-

-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
στο χιλιοδιακοσάρι μπαίνει το dualogic ;ρε φίλε δεν καταλαβαίνεις οτι είσαι
τι δεν καταλαβαίνεις ??? τι δεν κατλαβαίνεις
-

Διάβαζαν 4τροχούς!!!! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Προφανως και δεν εχεις διαβασει τα ιδιαιτερα θετικα σχολια που εχω εκφρασει...Έχω διαβάσει τα ποστς που αναφέρεις...όντως γράφεις κάποια καλά (και αληθινά) πράγματα τα οποία θα τα χαρακτήριζα θετικά...αλλά μετά απο κάποια ποστς, πάντα χάνουν απο κάποιο Γερμανικό (έντεχνα ομολογώ, άλλα όχι απαρατήρητο)...
Οταν καποιος εχει μαθει απο μικρος να φοραει Ιταλικα γυαλια, δεν τα βγαζει με τιποτε, οση αληθεια και εαν του πουν ακομα
και καποιοι μεμονωμενοι παλαιοτεροι Ιταλοφιλοι, οτι οι μαγικες δεκαετιες μεχρι τα τελη του 60' αντε και 70' για την Ιταλικη βιομηχανια εχουν περασει ανεπιστρεπτί, παροτι εξαιρετικες οι προσπαθιες τους ενιοτε...Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία και η τεχνογνωσία της δεν χάνεται...φθείνει ίσως εξ αιτίας κάποιων μανατζαρέων, αλλά υποβόσκει και δημιουργεί...
Αυτό τι σημαίνει? δεν κατάλαβα...Ειστε καποιοι (και δεν αναφερομαι αποκλειστικα σε εσενα) τοσο ποτισμενοι και υπεροπτες για τα Ιταλικα αυτοκινητα (της σειρας, δεν μιλαμε για Ferrari εδω...) που ακομα και να σας το καρφωσουν στο μυαλο σεβαστα προσωπα στον χωρο του αυτοκινητου με διεθνη αναγνωριση, εσεις θα κανετε τα παντα για να το αποβαλλετε, ακομα και εαν μεσα σας εχετε τελικα πεισθει...
Δεν καταλαβαίνω τι θα πει σεβαστά πρόσωπα στον χώρο του αυτοκινήτου??????
Δεν θεωρώ κανενα σεβαστό πρόσωπο είτε κονομάει σαν ποδοσφαιρολόγος, είτε σαν μπασκετολόγος, είτε σαν αυτοκινητολόγος...σιγά σιγά κοντεύουν να χάσουν την αίγλη τους οι μετεωρολόγοι (που έχουν σπουδάσει κιόλας) ...
Εκτός!!!
Αν μου πληρώσει το επόμενο μου αυτοκίνητο και ας είναι όποια μάρκα θέλει...αν δεν το πληρώσει...συγνώμη, αλλά η γνώμη του είναι για τα σκουπίδια...
Πόσο μάλλον να μου καρφώσει κάποιος τέτοιος στο μυαλό μου ότι το Up πρέπει να πάρω και όχι το Panda (Παρεπιμπτόντως είμαι ίσως ο μόνος απο εδώ μέσα που έχει κάνει 350 χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες δρόμων με το Panda III)Γρηγόρη...Το 1978 - 1984 είχα και κυκλοφορούσα 124 sport, 124 spider μαζί με άλλα πιο μικρά μοντέλα 127-128 κλπ...(Δεν σου μιλάω καν για το Ritmo Abarth 130 tc με τα 130,5 αλογάκια και 0-100 σε 8' του οποίου ήμουν ευτυχής κάτοχος το 1987) Τι σημαίνει αυτό?
Διάβαζε:
5άρι σασμάν
2 εκκεντροφόροι επι κεφαλής, αλουμινένιο καπάκι, 105 άλογα στα 1600 κε
δισκόφρενα μπρός πίσω
Μέσα:
Κοντέρ
στροφόμετρο
όργανα βενζίνης, θερμοκρασίας νερού, πίεσης λαδιού, στροφόμετρο
επίσης ροοστάτη για την ταχύτητα των υαλοκαθαριστήρων και του φωτισμού του ταμπλό
(ορισμένα απο αυτά τώρα σας φαίνονται αυτονόητα...αλλά τότε? κάποιοι τα καθιέρωσαν...μην το ξεχνάμε...)
Να μην σου πω πως πήγαιναν, πως έστριβαν και πως φρέναραν θα μελαγχολήσεις...αν σου πω τι είχε ο ανταγωνισμός θα κλάψεις (εξαιρώ την bmw ειδικά την 2002 και την mercedes σε όλα τα μοντέλα της...πάντως ο Κολοσσός απλά δεν υπήρχε και προσπαθούσε με τα κέρδη του 'αυτοκινήτου του λαού' (με τα 4 ταμπούρα και τις 4 ταχύτητες) να αγοράσει την Auto Union (ναι έχω κάνει βόλτα με το NSU Ro 80)...
Εχω αλλάξει περισσότερα απο 35 αυτοκίνητα (πολλών χωρών και κουλτουρών) λες να περιμένω τον οποιοδήποτε αυτοκινητολόγο να μου πει τι μου αρέσει?????Και για να ματαξαναεπανέλθουμε στο θέμα μας...έχω κάνει 350 χλμ με το παντα 3 και δεν θα διαβάσω κανένα περιοδικό για να δω τι κάνει...και όταν λέμε 350 χλμ, εννοούμε 350 πολύ γρήγορα χλμ...το esp δούλευε υπερωρίες...Πίστεψε με ότι αν έβλεπα κάποιο σοβαρό μειονέκτημα 1ον θα το καταλάβαινα και 2ον θα το ανέφερα...
Πίστεψε με, με μία βόλτα δεν μπορείς να εκτιμήσεις κάνένα αυτοκίνητο...μία ιδέα παίρνεις μόνο...Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να μην το συνεχίσεις...ίσως κάποια στιγμή σε καμμιά μάζωξη συμφορουμιστών να βρεθούμε δια ζώσης με κάποια άτομα απο εδώ και να τα πούμε πιο καλά...εδώ πια κουράζουμε τον κόσμο και ομολογώ ότι όσο και αν το ξεκινάω στην πλάκα, είναι κουραστικό και για μένα...
Ας επαναφέρουμε το τοπικό στον τίτλο του...δηλ: fiat panda ( III ) και ας αφήσουμε απ'εξω το fiat panda ( III ) vs Up...Για να διορθώσω και κάτι ολίγον άδικο που έγραψα για σένα πριν κανα δυό ποστ μου...Δεν είσαι εσύ που ξεκίνησες τον πόλεμο του panda III πριν κυκλοφορήσει και δοκιμαστεί...άλλος ήταν που έκρινε απο τις φωτογραφίες του ότι είναι χειρότερο απο τον Κορεάτικο ανταγωνισμό...Συγνώμη αλλά είχα την εντύπωση ότι το έγραψες εσύ...
-
ρε συ tsargy δεν πας να οδηγήσεις κ το Up? δε το λεω ειρωνικά!
οφφ τοπικ:
dualogic δεν μπαινει στον 1200αρι
στον twinair εχει κόστος μονο 1000 ευρώ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ρε συ tsargy δεν πας να οδηγήσεις κ το Up? δε το λεω ειρωνικά!οφφ τοπικ:
dualogic δεν μπαινει στον 1200αρι
στον twinair εχει κόστος μονο 1000 ευρώΔεν έχω πρόβλημα να το οδηγήσω...μάλιστα πήγα σε μία μεγάλη (και τηλεοπτική) αντιπροσωπεία εδώ στον Αγ Στέφανο, αλλά δεν είχαν τεστ ντράιβ και μου είπαν να πάω στο άλλο κατάστημά τους στην Λ. Αλεξάνδρας
Απήντησα πως και με πούλμαν να με πήγαιναν στην Αλεξάνδρας θα έπρεπε να μου βγάλουν και μεροκάματο... (το ίδιο θα απαντούσα σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία Βορειοανατολικής Αττικής με έστελνε στο κέντρο της Αθήνας να κάνω τεστ ντράιβ)
Αν κάποια φορά βρεθώ στην Αθήνα, έχω ελεύθερο χρόνο και βρεθώ σε αντιπροσωπεία, θα το κάνω...αλλά επειδή δεν μου αρέσει εμφανησιακά...δεν αγχώνομαι...
Τώρα που μου το θύμησες...έχω φίλο μηχανικό μόνο στα vag που μου έφτιαχνε το audi και τον εμπιστεύομαι, οπότε θα τον ρωτήσω...αυτός πρέπει να έχει οδηγήσει κάποιο ή να μου βρει καμμιά άκρη για να πάρω κάποιο για διήμερο... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ρε συ tsargy δεν πας να οδηγήσεις κ το Up? δε το λεω ειρωνικά!οφφ τοπικ:
dualogic δεν μπαινει στον 1200αρι
στον twinair εχει κόστος μονο 1000 ευρώευχαριστώ
-
Ελπίζω να σταματήσουν τα off-topic, τόσο το World vs. ΓΚ όσο και το Panda vs. Up. ΟΚ το δεύτερο έχει κάποιο νόημα ενδεχομένως αλλά το πρώτο είναι πολύ κουραστικό [Mod]
-
Και σε επαγγελματική έκδοση με ή χωρίς πίσω καθίσματα.


http://carscoop.blogspot.com/2012/07/fiat-professional-releases-new-panda.html -
2013 Fiat Panda 4×4


http://steeringnews.com/2013-fiat-panda-4x4-caught-in-flesh -
η εκπτωση 1300 ευρω πλεον δεν ισχυει ε?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Και σε επαγγελματική έκδοση με ή χωρίς πίσω καθίσματα.
http://carscoop.blogspot.com/2012/07/fiat-professional-releases-new-panda.htmlΑν ηταν ετσι το αμαξι του ηλεκτρολογου....μονο καποιου ισως που δουλευει μαυρα και κανει κανενα μερεμετι!
-
Στη σφαίρα της φαντασίας βέβαια , δεν είναι κακό όμως

-
Με φόντο το βεζουβιο !
-
Εξαιρετικό! Πολύ έξυπνη επιλογή κινητήρων (δεν το άφησαν να σέρνεται με τον 1.2) και πολύ ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση του 6αριου σε συνδυασμό με τον twinair. Καλο θα ήταν να το περάσουν και στο 2κίνητο και στο 500αρακι αυτό.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.autoblog.gr/2012/08/29/fiat-panda-4x4/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+autoblog%2Ffeed+(AutoBlog)&utm_content=FaceBookΕξαιρετικό! Πολύ έξυπνη επιλογή κινητήρων (δεν το άφησαν να σέρνεται με τον 1.2) και πολύ ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση του 6αριου σε συνδυασμό με τον twinair. Καλο θα ήταν να το περάσουν και στο 2κίνητο και στο 500αρακι αυτό.
Ωραιο.... το βλεπω 18-19κ σιγουρακι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ωραιο.... το βλεπω 18-19κ σιγουρακι...
-
πολυ ωραιο το μικρο! με τον multijet ειναι η ιδανικοτερη επιλογη για την επαρχια!
-
Του τετρακίνητου , έπονται και άλλα μοντέλα.

-
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)