-
ATRAKARISTO. FOUL EXTRA.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
εγώ πάντως δεν θα ήθελα να πηγαίνω στη δουλειά με m3. όχι όμως για τους λόγους που λέτε, μηπως δεν έχει ζεσταθεί το αμάξι, που δε το θεωρώ σημαντικό ...
αλλά για λόγους low profile -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εγώ πάντως δεν θα ήθελα να πηγαίνω στη δουλειά με m3. όχι όμως για τους λόγους που λέτε, μηπως δεν έχει ζεσταθεί το αμάξι, που δε το θεωρώ σημαντικό ...
αλλά για λόγους low profileΦιλτατε χρηστη chemic, κατ΄εμε low profile να κρατησουν αυτοι οι οποιοι δε κραταγανε σε δηθεν καλους καιρους και κανανε ενα σωρο μαλακιες. Οι υπολοιποι που ηταν παντα συνετοι και ηξεραν τι τους γινεται εχουν καθε δικαιωμα να κανουν αυτο που γουσταρουν με την τσεπη τους και να μη δινουν και λογαριασμο σε κανενα. Αυτο ελειπε να μη παρει καποιος οτι αμαξι γουσταρει να κανει τι καβλα του (οταν μπορει κιολας) μπας και του πουν οτι δεν ειναι low profile...
-
συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες.
αλλά αυτό που λεω δε το λέω από άποψη ηθικής, αλλά τελείως πρακτικά.
Άντε να ζητήσεις αυξηση μετά, βάλε κ το φθόνο που φαίνεται να μη μας λείπει ως λαος -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες.
αλλά αυτό που λεω δε το λέω από άποψη ηθικής, αλλά τελείως πρακτικά.
Άντε να ζητήσεις αυξηση μετά, βάλε κ το φθόνο που φαίνεται να μη μας λείπει ως λαοςΕγώ θα συμφωνήσω πράγματι υπάρχει ένας ιδιότυπος ρατσισμός εναντίον όσων κυκλοφορούν με καλά αυτοκίνητα.
Αν είσαι μεγάλος σε ηλικία σε κοιτάνε με ένα βλέμμα 'κοίταει τι οδηγάει ο μπάρμπας'
Αν είσαι μικρός σε κοιτάνε με στυλ οτι πουλάς μόστρα με λεφτά του μπαμπά
Τα περισσότερα βλέμματα είναι τουλάχιστον απαξιωτικά και ελάχιστοι θαυμάζουν το αυτοκίνητο ενώ οι περισσότεροι θεωρούν οτι πιθανότατα είναι προιόν, κομπίνας, κλοπής, λαμογιάς κλπ. Βέβαια αυτό έχει τις βάσεις του από την 10ετία του 80 όταν τα περισσότερα καλά αυτοκίνητα είχαν κόκκινες πινακίδες ΑΜΟ για να γλιτώνουν φόρους, ενώ όλοι οι υπόλοιποι στους δρόμους ένιωθαν λίγο κοροίδα.Στο Μ3 όμως θα διαφωνήσω. Δεν πιστεύω οτι είναι αμάξι που προκαλεί φθόνο γιατί είναι σχετικά διακριτικό, δεν ειναι ουτε καγιεν ούτε καρρέρα, ούτε καν SLK. νομίζω οτι το Μ3 είναι ειδικό αμάξι που προκαλεί το σεβασμό ακόμα και στον εργοδότη σου, οπότε ζήτα αύξηση άνετα με το επιχείρημα οτι το Μ3 έχει έξοδα!
-
Όλα σχετικά είναι ...
Ακόμα θυμάμαι σκηνικό σε εργοτάξιο (περίοδο περικοπών ) που ο τειτζης ( ούτε καν υπογραφή δηλ ) βοηθός μηχανικού ερχόταν στην δουλειά με το πορσικο του σχεδόν πάντα αργοπορημενος και παρκαρ μέσα μην του το φάνε ...
Και κλεγοταν ότι δεν είχε φραγκο...Ο μηχανικός ερχόταν με Βόλο γιατί αυτο σήκωνε η τσέπη του
Ε όταν άρχισαν τα απο αποχαιρετιστήρια ξεπαρκαρε πρώτος ...
Κοινώς δεν είναι όλοι οι χώροι ίδιοι ...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες.
αλλά αυτό που λεω δε το λέω από άποψη ηθικής, αλλά τελείως πρακτικά.
Άντε να ζητήσεις αυξηση μετά, βάλε κ το φθόνο που φαίνεται να μη μας λείπει ως λαοςΚαλά, δεν το κάνεις και 'ντούκινο' ότι πήρες Μ3.(στη δουλειά, μετά από 2 χρόνια εμένα έμαθαν τι αμάξι έχω γιατί αναγκάστηκα να μετακινήσω συνάδελφο με το αμάξι μου)
Επίσης δεν ξεχωρίζουν οι περισσότεροι την Μ3 από μία απλή 3άρα, ειδικά αν βγάλει τα 'Μ3' από πίσω.Τέλος, προσωπικά ελάχιστα με νοιάζει ο άλλος τι έξοδα κάνει ή πώς χαλάει τα χρήματα που εισπράττει.
Και για να το δούμε και ανάποδα: Αν κάνει καλά τη δουλειά του, γιατί να μην ζητήσει κάποια στιγμή αύξηση?
Ή μήπως η αύξηση δίνεται με βάση τη συμπόνοια? (πχ 'τον κακομοίρη, έχει 3 παιδιά να θρέψει, να πληρώσει τη δόση του δανείου για το αμάξι/μηχανή που έχει και το ενοίκιο του σπιτιού του...Ας είναι πρώτος στην λίστα με τις αυξήσεις' ή 'άστον αυτόν. μη του κάνουμε αύξηση γιατί έχει λεφτά μωρέ και δώσε στον άλλο')Προσωπικά, όντας προϊστάμενος τμήματος, την αύξηση την παίρνει αυτός που το αξίζει και με αυτό το σκεπτικό εισηγούμαι τις αυξήσεις. Όπως επίσης δε σημαίνει ότι σε κάθε περίοδο παίρνουν όλοι αύξηση (ή ότι γενικά υποχρεωτικά κάποιος θα πρέπει να πάρει αύξηση). Προσπαθώ με άλλα λόγια να είμαι αντικειμενικός και να μην κρίνω με βάση συμπάθειες ή με βάση του αν ο άλλος γενικά έχει πρόβλημα οικονομικό ή όχι.
Θα συμφωνήσω ότι μπορεί να μην σκέφτονται όλοι έτσι... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες.
αλλά αυτό που λεω δε το λέω από άποψη ηθικής, αλλά τελείως πρακτικά.
Άντε να ζητήσεις αυξηση μετά, βάλε κ το φθόνο που φαίνεται να μη μας λείπει ως λαοςΚαλά, δεν το κάνεις και 'ντούκινο' ότι πήρες Μ3.(στη δουλειά, μετά από 2 χρόνια εμένα έμαθαν τι αμάξι έχω γιατί αναγκάστηκα να μετακινήσω συνάδελφο με το αμάξι μου)
Επίσης δεν ξεχωρίζουν οι περισσότεροι την Μ3 από μία απλή 3άρα, ειδικά αν βγάλει τα 'Μ3' από πίσω.Τέλος, προσωπικά ελάχιστα με νοιάζει ο άλλος τι έξοδα κάνει ή πώς χαλάει τα χρήματα που εισπράττει.
Και για να το δούμε και ανάποδα: Αν κάνει καλά τη δουλειά του, γιατί να μην ζητήσει κάποια στιγμή αύξηση?
Ή μήπως η αύξηση δίνεται με βάση τη συμπόνοια? (πχ 'τον κακομοίρη, έχει 3 παιδιά να θρέψει, να πληρώσει τη δόση του δανείου για το αμάξι/μηχανή που έχει και το ενοίκιο του σπιτιού του...Ας είναι πρώτος στην λίστα με τις αυξήσεις' ή 'άστον αυτόν. μη του κάνουμε αύξηση γιατί έχει λεφτά μωρέ και δώσε στον άλλο')Προσωπικά, όντας προϊστάμενος τμήματος, την αύξηση την παίρνει αυτός που το αξίζει και με αυτό το σκεπτικό εισηγούμαι τις αυξήσεις. Όπως επίσης δε σημαίνει ότι σε κάθε περίοδο παίρνουν όλοι αύξηση (ή ότι γενικά υποχρεωτικά κάποιος θα πρέπει να πάρει αύξηση). Προσπαθώ με άλλα λόγια να είμαι αντικειμενικός και να μην κρίνω με βάση συμπάθειες ή με βάση του αν ο άλλος γενικά έχει πρόβλημα οικονομικό ή όχι.
Θα συμφωνήσω ότι μπορεί να μην σκέφτονται όλοι έτσι...Ο γενικός κανόνας λέει οτι όσο πιό μικρή είναι μία εταιρία, τόσο πιό προσωπική είναι η σχέση προισταμένου και υφισταμένου, οπότε και η αξιολόγηση για αυξήσεις ή προαγωγές ξεφεύγει από τα αυστηρά επαγγελματικά κριτήρια με αποτέλεσμα ο εργαζόμενος να κρίνεται αδίκως με κριτήρια άσχετα με την απόδοσή του. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις (πχ αυτό συμβαίνει και σε κάποιες μεγάλες εταιρίες).
Το σκεπτικό σου είναι ένα ιδανικό σκεπτικό σε έναν ιδανικό κόσμο, αλλά στην πραγματικότητα όλοι επηρεάζονται λίγο έως πολύ, αρνητικά η θετικά από τις εξωσχολικές δραστηριότητες των υφισταμένων τους κατά την αξιολόγησή τους.
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Ο γενικός κανόνας λέει οτι όσο πιό μικρή είναι μία εταιρία, τόσο πιό προσωπική είναι η σχέση προισταμένου και υφισταμένου, οπότε και η αξιολόγηση για αυξήσεις ή προαγωγές ξεφεύγει από τα αυστηρά επαγγελματικά κριτήρια με αποτέλεσμα ο εργαζόμενος να κρίνεται αδίκως με κριτήρια άσχετα με την απόδοσή του. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις (πχ αυτό συμβαίνει και σε κάποιες μεγάλες εταιρίες).
Το σκεπτικό σου είναι ένα ιδανικό σκεπτικό σε έναν ιδανικό κόσμο, αλλά στην πραγματικότητα όλοι επηρεάζονται λίγο έως πολύ, αρνητικά η θετικά από τις εξωσχολικές δραστηριότητες των υφισταμένων τους κατά την αξιολόγησή τους.
Δουλεύω σε μία εταιρία με 20 άτομα προσωπικό και 4 άτομα είναι υφιστάμενοί μου. Μεγάλη επιχείρηση δεν την λες. Εφαρμόζω το παραπάνω σκεπτικό όπως το εφαρμόζει και ο προϊστάμενος σε διπλανό τμήμα που κάνουμε (συναδελφική) παρέα.
Αν θες να είναι οι άλλοι δίκαιοι απέναντί σου, πρέπει να κάνεις κι εσύ το ίδιο.
Αν δεν είσαι δίκαιος, οι υφιστάμενοί σου που είναι καλύτεροι στη δουλειά τους θα είναι δυσαρεστημένοι και θα φύγουν ή απλά θα σταματήσουν να δουλεύουν στο 100%, αφού βλέπουν ότι οι προσπάθειές τους πέφτουν στο κενό. Σε κάθε περίπτωση το μόνο που κερδίζεις (δίνοντας αύξηση κατά τις συμπάθειες) είναι να υποβαθμίζεις το τμήμα σου. Καμία σχέση λοιπόν με το 'ιδανικός κόσμος'.
Ελπίζω να σε κάλυψα.Ξεφύγαμε.
ΥΓ: αν θες, στείλε pm να το συζητήσουμε περισσότερο ή να βγούμε για κανά καφέ να τα πούμε.
-
Τώρα διάβασα τα περί αλλαγής της E90 si με E46 M3 και η ερώτησή μου είναι: γιατί θέλεις να το κάνεις αυτό ?
Δε λέω, η αναβάθμιση σε ποιότητα και ποσότητα είναι σημαντική αλλά το πισωγύρισμα σε ηλικία και (πιθανό) ιστορικό αυτοκινήτου σημαντικότερο. Εκεί που έχεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο (διότι απ΄όσο κατάλαβα το δικό σου το πήρες μεν μεταχειρισμένο αλλά σε άψογη κατάσταση) θα πας να μπλέξεις με μεταχειρισμένο αγνώστου παρελθόντος και πιθανότατα 'βιασθέν' (διότι μην τους πιστέψεις τους μαντράδες, αυτά τα αυτοκίνητα ΔΕΝ τα έχουν γιατροί )Θεωρείς ότι έχεις κάπως εξαντλήσει το si ?
Είναι κάπως σαν εγώ, που μ΄αρέσουν τα homologation specials, να πάω να πάρω Lancia Integrale. Respect μεν αλλά εμπορικά λανθασμένη κίνηση.
-
Αν είχες τώρα ένα απλό Lancer 1800 Intense θα ήταν τόσο χάλια ως κίνηση να πάρεις ένα EVO 9 πχ, αν είχες την δυνατότητα να το συντηρήσεις;
Δεν είναι το ίδιο ρε συ, εσύ ήδη έχεις κάτι καλό... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
@Nikos!Τώρα διάβασα τα περί αλλαγής της E90 si με E46 M3 και η ερώτησή μου είναι: γιατί θέλεις να το κάνεις αυτό ?
Δε λέω, η αναβάθμιση σε ποιότητα και ποσότητα είναι σημαντική αλλά το πισωγύρισμα σε ηλικία και (πιθανό) ιστορικό αυτοκινήτου σημαντικότερο. Εκεί που έχεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο (διότι απ΄όσο κατάλαβα το δικό σου το πήρες μεν μεταχειρισμένο αλλά σε άψογη κατάσταση) θα πας να μπλέξεις με μεταχειρισμένο αγνώστου παρελθόντος και πιθανότατα 'βιασθέν' (διότι μην τους πιστέψεις τους μαντράδες, αυτά τα αυτοκίνητα ΔΕΝ τα έχουν γιατροί )Θεωρείς ότι έχεις κάπως εξαντλήσει το si ?
Είναι κάπως σαν εγώ, που μ΄αρέσουν τα homologation specials, να πάω να πάρω Lancia Integrale. Respect μεν αλλά εμπορικά λανθασμένη κίνηση.
Οχι Νασσο. Ειναι σαν εσυ απο Evo να πας σε 288 GTO. Για τετοια αναβαθμιση μιλαμε συγκριτικα. Με τη διαφορα οτι ο Νικος δε θα πρεπει να δωσει κανενα εκατομμυριο ακομα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
@drdrino
Μα και ο Nikos! έχει ήδη κάτι καλό (και πιο σπάνιο κιόλας!), δεν έχει κανα ψοφίμι 316 ή Lancer 1800 :puke:
Και το παράδειγμα με την Integrale το λέω αν ΔΕΝ είχα το Evo, πχ. όταν είχα το TypeR το να πάω σε Integrale θα ήταν λάθος ΙΜΗΟ.Αντίστοιχα πχ. ο Cavallino όταν έδωσε το Megane (θυμάμαι καλά ή Alzheimer ? ) δεν πήγε πίσω σε ηλικία-γενιά αυτοκινήτου, πάνω-κάτω στα ίδια ήταν (ή και καλύτερα ? δεν θυμάμαι... definitely Alzheimer ) και αναβαθμίστηκε σε πολλούς άλλους τομείς.
@REALZEUS
E υπερβάλλεις! Δε νομίζω ότι μιλάμε για τέτοια διαφορά.
(Το Evo μάλλον είναι σχεδόν παντού (= εκτός στεγνής πίστας) ταχύτερο από την 288GTO (με λάστιχα εποχής ) αλλά μην ανοίξουμε τέτοια συζήτηση ) -
Όπως γράφτηκε και προηγουμένως Νάσο σε 3-4 χρόνια πόσο θα κοστίζει η 320 και πόσο η Μ3;
3αρες υπάρχουν πολλές, ΝΟΥΝΟΥ όμως ένα.Και τώρα ειδικά που με την κατοχή του ΤσολάκογλουΤΜ θα περάσουν κάποια χρόνια μέχρι να ματαεμφανισθεί καινούρια Μ3.
Συν το ότι μπορεί μεν η Μ3 να απαιτεί ένα αγγούρι σε τέλη, αλλά και τα δίλιτρα έχουν γίνει ελαφρώς συμφορά.
Στη θέση του Νίκου θα κοίταγα γενικά να βγάλω από πάνω μου την 320. Είτε με 'παλιά' (μιλάμε για '04 με '06 μοντέλο) Μ3, είτε καινούριο τουρμπάτο αν βγαίναν τα κουκιά.
-
'Παλιά' σημαίνει 2 γενιές πίσω (F30 --> E90 --> E46) καταρχήν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε σχεδιαστική ηλικία και δευτερευόντως σε κατασκευαστική ηλικία (που εκεί είναι απλούστερα τα πράγματα γιατί όντως μπορεί να βρει ένα αυτοκίνητο 2-3 χρόνια μόνο παλιότερο από το δικό του αν και το να φιλοδοξεί να το πάρει με ανταλλαγή χωρίς έξτρα €€€ είναι νομίζω ουτοπικό).
Δεν έχει απλή 320 ο Nikos! αλλά τη 'μαμά' αυτής εδώ:
-
Το αν η 320 του Νίκου είναι απλή ή με σούπερ μαντολίνη μάλλον θα το κρίνουν οι υποψήφιοι αγοραστές που έχουν και υπερπληθώρα πιο φρέσκων 320 με 170 άλογα.
Αυτό μετράει πιο πολύ στο αν ο Νίκος ψήνεται να την κρατήσει και όχι αν κρατήσει παραπάνω μεταπωλητική αξία σε κάποια χρόνια.
Αν ψήνεται να την κρατήσει (και μαγκιά του) τότε τζάμπα το συζητάμε.
-
Στα δικά μου τα μάτια η 320 Si δεν είναι κάτι το τρομερό...
Το Lancer 1800 με τις 18αρες και το βοδυκιτ το ανέφερα για σπανιότητα
-
Προφανως και το si δεν ειναι τπτ τρομερο, και προφανως δεν το εχει εξαντλησει οδηγικα, οπως αλλωστε δεν προκειται να εξαντλησει οδηγικα την Μ3.
Το αν θα την παρει η οχι ειναι καθαρα θεμα κ@υλας-απωθημενου
-
Δεν είπα ότι είναι κάτι το τρομερό η si (σίγουρα η Μ3 είναι 'τρομερότερη') αλλά δεν είναι και απλή 320i. Αυτό EDDIE_147 είναι άσχετο από το τι λέει η αγορά, it's a fact. Ισως - πιθανά να βρεθεί κάποιος που θα δώσει €1000 παραπάνω λόγω σπανιότητας και χαρακτήρα.
-
Και επειδη δεν ειναι η απλη 320?
BMW FORUM