-
ΟΛΑ τα Μ (από το 2000 και μετά εάν θυμάμαι σωστά, ίσως και νωρίτερα) έχουν φωτεινή ένδειξη (led) στο στροφόμετρο που σου λένε μέχρι πόσες στροφές μπορείς να πάς, μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας.
Για όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει ο φίλος, ξαναλέω:
-
ΔΕΝ ξέρουμε τι χρήση και συντήρηση είχε γίνει πρίν τα 65.000χλμ (ακόμα και λάθςο λάδι μπορεί να είχε μπεί...τα Μ είναι πολύ συγκεκριμένα και παίρνουν ΜΟΝΟ ένα συγκεκριμένο λάδι).
-
Η κατανάλωση λαδιού είναι πολύ κοντά στο όριο της BMW, οπότε σε συνδυασμό με τα 125.000χλμ και την άγνωστη πρότερη χρήση, είναι κάτι το λογικό.
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Οσο για τα μοτερ που λες οτι δεν ειναι συγκρίσιμα νομίζω οτι δεν είναι αυτό το θέμα, ο πολύς κόσμος (και εγώ) δεν σκεφτεται έτσι. Αυτό που συνήθως σκεφτεται κανείς είναι έχω τόσα χρήματα και ζητάω ένα αυτοκίνητο με αυτό το έυρος επιδόσεων, κατανάλωση, χώρους, οδική συμπεριφορά κτλ. Με βάση αυτά τι επιλογές έχω? (από μεγάλα ατμοσφαιρικά, πολύστροφα, turbo ktl). Βασικά πιστεύω οτι μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια μοτέρ ανάλογα σε ποιά βάση θέτεις την σύγκρισηΔεν είναι έτσι ακριβώς...μπορείς να συγκρίνεις αυτοκίνητα συνολικά. Όμως για έναν κινητήρα, πρέπει να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα, για να ξέρεις πως δουλεύει, που πονάει κλπ. Δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό, να έχει ίδια καμπύλη απόδοσης με ένα χαμηλόστροφο ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά ή με ένα turbo. Το κάθε μοτέρ έχει σχεδιαστεί για συγκεκριμένη χρήση και έχει τις ευαισθησίες του, τα τρωτά του σημεία και καλά του....ειδικά όταν μιλάμε για ειδικές κατασκευές.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ΟΛΑ τα Μ (από το 2000 και μετά εάν θυμάμαι σωστά, ίσως και νωρίτερα) έχουν φωτεινή ένδειξη (led) στο στροφόμετρο που σου λένε μέχρι πόσες στροφές μπορείς να πάς, μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας.Για όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει ο φίλος, ξαναλέω:
-
ΔΕΝ ξέρουμε τι χρήση και συντήρηση είχε γίνει πρίν τα 65.000χλμ (ακόμα και λάθςο λάδι μπορεί να είχε μπεί...τα Μ είναι πολύ συγκεκριμένα και παίρνουν ΜΟΝΟ ένα συγκεκριμένο λάδι).
-
Η κατανάλωση λαδιού είναι πολύ κοντά στο όριο της BMW, οπότε σε συνδυασμό με τα 125.000χλμ και την άγνωστη πρότερη χρήση, είναι κάτι το λογικό.
Οσο για τα μοτερ που λες οτι δεν ειναι συγκρίσιμα νομίζω οτι δεν είναι αυτό το θέμα, ο πολύς κόσμος (και εγώ) δεν σκεφτεται έτσι. Αυτό που συνήθως σκεφτεται κανείς είναι έχω τόσα χρήματα και ζητάω ένα αυτοκίνητο με αυτό το έυρος επιδόσεων, κατανάλωση, χώρους, οδική συμπεριφορά κτλ. Με βάση αυτά τι επιλογές έχω? (από μεγάλα ατμοσφαιρικά, πολύστροφα, turbo ktl). Βασικά πιστεύω οτι μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια μοτέρ ανάλογα σε ποιά βάση θέτεις την σύγκριση
Δεν είναι έτσι ακριβώς...μπορείς να συγκρίνεις αυτοκίνητα συνολικά. Όμως για έναν κινητήρα, πρέπει να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα, για να ξέρεις πως δουλεύει, που πονάει κλπ. Δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό, να έχει ίδια καμπύλη απόδοσης με ένα χαμηλόστροφο ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά ή με ένα turbo. Το κάθε μοτέρ έχει σχεδιαστεί για συγκεκριμένη χρήση και έχει τις ευαισθησίες του, τα τρωτά του σημεία και καλά του....ειδικά όταν μιλάμε για ειδικές κατασκευές.
Δηλαδή ενδέχεται το αμάξι να μην είχε θέμα και η κατανάλωση λαδιού να ήταν εντός φυσιολογικών ορίων;
Ελπίζω να ήταν έτσι και ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην χρειάστηκε να βάλει το χέρι στην τσέπη να το φτιάξει.Όσο για την σύγκριση και αξιολόγηση αυτοκίνητων πότε δεν εχω κοιτάξει παραμέτρους όπως καμπύλη ισχύος, ροπής κτλ
Αντιμετωπίζω τα πράγματα πιο απλοικα σε σχέση με κάποιον που είναι ίσως πιο ειδικός, απλά προσαρμοζω εμπειρικά το στυλ οδήγησης μου στα χαρακτηριστικά το κινητήρα, του πλαισίου και κυρίως του βάρους του αυτοκίνητου και αυτό είναι όλο.
Όσο για ειδικές κατασκευές η επόμενη που εχω βάλει στόχο είναι το 335ι με τέσσερις πόρτες εννοείται, αν και σχεδόν όλα τα μεταχειρισμένα που διατίθενται είναι διπορτα
Έχει κανείς πραγματική εμπειρία συμβίωσης με το 335 να αναφέρει τυχόν ιδιαιτερότητες η προβλήματα;
Εευχαριστώ εκ των προτέρων:-) -
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Δηλαδή ενδέχεται το αμάξι να μην είχε θέμα και η κατανάλωση λαδιού να ήταν εντός φυσιολογικών ορίων;
Ελπίζω να ήταν έτσι και ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην χρειάστηκε να βάλει το χέρι στην τσέπη να το φτιάξει.Πολύ πιθανόν...ακόμα και εάν είχε πρόβλημα, δεν ακούγεται κάτι σοβαρό. Η κατανάλωση ήταν στο ανώτατο φυσιολογικό.
Όσο για την σύγκριση και αξιολόγηση αυτοκίνητων πότε δεν εχω κοιτάξει παραμέτρους όπως καμπύλη ισχύος, ροπής κτλ
Αντιμετωπίζω τα πράγματα πιο απλοικα σε σχέση με κάποιον που είναι ίσως πιο ειδικός, απλά προσαρμοζω εμπειρικά το στυλ οδήγησης μου στα χαρακτηριστικά το κινητήρα, του πλαισίου και κυρίως του βάρους του αυτοκίνητου και αυτό είναι όλο.Καλά κάνεις...απλά λέω ότι όταν ένα μοτέρ είναι τόσο ειδικό (όπως ο S54), τότε πρέπει να το έχουμε υπόψιν μας, ώστε να ξέρουμε τα πώς και τα γιατί. Στην καθημερινή χρήση προσαρμόζεσαι...αλλά κανλό είναι να ξέρεις γιατί καίει λάδι, γιατί θέλει ειδικό λάδι κλπ.
Έχει κανείς πραγματική εμπειρία συμβίωσης με το 335 να αναφέρει τυχόν ιδιαιτερότητες η προβλήματα;
Εευχαριστώ εκ των προτέρων:-)Συμβίωση δεν έχω, αλλά τα προβλήματα είναι πολύ γνωστά:
- Πολλαπλασιατές
- Αντλία βενζίνης
- Τουρμπίνα (στα κακομεταχειρισμένα και στα πρώτα μοντέλα)
Εάν το πειράξεις, τότε αρχίζουν και τα θέματα με τις υψηλές θερμοκρασίες, οπότε θέλει και βελτίωση στα περιφερειακά.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δηλαδή ενδέχεται το αμάξι να μην είχε θέμα και η κατανάλωση λαδιού να ήταν εντός φυσιολογικών ορίων;
Ελπίζω να ήταν έτσι και ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην χρειάστηκε να βάλει το χέρι στην τσέπη να το φτιάξει.Πολύ πιθανόν...ακόμα και εάν είχε πρόβλημα, δεν ακούγεται κάτι σοβαρό. Η κατανάλωση ήταν στο ανώτατο φυσιολογικό.
Όσο για την σύγκριση και αξιολόγηση αυτοκίνητων πότε δεν εχω κοιτάξει παραμέτρους όπως καμπύλη ισχύος, ροπής κτλ
Αντιμετωπίζω τα πράγματα πιο απλοικα σε σχέση με κάποιον που είναι ίσως πιο ειδικός, απλά προσαρμοζω εμπειρικά το στυλ οδήγησης μου στα χαρακτηριστικά το κινητήρα, του πλαισίου και κυρίως του βάρους του αυτοκίνητου και αυτό είναι όλο.Καλά κάνεις...απλά λέω ότι όταν ένα μοτέρ είναι τόσο ειδικό (όπως ο S54), τότε πρέπει να το έχουμε υπόψιν μας, ώστε να ξέρουμε τα πώς και τα γιατί. Στην καθημερινή χρήση προσαρμόζεσαι...αλλά κανλό είναι να ξέρεις γιατί καίει λάδι, γιατί θέλει ειδικό λάδι κλπ.
Έχει κανείς πραγματική εμπειρία συμβίωσης με το 335 να αναφέρει τυχόν ιδιαιτερότητες η προβλήματα;
Εευχαριστώ εκ των προτέρων:-)Συμβίωση δεν έχω, αλλά τα προβλήματα είναι πολύ γνωστά:
- Πολλαπλασιατές
- Αντλία βενζίνης
- Τουρμπίνα (στα κακομεταχειρισμένα και στα πρώτα μοντέλα)
Εάν το πειράξεις, τότε αρχίζουν και τα θέματα με τις υψηλές θερμοκρασίες, οπότε θέλει και βελτίωση στα περιφερειακά.
Τουρμπίνα; αουτσ , αυτό δεν ακούγεται πολύ καλό
Εκτιμάς ότι στον έλεγχο θα το πιάσει ο σπανός αν υπάρχει όντως πρόβλημα;
Θα έπεφτα πολύ ψυχολογικά αν έπρεπε να παω για αλλαγή τουρμπίνες με το καλημέρα:-(Όσο για τις βελτιώσεις που αναφέρει το μόνο που θα παω να βάλω είναι υγραέριο.
Ξέρω ότι στα 2 τελευταία Μ3 παίζει τελεία, θα το ψάξω και για το 335Ήδη εχω βάλει υγραέριο στο αουντι και στο σουμπαρού και πάνε σφαίρα, οπότε μάλλον θα το ρισκάρω και στο 335:-)
-
Είχες βάλει και στην Ζ4Μ υγραεριο?
Αν πάρεις το μοτέρ του 335 στο χέρι μετα, μη παραπονεθεις
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είχες βάλει και στην Ζ4Μ υγραεριο?Αν πάρεις το μοτέρ του 335 στο χέρι μετα, μη παραπονεθεις
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Όχι όταν το είχα η βενζίνη έκανε 1ευρώ το λίτρο
Το υγραέριο το ανακάλυψα πολύ μετά
Προσωπικα εχω βάλει και στο αουντι σ4 και στο σουμπαρού
Στην παρέα μου έχουν βάλει σε καγιεν τούρμπο, αουντι ρσ6, και σε Μ3
όλα πάνε σφαίρα και από αξιοπιστία κανένα πρόβλημα, όσο για οικονομία 30 με 40%
Λεπτομέρεια: από τα περίπου 20-25 γνωστα συστήματα που κυκλοφορούν στην αγορά, μόνο ένα ταιριάζει σε τέτοια αυτοκίνητα, αν πας να βάλεις κάτι άλλο σε τέτοια μοτερ τότε όντως θα τα πάρεις στα χέρια.
Βασικα η εμπειρία μου στο υγραέριο λέει ότι πληρώσεις παίρνεις
Ένα σύστημα οικονομικό από μαγαζί γωνία κάνει περίπου 500ευρώ ενώ το σύστημα για το Μ3 κάνει 3000 ευρώ, και είναι ακριβώς σαν οδηγείς βενζίνη αλλά με λιγότερο κόστος.
Οποίος ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω λεπτομέρειες να το ψάξει μόνος του:-)
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Τουρμπίνα; αουτσ , αυτό δεν ακούγεται πολύ καλό
Εκτιμάς ότι στον έλεγχο θα το πιάσει ο σπανός αν υπάρχει όντως πρόβλημα;
Δεν είναι όντως καλό. Μπορεί και να το πιάσει, εξαρτάται εάν έχει φθορά, τι είδους και πόσο μεγάλη. Το καλύτερο είναι να πάρεις εγγύηση μεταχειρισμένου τουλάχιστον 1 χρόνο.Όσο για τις βελτιώσεις που αναφέρει το μόνο που θα παω να βάλω είναι υγραέριο.
Τότε ΞΕΧΝΑ την 335i....ΜΗΝ το κάνεις, εκτός εάν θές να πάρεις το μοτέρ στο χέρι σε κάνα χρόνο. Υγραέριο με κινητήρες άμεσου ψεκασμού φτωχού μίγματος και ειδικά εάν είναι και επιδόσενω, απλά ΔΕΝ δουλεύει!
Επίσης, συγνώμη που θα το πώ...αλλά ΓΙΑΤΙ να βάλεις υγραέριο!?!?! Εάν θές οικονομία, ΔΕΝ παίρνεις 335i, Μ3 κλπ. τέτοια αυτοκίνητα.
-
Ακριβώς.
Αν θες οικονομία, πάρε C3 diesel και άσε το Μ3 στο γκαράζ.
Άκου υγραεριο σε Μ3
Κάτι άλλο...τα Ε92 Μ3 έχουν πέσει πολυ. Με 35 παίρνεις manual και με 40 DKG.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Όσο για τις βελτιώσεις που αναφέρει το μόνο που θα παω να βάλω είναι υγραέριο.
Ξέρω ότι στα 2 τελευταία Μ3 παίζει τελεία, θα το ψάξω και για το 335Ήδη εχω βάλει υγραέριο στο αουντι και στο σουμπαρού και πάνε σφαίρα, οπότε μάλλον θα το ρισκάρω και στο 335:-)
no comment whatsoever...
@Fanis75 + Nick / Μου αρεσει που καθεστε και ασχολειστε ακομα
και κατι σοβαρο τωρα (ερωτηση δλδ). Πιο διαγνωστικο προτεινετε? Θελω να παρω ενα αλλα δε μπορω να καταληξω...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Πιο διαγνωστικο προτεινετε? Θελω να παρω ενα αλλα δε μπορω να καταληξω...Τι εννοείς διαγνωστικό? Εννοείς κάτι σαν Autologic που έχει περί τα €5.000....ή κάτι διαφορετικό?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πιο διαγνωστικο προτεινετε? Θελω να παρω ενα αλλα δε μπορω να καταληξω...
Τι εννοείς διαγνωστικό? Εννοείς κάτι σαν Autologic που έχει περί τα €5.000....ή κάτι διαφορετικό?
οχι για OBD αναφερομαι.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
οχι για OBD αναφερομαι.Δεν μπορώ να σε βοηθήσω...δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Πιο διαγνωστικο προτεινετε? Θελω να παρω ενα αλλα δε μπορω να καταληξω...
Τι εννοείς διαγνωστικό? Εννοείς κάτι σαν Autologic που έχει περί τα €5.000....ή κάτι διαφορετικό?
οχι για OBD αναφερομαι.
Αυτό έχω και δουλεύει μια χαρά σε Audi.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πιο διαγνωστικο προτεινετε? Θελω να παρω ενα αλλα δε μπορω να καταληξω...
Τι εννοείς διαγνωστικό? Εννοείς κάτι σαν Autologic που έχει περί τα €5.000....ή κάτι διαφορετικό?
οχι για OBD αναφερομαι.
Αυτό έχω και δουλεύει μια χαρά σε Audi.
Θα το εχω υποψη thanks
-
he he he he
Διασκεδάζω με τις απαντήσεις αυτές, γιατί απλά μου θυμίζουν τις δικές μου ατάκες πριν 2 χρόνια.
Ακριβώς τα ίδια έλεγα και ισως λίγο χειρότερα.Δηλαδή θα σας χάλαγε να σκίζετε το Μ3 καίγοντας υγράεριο με επιδόσεις ίσες και καλύτερες Vs βενζίνη εε?
Και μετά να πηγαίνατε πρατήριο και να γεμίζατε με 0,82 ευρώ/λίτρο. To οτι έχω την άνεση να αγοράσω ένα Μ3 δεν σημαίνει οτι γουστάρω και να πληρώνω βενζίνη 1,70 το λίτρο. Ιδιώς όταν το έχω πρώτο αυτοκίνητοΛοιπόν επείδη δεν θέλω να μιλάω στον άερα, παραθέτω τα εξής:
Η τεχνολογία υγραερίου υγρού ψεκασμού που υπάρχει τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τα υγραέρια όπως τα γνωρίζαμε όλοι:
- Το υγραέριο πλεον ψεκάζεται υγρό (εν ψυχρώ) στον κύλινδρο με μπεκ LPG σε σειρά διάταξη με τα μπεκ της βενζίνης.
- επειδή το LPG ψεκάζεται υγρό, ο κύλινδρος δεν χρειάζεται λίπανση, η επιφάνεια του κυλίνδρου δεν υπερθερμαίνεται και λόγω πυκνότητας του υγρού περνάνε μέσα όλα τα απαραίτητα οκτάνια που ζητάει το μοτέρ.
- Στα συμβατικά υγραέρια αέριου ψεκασμού με πνέυμονα επειδή τίποτε από τα παραπάνω δεν ίσχυε, στα γκάζια τα μοτέρ ήταν ψόφια, όταν πάταγες σου έκαιγε παράλληλα και λίγο βενζίνη (9:1), ενώ με το γκάζι στο πάτωμα στο γύριζε εντελώς σε βενζίνη. Ακόμα όμως και έτσι λόγω time lag ψεκασμού βενζίνης και υπερθέρμανσης των κυλίνδρων οι κινητήρες φθείρονταν με αποτέλεσμα να σπάνε.
- εγω έχω βάλει το Διεγράφη διαφήμιση [Mod] που μετά από ψάξιμο πολλών μηνών κατέληξα ότι είναι το μοναδικό σύστημα που λειτουργεί τόσο στο δικό μου όσο και στα Μ3, R8, Cayenne ktl. Το παλιό Μ3 είχε ισχύ/κύλινδρο περίπου 60PS ενώ το τελευταίο λίγο πάνω από 52PS και δεν χρειάζονται ούτε καν 2ο μπεκ ανά κύλινδρο. Σκεφτείτε οτι με μονά μπεκ LPG δουλεύει το RS6 με >70PS/κύλινδρο χωρις κανένα κομπιασμα στην παροχή ισχύος.
- Το ICOM δεν έχει πνεύμονα, δεν έχει ξεχωριστούς εγκεφάλους υγραερίου, δεν έχει παράλληλη σύνδεση μπεκ, ουσιαστικά δουλεύει 'κοροιδεύοντας' το αμάξι οτι καίει βενζίνη. Χαρακτηριστικά και στα 2 δικά μου όταν το έχω στο LPG δουλεύει το trip computer και η ένδειξη κατανάλωσης μέσα από τους σένσορες στις παροχές της βενζίνης!
- Αξιοπιστία: 30.000χλμ πάτωμα και πρόβλημα ουδέν από το LPG, είτε χειμώνα στους -5C είτε καλοκαίρι στους +40C. Πρόσφατα έλυσα πολλαπλή εισαγωγής (για λείανση των flaps, γνωστό πρόβλημα στα μεγάλα AUDI) στο S4 (V8, 4,2L, 380PS με πρόγραμμα και ολόσωμη + 2 ΗΑS 100 catalysts) και τα έμβολά ήταν πεντακάθαρα, το οποίο είναι φυσικό γιατί το LPG κάνει τέλεια κάυση και σιγά σιγά καίει και τα residues από την καύση της βενζίνης πάνω στα μέταλλα.
- επίσης δουλεύει το ίδιο καλά είτε με έμμεσο είτε με άμεσο ψεκασμό, και το μόνο ζήτημα είναι ο χώρος και η χωροδιάταξη της μηχανης για να μπούν σωστά τα μπεκ και οι σωληνώσεις. (πχ δεν μπαίνει σε BOXSTER αλλά μπαίνει σε cayenne ή Μ3)
Διεγράφη διαφημιστική καταχώρηση [Mod]
υ.γ. από τα 700 ευρώ το μήνα έξοδα καυσίμων με το υγραέριο έπεσα στα 400 χωρίς να αλλάξω ούτε τα χιλιόμετρα που διανύω αλλά ούτε και στύλ οδήγησης. Ασε που το παίζω οικολόγος και στην γυναίκα;-)
-
Το μοτερ εχει σχεδιαστει, αναπυχθει, εξελιχθει και κατασκευαστει απο μια ομαδα ανθρωπων που εχουν χασει τον υπνο τους για να καιει ΒΕΝΖΙΝΗ!
Ολα τ´αλλα τ´ακουω βερεσε φιλε μου.
Αν δεν μπορει καποιος να σκιζει Μ3 με 2 ευρω βενζινη πλεον...sorry, αλλα tough!
Ας τη πουλησει να τη παρει καποιος που μπορει....το υγραεριο ΔΕΝ ειναι η λυση.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Οχι, δεν μπηκα για να κανω promotion
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το μοτερ εχει σχεδιαστει, αναπυχθει, εξελιχθει και κατασκευαστει απο μια ομαδα ανθρωπων που εχουν χασει τον υπνο τους για να καιει ΒΕΝΖΙΝΗ!Ολα τ´αλλα τ´ακουω βερεσε φιλε μου.
Αν δεν μπορει καποιος να σκιζει Μ3 με 2 ευρω βενζινη πλεον...sorry, αλλα tough!
Ας τη πουλησει να τη παρει καποιος που μπορει....το υγραεριο ΔΕΝ ειναι η λυση.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
χμμμ για να καταλάβω το σκεπτικό σου...
δηλαδή είναι θέμα αρχής για έσενα να πληρώνεις βενζίνη, κάτι σαν τίτλος τιμής
οπότε η πιθανότητα να είχες ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, με τις ίδιες επιδοσεις, αξιοπιστία που να καίει LPG σε αφήνει αδιάφορο...
Ομολογώ οτι σε αυτό το σκεπτικό δεν μπορώ να αντιτάξω απολύτως τίποτε, δεν έχω κανένα επιχειρημα
Το οτι οι τεχνικοι της BMW ή της AUDI έχασαν τον ύπνο τους να φτιάξουν κάτι που καιεί βενζίνη δεν ειναι ιδιαίτερα συγκινητικό για κάποιον κυνικό σαν έμενα. Ομοιως χάνουν τον ύπνο τους πολλοί άλλοι εργαζόμενοι σε εταιρίες βελτιώσεων , και ομοίως χάνουν το ύπνο τους και οι τεχνικοί της Διεγράφη διαφήμιση [Mod] για να κάνουν το μοτερ να δουλέυει τέλεια με LPG.
Το θέμα είναι απλό, αν δουλευεί αξίζει, αν δεν δουλεύει δεν αξίζει
Δεν χρειάζεται να πιστέψεις εμένα καθώς ούτε που με ξέρεις, απλά δες και μόνος σου και κρίνε από τα γεγονότα (αν πιστέυεις βέβαια οτι κάποιος μπορεί να ξεπεράσει την ντροπή να μην πατάει σε βενζινάδικο) lol
-
Το υγραέριο είναι διαφορετικό καύσιμο από την βενζίνη.
Θέλει διαφορετική χαρτογράφηση του χρονισμού ανάφλεξης σε σχέση με την βενζίνη.
Είναι σίγουρο ότι η εξελιγμένη χαρτογράφηση της Μ3 δεν ταιριάζει στο υγραέριο. Σε χαλαρή οδήγηση δεν πειράζει αλλά με το γκάζι στο πάτωμα μπορεί να προκαλέσει υπερθέρμανση των καυσαερίων.
Να βάλεις σε C3 υγραέριο. Αλλά σε Μ3;
Ας βγάλει η BMW την επόμενη Μ3 σε ντίζελ.Επίσης, ότι δεν βλέπεις κάπνα δεν σημαίνει απαραίτητα τέλεια καύση - απλά το υγραέριο δεν βγάζει κάπνα όταν δεν καίγεται καλά.
-
Ενα μοτερ ειναι σχεδιασμενο για να κανει συγκεκριμενη καυση με συγκεκριμενο καυσιμο.
Οτιδηποτε αλλο ειναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
Απλο ειναι το θεμα.
Το αν δουλευει ή οχι θα το μαθεις καμποσα χιλιαδες χιλιομετρα μετα.
The hard way...
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
BMW FORUM