-
Ας πουμε ότι κινούμαι μόνος σε εθνική τριών λωρίδων, με 120 στην δεξια λωρίδα.
Καποια στιγμή πλησιάζω κάποιον που κινήται στην αριστερή με 90.
Τι θα πρέπει συμφωνα με τον ΚΟΚ να κάνω' να αλλάξω λωρίδες να πάω στην αριστερή και να του παίξω τα φώτα να κάνει δεξιά για να τον προσπεράσω;Υποθέτω ότι προσπεραση από τα δεξιά, θεωρείται να βρεθείς πίσω του και να τον περάσεις αλλάζοντας λωρίδα.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Αναφερομαι σε ΟΠΟΙΟΝ. Εσυ ανεφερες κατι για κοκ-λαστιχο, εσυ μιλησες συγκεκριμενα για τους στοιχους, τι σου φταιω εγω? Κ τελικα πες μου, εσυ ο Nass θεωρεις οτι εισαι στην ΕΟ κ πλησιαζεις καποιον που ειναι αργοτερος κ σε αριστεροτερη λωριδα, τι πρεπει να κανεις. Εγω λεω οτι αυτονοητα συνεχιζεις τη πορεια σου.
Κ αν θες κανε κ ενα κοπο να μου πεις κ ποια η αποψη σου για αορατες πινακιδες κ για την ισχυ του ΣΤΟΠ στις διασταυρωσεις.
Η σκοπιμοτητα ηταν να καταλαβω τελικα τι εννοει ο ΚΟΚ με αυτα τα απλα ελληνικα που ειναι γραμμενος. Μπαινουν κ νεα μελη βλεπεις, που δεν εχουν συμμετασχει στη προηγουμενη συζητηση, κ μπορει καποιος απο αυτους να εχει καποια επιφοιτηση κ να διαφωτισει κ εμενα το χαζο που δεν ξερω ελληνικα.
Η λέξη στοίχος σημαίνει σειρά δηλ κυκλοφορία σε στοίχους σημαίνει ο ένας πίσω από τον άλλον σε σειρά σε κάθε λωρίδα. Άμα λοιπόν η δεξιά λωρίδα πάει για κάποιο λόγο γρηγορότερα από την αριστερή τότε επιτρέπεται να προσπερνάς τον αριστερό σου.
Για να επιτρέπεται αυτό πρέπει ο ένας να πηγαίνει πίσω από τον άλλον σε όλες τις λωρίδες.
Αλλιώς απαγορεύεται να περνάς από τα δεξιά γιατί θεωρείται προσπέραση. Πρέπει ο μπροστινός να κάνει δεξιά (γιατί έτσι ορίζει το άρθρο 16 παρ.1) και εσύ να περάσεις από τα αριστερά (άρθρο 17 παρ. 2). Τέλος.Δηλαδή; Πρέπει να είναι όλες οι λωρίδες γεμάτες; Και όλες οι λωρίδες γεμάτες με πόσα οχήματα και σε τι αποστάσεις; Δεν το αντιλαμβάνομαι.
Δηλαδή όπως λέει και ο y.v. παραπάνω εάν κινούμαι στον αυτοκινητόδρομο με 110 στη δεξιά και πλησιάζω όχημα που κινείται με 80 στη μεσαία πρέπει να περιμένω να γεμίσει αυτοκίνητα η δεξιά λωρίδα για κινούμαστε ο ένας πίσω από τον άλλον (ή αλλιώς σε στοίχους κατά την ερμηνεία που δίνεις) για να «δικαιούμαι» να συνεχίσω στη λωρίδα μου και να μη θεωρηθεί προσπέραση από δεξιά;
Στη δική μου αντίληψη κίνηση σε στοίχους δε σημαίνει πολλά οχήματα το ένα πίσω από το άλλο αλλά κίνηση σε στοίχιση, η οποία ορίζεται σαφώς από τη διαγράμμιση των εκάστοτε λωρίδων κυκλοφορίας -
Ο χρήστης y.v έγραψε:
Ας πουμε ότι κινούμαι μόνος σε εθνική τριών λωρίδων, με 120 στην δεξια λωρίδα.
Καποια στιγμή πλησιάζω κάποιον που κινήται στην αριστερή με 90.
Τι θα πρέπει συμφωνα με τον ΚΟΚ να κάνω' να αλλάξω λωρίδες να πάω στην αριστερή και να του παίξω τα φώτα να κάνει δεξιά για να τον προσπεράσω;Υποθέτω ότι προσπεραση από τα δεξιά, θεωρείται να βρεθείς πίσω του και να τον περάσεις αλλάζοντας λωρίδα.
Εννοειται οτι πρεπει να φρεναρεις, να αλλαξεις τρεις λωριδες, να πας απο πισω του, να περιμενεις να αλλαξει εκεινος λωριδα, να τον περασεις κ μετα να ξαναεπιταχυνεις κ να ξαναγυρισεις εκει που ησουν.
(ειρωνια προς τους αλλους ηταν, μη μασας).
junior gt
8 α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).
Οπως βλεπεις τη λεξη 'στοιχους' την εχει εντος παρενθεσεως, ως επεξηγηση στη φραση 'παραλληλες σειρες'. ΤΟ ΝΟΗΜΑ Κ Η ΟΥΣΙΑ της υποθεσεως ειναι 'μπορεις, οταν υπαρχουν διαφορετικες λωριδες, να κινεισαι παραλληλα με τον αλλο, ο καθενας στη λωριδα του, κ αυτο δεν ειναι προσπεραση'.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ σημαινει οτι πρεπει ολες οι λωριδες να ειναι ΓΕΜΑΤΕΣ ΩΣΤΕ να στοιχιζονται τα αυτοκινητα κ να πηγαινουν ο ενας πισω απο τον αλλο. Αυτο ελειπε, να ενθαρρυνει ο ΚΟΚ το να πηγαινουμε ολοι τρενακι.
Οσον αφορα το ΣΤΟΠ, τι μου λες? διασταυρωση κ δειχνει ποιο απο αυτα πρεπει να περασει πρωτο. Το σεναριο 'εφτασα στο ΣΤΟΠ, περασα το δρομο γιατι αυτος που ερχοταν ηταν μακρυα κ ειχα τη δυνατοτητα να περασω, αλλα μετα για καποιο αλλο λογο ΞΕΜΕΙΝΑ στη μεση της διασταυρωσης κ αυτος επικαλουμενος το ΣΤΟΠ ηρθε κ επεσε πανω μου
-
To «Άρθρo 16, παράγραφος 1» αναφέρεται στην «δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας» που ισχύει στην χώρα μας ενώ για παράδειγμα σε άλλες χώρες ισχύει το αντίθετο όπως Αγγλία.
Άρθρo 16, Θέση επί της oδoύ
- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας.
O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των
άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να
oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν
ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo.
Άρα μας υποχρεώνει να εφαρμόσουμε την «δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας» και να τηρήσουμε και τις διατάξεις των «Άρθρo 12, παράγραφος 1» και «Άρθρo 17, παράγραφος 6»
Άρθρo 12, Γενικές διατάξεις
- Aυτoί πoυ χρησιμoπoιoύν τις oδoύς πρέπει να απoφεύγoυν oπoιαδήπoτε
συμπεριφoρά πoυ είναι ενδεχόμενo να εκθέσει σε κίνδυνo ή να παρεμ-
βάλλει εμπόδια στην κυκλoφoρία, να εκθέσει σε κίνδυνo πρόσωπα ή ζώα
ή να πρoκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιoυσίες. Oι oδηγoί
υπoχρεoύνται να oδηγoύν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την πρoσoχή,
να επιδεικνύoυν ιδιαίτερη πρoσoχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα Άτο-
μα με Αναπηρίες (ΑμεΑ) και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια
και να μην πρoκαλoύν γενικά με τη συμπεριφoρά τoυς τρόμo, ανησυχία ή
παρενόχληση στoυς λoιπoύς χρήστες των oδών, στους παρόδιους ή στoυς
κατoικoύντες πλησίoν αυτών.
Άρθρo 17, Πρoσπέρασμα – Kυκλoφoρία σε στoίχoυς
6. O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά
τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς
πoυ πρoσπερνά.
Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας
κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχή-
ματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα,
αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων
oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω.Τα παραπάνω τα εφαρμόζουμε στους δρόμους όπου απαγορεύεται η κυκλοφορία σε στοίχους δηλαδή σε οδοστρώματα που δεν έχουν λωρίδες κυκλοφορίας (διαγράμμιση) ασχέτως του πλάτους του οδοστρώματος και σε οδοστρώματα όπου οι υπάρχουσες λωρίδες κυκλοφορίας είναι μέχρι δύο, είτε είναι μονής είτε διπλής κατεύθυνσης, σε μη κατοικημένες περιοχές και μία εντός κατοικημένων περιοχών.
Σε όλους τους άλλους δρόμους, σε αυτούς που αναφέρει το «Άρθρo 17, παράγραφος 8α», επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλους σειρές (στοίχους) και αυτοί είναι όλοι οι μονόδρομοι και οι διπλής κατεύθυνσης όπου έχουν τoυλάχιστoν δύo λωρίδες κυκλoφoρίας κατά κατεύθυνση μέσα σε κατοικημένες περιοχές και τρεις εκτός κατοικημένων περιοχών και οι λωρίδες κυκλoφoρίας είναι διαχωριζόμενες κατά μήκος με διαγραμμίσεις.
Άρα έχουμε δύο «ομάδες οδοστρωμάτων» σε αυτά που δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλους στοίχους και σε αυτά που επιτρέπεται.
Στους Δρόμους όπου δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους) ο οδηγός οδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και μπορεί να προσπεράσει ένα όχημα κάνοντας χρήση του αριστερού μέρους/άκρoυ του οδοστρώματος και επανέρχεται μετά το προσπέρασμα πάλι στο δεξιό μέρος/άκρo, τηρώντας τις παραγράφους του Άρθρoυ 17 που αναφέρονται στο Πρoσπέρασμα, χωρίς να βάλει σε κίνδυνο αυτούς πoυ πρoσπερνά.
Εάν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας κατά κατεύθυνση κάνει χρήση της δεξιάς λωρίδας σε παραλληλισμό του «δεξιoύ άκρoυ» και για να πρoσπεράσει χρησιμοποιεί την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και αν προτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχήματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα δηλαδή την αριστερή, αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω διαφορετικά πρέπει να επιστρέψει στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς βέβαια να βάλει σε κίνδυνο αυτούς πoυ πρoσπερνά.δηλαδή αυτούς που βρίσκονται στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.
Στους Δρόμους όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους) ο οδηγός μπορεί να κάνει χρήση πέραν της δεξιάς λωρίδας και της αριστερής ή τις αριστερές λωρίδες και ο προβλεπόμενος αυτός τρόπος οδήγησης ή χρήση των λωρίδων πέραν της δεξιάς δεν θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα σε αντίθεση με την προηγούμενη «ομάδα» όπου η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας χρησιμοποιείτε μόνο για προσπέρασμα.
Ειδικά για τους αυτoκινητόδρoμoυς και τις oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας το «Άρθρo 29, παράγραφος 4» αναφέρει ποια οχήματα μπορούν να κάνουν χρήση μόνο των δύο δεξιών λωρίδων ενώ τα υπόλοιπα δηλαδή στα επιβατηγά οχήματα και στις μοτοσικλέτες δεν υπάρχει περιορισμός
Άρθρo 29, Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς,oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες
4. Σε αυτoκινητόδρoμoυς ή oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας τριών ή περισσό-
τερων λωρίδων κυκλoφoρίας πρoς την αυτή κατεύθυνση απαγoρεύεται στoυς
oδηγoύς των φoρτηγών αυτoκινήτων, μέγιστoυ επιτρεπόμενoυ βάρoυς πάνω
από 3,5 τόννoυς, των λεωφoρείων ή των συνδυασμών oχημάτων (συρμών),
μήκoυς μεγαλύτερoυ των 7 μέτρων, να καταλαμβάνoυν άλλη λωρίδα εκτός
των δύo πλησιέστερων πρoς τo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.
Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μο-
τοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλο-
φορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής
συμφόρησης. - Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας.
-
Πες τα Χριστιανέ!
Γιατι άρχισα να αμφιβάλω για αυτά που ξέρω! -
Eκτος και αν ο οδηγος στην αριστερη λωριδα και εσυ στη μεσαια, ενω πηγαινετε σχεδον διπλα διπλα, φρεναρει ξαφνικα και παιχτει offside ....
-
-
Μολις εγραψαν την συνβια μου με το JUKE στην Κορινθου Πατρα σε σημειο που επιτρεπεται η προσπεραση για ταχυτητα 120+ κλαφτηκε και την εγραψαν για 30 ευρω... καπου εξω απο την διασταυρωση για Καλαβρυτα ... μετα παλι ξανα ειδε συνεργειο να γραφει παλι σε σημειο που ειναι φαρδυς ο δρομος με 2 λωριδες, φαινεται οτι τη στηνουν εκει που απηυδησμενος ο αλλος παει να προσπερασει και τον τσιμπανε!!!
-
Απιστευτο!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ας πουμε ότι κινούμαι μόνος σε εθνική τριών λωρίδων, με 120 στην δεξια λωρίδα.
Καποια στιγμή πλησιάζω κάποιον που κινήται στην αριστερή με 90.
Τι θα πρέπει συμφωνα με τον ΚΟΚ να κάνω' να αλλάξω λωρίδες να πάω στην αριστερή και να του παίξω τα φώτα να κάνει δεξιά για να τον προσπεράσω;Υποθέτω ότι προσπεραση από τα δεξιά, θεωρείται να βρεθείς πίσω του και να τον περάσεις αλλάζοντας λωρίδα.
Εννοειται οτι πρεπει να φρεναρεις, να αλλαξεις τρεις λωριδες, να πας απο πισω του, να περιμενεις να αλλαξει εκεινος λωριδα, να τον περασεις κ μετα να ξαναεπιταχυνεις κ να ξαναγυρισεις εκει που ησουν.
Οσο κουφό και αν φαίνεται, αυτό λέει ο ΚΟΚ και θεωρητικά αυτό πρέπει να κάνεις. Αν δεν έχουν δημιουργηθεί στοίχοι οχημάτων τότε το να προσπερνάς από δεξιά σε δρόμο με πολλές λωρίδες είναι παράνομο.
Εννοείται φυσικά ότι είναι εντελώς παράλογο και κανείς δεν το κάνει, μένεις στη λωρίδα σου με τα 120 και αυτός στην αριστερή με τα 90 και όλα καλά.
Ο λόγος που δημιουργείται το πρόβλημα είναι ότι ο ΚΟΚ δεν προβλέπει ότι κάποιος κατασκηνώνει στην αριστερή με μικρότερη ταχύτητα από τους άλλους στις άλλες λωρίδες. Αν όλοι ακολουθούσαν τον ΚΟΚ τότε εσύ με τα 120 θα ήσουν πιο αριστερά από τον άλλον με τα 90 και δεν θα ετίθετο καν θέμα.
8 α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).
Οπως βλεπεις τη λεξη 'στοιχους' την εχει εντος παρενθεσεως, ως επεξηγηση στη φραση 'παραλληλες σειρες'. ΤΟ ΝΟΗΜΑ Κ Η ΟΥΣΙΑ της υποθεσεως ειναι 'μπορεις, οταν υπαρχουν διαφορετικες λωριδες, να κινεισαι παραλληλα με τον αλλο, ο καθενας στη λωριδα του, κ αυτο δεν ειναι προσπεραση'.
Και γιατί τότε λέει 'στοίχους' και όχι 'λωρίδες' (αυτό που έγραψες εσύ) ?
Λέει 'στοίχους' και όχι 'λωρίδες' διότι, πολύ απλά, ΔΕΝ εννοεί 'λωρίδες' αλλά 'στοίχους': μόνο όταν έχουν δημιουργηθεί στοίχοι οχημάτων, δηλαδή παράλληλες σειρές οχημάτων που κινούνται με διαφορετική ταχύτητα (κλασσικό σε μποτιλιάρισμα, εμείς στη δεξιά λωρίδα κινούμαστε και οι άλλοι στη λωρίδα αριστερότερα από εμάς σταματημένοι αλλά και σε πολλές άλλες περιπτώσεις πυκνής κυκλοφορίας σε στοίχους όπου, κλασσικά για ελληνικό αυτοκινητόδρομο, ο δεξιά στοίχος πάει με 120, ο μεσαίος με 110 και ο αριστερά πάλι με 110 ) τότε το να προσπερνάει ο στοίχος σου τον από αριστερά στοίχο δε θεωρείται προσπέρασμα από δεξιά.
Απλά ελληνικά, όποιος δε θέλει να τα καταλάβει εφευρίσκει.
(O ορισμός του 'στοίχου' αφήνεται στη φαντασία του αναγνώστη, πάντως σίγουρα δε σημαίνει 'εγώ εδώ και ο επόμενος 500 μέτρα μακριά', στο σχολείο όταν μας έλεγαν 'στοιχηθείτε' είχαμε μικρή απόσταση από το μπροστινό μας)
-
Καλησπέρα,
ΘΕΜΑ: ΚΛΗΣΗ ΦΩΤΟ-ΡΑΝΤΑΡ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΟ: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΡΝΗΣΗΣ
Λάβαμε πριν 3 μέρες ενημέρωση απο το ΑΤ της περιοχής μου για υπερβαση οριου ταχ. με 143χλμ/ωρα από φωτο ρανταρ της Αττικής Οδου που έγινε στις αρχές Φεβρουαρίου.
Μου είπαν να βρω κάποιο γνωστό να παραδώσει εκείνος το δίπλωμά του για 60 μερες κ να παμε μαζί να υπογράψει την κληση.Κατόπιν αναζητήσεων σε διαφορα fora κ blogs εχω βρει αρκετές αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με το αν γίνεται να αρνηθεί κάποιος την κλήση συνολικά εκμεταλλευόμενος καποια κενά του νόμου -εφόσον δεν τον συνέλαβαν επιτόπου και δεν είναι δυνατόν να θυμάται ποιος ήταν ο οδηγός του αυτοκινήτου εκείνη ακριβώς την ημέρα (προ 5 μηνων).
Η άδεια του αυτοκινήτου είναι στο όνομα της μητέρας μου αλλά οδηγούμε κ εγω κ ο σύζυγός μου το όχημα.
Επίσης διάβασα ότι δικαιούται κάποιος να αρνηθεί να κατονομάσει πρόσωπο με συγγένεια Α ή Β βαθμού.
Υπάρχει κάποιος από το φορουμ εδω, που να έχει αντιμετωπίσει την κλήση από φωτο-ρανταρ στην ΑΟ με τετοιο τρόπο και να εχει αρνηθεί συνολικά να την παραλάβει / δεχτεί?
Εφόσον οι κλήσεις έρχονται μεταχρονολογήμένα, δεν έχεις το δικαίωμα ούτε να αρνηθείς, ούτε να το συζητήσεις επί τοπου με το οργανο της τροχαίας για να εξηγήσεις και να εκτιμήσει αντίστοιχα για ποιο λόγο χρειάστηκε ίσως (αν ειναι σωστή η καταμέτρηση της ταχύτητάς σου) να υπερβείς το όριο, κλπ κλπ... αλλά κ φυσικά δεν μπορεί να αποδείξουν ποιος οδηγούσε.Επίσης, η μητέρα μου δεν έχει τη δυνατότητα εκείνη την ημέρα να αποδείξει με έγγραφα οτι βρισκόταν κάπου αλλού εκείνη την ημέρα.. αλλά ούτε κ κανείς από εμας. Δλδ θα πρεπει όλη η οικογένεια να μπορεί να αποδείξει οτι δεν οδηγουσε τοτε???
Εγω μπορεί να το είχα αφήσει κ σε παρκινγκ κ να το πήρε ο πιτσιρικάς του παρκινγκ κ να εκοβε βολτες.. μπορώ να το αποδείξω ή να το ισχυριστώ???Δεν οφείλει η αστυνομία να αποδείξει ποιος οδηγούσε, αλλά όλοι οι πιθανοί οδηγοί να αποδείξουν οτι ΔΕΝ οδηγούσαν???
Τελος πάντων για να μη σας κουράζω...
**Θα ήθελα να με κατατοπίσετε -αν κάποιος γνωρίζει- αν γίνεται να αρνηθούμε την κληση συνολικά και ποια διαδικασία θα πρεπει να ακολουθήσουμε σε αυτή την περίπτωση. Δεν έχουμε παει ακόμα από το τμήμα να παραλάβουμε/υπογράψουμε τίποτα. **
Επίσης αν υπάρχει κάποιος νομικός / δικηγόρος σχετικός με το αντικείμενο θα εκτιμούσα τη συμβουλή του.Ευχαριστώ,
-
Πότε επανεφεραν ρε γμτ τα παρκομετρα στο Κολωνακι; Κατεβηκα κεντρο μετα απο κανα 3 μηνο απογευματινη ωρα και με γραψαν γιατι δεν ειχα παρκομετρο (πανω στη Σκουφα, δημοτικη αστυνομια) , ειχα μεινει στο οτι ειχε σταματησει να εφαρμοζεται.
-
Παρκόμετρα δεν έχει, αλλά έχει κάρτες στάθμευσης. Την έφαγα αργά το απόγευμα μέρας που ήταν κλειστά τα καταστήματα ψηλά στην Ευριπίδου. 40 γιούρος (αφού πλήρωσα εντός 10ημέρου). Ένα τέταρτο το άφησα, πήραν σβάρνα ό,τι υπήρχε χωρίς κάρτα, δεν το περίμενα, με άδεια τα πάντα, χωρίς κίνηση.
-
@traman
Για να καταλάβουμε , την κάνατε την παρανομία και θέλετε να αποφύγετε το πρόστιμο ή δεν την κάνατε και ειναι λάθος?
Γιατί απο την στιγμή που είναι φωτορανταρ σίγουρα έχουν αποδεικτικά στοιχεία οπότε το πρόστιμο δεν το γλιτώνετε, ο ιδιοκτήτης του οχήματος δηλαδή. Αν δεν πάτε μέσα στο προκαθορισμένο χρόνο ΄τότε , πέφτουν επιβαρύνσεις επί του προστίμου , μεταφορά του ποσού στην Εφορία και μετά θα έχει τρέξιμο.... -
Ο χρήστης traman έγραψε:
Καλησπέρα,ΘΕΜΑ: ΚΛΗΣΗ ΦΩΤΟ-ΡΑΝΤΑΡ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΟ: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΡΝΗΣΗΣ
Λάβαμε πριν 3 μέρες ενημέρωση απο το ΑΤ της περιοχής μου για υπερβαση οριου ταχ. με 143χλμ/ωρα από φωτο ρανταρ της Αττικής Οδου που έγινε στις αρχές Φεβρουαρίου.
Μου είπαν να βρω κάποιο γνωστό να παραδώσει εκείνος το δίπλωμά του για 60 μερες κ να παμε μαζί να υπογράψει την κληση.Κατόπιν αναζητήσεων σε διαφορα fora κ blogs εχω βρει αρκετές αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με το αν γίνεται να αρνηθεί κάποιος την κλήση συνολικά εκμεταλλευόμενος καποια κενά του νόμου -εφόσον δεν τον συνέλαβαν επιτόπου και δεν είναι δυνατόν να θυμάται ποιος ήταν ο οδηγός του αυτοκινήτου εκείνη ακριβώς την ημέρα (προ 5 μηνων).
Η άδεια του αυτοκινήτου είναι στο όνομα της μητέρας μου αλλά οδηγούμε κ εγω κ ο σύζυγός μου το όχημα.
Επίσης διάβασα ότι δικαιούται κάποιος να αρνηθεί να κατονομάσει πρόσωπο με συγγένεια Α ή Β βαθμού.
Υπάρχει κάποιος από το φορουμ εδω, που να έχει αντιμετωπίσει την κλήση από φωτο-ρανταρ στην ΑΟ με τετοιο τρόπο και να εχει αρνηθεί συνολικά να την παραλάβει / δεχτεί?
Εφόσον οι κλήσεις έρχονται μεταχρονολογήμένα, δεν έχεις το δικαίωμα ούτε να αρνηθείς, ούτε να το συζητήσεις επί τοπου με το οργανο της τροχαίας για να εξηγήσεις και να εκτιμήσει αντίστοιχα για ποιο λόγο χρειάστηκε ίσως (αν ειναι σωστή η καταμέτρηση της ταχύτητάς σου) να υπερβείς το όριο, κλπ κλπ... αλλά κ φυσικά δεν μπορεί να αποδείξουν ποιος οδηγούσε.Επίσης, η μητέρα μου δεν έχει τη δυνατότητα εκείνη την ημέρα να αποδείξει με έγγραφα οτι βρισκόταν κάπου αλλού εκείνη την ημέρα.. αλλά ούτε κ κανείς από εμας. Δλδ θα πρεπει όλη η οικογένεια να μπορεί να αποδείξει οτι δεν οδηγουσε τοτε???
Εγω μπορεί να το είχα αφήσει κ σε παρκινγκ κ να το πήρε ο πιτσιρικάς του παρκινγκ κ να εκοβε βολτες.. μπορώ να το αποδείξω ή να το ισχυριστώ???Δεν οφείλει η αστυνομία να αποδείξει ποιος οδηγούσε, αλλά όλοι οι πιθανοί οδηγοί να αποδείξουν οτι ΔΕΝ οδηγούσαν???
Τελος πάντων για να μη σας κουράζω...
**Θα ήθελα να με κατατοπίσετε -αν κάποιος γνωρίζει- αν γίνεται να αρνηθούμε την κληση συνολικά και ποια διαδικασία θα πρεπει να ακολουθήσουμε σε αυτή την περίπτωση. Δεν έχουμε παει ακόμα από το τμήμα να παραλάβουμε/υπογράψουμε τίποτα. **
Επίσης αν υπάρχει κάποιος νομικός / δικηγόρος σχετικός με το αντικείμενο θα εκτιμούσα τη συμβουλή του.Ευχαριστώ,
Δικηγόρος δεν είμαι. Θα σου πω αυτά που μου έχουνε τύχει.
Το να αρνηθείς να πεις όνομα ίσχυε παλιά όταν η υπέρβαση του ορίου ΄πάνω από 30 χλμ ήτανε ποινικό. Και επειδή ποινικά οι συγγενείς πρώτου βαθμού έχουν δικαίωμα να μην καταδωσει ο ένας τον άλλον, παντώτας εκεί τη γλύτωνες συνολικά και για το πρόστιμο.
Τώρα πλεον δεν είναι ποινικό, δεν υπάρχει δυνατότητα να πας σε δικαστήριο (παρά μόνο σε αστικό δικαστήριο όπως θα έκανες άμα είχες κάποια διαφωνία με το δημόσιο) και το αν έκανες ή όχι την παράβαση την κρίνει ο διοικητής. Επομένως σε αυτόν θα πρέπει να εκφράσεις τις αντιρρήσεις σου αλλά δύσκολα θα βρεις δίκιο αφού όπως καταλαβαίνεις είναι το φασιστικό Γιάννης κερνάει-Γιάννης πίνει.
Εγώ έχω κάνει και τα δύο σε διαφορετικές περιπτώσεις. Στην πρώτη εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου λέγοντας ότι δε θυμόμουν ποιος οδηγούσε δύο χρόνια πριν. Βέβαια το αυτοκίνητο ήταν με leasing στο όνομα της εταιρείας. Εκεί το δέχτηκε, πλήρωσα την κλήση και δεν πήρε κανένα δίπλωμα.
Στη δεύτερη περίπτωση όπου το αυτοκίνητο ήταν στο όνομά μου δεν δέχτηκε τη δικαιολογία και απλά τη λύση έδωσε μια θειά μου 78 χρονών η οποία οδηγούσε ένα σουμπαρού με 198 νύχτα στην Αττική Οδό και μάλιστα κυνηγιόταν και με ένα focus rs. -
Γι'αυτό πλέον δε δίνω το αμάξι στις θείες μου.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Γι'αυτό πλέον δε δίνω το αμάξι στις θείες μου.Αφου και τελικιασμενο δεν ξεπερναει το οριο ταχυτητας
-
Υπάρχουν και περιοχές με όριο τα 50χλμ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Παρκόμετρα δεν έχει,** αλλά έχει κάρτες στάθμευσης.** Την έφαγα αργά το απόγευμα μέρας που ήταν κλειστά τα καταστήματα ψηλά στην Ευριπίδου. 40 γιούρος (αφού πλήρωσα εντός 10ημέρου). Ένα τέταρτο το άφησα, πήραν σβάρνα ό,τι υπήρχε χωρίς κάρτα, δεν το περίμενα, με άδεια τα πάντα, χωρίς κίνηση.Ναι αυτο ,γραψε λαθος Εμενα λεει 20 γιουρος ,οποτε φανταζομαι αν την πληρωσω εντος του 10ημερου θα πηγαινει 10 γιουρος. Αλλα και παλι, σε πιανει το γαμωτο.
-
Τι διάλο, πιο φθηνά στο Κολωνάκι από την Ευριπίδου;
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.