Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Eddie 10Κ δε δίνω.
Γιώργο (Κάβουρα) και βέβαια φιλική κουβέντα θα κάνουμε. Δε θα τσακωθούμε κιόλας, για όνομα
Το εσωτερικό, όπως έγραψα, είναι όντως σε τέλεια κατάσταση.
Στο θέμα της ανταλλαγής κολλάμε γιατί μου είπε ένα κουφό νούμερο για το δικό μου που δε παίζει, απλά. Αλλά είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με πάρει τηλέφωνο.
Αν το νούμερο για την ανταλλαγή που ακούσω είναι λογικό, ίσως προχωρήσω.
Εγώ τώρα γιατί πιστεύω πως το 'κουφό' νούμερο που σου είπε είναι πλήρως εναρμονισμένο με τα 'κουφά' 19Κ απο έμπορο (που σημαίνει πως το πήρε απο τον ιδιώτη στα ακόμη πιο κουφά 17-18) για Μ3 του '05 με 40Κ km (αν είναι πραγματικά)...?
1ο χέρι ήταν...?1o χέρι, ναι. Ελληνικό από τον Σπανό.
αν ισχύουν τα παραπάνω πρόκειται για μεγάλη ευκαιρία που στην θέση σου δεν θα την άφηνα. Μ3 του Ιανουαρίου 2005 με 40κ χλμ σημαίνει περίπου 500χλμ το χρόνο. επειδή το αμάξι δεν είναι 316 η τιμή που προσφέρεται εξαρτάται πολύ από την κατάστασή του, 2 - 3 σοβαρά μαζέματα για Μ3 σε μηχανή, αυτόματο σασμαν, ή τιμόνι μπορεί να σημαίνουν εύκολα 3-5 χιλιάρικα επιπλέον (με τιμές εκτός ΣΠΑΝΟΥ).
Εγώ στην θέση σου θα έκανα τα εξής:
- Status report από Σπανό, καθώς και λίστα από πιθανά μαζέματα τους επόμενους 12 μήνες.
- ελεγχος των service στο βιβλίο. Αν όλα έχουν γίνει στο ΣΠΑΝΟ έως και το πιό πρόσφατο, η πιθανότητα να έχουν γυρίσει χιλιόμετρα είναι πολύ μικρή. αν υπάρχει σημαντικό χρονικό κενό μεταξύ service στον ΣΠΑΝΟ, ή έχει μεγάλα χρονικά κενά χωρίς καταχώρηση συντήρησης η πιθανότητα είναι μεγάλη.
- Ζήτησε από τον ΣΠΑΝΟ να σου δείξει στο σύστημα όλες τις εργασίες service ή επισκευές που έχουν γίνει στο αμάξι. Κανονικά δεν τα δίνουν (προσωπικό δεδομένο) αλλά με λίγη κουβέντα στο Μίλτο όλα γίνονται.
- Κατέβα μία βόλτα στο υπόγειο και μίλησε στον υπέυθυνο φανοποιείου (Αλέξης) για το αμάξι. Απο τα χέρια του έχουν περάσει τα μισά δυνατά BMW της Αθήνας. Εμένα προσωπικά ο συγκεκριμένος με έσωσε πριν μερικά χρόνια από το να αγοράσω ένα φαινομενικά τέλειο αλλά εντέλει τρακαρισμένο και ξαναφτιαγμένο Ζ4 3.0si (μετά έμαθα ότι ο 1ος ιδιοκτήτης είχε σκοτωθεί στο τρακάρισμα).
- εκτός από τις φυσικές γρατζουνιές βεβαιώσου 100% για το τι έχει βάψει το αμάξι. Ενα τέλειο βάψιμο μπορεί να μην φάνει με το μάτι ούτε από μάστορα, το σίγουρο είναι να το τσεκάρεις εσύ ή ο μηχανικός σου με ένα ηλεκτρονικό παχύμετρο μπογιάς (αυτό δεν κάνει ποτέ λάθος).
- Ζήτησε το τηλέφωνο του 1ου ιδιοκτήτη από τον έμπορο για τεχνικές πληροφορίες. Αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αλλαγμένα ή ο έμπορος το πήρε με τα χιλιόμετρα ήδη αλλαγμένα, μάλλον θα σου δώσει το τηλέφωνο χωρίς δυσκολία. Αν τα άλλαξε μόνος του μετά, πιθανώς θα αποφύγει να στο δώσει. (ξέρω εμπόρους που ακολουθούν χρόνια αυτή την τακτική, δυστυχώς)
αυτά τα αναφέρω προς αποφυγή, ελπίζω το αμάξι να είναι χαρτί!
Ξέχασα να αναφέρω τον έλεγχο ασφαλιστικής. δηλαδή με βάση την πινακίδα του αυτοκινήτου να δείς μέσω του ασφαλιστή σου αν το αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε οποιοδήποτε ατύχημα ή claim μικτής ασφάλειας.
Επίσης αν είσαι πολύ ψείρας και δεν θες να αφήσεις τίποτε στην τύχη, θα μπορούσες να έλεγξεις από το υπουργείο αν το αυτοκίνητο έχει αλλάξει πινακίδες, όπως και το αν υπάρχει παρακράτηση κυριότητας από Τράπεζα ή εταιρία Leasing που δεν αναγράφεται στην χάρτινη άδεια. Αυτό δεν έιναι σπάνιο, τον τελευταίο καιρό πληθαινουν οι κατασχέσεις οχημάτων από ανυποψίαστους που τα αγόρασαν με το τυράκι της πολύ χαμηλής τιμής, με πλάστη άδεια από έμπορο (χωρίς να το γνωρίζουν) και τώρα τους τα παίρνουν πίσω οι εταιρίες LEASING ή οι Τράπεζες με ασφαλιστικά μέτρα.