια ματιά
                        http://www.elin.gr/el/auto-tec.html
                        Εαν έχεις έως περίπου(δηλαδή για σχετικά καινούρια ,χωρίς φθορά μοτερ) 170 000χλμ δικίμασε autotec ultra plus 10w-40 ενώ εάν εχεις παραπάνω βάλε τα ultra 15w-50.
                        Οι προδιαγραφές που έγραψα είναι για Ελλάδα...
                        Εμένα ο κατασκευαστής λέει 5w-30 αλλά για τις συνθήκες τις πατρίδας του αυτοκινήτου(Γερμανία).
                        Τουχω βάλει τα 15W και όλα καλά...
                        Αυτή είναι η γνώμη μου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos20 last edited by

                          Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
                          Λίγα χρόνια πριν θα σου λεγα motul δαγκωτό γιατί ήξερα οτι τα castrol είναι από ανακυκλωμένα λάδια.....
                          Από μηχανικό μου χει πει ότι έχει ανοίξει μοτέρ που είχε μοτουλ και ήταν μες τη μαυρίλα.
                          Τώρα εαν θες δοκίμασε elin ,ναι ελληνικά ,αλλα αναλογήσου ότι ίσως πληρώνουμε αντίστοιχα βανζινάδικα εξωτερικου με τα ξένα λιπαντικά συν το κέρδος που βγάζουν από την εισαγωγή...οπότε ότι πληρώσεις από ελληνικά επεξεργασμένο πετρέλαιο δε θαναι σε 'μεσιτικά' εισαγωγης....
                          Οπως και ναχει εαν θες ρίξε μια ματιά
                          http://www.elin.gr/el/auto-tec.html
                          Εαν έχεις έως περίπου(δηλαδή για σχετικά καινούρια ,χωρίς φθορά μοτερ) 170 000χλμ δικίμασε autotec ultra plus 10w-40 ενώ εάν εχεις παραπάνω βάλε τα ultra 15w-50.
                          Οι προδιαγραφές που έγραψα είναι για Ελλάδα...
                          Εμένα ο κατασκευαστής λέει 5w-30 αλλά για τις συνθήκες τις πατρίδας του αυτοκινήτου(Γερμανία).
                          Τουχω βάλει τα 15W και όλα καλά...
                          Αυτή είναι η γνώμη μου

                          ευχαριστω για την απαντηση..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Γιατί όχι Total 5W-40;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
                              Λίγα χρόνια πριν θα σου λεγα motul δαγκωτό γιατί ήξερα οτι τα castrol είναι από ανακυκλωμένα λάδια.....
                              Από μηχανικό μου χει πει ότι έχει ανοίξει μοτέρ που είχε μοτουλ και ήταν μες τη μαυρίλα.
                              Τώρα εαν θες δοκίμασε elin ,ναι ελληνικά ,αλλα αναλογήσου ότι ίσως πληρώνουμε αντίστοιχα βανζινάδικα εξωτερικου με τα ξένα λιπαντικά συν το κέρδος που βγάζουν από την εισαγωγή...οπότε ότι πληρώσεις από ελληνικά επεξεργασμένο πετρέλαιο δε θαναι σε 'μεσιτικά' εισαγωγης....
                              Οπως και ναχει εαν θες ρίξε μια ματιά
                              http://www.elin.gr/el/auto-tec.html
                              Εαν έχεις έως περίπου(δηλαδή για σχετικά καινούρια ,χωρίς φθορά μοτερ) 170 000χλμ δικίμασε autotec ultra plus 10w-40 ενώ εάν εχεις παραπάνω βάλε τα ultra 15w-50.
                              Οι προδιαγραφές που έγραψα είναι για Ελλάδα...
                              Εμένα ο κατασκευαστής λέει 5w-30 αλλά για τις συνθήκες τις πατρίδας του αυτοκινήτου(Γερμανία).
                              Τουχω βάλει τα 15W και όλα καλά...
                              Αυτή είναι η γνώμη μου

                              ποιος σου ειπε οτι τα castrol ειναι απο ανακυκλωση;;;
                              ο μηχανικος σου ηξερε οτι παντα το μοτερ ειχα motul και οι αλλαγες ηταν στην ωρα τους;;;;
                              συμφωνω για τα elin καθως με αυτη τη λογικη τα βαζω εδω και λιγους μηνες στα αυτοκινητα μου και μεχρι στιγμης ολα ειναι μια χαρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mousatos last edited by

                                Προστέθηκαν καινούργια δείγματα λιπαντικών ( 3η φουρνιά , στην κυριολεξία) στη γνωστή λίστα . Τα αριστεία αυτή τη φορά δίνονται στα:

                                magnatec 10W40

                                και Fuchs Titan GT1 0W20

                                Το fuchs είναι με μια μυστήρια συνταγή , εστέρες βιοδιασπώμενοι και περιέχει ελάχιστη ποσότητα Ζn .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos20 last edited by

                                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                  Γιατί όχι Total 5W-40;

                                  για το λογο οτι ειναι ημισυνθετικο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • mesastou
                                    mesastou last edited by

                                    Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                    Προστέθηκαν καινούργια δείγματα λιπαντικών ( 3η φουρνιά , στην κυριολεξία) στη γνωστή λίστα . Τα αριστεία αυτή τη φορά δίνονται στα:

                                    magnatec 10W40

                                    και Fuchs Titan GT1 0W20

                                    Το fuchs είναι με μια μυστήρια συνταγή , εστέρες βιοδιασπώμενοι και περιέχει ελάχιστη ποσότητα Ζn .

                                    γνωστή λίστα; (sorry, έχω χάσει επεισόδια)

                                    mouths are for eating, noses for breathing.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      σελ 221

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnkyr last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                          Προστέθηκαν καινούργια δείγματα λιπαντικών ( 3η φουρνιά , στην κυριολεξία) στη γνωστή λίστα . Τα αριστεία αυτή τη φορά δίνονται στα:

                                          magnatec 10W40

                                          και Fuchs Titan GT1 0W20

                                          Το fuchs είναι με μια μυστήρια συνταγή , εστέρες βιοδιασπώμενοι και περιέχει ελάχιστη ποσότητα Ζn .

                                          Με βαση αυτα που (γρήγορα) διαβασα (σε μεταφραση στα Αγγλικά, δεν εμπιστεύομαι τη μεταφραση google στα Ελληνικά) οι τυποι 'τεσταρουν' καθε λαδι 'τηγανιζοντάς το' και μετα βλεποντας πόσοτικά και ποιοτικά τη μαυρίλα που μενει στο 'τηγάνι'. Σωστά?

                                          Ετσι όπως παρουσιάζονται τα δεδομένα, μερικά λαδια (μεταξύ των οποίων και το Castrol Magnatec 10-40) με ταπεινες τιμες αγοράς και επισης ταπεινες προδιαγραφές αφηνουν το τηγάνι ολοκάθαρο, ειδικοτερα σε σύγκριση με τα ποιο 'ποιοτικά', ακριβότερα και με αλλες περγαμηνες λάδια. Να παίρνουμε λοιπόν όλοι Magnatec?

                                          WTF?
                                          Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Αν τα καταλαβαίνω καλά, το συγκεκριμένο τεστ ουσιαστικά ελέγχει τα λάδια για τις επικαθίσεις τους. Πρόκειται για ένα μόνο από τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα λάδι. Βασικά λάδια που ΔΕΝ τα πήγαν καλά στο τεστ νομίζω αξίζει να τα αποφύγει κάποιος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 151 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr