Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 65
    • Best 0
    • Groups 0

    need4speed

    @need4speed

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    65
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    need4speed Unfollow Follow

    Latest posts made by need4speed

    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:

      Eddie 10Κ δε δίνω.

      Γιώργο (Κάβουρα) και βέβαια φιλική κουβέντα θα κάνουμε. Δε θα τσακωθούμε κιόλας, για όνομα

      Το εσωτερικό, όπως έγραψα, είναι όντως σε τέλεια κατάσταση.

      Στο θέμα της ανταλλαγής κολλάμε γιατί μου είπε ένα κουφό νούμερο για το δικό μου που δε παίζει, απλά. Αλλά είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με πάρει τηλέφωνο.

      Αν το νούμερο για την ανταλλαγή που ακούσω είναι λογικό, ίσως προχωρήσω.

      Εγώ τώρα γιατί πιστεύω πως το 'κουφό' νούμερο που σου είπε είναι πλήρως εναρμονισμένο με τα 'κουφά' 19Κ απο έμπορο (που σημαίνει πως το πήρε απο τον ιδιώτη στα ακόμη πιο κουφά 17-18) για Μ3 του '05 με 40Κ km (αν είναι πραγματικά)...?
      1ο χέρι ήταν...?

      1o χέρι, ναι. Ελληνικό από τον Σπανό.

      αν ισχύουν τα παραπάνω πρόκειται για μεγάλη ευκαιρία που στην θέση σου δεν θα την άφηνα. Μ3 του Ιανουαρίου 2005 με 40κ χλμ σημαίνει περίπου 500χλμ το χρόνο. επειδή το αμάξι δεν είναι 316 η τιμή που προσφέρεται εξαρτάται πολύ από την κατάστασή του, 2 - 3 σοβαρά μαζέματα για Μ3 σε μηχανή, αυτόματο σασμαν, ή τιμόνι μπορεί να σημαίνουν εύκολα 3-5 χιλιάρικα επιπλέον (με τιμές εκτός ΣΠΑΝΟΥ).

      Εγώ στην θέση σου θα έκανα τα εξής:

      • Status report από Σπανό, καθώς και λίστα από πιθανά μαζέματα τους επόμενους 12 μήνες.
      • ελεγχος των service στο βιβλίο. Αν όλα έχουν γίνει στο ΣΠΑΝΟ έως και το πιό πρόσφατο, η πιθανότητα να έχουν γυρίσει χιλιόμετρα είναι πολύ μικρή. αν υπάρχει σημαντικό χρονικό κενό μεταξύ service στον ΣΠΑΝΟ, ή έχει μεγάλα χρονικά κενά χωρίς καταχώρηση συντήρησης η πιθανότητα είναι μεγάλη.
      • Ζήτησε από τον ΣΠΑΝΟ να σου δείξει στο σύστημα όλες τις εργασίες service ή επισκευές που έχουν γίνει στο αμάξι. Κανονικά δεν τα δίνουν (προσωπικό δεδομένο) αλλά με λίγη κουβέντα στο Μίλτο όλα γίνονται.
      • Κατέβα μία βόλτα στο υπόγειο και μίλησε στον υπέυθυνο φανοποιείου (Αλέξης) για το αμάξι. Απο τα χέρια του έχουν περάσει τα μισά δυνατά BMW της Αθήνας. Εμένα προσωπικά ο συγκεκριμένος με έσωσε πριν μερικά χρόνια από το να αγοράσω ένα φαινομενικά τέλειο αλλά εντέλει τρακαρισμένο και ξαναφτιαγμένο Ζ4 3.0si (μετά έμαθα ότι ο 1ος ιδιοκτήτης είχε σκοτωθεί στο τρακάρισμα).
      • εκτός από τις φυσικές γρατζουνιές βεβαιώσου 100% για το τι έχει βάψει το αμάξι. Ενα τέλειο βάψιμο μπορεί να μην φάνει με το μάτι ούτε από μάστορα, το σίγουρο είναι να το τσεκάρεις εσύ ή ο μηχανικός σου με ένα ηλεκτρονικό παχύμετρο μπογιάς (αυτό δεν κάνει ποτέ λάθος).
      • Ζήτησε το τηλέφωνο του 1ου ιδιοκτήτη από τον έμπορο για τεχνικές πληροφορίες. Αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αλλαγμένα ή ο έμπορος το πήρε με τα χιλιόμετρα ήδη αλλαγμένα, μάλλον θα σου δώσει το τηλέφωνο χωρίς δυσκολία. Αν τα άλλαξε μόνος του μετά, πιθανώς θα αποφύγει να στο δώσει. (ξέρω εμπόρους που ακολουθούν χρόνια αυτή την τακτική, δυστυχώς)

      αυτά τα αναφέρω προς αποφυγή, ελπίζω το αμάξι να είναι χαρτί!

      Ξέχασα να αναφέρω τον έλεγχο ασφαλιστικής. δηλαδή με βάση την πινακίδα του αυτοκινήτου να δείς μέσω του ασφαλιστή σου αν το αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε οποιοδήποτε ατύχημα ή claim μικτής ασφάλειας.

      Επίσης αν είσαι πολύ ψείρας και δεν θες να αφήσεις τίποτε στην τύχη, θα μπορούσες να έλεγξεις από το υπουργείο αν το αυτοκίνητο έχει αλλάξει πινακίδες, όπως και το αν υπάρχει παρακράτηση κυριότητας από Τράπεζα ή εταιρία Leasing που δεν αναγράφεται στην χάρτινη άδεια. Αυτό δεν έιναι σπάνιο, τον τελευταίο καιρό πληθαινουν οι κατασχέσεις οχημάτων από ανυποψίαστους που τα αγόρασαν με το τυράκι της πολύ χαμηλής τιμής, με πλάστη άδεια από έμπορο (χωρίς να το γνωρίζουν) και τώρα τους τα παίρνουν πίσω οι εταιρίες LEASING ή οι Τράπεζες με ασφαλιστικά μέτρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      need4speed
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
      Eddie 10Κ δε δίνω.

      Γιώργο (Κάβουρα) και βέβαια φιλική κουβέντα θα κάνουμε. Δε θα τσακωθούμε κιόλας, για όνομα

      Το εσωτερικό, όπως έγραψα, είναι όντως σε τέλεια κατάσταση.

      Στο θέμα της ανταλλαγής κολλάμε γιατί μου είπε ένα κουφό νούμερο για το δικό μου που δε παίζει, απλά. Αλλά είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με πάρει τηλέφωνο.

      Αν το νούμερο για την ανταλλαγή που ακούσω είναι λογικό, ίσως προχωρήσω.

      Εγώ τώρα γιατί πιστεύω πως το 'κουφό' νούμερο που σου είπε είναι πλήρως εναρμονισμένο με τα 'κουφά' 19Κ απο έμπορο (που σημαίνει πως το πήρε απο τον ιδιώτη στα ακόμη πιο κουφά 17-18) για Μ3 του '05 με 40Κ km (αν είναι πραγματικά)...?
      1ο χέρι ήταν...?

      1o χέρι, ναι. Ελληνικό από τον Σπανό.

      αν ισχύουν τα παραπάνω πρόκειται για μεγάλη ευκαιρία που στην θέση σου δεν θα την άφηνα. Μ3 του Ιανουαρίου 2005 με 40κ χλμ σημαίνει περίπου 500χλμ το χρόνο. επειδή το αμάξι δεν είναι 316 η τιμή που προσφέρεται εξαρτάται πολύ από την κατάστασή του, 2 - 3 σοβαρά μαζέματα για Μ3 σε μηχανή, αυτόματο σασμαν, ή τιμόνι μπορεί να σημαίνουν εύκολα 3-5 χιλιάρικα επιπλέον (με τιμές εκτός ΣΠΑΝΟΥ).

      Εγώ στην θέση σου θα έκανα τα εξής:

      • Status report από Σπανό, καθώς και λίστα από πιθανά μαζέματα τους επόμενους 12 μήνες.
      • ελεγχος των service στο βιβλίο. Αν όλα έχουν γίνει στο ΣΠΑΝΟ έως και το πιό πρόσφατο, η πιθανότητα να έχουν γυρίσει χιλιόμετρα είναι πολύ μικρή. αν υπάρχει σημαντικό χρονικό κενό μεταξύ service στον ΣΠΑΝΟ, ή έχει μεγάλα χρονικά κενά χωρίς καταχώρηση συντήρησης η πιθανότητα είναι μεγάλη.
      • Ζήτησε από τον ΣΠΑΝΟ να σου δείξει στο σύστημα όλες τις εργασίες service ή επισκευές που έχουν γίνει στο αμάξι. Κανονικά δεν τα δίνουν (προσωπικό δεδομένο) αλλά με λίγη κουβέντα στο Μίλτο όλα γίνονται.
      • Κατέβα μία βόλτα στο υπόγειο και μίλησε στον υπέυθυνο φανοποιείου (Αλέξης) για το αμάξι. Απο τα χέρια του έχουν περάσει τα μισά δυνατά BMW της Αθήνας. Εμένα προσωπικά ο συγκεκριμένος με έσωσε πριν μερικά χρόνια από το να αγοράσω ένα φαινομενικά τέλειο αλλά εντέλει τρακαρισμένο και ξαναφτιαγμένο Ζ4 3.0si (μετά έμαθα ότι ο 1ος ιδιοκτήτης είχε σκοτωθεί στο τρακάρισμα).
      • εκτός από τις φυσικές γρατζουνιές βεβαιώσου 100% για το τι έχει βάψει το αμάξι. Ενα τέλειο βάψιμο μπορεί να μην φάνει με το μάτι ούτε από μάστορα, το σίγουρο είναι να το τσεκάρεις εσύ ή ο μηχανικός σου με ένα ηλεκτρονικό παχύμετρο μπογιάς (αυτό δεν κάνει ποτέ λάθος).
      • Ζήτησε το τηλέφωνο του 1ου ιδιοκτήτη από τον έμπορο για τεχνικές πληροφορίες. Αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αλλαγμένα ή ο έμπορος το πήρε με τα χιλιόμετρα ήδη αλλαγμένα, μάλλον θα σου δώσει το τηλέφωνο χωρίς δυσκολία. Αν τα άλλαξε μόνος του μετά, πιθανώς θα αποφύγει να στο δώσει. (ξέρω εμπόρους που ακολουθούν χρόνια αυτή την τακτική, δυστυχώς)

      αυτά τα αναφέρω προς αποφυγή, ελπίζω το αμάξι να είναι χαρτί!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      need4speed
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης cristian έγραψε:
      καλησπέρα παιδιά σκεφτούμε για αγορά αυτοκινήτου αλλα δεν ξερο και πολλα πραγματα σκεφτομαι 3 αυτοκηνητα μεταχιρισμενα του 2008 BMW 330d-335d kai AUDI A5 3.0 tdi θα το αγορασο απο βουλγαρια μου αρεσουν και τα 3 αλλα σκεφτομε οτι ειμαι παντρεμενος και εχο και ενα παιδι... αλλα σκεφτομε οτι παντα ηθελα ενα πισοκινιτο αμάξι να μπορώ να γουστάρω και να ξεφεύγω λήγω !!!!...????

      Αν θες να γουστάρεις τότε 335d, αλλά αφού έχεις παιδί τότε πάρτο σε τετράπορτο αν το βρείς.

      Η διαφορά στην πρακτικότητα είναι τεράστια ιδίως αν έχεις σκόπο να το χρησιμοποιείς σαν οικογενειακό και όχι μόνο για την δική σου βόλτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      need4speed
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
      Υπαρχει οργανο να μετραει την καταναλωση ανα 100 χλμ του υγραεριου ?

      αν δεν σε ενδιαφέρει να μετράς συνεχώς την κατανάλωση αλλά θέλεις να επιβεβαιώσεις την μέση τιμή για το αυτοκίνητό σου μπορείς να κάνεις το έξης:

      Γεμίζεις φουλ με LPG στο πρατήριο
      Μηδενίζεις το οδόμετρο
      Οδηγείς αποκλειστικά με LPG μέχρι το οδόμετρο να φτάσει στα 100χλμ
      Αν το αμάξι σου έχει σύστημα υγραερίου που γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη, προσέχεις να πηγαίνεις σχετικά σιγά για να μένεις στο υγραέριο
      Στα 100χλμ πηγαίνεις ακριβώς στο ίδιο πρατήριο περίπου την ίδια ώρα (πχ πρωί, μεσημέρι ή βράδυ) και ξαναγεμίζεις φουλ με LPG
      Σημειώνεις τα λίτρα που έβαλες, και αυτή είναι η κατανάλωσή σου με πολύ καλή προσσέγγιση
      Επαναλαμβάνεις το ίδιο ζεύγος μετρήσεων 4 ή 5 φορές ακόμα, πηγαίνοντας και σε άλλα πρατήρια
      Η μέση τιμή είναι η κατανάλωσή σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      need4speed
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Μια si με λίγα χλμ είναι συλλεκτική για λίγους. Με πιο πολλά χλμ δεν είναι τίποτα (και πιο πολλά εννοώ ήδη τα 50-70.000). Μια Μ3 θα παραμένει Μ3 και μετά τα 100.000. Νομιζω ότι αν και κινούνται παράλληλα τώρα η απαξίωση της si θα είναι μεγαλύτερη στα επόμενα λίγα χρόνια και σε συμφέρει να απαλλαγείς.

      Οι ροπές του Άουντι μπορεί να καταπίνουν την Μ3 σε μετρήσεις ελαστικότητας με ρεπρίζ χαμηλών στροφών αλλά σε τυχόν κόντρα αυτό που μετράει είναι τα άλογα που φτάνουν στη ρόδα και αυτό θα γίνεται σε στροφές αρκετά πιο πάνω από αυτές των μετρήσεων που λέμε. Φυσικά σε κάποιες συνθήκες μπορεί να πλεονεκτεί το ένα ή το άλλο αλλά θα θέλει μάσημα.... Μόνο σε ελληνική γλυστερή άσφαλτο που η τετρακίνηση αντί να φιμώνει δίνει φτερά βλέπω το πλεονέκτημα (σε επιδόσεις).

      Πιστεύω οτι η τελευταία σου πρόταση περιέχει όλο το νόημα. Αλλο η θεωρία, άλλο η πράξη. Σε πραγματικές συνθήκες ελληνικής ασφάλτου τα πράγματα αλλάζουν.

      ΠΧ σε στεγνό δρόμο με στροφές που γλιστράει, ένας σχετικά καλός αλλά αποφασισμένος οδηγός με S4 ή S5 δύσκολα θα χάσει από εξακύλινδρη Μ3, ακόμα και αν πίσω από το τιμόνι της δεύτερης βρίσκεται 'χεράς'. Το Μ3 έχει πιό απόλυτο στήσιμο και τιμωρεί τα λάθη στο όριο αν δεν διορθωθούν από τον οδηγό σχεδόν ακαριαία. αντίθετα το άουντι συγχωρεί σχεδόν τα πάντα (αν σεβαστείς το βάρος του) γιατί είναι απίστευτα ουδέτερο σε επιτάχυνση ή επιβράδυνση μέσα στην στροφή.

      Το ζούμι όμως της υπόθεσης τουλάχιστον για εμένα είναι η οδηγική ευχαρίστηση. Είναι η χαρά που παίρνεις όταν νομίζεις οτι συμμετέχεις, οτι παλεύεις με τους νόμους της φυσικής στο όριο του κρατήματος. εκεί φίλε μου είμαι της ταπεινής γνώμης οτι η BMW είναι χιλιόμετρα μπροστά. Συγκριτικά τα BMW τα πας ενώ τα Αουντι σε πάνε, και επίσης νομίζω ότι σαν οδηγός μπορείς να εξελιχθείς πολύ καλύτερα με ένα γρήγορο BMW παρά με ένα γρήγορο Αουντι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      need4speed
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:
      To Audi ομως με τη ροπη που εχει καταπινει αμασητο το Μ3.

      Εξαρτάται σε ποιό Αουντι και ποιά Μ3 αναφέρεσαι.

      Για την οκτακύλινδρη Μ3 νομίζω δεν τίθεται θέμα, είναι πιό γρήγορη και από το S4 kai to RS4 στην πράξη.

      Η εξακύλινδρη Μ3 είναι πιό γρήγορη από το S4, S5 και όχι τόσο πιό αργή από το RS4 όσο θα περίμενε κανείς από την διαφορά μέγιστης ιπποδύναμης στο στρόφαλο (343Ps Vs 420Ps).

      δεν αναφέρομαι μόνο στο 0-100 αλλά κυρίως στο 100+ και στα ρεπριζ.
      το βασικό πρόβλημα με τα αουντι στην ευθεία επιτάχυνση είναι το κουάττρο, δεν είναι υπερβολή οτι κόβει περίπου 60-80 άλογα μέχρι τους τροχούς. (αυτά τα άτιμα τα τορσεν) ενώ τα BMW δεν έχουν τέτοιες απώλειες. (αντίστοιχο συμπέρασμα έβγαλε και το περιοδικό 4Τ, σε πρόσφατη σύγκριση Μ1 και RS3, όπου τα μοτέρ ήταν ίδια στα χαρτιά αλλά στην ρόδα το BMW έβγαζε περισσότερη ισχύ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      need4speed
    • RE: BMW FORUM

      Ο χρήστης cristian έγραψε:
      Gia sas mpori kapios na me katatopisi sxetika me ti katanalosi tis bmw M3. M6 kai audi S5 entos kai ektos polis kai ti kostos exoun sta servis....

      Μπορώ να σου πω με κάποια προσσέγγιση για Μ3 και S5

      Με Z4M που είχε το ίδιο μοτέρ με την 6κύλινδρη Μ3 , έβλεπα στο καντραν συνήθως από 10λ/100χλμ (χαλαρά σε ταξίδι) έως 19λ/100χλμ (υπό πίεση). 2-3 φορές που μέτρησα λίτρα και χιλιόμετρα, θυμάμαι η πραγματική κατανάλωση ήταν γύρω στα 2 λ/100χλμ περισσότερη από αυτή που έλεγε το καντράν. Λογικά στο χειροκίνητο Μ3 η κατανάλωση θα είναι παραπλήσια, γιατί έχει λιγάκι αυξημένο βάρος και χειρότερη αεροδυναμική αλλά δεν έχει τα ελεεινα runflat λαστιχα της Z4M που λένε οτι αυξάνουν την κατανάλωση (και σου παίρνουν και τα αυτιά από την φασαρία μετά τα 120).

      για το S5 τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Ιδίως στο multitronic (αυτόματο) που είναι και το πιό σύνηθες στην πιάτσα, η κατανάλωση στο καντράν παίζει από 12λ/100χλμ έως 26λ/100χλμ (ο V8 πίνει τον άμπακο στο όριο και πάνω σε αυτό υπολόγισε και τον παράγοντα κουάτρο) και η αληθινή είναι 2-3 λίτρα/100χλμ μεγαλύτερη.

      Είμαι γενικά της γνώμης οτι σε αυτές τις κατηγορίες ατμοσφαιρικών τα μοτέρ της BMW είναι πιό οικονομικά από αυτά της Αουντι. Επιπλέον θυμάμαι ότι σε παλαιότερο τεστ των 4Τ το Αουντι S4 καίει σημαντικά παραπάνω από το BMW 335 ίδιου κυβισμού. Και αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει μεταξύ του τελευταίου Μ3 (V8) και του RS4

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      need4speed
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης nintza έγραψε:
      το S4 ειναι μπλε ηλεκτρι?

      μαύρο, πίσσα, κατράμι,

      νιντζα color:-)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      need4speed
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dathens έγραψε:

      cayenne ειναι?

      Audi S4, του 2005

      αλλά και σε καγιεν ο υγρός ξεκασμός δουλεύει ρολόι, και στο S και στο turbo

      Και εγω είδα σήμερα στη delta gas ένα τουρμπο αγγλικο δεξιοτιμονο με PRINS 4 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα όπως είπε ο Άγγλος , έχω δει αρκετά S που είναι εύκολα μοτέρ ατμόσφαιρα !!

      Εχω ακούσει και καλά και κακά λόγια για το PRINS (νομίζω τα περισσότερα καλά).

      Θα μου επιτρέψεις όμως να πω ότι η δήλωση 'χωρίς κανένα πρόβλημα' χωράει πολλή κουβέντα και πολλές ερμηνείες.

      Στην δικό μου το μυαλό αυτό σημαίνει:

      • Χωρίς καμία διαφορά στις επιδόσεις (χαμηλά, ή ψηλά)
      • Χωρίς κανένα πρόβλημα δυσλειτουργείας: χαλαρά ή υπό ζόρική οδήγηση, χειμώνα - καλοκαίρι
      • Σαφής και επιβεβαιωμενη μείωση κόστους καυσίμων στο πορτοφόλι

      Θα σου πω ακριβώς τι εννοώ:

      Πριν 2 χρόνια είχα ένα καγιεν S. H προτροπή της Protech (πρωην επίσημο service Πορσε στο Χαλάνδρι) ήταν να βάλω υγραέριο αερίου ψεκασμού, το οποίο όπως μου είπε ο υπέυθυνος λειτουργεί 'χωρίς κανένα πρόβλημα'

      Οταν μπήκαμε στις λεπτομέρειες βέβαια μου εξήγησε ότι θα υπάρχει αισθητή μείωση επιδόσεων σε πλήρες φορτίο, στις ψηλές στροφές το σύστημα θα ψεκάζει και βενζίνη, ενώ από κάποια χιλιόμετρα και μετά το σύστημα θα γυρίζει αυτόματα στην βενζίνη. Επίσης σαν γενική συμβουλή μου έδωσαν οταν θέλω να πιέσω το μοτέρ να πηγάινω μόνο με βενζίνη και να μην ανοίγω το υγραέριο. Αυτο δεν μου φάνηκε σαν 'χωρίς κανένα πρόβλημα' παρά τα αισιόδοξα λόγια και την ομολογουμένως καλαίσθητη εγκατάσταση που μου έδειξαν σε ένα ή δυό καγιέν, και έτσι δεν προχώρησα.

      Βασικά θέλω να καταλήξω οτι η έννοια 'χωρίς κανένα πρόβλημα' δεν είναι ταυτόσημη για όλους. Πιθανώς αν οδηγούσε το καγιεν η μάνα μου να ίσχυε, για μένα όμως όχι.

      Οσο για το PRINS μπορεί πράγματι να δουλεύει ρολόι ακόμα και στο όριο, προσωπικά δεν το γνωρίζω. Προσωπική άμεση ή μέσω δικών μου φίλων μακροπρόθεσμη εμπειρία έχω μόνο για ΙΚΟΜ και ΒΙΑΛΛΕ.

      Ελπίζω όλο και περισσότεροι χρήστες του φόρουμ να αρχίσουν να καταθέτουν τις προσωπικές τους εμπειρίες (και τα καλά και τα κακα) από συστήματα υγραερίου ώστε να βοηθήσουν πραγματικά αυτούς που το σκέφτονται.

      αν εσύ έχεις βάλει στο δικό σου αυτοκίνητο σύστημα της PRINS θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον (τουλάχιστον για έμενα) να μας πεις τις εντυπώσεις σου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      need4speed
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      Το τι θα συμβεί σε 1 ή 2 χρόνια...δεν το ξέρω

      Αυτό λέω!

      είναι απλά θέμα ιδιοσυγκρασίας και διάθεσης να ρισκάρεις

      οταν πήγα να πάρω κινητό από τους πρώτους το 1993 (έχω ένα από τα πρώτα 100 νούμερα τελεστετ) πολλοί μου είπαν οτι τα κινητά προκαλούν καρκίνο στον εγκέφαλο, αλλά αποφάσισα να το ρισκάρω, και χτύπα ξύλο δεν έπαθα κάτι έως τώρα, βέβαια το τι θα συμβεί σε μερικά χρόνια πάλι δεν το ξέρω:-)

      οταν πέρυσι πήγα να βάλω υγραέριο, μου είπαν διάφοροι οτι θα εκραγεί το ντεπόζιτο, θα μου σπάσει το μοτέρ κ.ο.κ.

      μπορεί να μην βλέπω το μέλλον αλλά παραμένω φύσιν αισιόδοξος;-)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      need4speed
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr