-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Εβαλα προχθες σε Seat Ibiza 1.4 το Wentgas
Μπορει καποιος να μου πει αν ειναι Ιταλικο ή Τυουρκικο ?Μου το πουλησαν για Ιταλικο με Τουρκικη δεξαμενη.
Ευχαριστω.
Τουρκικο ειναι.Τοσο δυσκολο να το ψαξεις στο ιντερνετ; http://www.wentgas.com/en/
Οχι δεν ηταν τοσο δυσκολο αλλα υπαρχει και αυτο
Το οποιο ειναι ψευδες;Απο το λινκ σου
Η εταιρία Wentgas είναι θηγατρική της Atiker
(ουτε ορθογραφια δεν ξερουν )
H οποια ειναι παλι ΤουρκικηATİKER: A GLOBAL BRAND FROM TURKEY
Atiker MetaI Inc. is started by Mehmet Ali Atiker in 1970 in order to manufacture steel pipes used in deep water wells. As a result of technological developments and the demands of the markets Atiker Metal Inc. changed interest from production of steel pipes to production of automotive LPG tanks and then production of LPG and CNG autogas systems.
http://www.atiker.com.tr/en/kurumsal.asp?Sayfa=tarihceΚοιτα και το site http://www.wentgas.com/en/ oλες οι διευθυνσεις κλπ ειναι στην Τουρκια πχ http://www.wentgas.com/en/iletisim.asp
-
Πηρα τηλ εδω http://www.wentgasilsam.4ty.gr/ και μου ειπαν οτι ερχονται απο Ιταλια και συναρμολογουνται Τουρκια και ολα τα εξαρτηματα γραφουν Made in Italy
Αντε βγαλε ακρη....
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Πηρα τηλ εδω http://www.wentgasilsam.4ty.gr/ και μου ειπαν οτι ερχονται απο Ιταλια και συναρμολογουνται Τουρκια και ολα τα εξαρτηματα γραφουν Made in ItalyΑντε βγαλε ακρη....
Αλλιως ακουγεται η Ιταλια και αλλιως η Τουρκια
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Πηρα τηλ εδω http://www.wentgasilsam.4ty.gr/ και μου ειπαν οτι ερχονται απο Ιταλια και συναρμολογουνται Τουρκια και ολα τα εξαρτηματα γραφουν Made in ItalyΑντε βγαλε ακρη....
Αυτο το κανουν και 'κανονικες' ιταλικες εταιρίες (κατασκευαζουν τα εξαρτηματα στην Τουρκία)
-
Οσο για τις δεξαμενες φυσικου αεριου για αυτοκινητα ειναι βασικα μεγαλυτερες και αρκετα βαρυτερες, λογω ειδικοτερης κατασκευης και αποθηκευσης του φυσικου αεριου που ειναι περιπου στα 200 bar αντι για 8 bar που ειναι για το υγραεριο, και ακριβοτερες απο αυτες του υγραεριου. Το υπαρχον συστημα του υγραεριου μπορει να χρησιμοποιηθει για εγκατασταση φυσικου αεριου με προσθηκη φυσικα αλλης δεξαμενης (που νομιζω ειναι μονο κυλινδρικες) και κατι αλλων που δεν θυμαμαι . Αυτο για την brc που εχω αλλα πιστευω και για τα υπολοιπα συστηματα.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
cayenne ειναι?
Audi S4, του 2005
αλλά και σε καγιεν ο υγρός ξεκασμός δουλεύει ρολόι, και στο S και στο turbo
Και εγω είδα σήμερα στη delta gas ένα τουρμπο αγγλικο δεξιοτιμονο με PRINS 4 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα όπως είπε ο Άγγλος , έχω δει αρκετά S που είναι εύκολα μοτέρ ατμόσφαιρα !!
Εχω ακούσει και καλά και κακά λόγια για το PRINS (νομίζω τα περισσότερα καλά).
Θα μου επιτρέψεις όμως να πω ότι η δήλωση 'χωρίς κανένα πρόβλημα' χωράει πολλή κουβέντα και πολλές ερμηνείες.
Στην δικό μου το μυαλό αυτό σημαίνει:
- Χωρίς καμία διαφορά στις επιδόσεις (χαμηλά, ή ψηλά)
- Χωρίς κανένα πρόβλημα δυσλειτουργείας: χαλαρά ή υπό ζόρική οδήγηση, χειμώνα - καλοκαίρι
- Σαφής και επιβεβαιωμενη μείωση κόστους καυσίμων στο πορτοφόλι
Θα σου πω ακριβώς τι εννοώ:
Πριν 2 χρόνια είχα ένα καγιεν S. H προτροπή της Protech (πρωην επίσημο service Πορσε στο Χαλάνδρι) ήταν να βάλω υγραέριο αερίου ψεκασμού, το οποίο όπως μου είπε ο υπέυθυνος λειτουργεί 'χωρίς κανένα πρόβλημα'
Οταν μπήκαμε στις λεπτομέρειες βέβαια μου εξήγησε ότι θα υπάρχει αισθητή μείωση επιδόσεων σε πλήρες φορτίο, στις ψηλές στροφές το σύστημα θα ψεκάζει και βενζίνη, ενώ από κάποια χιλιόμετρα και μετά το σύστημα θα γυρίζει αυτόματα στην βενζίνη. Επίσης σαν γενική συμβουλή μου έδωσαν οταν θέλω να πιέσω το μοτέρ να πηγάινω μόνο με βενζίνη και να μην ανοίγω το υγραέριο. Αυτο δεν μου φάνηκε σαν 'χωρίς κανένα πρόβλημα' παρά τα αισιόδοξα λόγια και την ομολογουμένως καλαίσθητη εγκατάσταση που μου έδειξαν σε ένα ή δυό καγιέν, και έτσι δεν προχώρησα.
Βασικά θέλω να καταλήξω οτι η έννοια 'χωρίς κανένα πρόβλημα' δεν είναι ταυτόσημη για όλους. Πιθανώς αν οδηγούσε το καγιεν η μάνα μου να ίσχυε, για μένα όμως όχι.
Οσο για το PRINS μπορεί πράγματι να δουλεύει ρολόι ακόμα και στο όριο, προσωπικά δεν το γνωρίζω. Προσωπική άμεση ή μέσω δικών μου φίλων μακροπρόθεσμη εμπειρία έχω μόνο για ΙΚΟΜ και ΒΙΑΛΛΕ.
Ελπίζω όλο και περισσότεροι χρήστες του φόρουμ να αρχίσουν να καταθέτουν τις προσωπικές τους εμπειρίες (και τα καλά και τα κακα) από συστήματα υγραερίου ώστε να βοηθήσουν πραγματικά αυτούς που το σκέφτονται.
αν εσύ έχεις βάλει στο δικό σου αυτοκίνητο σύστημα της PRINS θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον (τουλάχιστον για έμενα) να μας πεις τις εντυπώσεις σου
-
το S4 ειναι μπλε ηλεκτρι?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
το S4 ειναι μπλε ηλεκτρι?μαύρο, πίσσα, κατράμι,
νιντζα color:-)
-
Την Δευτερα θα παω το 'φαγανο' Honda CRV automatic στον επισημο εμπορο που το πηρα για να μην χασω την εγγυηση και θα βαλω αυτο
http://www.autocenter-tuning.gr/pager.php?id=114
14 λιτρα / 100χλμ μου καιει εντος πολης που κινουμαι κατα 90%
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
για να μην χασω την εγγυησηΠαρτο και γραπτά αυτο.
Τι καλυπτει τι δεν καλυπτει και υπο ποιες προϋποθεσεις -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
για να μην χασω την εγγυηση
Παρτο και γραπτά αυτο.
Τι καλυπτει τι δεν καλυπτει και υπο ποιες προϋποθεσειςΗ Honda δινει τρια χρονια εγγυηση που εχουν ληξει σε μενα και ο Σαρακακης **στον πρωτο μονο αγοραστη **δινει αλλα 7 για μηχανη , κκιβωτιο (το δικο μου ειναι και αυτοματο) και διαφορικο...Τερτιπια...
Αν εβαζα το αεριο αλλου δεν θα με καλυπταν...Τωρα που το βαζω σε εξουσιοδοτημενο θα με καλυψουν για τα παραπανω για αλλα 6 χρονια. -
κι επειμενω - αλα αυτα παρτα γραπτα.
Δε προσπαθω να σου παιξω τον εξυπνο, απλά εχω φιλους που εχουν 'καει' με τα προφορικά. -
Ενας γνωστος που εχει και αυτος υγραεριο ακουσε (ισως απο ραδιο αρβυλα) οτι θα βαλουν εξτρα φορο (τυπου τελων κυκλοφοριας) σε αυτοκινητα
που μετατραπηκαν σε υγραεριο.
Ακουσε κανενας τιποτα 'η προκειτε πραγματι για αρβυλα? -
Στείλε την πιστωτική σου κάρτα .
Μετά θα κοιτάξω και θα σου πω. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
κι επειμενω - αλα αυτα παρτα γραπτα.
Δε προσπαθω να σου παιξω τον εξυπνο, απλά εχω φιλους που εχουν 'καει' με τα προφορικά.Δεν ξερω αν μου την δωσουν γραπτα αλλα επειδη τα τελευταια 6 χρονια εχω παρει 4 καινουργια αμαξια απο αυτους ( 2CRV , 1Jazz και ενα Civic) με ολα τους τα service εκει δεν νομιζω να με ριξουν...Αρκει να κανω το ετησιο service.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
για να μην χασω την εγγυηση
Παρτο και γραπτά αυτο.
Τι καλυπτει τι δεν καλυπτει και υπο ποιες προϋποθεσειςΗ Honda δινει τρια χρονια εγγυηση που εχουν ληξει σε μενα και ο Σαρακακης **στον πρωτο μονο αγοραστη **δινει αλλα 7 για μηχανη , κκιβωτιο (το δικο μου ειναι και αυτοματο) και διαφορικο...Τερτιπια...
Αν εβαζα το αεριο αλλου δεν θα με καλυπταν...Τωρα που το βαζω σε εξουσιοδοτημενο θα με καλυψουν για τα παραπανω για αλλα 6 χρονια.Κοιταξε η εγγυηση για το υγραεριο αν ειναι απο τον Σαρακακη ή απο το εξουσιοδοτημενο.Εχει διαφορα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
για να μην χασω την εγγυηση
Παρτο και γραπτά αυτο.
Τι καλυπτει τι δεν καλυπτει και υπο ποιες προϋποθεσειςΗ Honda δινει τρια χρονια εγγυηση που εχουν ληξει σε μενα και ο Σαρακακης **στον πρωτο μονο αγοραστη **δινει αλλα 7 για μηχανη , κκιβωτιο (το δικο μου ειναι και αυτοματο) και διαφορικο...Τερτιπια...
Αν εβαζα το αεριο αλλου δεν θα με καλυπταν...Τωρα που το βαζω σε εξουσιοδοτημενο θα με καλυψουν για τα παραπανω για αλλα 6 χρονια.Κοιταξε η εγγυηση για το υγραεριο αν ειναι απο τον Σαρακακη ή απο το εξουσιοδοτημενο.Εχει διαφορα.
Απο εξουσιοδοτημενο θα ειναι...
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Το φυσικό αέριο, πωλείτε ΜΟΝΟΝ σε κυβικά μέτρα και υποπολλαπλάσια αυτού.
17,40μμ, με ενημέρωσε τεχνικός της ΔΕΠΑ το αυτονόητο.Διάβασε εδώ http://www.depa.gr/content/article/002003003/11.html
Προς το τέλος δίνει τιμή ανά κιλό.Δεν μπορείς να ζυγίσεις τίποτα που ρέει.
Και το υγραέριο ρέει αλλά πωλείται χονδρική σε τόνους.
Και είναι λογικό να πουλάς στην ιδία μονάδα μέτρησης με αυτήν που αγοράζεις!.
Α.Το υγραέριο τα πρατήρια το αγοράζουν σε τόνους (βάρος) και το πουλάνε σε λίτρα (όγκος).
Επειδή καλέ μου φιλέ το διάβασα, και επειδή η θα υποχωρήσω η θα υποχωρήσεις πάντοτε με τα στοιχειά που παραθέτουμε φιλικά και ειλικρινά!.
Πήρα τηλέφωνο για να τα ‘βάλω’ με τον διευθυντή που με πληροφόρησε χτες, (φίλο και συνεργάτη κάπου)!. Με συνέδεσε με τον τεχνικό υπεύθυνο, πώλησης και εγκατάστασης συστημάτων. Ο άνθρωπος δεν άφηνε καμιά σκιά.
Μπήκε και διάβασε την ιστοσελίδα τους, και μου είπε ότι θα διασαφηνίσει. Περιμένουμε.
Υπό χαμηλή πίεση, για λόγους ασφάλειας, δίνετε σε κατοικίες και μετράτε σε κυβικά μέτρα. Εκεί η γραμμές μεταφοράς δεν έχουν σταθερή πίεση, λόγο ανεξέλεγκτης κατανάλωσης. Μα δεν αποθηκεύετε και έτσι δεν ενοχλεί. Ότι πάρεις αυτό πληρώνεις.
Στην παροχή για αποθήκευση οι όροι αλλάζουν με τα bar της πίεσης να είναι πολλαπλάσια από της θέρμανσης.
Μέτρησαν εργαστηριακά το συμπιεσμένο, και έτσι υπό ορισμένη πίεση, 1λιτρο = 1κιλο.
Έτσι κατάφεραν με τέχνασμα, να διαφοροποιήσουν την πώληση για θέρμανση από την πώληση για κίνηση!. Το τελευταίο είναι δικό μου, σίγα μην μου το έλεγαν!!!... έτσι η πολιτεία μπορεί άνετα να παίξει με τους φόρους χωρίς να γίνετε κακός ο πάροχος!.....
Μα και ο πρατηριούχος μπορεί να ελέγξει με το ζυγολόγιο τι παρέλαβε. Μέτρα πίεση διαβάζει βάρος και υπολογίζει. Έτσι με την δική του αντλία πίεσης, στέλνει ογκομετρικά την παροχή προς το όχημα, έστω και εάν η πίεση στο καζάνι μειώνετε λόγο κατανάλωσης.
Κατά συνέπια είτε η αντλία που αγοράζουμε γραφεί κιλά η λίτρα η χρέωση είναι η ίδια. Λίτρα μετράει!. Είναι ‘αξίωμα’ η μέτρηση των υγρών ή αερίων μαζών ογκομετρικά. Το μοριακό τους βάρος είναι άλλο πράγμα και δεν είναι το ίδιο, σε όλα τα υγρά η τα αέρια. Και σίγουρα στα μη συμπιεστά υγρά υπάρχει ασφάλεια, ενώ στα αέρια…. Βοήθα παναγιά!. Νταλκά που βάλαμε στο κεφάλι μας……
Αυτά που προανέφερα, είναι καρατσεκαρισμένα και από την Fiat στο Μιλάνο, μου είπε τα ίδια.
Καλέ μου φίλε, δεν με αφήνει η κοινωνία μας και τα συσσωρευμένα λαμόγια, να είμαι με το 100% σίγουρος για τίποτα.
Άρα το να μην αποδεχτείς με το 100% τα γραφόμενα μου, δεν θα το σχολιάσω και πολύ αρνητικά!!!!!!........
Α.
ΥΓ. αρχή μου το ερευνάτε τας γραφάς!.
Το πίστευε και μη ερευνά, (νομίζω είναι η σχόλη των Ιεροσολύμων και η άλλη της Αλεξανδρείας) ανήκει στην μάζα των αμόρφωτων όσο και ενίοτε θυμάτων. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
.......Είσαι ωραίος!
Αν προσέξεις αυτά που έγραψα, θα δεις ότι απέφυγα να αναφερθώ στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η μέτρηση. Και αυτό γιατί δεν τον ξέρω. Υποθέτω μόνο ότι υπάρχει στο πρατήριο μια μεγάλη δεξαμενή μαζί με ένα συμπιεστή. Ο συμπιεστής παίρνει ΦΑ από το δίκτυο και γεμίζει τη δεξαμενή μέχρι ας πούμε τα 250 bar. Με αυτή την πίεση γεμίζει η δεξαμενή του αυτοκινήτου.
Στο ενδιάμεσο υποθέτω ότι υπάρχουν δύο αισθητήρες, ένας ροής και ένας πίεσης. Οι δύο μαζί δίνουν την τελική μάζα σε κιλά.Για να πουλήσεις αέριο σε λίτρα, θα πρέπει να είναι υπό συμφωνημένη πίεση. Άλλο ένα λίτρο στο 1 bar και άλλο στα 250.
Η πολιτεία μπορεί ούτως ή άλλως να παίξει με την τιμή, μια που υπάρχει ήδη ΕΦΚ και στο ΦΑ.
Μας πουλάνε και όλη αυτή τη μούφα με την υπερθέρμανση του πλανήτη και καταλαβαίνεις ποιο μπορεί να είναι το μέλλον.
Βενζίνη->υγραέριο->φυσικό αέριο->μπαταρίες->υπερπυκνωτές και δεν ξέρω τι άλλο. Και φυσικά το χέρι στην τσέπη όλη την ώρα!!! -
Πάντως στις ΗΠΑ που το ΦΑ το μετράνε σε gge (Gasoline Gallon Equivalent ή 'ισοδύναμο ενός γαλονιού βενζίνης) βλέπω ότι οι μετρητές των πρατηρίων είναι αρκετά ακριβείς, τουλάχιστον από μετρήσεις κατανάλωσης που βλέπω σε φόρουμ.
Υγραεριοκίνηση!