Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 65
    • 66
    • 33 / 66
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    1317
    33697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Το θέμα βέβαια αναφέρεται στον κινητήρα.

      Sent from my GNex using smoke signals.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Το θέμα βέβαια αναφέρεται στον κινητήρα.

        Sent from my GNex using smoke signals.

        Κινητηρες ειναι και τα ηλεκτρικα μοτερακια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chris-palas last edited by

          Ο χρήστης nonos έγραψε:

          Λοιπον να βαλουμε στο καταλογο , Mercedes s350 βενζινη μοντελο 2000΄η 2001 δε θυμαμαι το οποιο ειναι σε καθημερινη χρηση γραφει πολλα χιλιομετρα λογω διαμονης του στη Γερμανια. Συνολο χιλιομετρωνμεχρι προσφατα 850.000 χλμ. ο κινητηρας δεν εχει παρουσιασει κατι ιδιαιτερο το κιβωτιο εχει επισκευασθει τουλαχιστον μια φορα.

          Μαθε τι εχει βγαλει απο περιφερειακα και πες μας. Οταν λες 'οχι κατι ιδιαιτερο'?

          Το κιβωτιο εχει απασχολησει δυο φορες και τις δυο με προβλημα στους αισθητηρες που ειναι υπευθυνοι για την αλλαγη συν τη δευτερη φορα με εξαρτημα στγχρονισμου το οποιο κοστισε αρκετα. Απο περιφερειακα κομπρεσορας του κλιματισμου, ψυγειο, και μοτερακι ηλιοροφης. Κινητηρας, μπεκιερα απο κακη βενζινη στην Ελλαδα περσυ, βαλβιδες αλλαγη προσφατα. Κατι αλλο ο φιλος και συνεργατης δεν μου ανεφερε, γενικα ειναι ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο, το αυτοκινητο δεν ειναι ευχαριστημενο απο την αρκετα σκληρη χρηση του. Το μονο που τηρειται ευλαβικα ειναι η αλλαγη λαδιων καθε 7000 χλμ. και η συχνη αλλαγη δισκων και τακακιων, ο συνδυασμος αυτοματου και βαρους δεν τα αφηνει να ζησουν κατα μεσο ορο πανω 40.000 χλμ τα πρωτα και 20.000 τα δευτερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Μια που γράφουμε και για αυτοκίνητα από τον περίγυρο, αυτοκίνητο θείου μου, corolla e70 του 1981 με 400000+ χλμ σήμερα, κυκλοφορεί ακόμα. Άλλαξε μια φορά φλάντζα κεφαλής μια που ο ξάδελφός μου το έτρεχε στα βουνά του Δομοκού πηγαίνοντας στην 'καρδιολόγο' του .
            Περιττό να πω ότι διευθυντήριοι τροχοί ήταν οι πίσω για πολλά από τα χιλιόμετρα (πισωκούνα γαρ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Volvo V70 2.0t (5c),αδερφικου μου φιλου..Αγοραστηκε μεταχειρισμενο απο τη Γερμανια με 70000χμ και σημερα εχει 230000.Δεν εχει παρουσιασει καμια βλαβη.Εχει αλλαχθει μονο δισκος συμπλεκτη και αμορτισερ-λαστιχα.Λαδι δε καιει καθολου.
              Γινετε βεβαια ευλαβικη συντηρηση και οδηγειται απο οδηγο που ξερει και σεβεται το αυτοκινητο.Επισης κινειται μονο σε ευρωπαικους δρομους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panosft last edited by

                VW Golf GTI 8v 86μοντ. Μέχρι τα 330.000 χλμ γιατί μετά μου το τράκαραν και πήγε για ανταλλακτικά.
                Στα 100.000 χλμ αλλαγή υδραυλικής κρεμαργιέρας. Στα 150.000 χλμ δίσκο πλατό. Στα 300.000 χλμ αλλαγή σασμάν (και πολλή άντεξε γιατί το ξέσκιζα). Από τα 60.000 χλμ μέχρι τα 330.000χλμ το ξέσκισα. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής, δεν έκαιγε λάδια, μία φορά άλλαξα δισκόπλακες. Μιλάμε για μοτέρ πραγματικό διαμάντι. Όχι σαν τα σημερινά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Τα σημερινά δηλαδή που αντέχουν κατά κανόνα περισσότερα είναι μοτέρ-κρυπτονίτης!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dasimo last edited by

                    Ασχετο αλλα διαβαζωντας αυτο το φορουμ ηθελα να δωσω συγχαρητηρια στους ανθρωπους που καταφεραν να κανουν ολα αυτα τα χιλιομετρα με ενα αμαξι-π.χ. 730 χιλιαδες-. Πρωτον ετσι ηταν καποτε στην Ευρωπη πριν ερθει η λαιλαπα του εταιρικου αυτοκινητου και του pay per use. Δευτερον ειναι γνωστο οτι το μεγαλυτερο ενεργειακο εγκλημα συντελειτε κατα το σταδιο παραγωγης του αυτοκινητου και οχι κατα την χρηση του. Αρα οσο πιο πολυ χρησιμοποιουμε ενα αυτοκινητο τοσοσ πιο οικολογικο αυτο γινεται. Η διαφορες που προκυπτουν απο την εξελιξη της τεχνολογιας σε οτι αφορα καταναλωση και ρυπους ειναι αρκετα μικροτερες απο το ενεργειακο κοστος που προκυπτει απο την παραγωγη ενος αυτοκινητου καθε 2-3 χρονια π.χ.
                    Αυτο ειναι και το μεγαλυτερο debate αλλωστε για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και το κοστος παραγωγης και αντικαταστασης-ανακυκλωσης- των μπαταριων τους.

                    Παλι ενα μπραβο στους ιδιοκτητες που εδωσαν στα αυτοκινητα αυτα a run for their money.
                    Συγγνωμη για το off topic αλλα ηθελα να το επισημανω αυτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Και πολύ καλά έκανες. Δυστυχώς δεν τα λέει κανένας αυτά δημοσίως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Σχετικά με το ενεργειακό, μη λέμε ό,τι θέλουμε... Αυτή τη στιγμή το καθαρό κόστος των υγρών καυσίμων (βενζίνη, πετρέλαιο) είναι κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο. Ένα αμάξι που κάνει 100.000 χιλιόμετρα 'καίει' κοντά στα 10.000 ευρώ, σίγουρα δεν είναι τόσο όμως το ενεργειακό κόστος παρασκευής του. Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά/ηλεκτρικά που έχουν μεγαλύτερο κόστος κατασκευής...
                        Άλλωστε στις ανεπτυγμένες χώρες το 1/3 των καυσίμων ξοδεύεται στις μεταφορές, το 1/3 για θέρμανση και το 1/3 από τη βιομηχανία (τμήμα της οποίας είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Δε νομίζω ότι χρησιμοποιούν πετρέλαιο ή βενζίνη και μάλιστα σε αυτή την τιμή για να κατασκευάσουν αυτοκίνητα!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dasimo last edited by

                            Μακαρι να ηταν τοσο απλος ο υπολογισμος. Ενα αυτοκινητο για να γινει αυτοκινητο ειναι μια διαδικασια που ξεκιναει απο την εεξορυξη η ανακυκλωση του χαλυβα μεχρι την παραδοση του σε οποιοδηποτε σημειο του κοσμου.......ξερει καποιος τι κοστος τι εκλυσεις CO2 και τι ενεργειακο ελλειμα δημιουργει αυτο.....δεν υπολογιζω το κοστος εξελιξης και τις μεταφορες εδω και εκει για δοκιμες και το ενα και το αλλο. Φανταστειτε οτι τα τελευταια χρονια η φοβερη αυξηση υπολογιστικης δυναμης εχει καταφερει να βοηθησει μεσω προσομειοσεων τα κοστη αυτα...αλλα και παλι ειναι φοβερα κακο το να αλλαζεις αυτοκινητο διχως λογο καθε 2 η 3 χρονια. Μπραβο και παλι στους οδηγους, περιμενουμε να ακουσουμε και αλλα ρεκορ !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Σχετικά με το ενεργειακό, μη λέμε ό,τι θέλουμε... Αυτή τη στιγμή το καθαρό κόστος των υγρών καυσίμων (βενζίνη, πετρέλαιο) είναι κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο. Ένα αμάξι που κάνει 100.000 χιλιόμετρα 'καίει' κοντά στα 10.000 ευρώ, σίγουρα δεν είναι τόσο όμως το ενεργειακό κόστος παρασκευής του. Αυτό ισχύει και για τα υβριδικά/ηλεκτρικά που έχουν μεγαλύτερο κόστος κατασκευής...
                              Άλλωστε στις ανεπτυγμένες χώρες το 1/3 των καυσίμων ξοδεύεται στις μεταφορές, το 1/3 για θέρμανση και το 1/3 από τη βιομηχανία (τμήμα της οποίας είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες).

                              Μπερδεύεσαι. Για περιβαλλοντολογική επίπτωση μιλούσε ο dasimo. Άσε που το κόστος κατασκευής ενός μεσαίου αυτοκινήτου είναι αρκετά υψηλό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                αν ενα αυτοκινητο των 10Κ ευρω για παραδειγμα το παρεις ''βιδα-βιδα'' το κοστος του περιπου 3σιαζεται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dsaraf last edited by

                                  ..φτάσαμε αισίως στις 241 αναφορές μαζί με αυτές από τα θέματα του φόρουμ
                                  'Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?' και 'το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ'
                                  Τη λίστα με το σύνολο όλων των αναφορών μας μπορείτε να τη βρείτε εδώ

                                  ακόμα μια φορά special thnx στον nonos για τις εύστοχες παρατηρήσεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Να σαι καλα. Παντα καλοπροαιρετα οτι επισημαινω

                                    no.42 ειχε βγαλει μεσα σε αυτη τη περιοδο και πολλαπλασιαστη, το ξεχασα..
                                    no.201 247.000km πια, χωρις να εχει αλλαξει κατι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Καιρο εχω να γραψω
                                      Ford Focus mk1 f/l 2004, 1.6: 75000χλμ δουλευει ακομα (αλλα για ποσο αγνωστο ) προβληματα που εχει βγαλει, πολλαπλασιαστες, αλλαγη στους αισθητηρες 'λ', αλλαγη αντλιας βενζινης, αλλαγη και των 4 γρυλλων, αυτο δεν ξερω αν πρεπει να το βαλω αλλα θα το βαλω , συνεχεια πυρακια εχει το ρημαδι και βαζει απο συγκεκριμμενα πρατηρια Shell 97αρα και Ultimate 95αρα, αλλαγη αισθητηρα στροφων, θα ρωτησω μηπως θυμηθει τιποτα αλλο ο ιδιοκτητης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Φτου σκόρδα!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          seat ibiza ΜΚ4 2003 1400 101 άλογα με 210.000.
                                          καίει λάδι 200-300ml/1000km από τις 50χλδ που το πήρα μεταχειρισμένο.
                                          αλλαγή σασμάν-δίσκο πλατό στα 160.000 με συνολικό κόστος 550 ευρώ.
                                          αλλαγή 3 πολλαπλασιστών κ βάσεων μηχανής, αφού 'έκαναν θόρυβο'
                                          Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/100χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/100χλμ με lpg)
                                          ευχαριστημένος, αν εξαιρέσουμε το κιβώτιο που ευτυχώς δεν μου κόστισε πολλά λεφτά αλλά κ την κατανάλωση καυσίμου που μάλλον είναι τσιμπημένη
                                          λάδι του συμπληρώνω με τη πάμθηνη μάρκα του lidl εδώ κ 100.000 χλμ χωρίς να πάθει τίποτα.
                                          σέρβις μια στο (πολύ) τόσο αφού καίγοντας λάδι ουσιαστικά δεν θέλει συχνές αλλαγές
                                          edit:

                                          1. έγινε κ καθαρισμός μίζας στα 195.000χλμ γιατί έκανε θόρυβο. βέβαια τον θόρυβο τον έκανε για 100.000 χλμ, χωρίς να επιδεινωθεί ή χαλάσει
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                            Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/1000χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/1000χλμ με lpg)

                                            Αν ειναι λαδι ειναι πολυ ,αν ειναι καυσιμο ειναι ελαχιστο .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 33 / 66
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr