-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το μόνο που λείπει είναι το navi, αλλά δε πειράζει. Ίσως βάλω aftermarket.
Καλυτερα που δεν εχει, extra βαρος ειναι....και δειχνει και το ταμπλω πιο ασχημο....
Ανακάλεσε αμέσως!
Μουσειακό δείχνει χωρίς το navi.
Eμεις (εγω δηλαδη) ειμαστε οπαδοι του μινιμαλισμου. Οθονες δεν εχουν δουλεια μεσα στο αμαξι. Στο σαλονι του σπιτιου ναι
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ: αυτή του 2005 (αυτή εδώ) δείχνει εσωτερικό καινούριου , αν και οι φωτογραφίες μπορεί να σε ξεγελάσουν. (παρατήρησε το κάθισμα του συνοδηγού! Αχρησιμοποίητο!!! )
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
ΥΓ: αυτή του 2005 (αυτή εδώ) δείχνει εσωτερικό καινούριου , αν και οι φωτογραφίες μπορεί να σε ξεγελάσουν. (παρατήρησε το κάθισμα του συνοδηγού! Αχρησιμοποίητο!!! )
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Eμεις (εγω δηλαδη) ειμαστε οπαδοι του μινιμαλισμου. Οθονες δεν εχουν δουλεια μεσα στο αμαξι. Στο σαλονι του σπιτιου ναι
Καλά καλά. Πες ότι δεν βρήκες Ζ4 με την ωραιότατη ανακλεινόμενη...
Πχ
vs
H μέρα με τη νύχτα. To ένα μοιάζει με proper interior το άλλο με αναβίωση της Ε30.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Eddie 10Κ δε δίνω.Γιώργο (Κάβουρα) και βέβαια φιλική κουβέντα θα κάνουμε. Δε θα τσακωθούμε κιόλας, για όνομα
Το εσωτερικό, όπως έγραψα, είναι όντως σε τέλεια κατάσταση.
Στο θέμα της ανταλλαγής κολλάμε γιατί μου είπε ένα κουφό νούμερο για το δικό μου που δε παίζει, απλά. Αλλά είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με πάρει τηλέφωνο.
Αν το νούμερο για την ανταλλαγή που ακούσω είναι λογικό, ίσως προχωρήσω.
Εγώ τώρα γιατί πιστεύω πως το 'κουφό' νούμερο που σου είπε είναι πλήρως εναρμονισμένο με τα 'κουφά' 19Κ απο έμπορο (που σημαίνει πως το πήρε απο τον ιδιώτη στα ακόμη πιο κουφά 17-18) για Μ3 του '05 με 40Κ km (αν είναι πραγματικά)...?
1ο χέρι ήταν...?1o χέρι, ναι. Ελληνικό από τον Σπανό.
αν ισχύουν τα παραπάνω πρόκειται για μεγάλη ευκαιρία που στην θέση σου δεν θα την άφηνα. Μ3 του Ιανουαρίου 2005 με 40κ χλμ σημαίνει περίπου 500χλμ το χρόνο. επειδή το αμάξι δεν είναι 316 η τιμή που προσφέρεται εξαρτάται πολύ από την κατάστασή του, 2 - 3 σοβαρά μαζέματα για Μ3 σε μηχανή, αυτόματο σασμαν, ή τιμόνι μπορεί να σημαίνουν εύκολα 3-5 χιλιάρικα επιπλέον (με τιμές εκτός ΣΠΑΝΟΥ).
Εγώ στην θέση σου θα έκανα τα εξής:
- Status report από Σπανό, καθώς και λίστα από πιθανά μαζέματα τους επόμενους 12 μήνες.
- ελεγχος των service στο βιβλίο. Αν όλα έχουν γίνει στο ΣΠΑΝΟ έως και το πιό πρόσφατο, η πιθανότητα να έχουν γυρίσει χιλιόμετρα είναι πολύ μικρή. αν υπάρχει σημαντικό χρονικό κενό μεταξύ service στον ΣΠΑΝΟ, ή έχει μεγάλα χρονικά κενά χωρίς καταχώρηση συντήρησης η πιθανότητα είναι μεγάλη.
- Ζήτησε από τον ΣΠΑΝΟ να σου δείξει στο σύστημα όλες τις εργασίες service ή επισκευές που έχουν γίνει στο αμάξι. Κανονικά δεν τα δίνουν (προσωπικό δεδομένο) αλλά με λίγη κουβέντα στο Μίλτο όλα γίνονται.
- Κατέβα μία βόλτα στο υπόγειο και μίλησε στον υπέυθυνο φανοποιείου (Αλέξης) για το αμάξι. Απο τα χέρια του έχουν περάσει τα μισά δυνατά BMW της Αθήνας. Εμένα προσωπικά ο συγκεκριμένος με έσωσε πριν μερικά χρόνια από το να αγοράσω ένα φαινομενικά τέλειο αλλά εντέλει τρακαρισμένο και ξαναφτιαγμένο Ζ4 3.0si (μετά έμαθα ότι ο 1ος ιδιοκτήτης είχε σκοτωθεί στο τρακάρισμα).
- εκτός από τις φυσικές γρατζουνιές βεβαιώσου 100% για το τι έχει βάψει το αμάξι. Ενα τέλειο βάψιμο μπορεί να μην φάνει με το μάτι ούτε από μάστορα, το σίγουρο είναι να το τσεκάρεις εσύ ή ο μηχανικός σου με ένα ηλεκτρονικό παχύμετρο μπογιάς (αυτό δεν κάνει ποτέ λάθος).
- Ζήτησε το τηλέφωνο του 1ου ιδιοκτήτη από τον έμπορο για τεχνικές πληροφορίες. Αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αλλαγμένα ή ο έμπορος το πήρε με τα χιλιόμετρα ήδη αλλαγμένα, μάλλον θα σου δώσει το τηλέφωνο χωρίς δυσκολία. Αν τα άλλαξε μόνος του μετά, πιθανώς θα αποφύγει να στο δώσει. (ξέρω εμπόρους που ακολουθούν χρόνια αυτή την τακτική, δυστυχώς)
αυτά τα αναφέρω προς αποφυγή, ελπίζω το αμάξι να είναι χαρτί!
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Eddie 10Κ δε δίνω.
Γιώργο (Κάβουρα) και βέβαια φιλική κουβέντα θα κάνουμε. Δε θα τσακωθούμε κιόλας, για όνομα
Το εσωτερικό, όπως έγραψα, είναι όντως σε τέλεια κατάσταση.
Στο θέμα της ανταλλαγής κολλάμε γιατί μου είπε ένα κουφό νούμερο για το δικό μου που δε παίζει, απλά. Αλλά είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με πάρει τηλέφωνο.
Αν το νούμερο για την ανταλλαγή που ακούσω είναι λογικό, ίσως προχωρήσω.
Εγώ τώρα γιατί πιστεύω πως το 'κουφό' νούμερο που σου είπε είναι πλήρως εναρμονισμένο με τα 'κουφά' 19Κ απο έμπορο (που σημαίνει πως το πήρε απο τον ιδιώτη στα ακόμη πιο κουφά 17-18) για Μ3 του '05 με 40Κ km (αν είναι πραγματικά)...?
1ο χέρι ήταν...?1o χέρι, ναι. Ελληνικό από τον Σπανό.
αν ισχύουν τα παραπάνω πρόκειται για μεγάλη ευκαιρία που στην θέση σου δεν θα την άφηνα. Μ3 του Ιανουαρίου 2005 με 40κ χλμ σημαίνει περίπου 500χλμ το χρόνο. επειδή το αμάξι δεν είναι 316 η τιμή που προσφέρεται εξαρτάται πολύ από την κατάστασή του, 2 - 3 σοβαρά μαζέματα για Μ3 σε μηχανή, αυτόματο σασμαν, ή τιμόνι μπορεί να σημαίνουν εύκολα 3-5 χιλιάρικα επιπλέον (με τιμές εκτός ΣΠΑΝΟΥ).
Εγώ στην θέση σου θα έκανα τα εξής:
- Status report από Σπανό, καθώς και λίστα από πιθανά μαζέματα τους επόμενους 12 μήνες.
- ελεγχος των service στο βιβλίο. Αν όλα έχουν γίνει στο ΣΠΑΝΟ έως και το πιό πρόσφατο, η πιθανότητα να έχουν γυρίσει χιλιόμετρα είναι πολύ μικρή. αν υπάρχει σημαντικό χρονικό κενό μεταξύ service στον ΣΠΑΝΟ, ή έχει μεγάλα χρονικά κενά χωρίς καταχώρηση συντήρησης η πιθανότητα είναι μεγάλη.
- Ζήτησε από τον ΣΠΑΝΟ να σου δείξει στο σύστημα όλες τις εργασίες service ή επισκευές που έχουν γίνει στο αμάξι. Κανονικά δεν τα δίνουν (προσωπικό δεδομένο) αλλά με λίγη κουβέντα στο Μίλτο όλα γίνονται.
- Κατέβα μία βόλτα στο υπόγειο και μίλησε στον υπέυθυνο φανοποιείου (Αλέξης) για το αμάξι. Απο τα χέρια του έχουν περάσει τα μισά δυνατά BMW της Αθήνας. Εμένα προσωπικά ο συγκεκριμένος με έσωσε πριν μερικά χρόνια από το να αγοράσω ένα φαινομενικά τέλειο αλλά εντέλει τρακαρισμένο και ξαναφτιαγμένο Ζ4 3.0si (μετά έμαθα ότι ο 1ος ιδιοκτήτης είχε σκοτωθεί στο τρακάρισμα).
- εκτός από τις φυσικές γρατζουνιές βεβαιώσου 100% για το τι έχει βάψει το αμάξι. Ενα τέλειο βάψιμο μπορεί να μην φάνει με το μάτι ούτε από μάστορα, το σίγουρο είναι να το τσεκάρεις εσύ ή ο μηχανικός σου με ένα ηλεκτρονικό παχύμετρο μπογιάς (αυτό δεν κάνει ποτέ λάθος).
- Ζήτησε το τηλέφωνο του 1ου ιδιοκτήτη από τον έμπορο για τεχνικές πληροφορίες. Αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αλλαγμένα ή ο έμπορος το πήρε με τα χιλιόμετρα ήδη αλλαγμένα, μάλλον θα σου δώσει το τηλέφωνο χωρίς δυσκολία. Αν τα άλλαξε μόνος του μετά, πιθανώς θα αποφύγει να στο δώσει. (ξέρω εμπόρους που ακολουθούν χρόνια αυτή την τακτική, δυστυχώς)
αυτά τα αναφέρω προς αποφυγή, ελπίζω το αμάξι να είναι χαρτί!
Ξέχασα να αναφέρω τον έλεγχο ασφαλιστικής. δηλαδή με βάση την πινακίδα του αυτοκινήτου να δείς μέσω του ασφαλιστή σου αν το αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε οποιοδήποτε ατύχημα ή claim μικτής ασφάλειας.
Επίσης αν είσαι πολύ ψείρας και δεν θες να αφήσεις τίποτε στην τύχη, θα μπορούσες να έλεγξεις από το υπουργείο αν το αυτοκίνητο έχει αλλάξει πινακίδες, όπως και το αν υπάρχει παρακράτηση κυριότητας από Τράπεζα ή εταιρία Leasing που δεν αναγράφεται στην χάρτινη άδεια. Αυτό δεν έιναι σπάνιο, τον τελευταίο καιρό πληθαινουν οι κατασχέσεις οχημάτων από ανυποψίαστους που τα αγόρασαν με το τυράκι της πολύ χαμηλής τιμής, με πλάστη άδεια από έμπορο (χωρίς να το γνωρίζουν) και τώρα τους τα παίρνουν πίσω οι εταιρίες LEASING ή οι Τράπεζες με ασφαλιστικά μέτρα.
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
φαινομενικά τέλειο αλλά εντέλει τρακαρισμένο και ξαναφτιαγμένο Ζ4 3.0si (μετά έμαθα ότι ο 1ος ιδιοκτήτης είχε σκοτωθεί στο τρακάρισμα).μπρρρ...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά καλά. Πες ότι δεν βρήκες Ζ4 με την ωραιότατη ανακλεινόμενη...
Θα προτιμουσα τη δευτερη επιλογη εγω στις φωτο με τις 3αρες
Μα βρηκα ρε πως δε βρηκα...Απλα τρωγανε delete (οπως και αυτες που ειχανε ηλεκτρικα καθισματα κλπ κλπ ). Περα απο μινιμαλ ειμαστε και φαν του lightweight
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Καλά καλά. Πες ότι δεν βρήκες Ζ4 με την ωραιότατη ανακλεινόμενη...
Θα προτιμουσα τη δευτερη επιλογη εγω στις φωτο με τις 3αρες
Μα βρηκα ρε πως δε βρηκα...Απλα τρωγανε delete (οπως και αυτες που ειχανε ηλεκτρικα καθισματα κλπ κλπ ). Περα απο μινιμαλ ειμαστε και φαν του lightweight
θα με κάνεις να ξυλώσω το navigation από το Α3, να το ζυγίσω και να το συγκρίνω σε σχέση με το concert που είχε...
ΥΓ: είσαι τουλάχιστον υπερβολικός ως προς το navi. Για τα ηλεκτρικά καθίσματα δεν ξέρω, αλλά μη μου πεις ότι θα πας βόλτα με ένα με 'κανονικά' καθίσματα και μετά με ένα με ηλεκτρικά και θα καταλάβεις τη διαφορά, γιατί θα ......
-
Κι εγώ μαζί σου. Ψυχολογικό εντελώς αυτό με τα νάβι, θερμαινόμενα, ηλεκτρικά καθίσματα κτλ. Όποιος θέλει πραγματικό lightweight παίρνει Lotus στα ίδια φράγκα με τη Ζ4.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κι εγώ μαζί σου. Ψυχολογικό εντελώς αυτό με τα νάβι, θερμαινόμενα, ηλεκτρικά καθίσματα κτλ. Όποιος θέλει πραγματικό lightweight παίρνει Lotus στα ίδια φράγκα με τη Ζ4.Ολα παιζουν ρολο. Αυτα που αναφερεις ξερεις ποσο ζυγιζουν συνολικα? Παντα ηθελα να εχω απλα και λιγα πραγματα σε ενα αμαξι και παντα κοιταγα το βαρος. Οποτε τετοιου ειδους πολυτελειες τις θεωρω περιττες προσωπικα...Αλλα κοιτα να δεις περιπτωση τωρα μιας και ειπες Lotus...
Η πρωτη μου επιλογη (παντα) ηταν η Elise απο τον περασμενο Σεπτεμβριο. Οι συγκεκριμενες που ηθελα κοστιζαν μεσες ακρες πανω απο 12 χιλιαρικα μεχρι και 14. Μιλαω παντα για mk2 111s χρονολογιας 2002-2003. Στα ιδια λεφτα που λες με τη Ζ κανει η απλη mk1 χρονολογιας 96-99 η οποια δεν μου αρεσει εμφανισιακως οσο η 2η γενια και τελοσπαντων ειναι και καποια αλλα θεματακια τα οποια δε θελω να αναλυσω τωρα...Σαν δευτερη (αγαπημενη) επιλογη ειχα παντα τη Ζ απο τοτε που βγηκε το 2003.
Οποτε οπως καταλαβαινεις αρχικως απλα δεν εκατσε η elise (προς το παρον) και απο το ενα μοντελο που γουσταρα πηγα στο επομενο που γουσταρα. Η φιλοσοφια δεν αλλαξε.Γενικα για να μη τα πολυλογω δεν ηταν τυχαιο το ολο θεμα. Ουτε τυχαιο ηταν που επελεξα το 2.5αρι απο το 3λιτρο. Ουτε επισης και η χρονολογια του 2004...Αν ειναι τα λεμε εκτενως και απο κοντα διοτι κατεβαινω το Σαββατο Αθηνα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μη μου πεις ότι θα πας βόλτα με ένα με 'κανονικά' καθίσματα και μετά με ένα με ηλεκτρικά και θα καταλάβεις τη διαφορά, γιατί θα ......Την καταλαβαίνεις μια χαρά τη διαφορά μεταξύ κανονικών και ηλεκτρικών καθισμάτων! Το κάθε ηλεκτρικό κάθισμα ζυγίζει κοντά στα 60 κιλά.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
μη μου πεις ότι θα πας βόλτα με ένα με 'κανονικά' καθίσματα και μετά με ένα με ηλεκτρικά και θα καταλάβεις τη διαφορά, γιατί θα ......
Την καταλαβαίνεις μια χαρά τη διαφορά μεταξύ κανονικών και ηλεκτρικών καθισμάτων! Το κάθε ηλεκτρικό κάθισμα ζυγίζει κοντά στα 60 κιλά.
χμ...άρα το Α3 μου είναι η.......lightwheight έκδοση? Να θυμηθώ να το βάλω στις πληροφορίες στην αγγελία ΟΟΟΟΟοοοταν το πουλήσω.
[spoiler:37bhm1uf]προφανώς κάνω πλάκα. [/spoiler:37bhm1uf]
-
Lightweight δε λες τίποτα!
-
Και το κανονικό κάθισμα πόσο ζυγίζει...?
Πάντως, μπορεί μεμονωμένα κάποια πράγματα να μην κάνουν αξιοσημείωτη διαφορά, όμως στο σύνολο (πχ navi + ηλεκτρικά & θερμαινόμενα καθίσματα + ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες + ηλιοροφή σε κουπέ, κλπ κλπ...) κάνουν σίγουρα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Eμεις (εγω δηλαδη) ειμαστε οπαδοι του μινιμαλισμου. Οθονες δεν εχουν δουλεια μεσα στο αμαξι. Στο σαλονι του σπιτιου ναι
Καλά καλά. Πες ότι δεν βρήκες Ζ4 με την ωραιότατη ανακλεινόμενη...
Πχ
vs
H μέρα με τη νύχτα. To ένα μοιάζει με proper interior το άλλο με αναβίωση της Ε30.
Ωραιότατη η ανακλινόμενη αλλά τρίζει.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Και το κανονικό κάθισμα πόσο ζυγίζει...?Πάντως, μπορεί μεμονωμένα κάποια πράγματα να μην κάνουν αξιοσημείωτη διαφορά, όμως στο σύνολο (πχ navi + ηλεκτρικά & θερμαινόμενα καθίσματα + ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες + ηλιοροφή σε κουπέ, κλπ κλπ...) κάνουν σίγουρα.
με την ηλιοροφή να είναι μακράν το χειρότερο βάρος...
-
φαντάζομαι πηγαίνετε και με το ρεζερβουάρ πάντα στο 1/4
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
φαντάζομαι πηγαίνετε και με το ρεζερβουάρ πάντα στο 1/4Λαμπάκι!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
φαντάζομαι πηγαίνετε και με το ρεζερβουάρ πάντα στο 1/4Αφου τοσο καυσιμο μπαινει με ενα 20€
BMW FORUM