α) έγραψα 'κάποτε' που σημαίνει κάμποσα χρόνια πίσω ( σχεδόν 10) και β) είχαν πρόβλημα στην αγορά της Αυστραλίας τότε κυρίως λόγω αυξημένων θερμοκρασιών περιβάλλοντος . Μια σοβαρή εταιρεία διορθώνει ( έστω μπαλώνει) το πρόβλημα πριν δημιουργηθεί τεράστιος ντόρος .
Το αξιοσημείωτο ?
λύση στο πρόβλημα ήταν ένα ταπεινό 10W40 σε turbo !! κινητήρα.[/quote]
Mε αφορμή το παραπάνω σχόλιο του φίλου, το οποίο ταυτίζεται και με την προτροπή του μηχανικού στο σέρβις της Mitsubishi να πάω με ένα συνθετικό 10w-40, το GT1 της FUCS στην συγκεκριμένη περίπτωση, σε αντίθεση με το προβλεπόμενο 0w-30 ή 5w-30 που δίνει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι για το Mitsubishi ASX 1.8 turbodiesel, θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας
Σημειωτέον, ότι και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να τηρούνται ευλαβικά τα προτεινόμενα από την 'μαμά', αλλά έχοντας κάποιες βασικές γνώσεις μηχανολογίας και με δεδομένο ότι το ελληνικό καλοκαίρι, ίσως να βγάζει έξω από το όριο των 50οC που έχει ένα λάδι με ιξώδες 5w-30, εκτιμώ ότι η επιλογή του 10w-40, ίσως να είναι ορθότερη για το κλίμα της χώρας μας.
Αυτό που με προβληματίζει το αν η εναλλαγή μεταξύ 5w-30 και 10w-40 ανάλογα με την εποχή, μπορεί να αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση, ή η διαφορά στο ιξώδες δημιουργήσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στον κινητήρα!