-
Το θέμα βέβαια αναφέρεται στον κινητήρα.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το θέμα βέβαια αναφέρεται στον κινητήρα.Sent from my GNex using smoke signals.
Κινητηρες ειναι και τα ηλεκτρικα μοτερακια
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Λοιπον να βαλουμε στο καταλογο , Mercedes s350 βενζινη μοντελο 2000΄η 2001 δε θυμαμαι το οποιο ειναι σε καθημερινη χρηση γραφει πολλα χιλιομετρα λογω διαμονης του στη Γερμανια. Συνολο χιλιομετρωνμεχρι προσφατα 850.000 χλμ. ο κινητηρας δεν εχει παρουσιασει κατι ιδιαιτερο το κιβωτιο εχει επισκευασθει τουλαχιστον μια φορα.
Μαθε τι εχει βγαλει απο περιφερειακα και πες μας. Οταν λες 'οχι κατι ιδιαιτερο'?
Το κιβωτιο εχει απασχολησει δυο φορες και τις δυο με προβλημα στους αισθητηρες που ειναι υπευθυνοι για την αλλαγη συν τη δευτερη φορα με εξαρτημα στγχρονισμου το οποιο κοστισε αρκετα. Απο περιφερειακα κομπρεσορας του κλιματισμου, ψυγειο, και μοτερακι ηλιοροφης. Κινητηρας, μπεκιερα απο κακη βενζινη στην Ελλαδα περσυ, βαλβιδες αλλαγη προσφατα. Κατι αλλο ο φιλος και συνεργατης δεν μου ανεφερε, γενικα ειναι ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο, το αυτοκινητο δεν ειναι ευχαριστημενο απο την αρκετα σκληρη χρηση του. Το μονο που τηρειται ευλαβικα ειναι η αλλαγη λαδιων καθε 7000 χλμ. και η συχνη αλλαγη δισκων και τακακιων, ο συνδυασμος αυτοματου και βαρους δεν τα αφηνει να ζησουν κατα μεσο ορο πανω 40.000 χλμ τα πρωτα και 20.000 τα δευτερα.
-
Μια που γράφουμε και για αυτοκίνητα από τον περίγυρο, αυτοκίνητο θείου μου, corolla e70 του 1981 με 400000+ χλμ σήμερα, κυκλοφορεί ακόμα. Άλλαξε μια φορά φλάντζα κεφαλής μια που ο ξάδελφός μου το έτρεχε στα βουνά του Δομοκού πηγαίνοντας στην 'καρδιολόγο' του .
Περιττό να πω ότι διευθυντήριοι τροχοί ήταν οι πίσω για πολλά από τα χιλιόμετρα (πισωκούνα γαρ). -
Volvo V70 2.0t (5c),αδερφικου μου φιλου..Αγοραστηκε μεταχειρισμενο απο τη Γερμανια με 70000χμ και σημερα εχει 230000.Δεν εχει παρουσιασει καμια βλαβη.Εχει αλλαχθει μονο δισκος συμπλεκτη και αμορτισερ-λαστιχα.Λαδι δε καιει καθολου.
Γινετε βεβαια ευλαβικη συντηρηση και οδηγειται απο οδηγο που ξερει και σεβεται το αυτοκινητο.Επισης κινειται μονο σε ευρωπαικους δρομους. -
VW Golf GTI 8v 86μοντ. Μέχρι τα 330.000 χλμ γιατί μετά μου το τράκαραν και πήγε για ανταλλακτικά.
Στα 100.000 χλμ αλλαγή υδραυλικής κρεμαργιέρας. Στα 150.000 χλμ δίσκο πλατό. Στα 300.000 χλμ αλλαγή σασμάν (και πολλή άντεξε γιατί το ξέσκιζα). Από τα 60.000 χλμ μέχρι τα 330.000χλμ το ξέσκισα. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής, δεν έκαιγε λάδια, μία φορά άλλαξα δισκόπλακες. Μιλάμε για μοτέρ πραγματικό διαμάντι. Όχι σαν τα σημερινά. -
Τα σημερινά δηλαδή που αντέχουν κατά κανόνα περισσότερα είναι μοτέρ-κρυπτονίτης!
-
Ασχετο αλλα διαβαζωντας αυτο το φορουμ ηθελα να δωσω συγχαρητηρια στους ανθρωπους που καταφεραν να κανουν ολα αυτα τα χιλιομετρα με ενα αμαξι-π.χ. 730 χιλιαδες-. Πρωτον ετσι ηταν καποτε στην Ευρωπη πριν ερθει η λαιλαπα του εταιρικου αυτοκινητου και του pay per use. Δευτερον ειναι γνωστο οτι το μεγαλυτερο ενεργειακο εγκλημα συντελειτε κατα το σταδιο παραγωγης του αυτοκινητου και οχι κατα την χρηση του. Αρα οσο πιο πολυ χρησιμοποιουμε ενα αυτοκινητο τοσοσ πιο οικολογικο αυτο γινεται. Η διαφορες που προκυπτουν απο την εξελιξη της τεχνολογιας σε οτι αφορα καταναλωση και ρυπους ειναι αρκετα μικροτερες απο το ενεργειακο κοστος που προκυπτει απο την παραγωγη ενος αυτοκινητου καθε 2-3 χρονια π.χ.
Αυτο ειναι και το μεγαλυτερο debate αλλωστε για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και το κοστος παραγωγης και αντικαταστασης-ανακυκλωσης- των μπαταριων τους.Παλι ενα μπραβο στους ιδιοκτητες που εδωσαν στα αυτοκινητα αυτα a run for their money.
Συγγνωμη για το off topic αλλα ηθελα να το επισημανω αυτο. -
Και πολύ καλά έκανες. Δυστυχώς δεν τα λέει κανένας αυτά δημοσίως.
-
Σχετικά με το ενεργειακό, μη λέμε ό,τι θέλουμε... Αυτή τη στιγμή το καθαρό κόστος των υγρών καυσίμων (βενζίνη, πετρέλαιο) είναι κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο. Ένα αμάξι που κάνει 100.000 χιλιόμετρα 'καίει' κοντά στα 10.000 ευρώ, σίγουρα δεν είναι τόσο όμως το ενεργειακό κόστος παρασκευής του. Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά/ηλεκτρικά που έχουν μεγαλύτερο κόστος κατασκευής...
Άλλωστε στις ανεπτυγμένες χώρες το 1/3 των καυσίμων ξοδεύεται στις μεταφορές, το 1/3 για θέρμανση και το 1/3 από τη βιομηχανία (τμήμα της οποίας είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες). -
Δε νομίζω ότι χρησιμοποιούν πετρέλαιο ή βενζίνη και μάλιστα σε αυτή την τιμή για να κατασκευάσουν αυτοκίνητα!!!
-
Μακαρι να ηταν τοσο απλος ο υπολογισμος. Ενα αυτοκινητο για να γινει αυτοκινητο ειναι μια διαδικασια που ξεκιναει απο την εεξορυξη η ανακυκλωση του χαλυβα μεχρι την παραδοση του σε οποιοδηποτε σημειο του κοσμου.......ξερει καποιος τι κοστος τι εκλυσεις CO2 και τι ενεργειακο ελλειμα δημιουργει αυτο.....δεν υπολογιζω το κοστος εξελιξης και τις μεταφορες εδω και εκει για δοκιμες και το ενα και το αλλο. Φανταστειτε οτι τα τελευταια χρονια η φοβερη αυξηση υπολογιστικης δυναμης εχει καταφερει να βοηθησει μεσω προσομειοσεων τα κοστη αυτα...αλλα και παλι ειναι φοβερα κακο το να αλλαζεις αυτοκινητο διχως λογο καθε 2 η 3 χρονια. Μπραβο και παλι στους οδηγους, περιμενουμε να ακουσουμε και αλλα ρεκορ !
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Σχετικά με το ενεργειακό, μη λέμε ό,τι θέλουμε... Αυτή τη στιγμή το καθαρό κόστος των υγρών καυσίμων (βενζίνη, πετρέλαιο) είναι κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο. Ένα αμάξι που κάνει 100.000 χιλιόμετρα 'καίει' κοντά στα 10.000 ευρώ, σίγουρα δεν είναι τόσο όμως το ενεργειακό κόστος παρασκευής του. Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά/ηλεκτρικά που έχουν μεγαλύτερο κόστος κατασκευής...
Άλλωστε στις ανεπτυγμένες χώρες το 1/3 των καυσίμων ξοδεύεται στις μεταφορές, το 1/3 για θέρμανση και το 1/3 από τη βιομηχανία (τμήμα της οποίας είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες).Μπερδεύεσαι. Για περιβαλλοντολογική επίπτωση μιλούσε ο dasimo. Άσε που το κόστος κατασκευής ενός μεσαίου αυτοκινήτου είναι αρκετά υψηλό.
-
αν ενα αυτοκινητο των 10Κ ευρω για παραδειγμα το παρεις ''βιδα-βιδα'' το κοστος του περιπου 3σιαζεται
-
..φτάσαμε αισίως στις 241 αναφορές μαζί με αυτές από τα θέματα του φόρουμ
'Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?' και 'το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ'
Τη λίστα με το σύνολο όλων των αναφορών μας μπορείτε να τη βρείτε εδώακόμα μια φορά special thnx στον nonos για τις εύστοχες παρατηρήσεις
-
Να σαι καλα. Παντα καλοπροαιρετα οτι επισημαινω
no.42 ειχε βγαλει μεσα σε αυτη τη περιοδο και πολλαπλασιαστη, το ξεχασα..
no.201 247.000km πια, χωρις να εχει αλλαξει κατι. -
Καιρο εχω να γραψω
Ford Focus mk1 f/l 2004, 1.6: 75000χλμ δουλευει ακομα (αλλα για ποσο αγνωστο ) προβληματα που εχει βγαλει, πολλαπλασιαστες, αλλαγη στους αισθητηρες 'λ', αλλαγη αντλιας βενζινης, αλλαγη και των 4 γρυλλων, αυτο δεν ξερω αν πρεπει να το βαλω αλλα θα το βαλω , συνεχεια πυρακια εχει το ρημαδι και βαζει απο συγκεκριμμενα πρατηρια Shell 97αρα και Ultimate 95αρα, αλλαγη αισθητηρα στροφων, θα ρωτησω μηπως θυμηθει τιποτα αλλο ο ιδιοκτητης -
Φτου σκόρδα!!!!
-
seat ibiza ΜΚ4 2003 1400 101 άλογα με 210.000.
καίει λάδι 200-300ml/1000km από τις 50χλδ που το πήρα μεταχειρισμένο.
αλλαγή σασμάν-δίσκο πλατό στα 160.000 με συνολικό κόστος 550 ευρώ.
αλλαγή 3 πολλαπλασιστών κ βάσεων μηχανής, αφού 'έκαναν θόρυβο'
Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/100χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/100χλμ με lpg)
ευχαριστημένος, αν εξαιρέσουμε το κιβώτιο που ευτυχώς δεν μου κόστισε πολλά λεφτά αλλά κ την κατανάλωση καυσίμου που μάλλον είναι τσιμπημένη
λάδι του συμπληρώνω με τη πάμθηνη μάρκα του lidl εδώ κ 100.000 χλμ χωρίς να πάθει τίποτα.
σέρβις μια στο (πολύ) τόσο αφού καίγοντας λάδι ουσιαστικά δεν θέλει συχνές αλλαγές
edit:- έγινε κ καθαρισμός μίζας στα 195.000χλμ γιατί έκανε θόρυβο. βέβαια τον θόρυβο τον έκανε για 100.000 χλμ, χωρίς να επιδεινωθεί ή χαλάσει
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/1000χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/1000χλμ με lpg)
Αν ειναι λαδι ειναι πολυ ,αν ειναι καυσιμο ειναι ελαχιστο .
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;