-
χειροκίνητο
-
καλησπέρα , στην άμμο τη σχέση έχουμε στο κιβώτιο
, με s-tronic ? -
Η σωστη ταχυτητα ειναι η δευτερα ,
στο ρυμουλκο που θα τραβαει το q5
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Η σωστη ταχυτητα ειναι η δευτερα ,στο ρυμουλκο που θα τραβαει το q5
Με λίγο ξεφούσκωτα λάστιχα και ακόμα καλύτερα με λίγο πιο κατάλληλα λάστιχα ίσως να μη χρειαστει...
-
το off road απενεργοποιημένο ?
-
Κανονικά το ESP σε offroad mode και από σχέση 1η αλλά στο manual, αλλά καλύτερα μην το δοκιμάσεις καν γιατί τα αποτελέσματα θα είναι απογοητευτικά. Εδώ κωλώνει σε πολύ πιο άνετες συνθήκες, στην άμμο πιθανότατα να χρειαστείς ρυμούλκα εν τέλει...
-
...εχε και κανενα φιλο με κανα Niva,stand by,για να σε βγαλει...
Απ'την αλλη αν δε δοκιμασεις δε θα ξερεις...Δοκιμασε το και πες μας... -
μόλις γίνω ρεζίλη θα ενημερώσω.
-
-
Audi SQ5 TDI 313 PS
http://www.worldcarfans.com/11206154537 ... i-unveiled -
Ο χρήστης pakoko έγραψε:
μόλις γίνω ρεζίλη θα ενημερώσω.Γιατι να γινεις ρεζιλι?
Επειδη κολλησες στην αμμο?
Μην τρελαθουμε... -
Και να κολλήσεις κλάιν. Εγώ κόλλησα στο Λουτράκι πηγαίνοντας στην τελευταία ειδική του Ακρόπολις με όλο τον κόσμο να κοιτάει...so fuckin' what που λένε και οι Metallica...
-
Στέφανε το είχες ξαναγράψει αυτό και μου έκανε εντύπωση. Θέλεις να περιγράψεις λίγο την κατάσταση για να δούμε τι έφταιξε;
-
Τι να φταίξει βρε συ Αλέξανδρε? Τα Pirelli πρώτα απ' όλα, το μεγάλο βάρος και το φλώρικο quattro που κατανέμει ροπή μόνο μεταξύ αξόνων. Το αμάξι είναι ΜΟΝΟ για άσφαλτο και πατημένο ΕΠΙΠΕΔΟ χωματάκι. Όλα τα υπόλοιπα εδάφη είναι εκτός των δυνατοτήτων του. Κρατάω μια επιφύλαξη ως προς το πόσο μπορεί να βελτιώνεται με all terrain ή χιονολάστιχα...
-
Εγώ πάντως με ένα τέτοιο:
πήγαινα συνέχεια σε μια παραλία με άμμο στην Πάρο και δεν κόλλησα ποτέ. Ρεζίλι τα Q5.
Βέβαια δε με ένοιαζε κιόλας γιατί υπήρχε πάντα παραδίπλα ένα defender V8.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και να κολλήσεις κλάιν. Εγώ κόλλησα στο Λουτράκι πηγαίνοντας στην τελευταία ειδική του Ακρόπολις με **όλο τον κόσμο **να κοιτάει...so fuckin' what που λένε και οι Metallica......που κρυφοχαζογελανε χαιρεκακα ολοι,και λενε κοιτα το μ@λακα,πηγε και εσκασε 50Κ,και κολλησε...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τι να φταίξει βρε συ Αλέξανδρε? Τα Pirelli πρώτα απ' όλα, το μεγάλο βάρος και το φλώρικο quattro που κατανέμει ροπή μόνο μεταξύ αξόνων. Το αμάξι είναι ΜΟΝΟ για άσφαλτο και πατημένο ΕΠΙΠΕΔΟ χωματάκι. Όλα τα υπόλοιπα εδάφη είναι εκτός των δυνατοτήτων του. Κρατάω μια επιφύλαξη ως προς το πόσο μπορεί να βελτιώνεται με all terrain ή χιονολάστιχα...Θεωρητικά η τετρακίνησή του με τρία διαφορικά είναι πολύ καλή, ακόμα και αν δεν κλειδώνουν αυτά. Για αυτό και ρώτησα. Τα λάστιχα και οι διαδρομές της ανάρτησης σίγουρα φταίνε.
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Και να κολλήσεις κλάιν. Εγώ κόλλησα στο Λουτράκι πηγαίνοντας στην τελευταία ειδική του Ακρόπολις με **όλο τον κόσμο **να κοιτάει...so fuckin' what που λένε και οι Metallica...
...που κρυφοχαζογελανε χαιρεκακα ολοι,και λενε κοιτα το μ@λακα,πηγε και εσκασε 50Κ,και κολλησε...
Κάπως έτσι. Και ταυτόχρονα να με περνάει αεροπορία από δίπλα ένα τέτοιο λες και ήταν συνεννοημένος κάποιος να με κάνει ρόμπα με το πιο απαράδεκτο αυτοκίνητο που μπορεί να υπάρχει.
@αλεξ
Καλά τα διαφορικά αλλά στην πράξη λίγα πράγματα. Η συγκεκριμένη 4κίνηση από αυτά που αντιλαμβάνομαι μπορεί ή να σε τραβήξει ή να σε ζμπρώξει. Αν βρεθείς δηλαδή με δύο διαγώνιους τροχούς στον αέρα τη μάμησες.
-
Με δύο διαγώνιους στον αέρα μόνο μπλοκέ διαφορικά ή έξυπνα ηλεκτρονικά ή φόρα σε σώζουν.
-
Το quattro του Q5 υποτίθεται έχει το EDL (electronic differential lock νομίζω) να κάνει αυτή τη δουλειά αλλά η αποτελεσματικότητα του είναι περιορισμένη.
AUDI Q5