-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Atos 1.0Άχουτο ... έχει όρεξη σήμερα !!! αλλά δεν ξέρει ότι την πάτησσε έχω και εγώ !!!!
-
Aυτο που μου αρεσε πολυ στην Dedra, ηταν το λουσατο εσωτερικο της εκδοσης που ειχε μεσα καποιες ξυλινες επιφανειες... (στανταρ αν θυμαμαι καλα ηταν στην 1.8ie)
Φυσικα βεβαια και δεν ηταν -για εμενα τουλαχιστον- το καλυτερο μεσαιο οικογενειακο, (θεωρω ομως οτι ειχε εξαιρετικη σχεδιαση μεσα-εξω), αλλα σε κουβεντα να βρισκομαστε...Μετα απο απο καμμια 20αρια σελιδες παντως διαβασμα του τοπικου (μεχρι εκει αντεξα... )
τεινω να συμφωνω περισσοτερο με τα λεγομενα του GB.
Ειχα πει αρχικα Sierra Cosworth 4x4 220ps, (με δεδομενο οτι τα λεφτα δεν ειναι προβλημα φυσικα) αλλα για την Ελληνικη (τοτε) πραγματικοτητα, πιστευω οτι η 156 ακομα και η entry level 1600αρα, ηταν το καλυτερο, το πιο ολοκληρωμενο μεσαιο των 90's, (που να την οδηγησω κιολας... ) με δευτερη την επισης εξαιρετικη Ε36 3αρα, που ομως λογω πιο αδυναμων κινιτηρων συγκριτικα με την AR , μοιραια την υποσκελιζε συνολικα... -
Τι το εξαιρετικο ειχε η Ε36?
-
Όμορφο σχέδιο αλλά ανάρτηση χάλια......
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Όμορφο σχέδιο αλλά ανάρτηση χάλια......+1 ...ίσως από τις χειρότερες 3άρες.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
τι δουλεια εχουν τα ιταλικα 3@*$#@ σ'αυτη τη συζητηση;;;;σοβαρα το εννοεις αυτο τωρα??
μακαρι και αλλα οικογενειακα αυτοκινητα να ειχαν τα σαλονια της lancia... αυτο θα σου πω μονο... και απο επιδοσεις ηταν παρα πολυ καλα...
ειχαν και φοβερους χωρους... εδω στην delta καθομουν πισω σταυροποδι, φαντασου στην dedra τι χωρο εχει πισω...που ειχα μπει σε κατι carina κλπ και δεν ειχαν τιποτα σε σχεση με την dedra... απο τα καλυτερα οικογενειακα αυτοκινητα η ιταλιδα!
-
Ε καλά, οι χώροι δεν είναι επιχείρημα από μόνοι τους. Χώρους είχαν και τα Πασσάτ.
Οι Lancia είχαν όντως πολύ όμορφα σαλόνια. Οι Alfa δε (ειδικά η 156) ήταν γνήσιες Ιταλίδες.
-
και εγω εχω κατσει σταυροποδι σε lada 110
λεει κατι αυτο;;; -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
τι δουλεια εχουν τα ιταλικα 3@*$#@ σ'αυτη τη συζητηση;;;;
σοβαρα το εννοεις αυτο τωρα??
μακαρι και αλλα οικογενειακα αυτοκινητα να ειχαν τα σαλονια της lancia... αυτο θα σου πω μονο... και απο επιδοσεις ηταν παρα πολυ καλα...
ειχαν και φοβερους χωρους... εδω στην delta καθομουν πισω σταυροποδι, φαντασου στην dedra τι χωρο εχει πισω...που ειχα μπει σε κατι carina κλπ και δεν ειχαν τιποτα σε σχεση με την dedra... απο τα καλυτερα οικογενειακα αυτοκινητα η ιταλιδα!
πως πάνε οι ψεκασμοί παίδες?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε καλά, οι χώροι δεν είναι επιχείρημα από μόνοι τους. Χώρους είχαν και τα Πασσάτ.Οι Lancia είχαν όντως πολύ όμορφα σαλόνια. Οι Alfa δε (ειδικά η 156) ήταν γνήσιες Ιταλίδες.
γενικα ειχαν περισσοτερη ανεση! και πιο ωραιο κοψιμο στο στυλ απο passat κλπ! αν και αυτο ειναι υποκειμενικο!
και σαλονια ειχαν ωραια, αλλα γενικα ειχαν αυτη την ιταλικη φινετσα! και οι alfa το ιδιο!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
τι δουλεια εχουν τα ιταλικα 3@*$#@ σ'αυτη τη συζητηση;;;;
σοβαρα το εννοεις αυτο τωρα??
μακαρι και αλλα οικογενειακα αυτοκινητα να ειχαν τα σαλονια της lancia... αυτο θα σου πω μονο... και απο επιδοσεις ηταν παρα πολυ καλα...
ειχαν και φοβερους χωρους... εδω στην delta καθομουν πισω σταυροποδι, φαντασου στην dedra τι χωρο εχει πισω...που ειχα μπει σε κατι carina κλπ και δεν ειχαν τιποτα σε σχεση με την dedra... απο τα καλυτερα οικογενειακα αυτοκινητα η ιταλιδα!
πως πάνε οι ψεκασμοί παίδες?
μια χαρα πανε... εγω δεν ειχα κανενα θεμα στις 240.000χμ... ηταν αριστο!
γιατι εχεις οδηγησει και ειχες κατι τετοιο προβλημα?
ή γενικα ετυχε σε εναν και το λες? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aυτο που μου αρεσε πολυ στην Dedra, ηταν το λουσατο εσωτερικο της εκδοσης που ειχε μεσα καποιες ξυλινες επιφανειες... (στανταρ αν θυμαμαι καλα ηταν στην 1.8ie)
Φυσικα βεβαια και δεν ηταν -για εμενα τουλαχιστον- το καλυτερο μεσαιο οικογενειακο, (θεωρω ομως οτι ειχε εξαιρετικη σχεδιαση μεσα-εξω), αλλα σε κουβεντα να βρισκομαστε...Μετα απο απο καμμια 20αρια σελιδες παντως διαβασμα του τοπικου (μεχρι εκει αντεξα... )
τεινω να συμφωνω περισσοτερο με τα λεγομενα του GB.
Ειχα πει αρχικα Sierra Cosworth 4x4 220ps, (με δεδομενο οτι τα λεφτα δεν ειναι προβλημα φυσικα) αλλα για την Ελληνικη (τοτε) πραγματικοτητα, πιστευω οτι η 156 ακομα και η entry level 1600αρα, ηταν το καλυτερο, το πιο ολοκληρωμενο μεσαιο των 90's, (που να την οδηγησω κιολας... ) με δευτερη την επισης εξαιρετικη Ε36 3αρα, που ομως λογω πιο αδυναμων κινιτηρων συγκριτικα με την AR , μοιραια την υποσκελιζε συνολικα...ωραίο μεσαίο η 56 ναι , ωραίο μεσαίο οικεγενειακό τσου... εκτός αν είναι οικογένεια χωρίς παιδια σκυλιά , γατιά κλπ...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
πως πάνε οι ψεκασμοί παίδες?
O ψεκασμος ειναι ο μονος που δουλευει αψογα... Δεν ειναι και tsi αλλωστε...
Εσεις πως πατε με την αντιγραφη ιταλικων ανταλλακτικων πεταμενα σε σκουπιδια;
Εμαθα οι δουλειες πανε καλα και τα καλουπια αντιγραφονται καλυτερα κι απο τα αυθεντικα πλεον..
-
Στο αγγλικό EVO (τελευταίο τεύχος) έχει πρώην οδηγό F1 και νικητή στο Le Mans, ο οποίος συμπλήρωσε 402Κ μίλια (646Κ χλμ ) με το Peugeot 405 Estate 1.6 (βενζίνη). Είναι ακόμα με το ίδιο μοτέρ, σασμάν και συμπλέκτη.
Όχι παίζουμε... -
Μάλλον είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Ο οποίος (εσωτερικός) κανόνας της Πεζώ λέει ότι το 405 παίζει να είναι το πλέον προβληματικό Πεζώ στη σύγχρονη ιστορία της.
Τάδε έφη πολύ υψηλά ιστάμενο τεχνικά στέλεχος της ίδιας της εταιρείας. Τραστ μι, αι νόου. -
Αντιλαμβανεσαι οτι αν καποιος δεν εχει αλλαξει συμπλεκτη για 600k κατι λεει και για τον τροπο χρησης.
Φιλε με την dedra, για τους ΑΕΡΟψεκασμους λεω
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μάλλον είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Ο οποίος (εσωτερικός) κανόνας της Πεζώ λέει ότι το 405 παίζει να είναι το πλέον προβληματικό Πεζώ στη σύγχρονη ιστορία της.
Τάδε έφη πολύ υψηλά ιστάμενο τεχνικά στέλεχος της ίδιας της εταιρείας. Τραστ μι, αι νόου.Δεν λέει τι έχει αλλάξει από περιφερειακά. Από άποψη drivetrain πάντως δεν είχε κανένα πρόβλημα το 405 (όπως και τα περισσότερα peugeot) και με εξαίρεση τον συμπλέκτη, δεν μου κάνει εντύπωση. Λίγο με τους THP μας τα χάλασε, φταίνε τα γερμανικά γονίδια μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Τι το εξαιρετικο ειχε η Ε36?Για την εποχη, ειχε εξαιρετικη σχεδιαση μεσα-εξω, κορυφαια εργονομια, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, και κυριως
κορυφαια αισθηση -στην κατηγορια- των χειριστηριων της (τιμονι, κιβωτιο, φρενα).
Αν προσθεσουμε το γοητρο φυσικα της μαρκας και την υψηλη μεταπωλητικη αξια, το παζλ της εννοιας 'εξαιρετικο', συμπληρωνεται σχεδον στο επακρο, με μοναδικο μελανο σημειο τον μετριο 1600αρη κινητηρα... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όμορφο σχέδιο αλλά ανάρτηση χάλια......
+1 ...ίσως από τις χειρότερες 3άρες.
-1,000000000000000000000000000
Η χειροτερη 3αρα ηταν η Ε21, και η αμεσως χειροτερη, η Ε30...
Η Ε36, ηταν ενα ΑΛΜΑ της Bmw, (μιλαμε για το ετος 1990... ) οχι μονο σχεδιαστικο, αλλα και τεχνολογικο, με νεα αναρτηση πολλ/λων συνδεσμων πισω,
εξαιρετικους (κυριως 6κυλινδρους βεβαια) κινητηρες, καταπληκτικο εσωτερικο, και πολυ καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο την απερχομενη 3αρα.
Ειδικα με το γνωριμο εξαιρετικο 1.8/140ps μοτερ και πανω στις is εκδοσεις, το αυτοκινητο ηταν εκπληκτικο στο δρομο... -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
πως πάνε οι ψεκασμοί παίδες?
O ψεκασμος ειναι ο μονος που δουλευει αψογα... Δεν ειναι και tsi αλλωστε...
Εσεις πως πατε με την αντιγραφη ιταλικων ανταλλακτικων πεταμενα σε σκουπιδια;
Εμαθα οι δουλειες πανε καλα και τα καλουπια αντιγραφονται καλυτερα κι απο τα αυθεντικα πλεον..
πες τα...
οχι ο μονος ομως! ρε παιδια τι το παλευουμε?? εχουν πολλοι την αποψη οτι τα Ιταλικα βγαζουν ζημιες! διαφωνω απολυτα!η delta σε 240.000χμ ηταν αψογη! ζητουσε μονο τα αναλωσιμα!
ενας φιλος με uno που το εχει εκτος κυκλοφοριας απο τον Ιανουαριο εχει κανει 280.000χμ και πηγαμε την Δευτερα να το βαλουμε μπρος για να το βγαλουμε βολτα να δουλεψει και να κανει χιλιομετρα, ενω ειχε να δουλεψει 1 μηνα και πηρε αμεσως χωρις δευτερη προσπαθεια... ευχαριστημενος του λεω?? απολυτα απαντησε ο ανθρωπος...
και πλεον δεν εχουν ουτε ηλεκτρονικα θεματα! ειναι αριστα!
αν μαλιστα ηταν ζημιαρικα αρκετοι οδηγοι δεν θα τα λατρευαν ουτε θα τα υποστηριζαν!
σορυ για το off-topic αλλα εχω βαρεθει αυτο το τροπαριο πως οι Ιταλοι βγαζουν ζημιες... μην αρχισω να λεω για αυτοκινητα που εχουν βγαλει οι Ιταλοι που κανενας Ιαπωνας και Γερμανος δεν θα καταφερει ευκολα να φτασει την ιστορια τους! (βλεπε integrale)
Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s