-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να πας σε αυτοκίνητο με σχεδιαστική γραμμή 12 ετών... Τουλάχιστον αυτό που έχεις βγήκε στην παραγωγή με σχέδιο πριν 6 χρόνια περίπου, όχι 12-13...+1
@Τhanos
Δεν ειναι εκει το θεμα...Το πισωγυρισμα ειναι το θεμα. Οπως και να το κανεις, εαν εχεις ΗΔΗ ενα επομενο μοντελο, πιο προσφατο και μαλιστα σε κατασταση...εκθεσιακου (το ξερεις καλα μεσα-εξω το αμαξι του Νικου), το να γυρισεις μια γενια πισω, ακομα και εαν ειναι η TOP εκδοση, ειναι πισωγυρισμα, πως να το κανουμε. -
Πισωγύρισμα να πας από μια 4κύλινδρη Bmw του 2006 στο (ίσως) καλύτερο αυτοκίνητο που έφτιαξε η εταιρία την προηγούμενη 10ετία? Μιλάμε για 2-3 χρόνια ηλικιακή διαφορά και μόνο που το άλλο είναι κατασκευή M-division τελειώνει το θέμα. Δεν κοιτάει και Ε30 ο άνθρωπος.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
..Έχει βάλει μια καλή ρυθμιζόμενη που έχουν τα DTM λέει, δε τη θυμάμαι (έχει πράσινα top mounts)..Mάλλον HSD Monopro.
To χρώμα είναι όντως φανταστικό, όπως και το αυτοκίνητο γενικότερα και η κατάστασή του. Αν δε σου έχει βγει να κάνεις κίνηση πιστεύω, δε θα πειστείς με καμία άλλη E46 M3
Καλό βασάνισμαΌσοι λένε ότι το σχήμα τους φαίνεται παλιό, είναι haters . 'Πισωγύρισμα'.. ούτε καν..
Παρεμπιπτόντως στο euro ncap τί είχε καταφέρει; -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πισωγύρισμα να πας από μια 4κύλινδρη Bmw του 2006 στο (ίσως) καλύτερο αυτοκίνητο που έφτιαξε η εταιρία την προηγούμενη 10ετία? Μιλάμε για 2-3 χρόνια ηλικιακή διαφορά και μόνο που το άλλο είναι κατασκευή M-division τελειώνει το θέμα. Δεν κοιτάει και Ε30 ο άνθρωπος.Ακομα και εαν ηταν 'ισως' το καλυτερο αυτοκινητο, αυτη θα ηταν η CSL, κατα την γνωμη μου.
Η 4κυλινδρη που εχει, δεν ειναι εξαλλου, οποιαδηποτε 4κυλινδρη, ουτε καν της σειρας. Επετειακο μοντελο, περιορισμενης παραγωγης, και μαλιστα σε κατασταση που δυσκολα βρισκεις σημερα σε μτχ.
Τελος, ηδη αυτο που εχει δεν ειναι σε επιπεδο παραγωγης ολοφρεσκο...Εχει 6 χρονια στην πλατη του. Δεν ειναι πχ 2-3 χρονια αμαξι, να παει σε 5-6 ετων. Τα δεκα χρονια ειναι δεκα χρονια, αν βαλεις και καμποσα ακομα που θα το κρατησεις παει πολυ, ακτος εαν μιλαμε για ξεκαυλ@μα και σε κανενα χρονο πουλημα, αλλα δεν καταλαβα κατι τετοιο, απο τα λεγομενα του Νικου, εκτος και εαν τελικα αυτος ειναι ο σκοπος του...Αποψη μου βεβαια ολο αυτο, ο Νικος απλα μας δινει τροφη για σκεψη εδω στο τοπικο, και μοιραζεται ουσιαστικα τις 'ανησυχιες' του.
Δικο του ειναι το 'μαρουλι', δικο του το αμαξι, αυτος αποφασιζει, και δεν δινει και αναφορα εαν θελει... -
εγώ ποντάρω πάντως πως ο Νίκος δε θα προχωρήσει στην αλλαγή εν τέλει...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
..Έχει βάλει μια καλή ρυθμιζόμενη που έχουν τα DTM λέει, δε τη θυμάμαι (έχει πράσινα top mounts)..
Mάλλον HSD Monopro.
To χρώμα είναι όντως φανταστικό, όπως και το αυτοκίνητο γενικότερα και η κατάστασή του. Αν δε σου έχει βγει να κάνεις κίνηση πιστεύω, δε θα πειστείς με καμία άλλη E46 M3
Καλό βασάνισμαΌσοι λένε ότι το σχήμα τους φαίνεται παλιό, είναι haters . 'Πισωγύρισμα'.. ούτε καν.. Παρεμπιπτόντως στο euro ncap τί είχε καταφέρει;
Αυτο που λες δεν παιζει...Ειμαι απο αυτους που σχεδον εκλαιγαν οταν πρωτοειδα -φανταρος μαλιστα στον Φοινικα, Salonica - στην κεντρικη λεωφορο να 'λυσσαει' το 2001 μια μαυρη Μ3, 'γεμιζοντας' στην ευθεια...
Ειμαι απο αυτους που σταματουσαν καθε φορα που περναγα απο τον Φαρο Ψυχικου, για να χαζεψω μια γκρι Μ3 Ε46 της περιοχης, μεχρι και πριν 2-3χρονια.
Ειμαι απο τους τυχερους που ειχαν την ευκαιρια οδηγικης γνωριμιας (να ειναι καλα ο cavallino ) και οι εντυπωσεις μου ηταν ιδιαιτερα θετικες, παροτι το συγκεκριμενο ηταν ημιαυτοματο, και εγω ως γνωστων, 'ανωμαλος' με τα χειροκινητα...
Αν δεις τα πραγματα ομως με τετραγωνη λογικη, καθαρα, ψυχρα, στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι πισωγυρισμα. Αυτη ειναι η αληθεια...Αυτο ισχυει για την περιπτωση του Νικου που ΗΔΗ εχει επομενο μοντελο, και μαλιστα ενα ΠΟΛΥ ιδιαιτερο Ε90 μοντελο. Οχι απλα ενα Ε90 της σειρας...
Σε αλλες περιπτωσεις φυσικα και θα υποστηριζα με τα χιλια την αγορα μιας Ε46 Μ3...Anyway, Νικος πληρωνει, Νικος αποφασιζει. Εμεις απλα λεμε γνωμες, αποψεις, μιας και μοιραζεται τις 'ανησυχιες' του.
Με το καλο, οτι και εαν αποφασισει... -
Η Ε46 δεν έχει γεράσει ακόμα. Το σχέδιο της ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του και αυτό αποδεικνύεται σήμερα. Ντάξει σα την Ε92 δεν είναι αλλά τα χρονάκια της τα κρύβςι καλά.
-
κράτα την si !
-
Γρηγόρη η csl είναι ΠΟΛΥ ειδικό για καθημερινή χρήση , πόσο μάλλον για ταξίδια με οικογένεια κλπ
-
Καλά δεν το συζητάμε ότι μια 'απλή' Μ3 είναι χρυσή τομή για κάποιον ενθουσιώδη οικογενειάρχη. ΟΚ μπορεί να τις λείπουν 2 πόρτες αλλά όλα τα άλλα τα έχει με το παραπάνω. Απ' οτι βλέπω, δε, οι περισσότερες που είναι προς πώληση είναι και full extra πράγμα που τις κάνει να μοιάζουν ακόμα πιο σύγχρονες. Καλό, χρυσό το Si αλλά δεν συγκρίνεται καν με Μ3 έστω και προηγούμενης γενιάς. Η δύναμη είναι δύναμη και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με λίγο πιο μελετημένη κρεμαγιέρα και ανάρτηση και κάρμπον ψευτοκάπακα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Να μου πεις γιαυτό...να σου πω ΟΚ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1762028/
CL
...αλλά ασημί.
Νίκο αυτή είναι. Κάνε τα κουμάντα σου, κάνε παζάρια, βουντού, υπνωτισμούς... δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά αν είναι να πάρεις Μ3 προσπάθησε να πάρεις αυτή, δεν πρέπει να πουλιέται τίποτα καλύτερο εκεί έξω. Μη λες μαλακίες για το χρώμα, ποιος το μαμεί το χρώμα, αυθεντική CS είναι και όταν θα την οδηγείς θα νομίζεις πως αντί για ασημί είναι estoril blue και rosso corsa.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Να μου πεις γιαυτό...να σου πω ΟΚ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1762028/
CL
...αλλά ασημί.
Νίκο αυτή είναι. Κάνε τα κουμάντα σου, κάνε παζάρια, βουντού, υπνωτισμούς... δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά αν είναι να πάρεις Μ3 προσπάθησε να πάρεις αυτή, δεν πρέπει να πουλιέται τίποτα καλύτερο εκεί έξω. Μη λες μαλακίες για το χρώμα, ποιος το μαμεί το χρώμα, αυθεντική CS είναι και όταν θα την οδηγείς θα νομίζεις πως αντί για ασημί είναι estoril blue και rosso corsa.
Η CS δεν ήταν στα 360 άλογα της CSL? Μόνο το στήσιμο της είχε?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η CS δεν ήταν στα 360 άλογα της CSL? Μόνο το στήσιμο της είχε?
Ούτε καν το στήσιμό της. Η CSL είναι πολύ πιο σκληρά στημένο αυτοκίνητο. Η CS είναι η χρυσή τομή μεταξύ μιας 'απλής' Μ3 και μιας CSL, σε θέμα ανάρτησης. Πιστεύω είναι η ιδανική Μ3. Αυτό που έχει όμως είναι η κρεμαγιέρα της CSL και οι ζάντες και το M-Track mode για το DSC. Kινητήρας και ανέσεις στο εσωτερικό είναι ολόιδια με την απλή Μ3.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βρήκα κι αυτη: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2163378/
Μου χεις βάλει ιδέες γμτ , πάρτο μην το σκέφτεσαι καν ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο που έφτιαξε το M division , πάνε πάρε μετά Α3 ή v40 που λέει ο πατέρας μου
-
320 που πωλείται 10000 ευρώ στα χαρτιά και με το ζόρι
ανταλλαγή (χωρίς διαφορά) (χωρίς διαφορά)
με M3 Ε46!!!!!!
Και θεωρείται και πισωγύρισμα, επειδή είναι γυαλισμένο με σαμπουάν κατά της πιτυρίδας by autoglym το 320... :emeticon: :emeticon:
**
Ρουφάμε και τα λέμε λέμε, ρουφάμε και τα λέμε. ** -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
..Έχει βάλει μια καλή ρυθμιζόμενη που έχουν τα DTM λέει, δε τη θυμάμαι (έχει πράσινα top mounts)..
Mάλλον HSD Monopro.
To χρώμα είναι όντως φανταστικό, όπως και το αυτοκίνητο γενικότερα και η κατάστασή του. Αν δε σου έχει βγει να κάνεις κίνηση πιστεύω, δε θα πειστείς με καμία άλλη E46 M3
Καλό βασάνισμαΌσοι λένε ότι το σχήμα τους φαίνεται παλιό, είναι haters . 'Πισωγύρισμα'.. ούτε καν..
Παρεμπιπτόντως στο euro ncap τί είχε καταφέρει; -
μου είναι δύσκολο να εκφέρω γνώμη για το αν είναι καλή ιδέα να πάρει την Μ3, αλλά όταν διαβάζω θριαμβολογίες για το si, σε φάση ότι τί να κλάσει κι ο μήτρος, είναι μιά γενιά πίσω, ε σόρρυ κι όλας, αλλά ένα 320 της σειράς είναι με έναν κινητήρα που νομίσαν ότι πιάσαν τον πάπα απ τα αρχίδια επειδή δεν έχει βάνος, βγάζει 170 άλογα στα δύο λίτρα (ΟΥΑΟΥ) θέλει κάθε τρεις και λίγο να του μετράς τις βαλβίδες και καίει όσο το Μ3. καταπληκτικό
Τί σκατά σχέση έχει οδηγικά ένα Μ3 με ένα 320
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά δεν το συζητάμε ότι μια 'απλή' Μ3 είναι χρυσή τομή για κάποιον ενθουσιώδη οικογενειάρχη.Από άνεση τι λέει η ανάρτηση; Γιατί αν είναι να βάζεις μέσα την οικογένεια, θες και μια στοιχειώδη άνεση.
Φίλος, μου είχε πει κατά λέξη πως στην πιο άνετη ρύθμιση ήταν κούτσουρο. Βέβαια αυτός δεν δεν έχει κατέβει τα τελευταία χρόνια από μεγάλο τζιπ όποτε πιθανώς έχει χάσει το μέτρο.Sent from one of my six iPads
-
ένα 120 με Mpack και 18 άρες κοπάναγε σαφώς περισσότερο.
Σίγουρα δεν είναι C6, να τα λέμε αυτά -
Προφανώς και θα έχουν γίνει παραχωρήσεις προκειμένου να έχει το αμάξι το χαρακτήρα που έχει και να βγάζει σωστά τη δύναμή του στο δρόμο αλλά μόνο καμιά γεροντοκόρη θα παραπονιόταν πιστεύω. Σε σχέση με το Si ας πούμε που γίνεται η κουβέντα οι διαφορές θα είναι ανύπαρκτες.
BMW FORUM