-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
το έχουμε ζήσει live και με το scirocco 160ps vs 120i (του Νίκου), όπου η σειρά '1' έμεινε πολύ πίσω.
Απορώ όμως (γενικά) κάποιες φορές που τη 'μία' ψάχνουμε τις απόλυτες επιδόσεις ευθείας, την 'άλλη' τις απόλυτες επιδόσεις πίστας και στο τέλος μιας νοιάζει μόνο να είναι συμμετοχικό. Οπότε έτσι, πότε γιουβέτσι.Σημασία έχει τι εκπροσωπεί κάθε αμάξι και τι σκοπό έχει.
Στο θέμα μας, η 320 είναι ένα ωραίο αμάξι cruising για να καλύπτεις αποστάσεις χωρίς να νιώθεις αποκομμένος από την οδήγηση.
Εμένα μπορεί να με χαλάει γιατί είναι αργή με βάση του τι έχω συνηθίσει να οδηγώ. ΆΛλον μπορεί να μην τον νοιάζει γιατί δεν είναι 'σκοπός του' το επόμενο αμάξι να είναι υποχρεωτικά πιο γρήγορο από το προηγούμενο.Ε μωρέ σε κουβέντα να βρισκόμαστε...ξέρεις τώρα. Μέχρι κι εγω τη ράβω την 320 για πλάκα με μισό τόνο παραπάνω βάρος... Δεν παύει να είναι βέβαια overall εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά ως γνωστόν θέλει 6 κυλίνδρους.
Unleash hell now!
Όποιος θέλει κάτι πιο δυνατό, υπάρχει κι η 325i.
Και κάπου εδώ πετάγεται ο εντι, και κοτσάρει τον Στουρνάρα
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όποιος θέλει κάτι πιο δυνατό, υπάρχει κι η 325i.
Τώρα μιλάς σωστά!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
το έχουμε ζήσει live και με το scirocco 160ps vs 120i (του Νίκου), όπου η σειρά '1' έμεινε πολύ πίσω.
Απορώ όμως (γενικά) κάποιες φορές που τη 'μία' ψάχνουμε τις απόλυτες επιδόσεις ευθείας, την 'άλλη' τις απόλυτες επιδόσεις πίστας και στο τέλος μιας νοιάζει μόνο να είναι συμμετοχικό. Οπότε έτσι, πότε γιουβέτσι.Σημασία έχει τι εκπροσωπεί κάθε αμάξι και τι σκοπό έχει.
Στο θέμα μας, η 320 είναι ένα ωραίο αμάξι cruising για να καλύπτεις αποστάσεις χωρίς να νιώθεις αποκομμένος από την οδήγηση.
Εμένα μπορεί να με χαλάει γιατί είναι αργή με βάση του τι έχω συνηθίσει να οδηγώ. ΆΛλον μπορεί να μην τον νοιάζει γιατί δεν είναι 'σκοπός του' το επόμενο αμάξι να είναι υποχρεωτικά πιο γρήγορο από το προηγούμενο.Ε μωρέ σε κουβέντα να βρισκόμαστε...ξέρεις τώρα. Μέχρι κι εγω τη ράβω την 320 για πλάκα με μισό τόνο παραπάνω βάρος... Δεν παύει να είναι βέβαια overall εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά ως γνωστόν θέλει 6 κυλίνδρους.
Unleash hell now!
Όποιος θέλει κάτι πιο δυνατό, υπάρχει κι η 325i.
328.
-
My pick...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
My pick...http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
Απο τα λιγα 4πορτα 35αρια που παιζουν στην ελλαδα...Εκτος απο μερικες αισθητικες καγκουριες η μικρη οθονη στον αριστερο αεραγωγο δειχνει επιπλεον κολπα...Ξερεις που αλλου εχει βαλει το χερι του?
Edit: Οκ εχει αρκετα εξτρα, αλλα δεν εβαλε ξενον?
-
Έχει xenon.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
My pick...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
Απο τα λιγα 4πορτα 35αρια που παιζουν στην ελλαδα...Εκτος απο μερικες αισθητικες καγκουριες η μικρη οθονη στον αριστερο αεραγωγο δειχνει επιπλεον κολπα...Ξερεις που αλλου εχει βαλει το χερι του?
Edit: Οκ εχει αρκετα εξτρα, αλλα δεν εβαλε ξενον?
Βασικά έχει τα πάντα...ΚΑΙ xenon (εργοστασιακά εννοείται) που νομίζω είναι adaptive.
Φοράει πρόγραμμα και μηχανικό μπλοκέ αλλά δε ξέρω αν τα έχει μέσα στη τιμή που γράφει. Παλιά τα έδινε επιπλέον, τώρα δε ξέρω.
Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ Ε90 335i που ξέρω ότι πωλείται στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή σε τόσο καλή κατάσταση.
Έχει καγκουριές όπως ο λεβιές και η επιγραφή του μοντέλου πίσω...αλλά ΟΚ παλεύεται. Η μικρή οθόνη αριστερά στον αεραγωγό δείχνει πίεση που με το πρόγραμμα τη χρειάζεσαι και όποτε θες τη σβήνεις. Είναι μικρή και διακριτική.
Αν είχα 10Κ στην άκρη το αγόραζα...χθες!
edit: την έχει κάνει εισαγωγή από Γερμανία το '09 τότε με το μειωμένο τέλος.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
My pick...http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
Πόσο γουστάρω που το iDrive χωρίζει την οθόνη στα 2 και δείχνει παράλληλα χάρτη και ράδιο/media. Κρίμας που δεν το κάνει και το ΜΜΙ μου.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
My pick...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
Πόσο γουστάρω που το iDrive χωρίζει την οθόνη στα 2 και δείχνει παράλληλα χάρτη και ράδιο/media. Κρίμας που δεν το κάνει και το ΜΜΙ μου.
Σωστή παρατήρηση.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
My pick...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
Πόσο γουστάρω που το iDrive χωρίζει την οθόνη στα 2 και δείχνει παράλληλα χάρτη και ράδιο/media. Κρίμας που δεν το κάνει και το ΜΜΙ μου.
Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.
-
Να το πετάξω?
-
Μη φτάνεις στα άκρα και εσύ.
Πούλα το 5-6 χιλιάρικα και τσίμπα τη BMW. -
Άμα είχε ανοιχτόχρωμο εσωτερικό...άνετα...
-
...και το δικο μου pick, χωρις να μπλεκεις με δυο 'σαλιγκαρους', lag, και τρελες καταναλωσεις υπο πιεση...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1448400/
To συγκεκριμενο, αποτελει και ενδεχομενη προταση, για τον Καβουρα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
το έχουμε ζήσει live και με το scirocco 160ps vs 120i (του Νίκου), όπου η σειρά '1' έμεινε πολύ πίσω.
Απορώ όμως (γενικά) κάποιες φορές που τη 'μία' ψάχνουμε τις απόλυτες επιδόσεις ευθείας, την 'άλλη' τις απόλυτες επιδόσεις πίστας και στο τέλος μιας νοιάζει μόνο να είναι συμμετοχικό. Οπότε έτσι, πότε γιουβέτσι.Σημασία έχει τι εκπροσωπεί κάθε αμάξι και τι σκοπό έχει.
Στο θέμα μας, η 320 είναι ένα ωραίο αμάξι cruising για να καλύπτεις αποστάσεις χωρίς να νιώθεις αποκομμένος από την οδήγηση.
Εμένα μπορεί να με χαλάει γιατί είναι αργή με βάση του τι έχω συνηθίσει να οδηγώ. ΆΛλον μπορεί να μην τον νοιάζει γιατί δεν είναι 'σκοπός του' το επόμενο αμάξι να είναι υποχρεωτικά πιο γρήγορο από το προηγούμενο.Ε μωρέ σε κουβέντα να βρισκόμαστε...ξέρεις τώρα. Μέχρι κι εγω τη ράβω την 320 για πλάκα με μισό τόνο παραπάνω βάρος... Δεν παύει να είναι βέβαια overall εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά ως γνωστόν θέλει 6 κυλίνδρους.
Unleash hell now!
Όποιος θέλει κάτι πιο δυνατό, υπάρχει κι η 325i.
Και πάλι...ειδικά η 2,5 δύσκολα τα καταφέρνει απέναντι στον 2λίτρο tfsi...
Η 330i πολυ καλη!Κάποτε ήταν το απωθημένο μου.Πιστεύω η χρυσή τομή. -
Αν το ζητούμενο ήταν τα τσάγια και τα χαμομήλια, τότε όλοι θα αγόραζαν Octavia RS και τα ρέστα ανάρτηση, μπλοκέ, πρόγραμμα, εικονίτσα Αη Χριστόφορου κλπ.
Δεν είναι όμως. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
My pick...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2672451/
Γνωστού και φίλου.
Αλλά μου λείπουν τα 10Κ...
Πόσο γουστάρω που το iDrive χωρίζει την οθόνη στα 2 και δείχνει παράλληλα χάρτη και ράδιο/media. Κρίμας που δεν το κάνει και το ΜΜΙ μου.
Είναι το μεγάλο Navi, στο μικρό Navi δεν φαίνεται με το idrive το ίδιο. Αλλά λεπτομέρειες...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Άμα είχε ανοιχτόχρωμο εσωτερικό...άνετα...Κολλάς σε λεπτομέρειες και εσύ.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Πόσο γουστάρω που το iDrive χωρίζει την οθόνη στα 2 και δείχνει παράλληλα χάρτη και ράδιο/media. Κρίμας που δεν το κάνει και το ΜΜΙ μου.
Είναι το μεγάλο Navi, στο μικρό Navi δεν φαίνεται με το idrive το ίδιο. Αλλά λεπτομέρειες...
Εμ... 9 ίντσες είναι αυτές...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
το έχουμε ζήσει live και με το scirocco 160ps vs 120i (του Νίκου), όπου η σειρά '1' έμεινε πολύ πίσω.
Απορώ όμως (γενικά) κάποιες φορές που τη 'μία' ψάχνουμε τις απόλυτες επιδόσεις ευθείας, την 'άλλη' τις απόλυτες επιδόσεις πίστας και στο τέλος μιας νοιάζει μόνο να είναι συμμετοχικό. Οπότε έτσι, πότε γιουβέτσι.Σημασία έχει τι εκπροσωπεί κάθε αμάξι και τι σκοπό έχει.
Στο θέμα μας, η 320 είναι ένα ωραίο αμάξι cruising για να καλύπτεις αποστάσεις χωρίς να νιώθεις αποκομμένος από την οδήγηση.
Εμένα μπορεί να με χαλάει γιατί είναι αργή με βάση του τι έχω συνηθίσει να οδηγώ. ΆΛλον μπορεί να μην τον νοιάζει γιατί δεν είναι 'σκοπός του' το επόμενο αμάξι να είναι υποχρεωτικά πιο γρήγορο από το προηγούμενο.Ε μωρέ σε κουβέντα να βρισκόμαστε...ξέρεις τώρα. Μέχρι κι εγω τη ράβω την 320 για πλάκα με μισό τόνο παραπάνω βάρος... Δεν παύει να είναι βέβαια overall εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά ως γνωστόν θέλει 6 κυλίνδρους.
Unleash hell now!
Όποιος θέλει κάτι πιο δυνατό, υπάρχει κι η 325i.
Και πάλι...ειδικά η 2,5 δύσκολα τα καταφέρνει απέναντι στον 2λίτρο tfsi...
Η 330i πολυ καλη!Κάποτε ήταν το απωθημένο μου.Πιστεύω η χρυσή τομή.1.8Τ δεν είναι το CC? Με 180 άτια?
...και το δικο μου pick, χωρις να μπλεκεις με δυο 'σαλιγκαρους', lag, και τρελες καταναλωσεις υπο πιεση...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1448400/
To συγκεκριμενο, αποτελει και ενδεχομενη προταση, για τον Καβουρα...
Γνώμη μου είναι ότι αφού θα φας το αγγούρι του 3λτ, ας το απολαύσεις με τη μοτερούκλα του 335i. Όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ατμοσφαιρικό 3λτ, αλλά είναι και πιο δυνατό παντού.
Αυτός ο Ν54 πραγματικά θυμίζει 4λτ άτμο στη λειτουργία του.
Κι από ήχο
BMW FORUM