-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
@amazing: Σίγουρα η βενζίνη είναι πιο αθόρυβη, αλλά και πιο ακριβή (εδώ είναι το δίλημμα). Όσον αφορά την ενεργητική λόγω ταχύτητας/ρεπρίζ, τα 75hp του TDi diesel, με 18κιλά ροπής, δείχνουν άνετα για 85+ hp. Ούτως ή άλλως, κάτι πρέπει να θυσιάσεις αν έχεις για προτεραιότητα τους χώρους και την οικονομία. Ομοίως και η 6η ταχύτητα στην εθνική, σπάνια θα μου χρειαστεί. Πάντως έχεις δίκιο, έπρεπε να κάνω στο καπάκι το test drive και στο TSi.Αν κινείσαι αποκλειστικά μέσα στη πόλη τα 75 άλογα είναι επαρκή.
Εκτός πόλης είναι λίγα.
-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
Όσον αφορά την ενεργητική λόγω ταχύτητας/ρεπρίζ, τα 75hp του TDi diesel, με 18κιλά ροπής, δείχνουν άνετα για 85+ hp.Τα άλογα δεν πολλαπλασιάζονται κατά το δοκούν λόγω ροπής. Υπάρχει λόγος που είναι 75 και όχι 105 ή 555.
Πρόσφατο τεστ του Drive: Giulietta 1.4 TB (120 CV - 21 kg ροπής): 80-110 με 3η σε 5.0 sec. / Giulietta 1.6 JTD (105 CV - 32,6 kg ροπής): 80-110 με 3η σε 6.0 sec.
Για να μη μιλήσουμε για επιταχύνσεις από στάση!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
@amazing: Σίγουρα η βενζίνη είναι πιο αθόρυβη, αλλά και πιο ακριβή (εδώ είναι το δίλημμα). Όσον αφορά την ενεργητική λόγω ταχύτητας/ρεπρίζ, τα 75hp του TDi diesel, με 18κιλά ροπής, δείχνουν άνετα για 85+ hp. Ούτως ή άλλως, κάτι πρέπει να θυσιάσεις αν έχεις για προτεραιότητα τους χώρους και την οικονομία. Ομοίως και η 6η ταχύτητα στην εθνική, σπάνια θα μου χρειαστεί. Πάντως έχεις δίκιο, έπρεπε να κάνω στο καπάκι το test drive και στο TSi.
Αν κινείσαι αποκλειστικά μέσα στη πόλη τα 75 άλογα είναι επαρκή.
Εκτός πόλης είναι λίγα.
Πολύ λίγα!
-
Ο χρήστης roadster έγραψε:
Μηχανικα -ηλεκτρικα μερη -κινητηρας : polo = fabia (λιγο μεγαλυτεροι δισκοι μπροστα στη fabia, 6αρι κιβωτιο στο polo αντι για 5αρι στη fabia)
Ποιοτητα υλικων εσωτερικου - ηχομονωση: polo>fabia
Ποιοτητα συναρμογης υλικων: fabia>polo (πιο συγχρονο εργοστασιο στην Τσεχια αντι για το ισπανικο εργοστασιο του polo)
Εσωτερικοι χωροι: fabia>>polo (ιδιως ο χωρος αποσκευων ειναι πιο κοντα στο golf παρα στο polo)
Εξωτερικη εμφανιση: πιο μοντερνο και νεανικο το polo, πιο συντηρητικο και διακριτικο το fabia. Περι ορεξεως...
Ποιοτητα εξυπηρετησης απο τις αντιπροσωπειες fabia>polo (βεβαια και στη skoda εχουν τα κουσουρια του vag group)
Ασφαλεια: 5* polo, 4* fabia (αν και πρακτικα εναν μολις ποντο διαφορα ειχαν)
Στο polo ισως ειναι στανταρ το esp. Στη fabia κοστιζει περι τα 5001.2 tsi vs 1.2 tdi: Πολυ πιο ακριβος ο tsi διοτι εκτος απο τα τελη κυκλοφοριας και την μεγαλυτερη καταναλωση, θα σε παρακινει διαρκως να πας μια βολτα σε επαρχιακους δρομους με στροφες. Κι αντι να πηγαινεις σαν σοβαρος ανθρωπος με 70 και 5η (με καταναλωση
Εγω, προφανως, εχω το fabia σε εκδοση dynamic με μπακετ καθισματα και ζαντες 16αρες με λαστιχα 205 45 (ικανοποιητικη προσφυση που κανει μαλλον αχρειαστο το esp)Να βάλω και στην εξίσωση το θέμα πλαίσιο-πλατφόρμα, όπου το polo υπερέχει μια και το fabia πατάει σε παλιότερο δάπεδο, άρα polo>fabia.
Ακόμα για το θέμα της συναρμογής πόθεν προέκυψε ότι τα ντουβάρια του εργοστασίου έχουν να κάνουν με την ποιότητα συναρμογής των μοντέλων;
Αλλά και αν ακόμα ήταν έτσι, τότε στη συναρμογή το ibiza θα έπρεπε να υπερέχει των polo-a1-fabia, γιατί το ισπανικό εργοστάσιο του ibiza (Martorel) είναι νεότερο και πιο σύγχρονο των άλλων εργοστασίων.
Και επίσης και το ισπανικό εργοστάσιο (Pamplona) του polo μια χαρά μοντέρνο είναι. Και από το εργοστάσιο του fabia αν μιλάμε για το Mlada Boleslav, το εργοστάσιο του polo πάλι πιο καινούριο είναι.
Ξαναλέω πάντως, ουδεμία σχέση η ποιότητα συναρμογής με τα ντουβάρια...Τελείεως άκυρο λοιπόν αυτό το συγκεκριμένο που είπες φίλε.
Δε σε παρεξηγώ όμως γιατί καταλαβαίνω ότι έχεις το fabia και εσύ επαναλαμβάνεις αυτά που σου λένε στις αντιπροσωπείες... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν κινείσαι αποκλειστικά μέσα στη πόλη τα 75 άλογα είναι επαρκή.
Εκτός πόλης είναι λίγα.
Πολύ λίγα!
Μια χαρα ειναι..
-
Ο χρήστης dimos77 έγραψε:
Να βάλω και στην εξίσωση το θέμα πλαίσιο-πλατφόρμα, όπου το polo υπερέχει μια και το fabia πατάει σε παλιότερο δάπεδο, άρα polo>fabia.
Ακόμα για το θέμα της συναρμογής πόθεν προέκυψε ότι τα ντουβάρια του εργοστασίου έχουν να κάνουν με την ποιότητα συναρμογής των μοντέλων;
Αλλά και αν ακόμα ήταν έτσι, τότε στη συναρμογή το ibiza θα έπρεπε να υπερέχει των polo-a1-fabia, γιατί το ισπανικό εργοστάσιο του ibiza (Martorel) είναι νεότερο και πιο σύγχρονο των άλλων εργοστασίων.
Και επίσης και το ισπανικό εργοστάσιο (Pamplona) του polo μια χαρά μοντέρνο είναι. Και από το εργοστάσιο του fabia αν μιλάμε για το Mlada Boleslav, το εργοστάσιο του polo πάλι πιο καινούριο είναι.
Ξαναλέω πάντως, ουδεμία σχέση η ποιότητα συναρμογής με τα ντουβάρια...Τελείεως άκυρο λοιπόν αυτό το συγκεκριμένο που είπες φίλε.
Δε σε παρεξηγώ όμως γιατί καταλαβαίνω ότι έχεις το fabia και εσύ επαναλαμβάνεις αυτά που σου λένε στις αντιπροσωπείες...Χμμμμ είσαι λάθος και το ξέρεις ! Έχω διαβάσει αρκετά άρθρα για το ότι το εργοστάσιο στο Mlada Boleslav είναι από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη. Και η λέξη σύγχρονο δεν σημαίνει το πιο πρόσφατα χτισμένο !
Ας το πάμε κι αλλιώς. Ένας φίλος λίγο πιο πάνω, που μάλλον δεν έχει fabia, συγκρίνει ένα fabia του 03 με ένα polo του 08 ως παρόμοιας ποιότητας ! Κι αν ψάξεις λίγο, θα διαπιστώσεις πάμπολες κριτικές που χαρακτηρίζουν τα fabia της τελευταίας δεκαετίας πιο καλοφτιαγμένα από τα αντίστοιχα polo. Παρά τα κοινά μηχανικά μέρη και τα λίγο πιο ακριβά υλικά στο εσωτερικό του polo. Κι αυτό έχει να κανει με την ποιότητα συναρμογής που με τη σειρά της εξαρτάται προφανώς από το εργοστάσιο. Κι ένα εργοστάστιο σύγχρονο το κάνουν οι άνθρωποι, οι μέθοδοι παραγωγής, τα μηχανήματα. Δεν μίλησα εγω για τα ντουβάρια... Λες να άλλαξαν όλα αυτά προχθές το βράδυ ;
Βέβαια, ούτε εγώ σε παρεξηγώ γιατί καταλαβαίνω ότι στη Vw πρέπει να σας λένε αρκετές χοντράδες για να δικαιολογούν τις τσουχτερές τιμές !!! Κι εσείς να τις πιστεύευτε...
-
Με ίδιο εξοπλισμό (ESP, αερόσακους κλπ) βγαίνουν σχεδόν στα ίδια λεφτά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με ίδιο εξοπλισμό (ESP, αερόσακους κλπ) βγαίνουν σχεδόν στα ίδια λεφτά.Mε τίποτα .Αν συγκρίνεις το fabia 1.2 tsi elegance(που έχει και έκπτωση 1370€,ενώ το polo όχι)με το polo 1.2 tsi highline,το polo είναι 2000€ ακριβότερο και να φανταστείς υπολείπεται και σε εξοπλισμό(δεν έχει αυτόματο κλίμα,χειριστήρια στο τιμόνι,bluetooth,έχει χειρότερο ηχοσύστημα με λιγότερα ηχεία(το rcd 310 είναι έξτρα),δεν έχει 16άρες ζάντες αλλά στενότερα λάστιχα με 15άρες,αλλά έχει στάνταρ esp το polo ενώ το fabia εξτρα).Αλλα και πάλι αν βάλεις στα 2 αυτοκίνητα τον ίδιο εξοπλισμό,το fabia είναι 3000€ φτηνότερο .Απορώ που είδες ίδια την τιμή .Το ibiza tsi είναι ακόμα φτηνότερο(π.χ ibiza 1.2 tsi 5d style 11830€ ή ibiza sc 1.4 tsi fr dsg 15330€ ).
-
Οδήγησα και το Yaris diesel σήμερα. Μπορώ να πω πως αυτό είχε την πιο πολιτισμένη λειτουργία από όλα. Είναι βέβαια ακριβό, αλλά μάλλον τ'αξίζει...
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Με ίδιο εξοπλισμό (ESP, αερόσακους κλπ) βγαίνουν σχεδόν στα ίδια λεφτά.
Mε τίποτα .Αν συγκρίνεις το fabia 1.2 tsi elegance(που έχει και έκπτωση 1370€,ενώ το polo όχι)με το polo 1.2 tsi highline,το polo είναι 2000€ ακριβότερο και να φανταστείς υπολείπεται και σε εξοπλισμό(δεν έχει αυτόματο κλίμα,χειριστήρια στο τιμόνι,bluetooth,έχει χειρότερο ηχοσύστημα με λιγότερα ηχεία(το rcd 310 είναι έξτρα),δεν έχει 16άρες ζάντες αλλά στενότερα λάστιχα με 15άρες,αλλά έχει στάνταρ esp το polo ενώ το fabia εξτρα).Αλλα και πάλι αν βάλεις στα 2 αυτοκίνητα τον ίδιο εξοπλισμό,το fabia είναι 3000€ φτηνότερο .Απορώ που είδες ίδια την τιμή .Το ibiza tsi είναι ακόμα φτηνότερο(π.χ ibiza 1.2 tsi 5d style 11830€ ή ibiza sc 1.4 tsi fr dsg 15330€ ).
Δεν ξέρω αν στην αντιπροσωπεία της Σκόντα κάνουν μεγάλες προσφορές αλλά ξέρω ότι είναι τρόμπες στις αντιπροσωπείες της VW.
Στο autobild δεν γράφει για έκπτωση και έχουν 15.490 και 16.150 αντίστοιχα.
Το Πόλο έχει το καινούριο πάτωμα (5 χιλ. επιπλέον μεταξόνιο), επιπλέον 6άρι σασμάν, ESP, σπορ καθίσματα και παίζει ΜΡ3.
ενώ η Φάμπια έχει επιπλέον πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους καθρέφτες, 16άρες αντί 15άρες, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων και κλίμα αντί a/c.Από το autobuild δεν βλέπω μεγάλες διαφορές που να είναι καθοριστικές στην επιλογή του ενός ή του άλλου.
Ότι προτιμάς. -
-
@roadster: το έκανα το test drive και στο Polo tsi με τα 105hp. Αρκετά σπιρτόζικο σε όλες τις ταχύτητες με αποτέλεσμα να κινηθώ προς ένα βουναλάκι. Έκανα μια ανάβαση λοιπόν 'ξεμπουκώνοντάς το'. Στα 25 μου χρόνια, θα ήταν μια απο τις επιλογές μου. Τώρα όμως με ένα παιδικό καθισματάκι πίσω, αλλάζουν οι προτεραιότητες. Οπότε απορρίφθηκε οριστικά!
@Marc: Θα συμφωνήσω μαζί σου. Το yaris είναι το πιο πολιτισμένο, ενώ μου άρεσε το σύστημα με τα συρόμενα πίσω καθίσματα. Αλλά η τιμή του τσουχτερή για εποχές κρίσης. Τι τιμή σου έδωσαν?
Το service της VAG στα 30.000km πάντως το δίνουν στα 190 ευρώ, με τα μισά περίπου για τα λάδια στα 15.000km.@koubeast: Για το Corsa έχεις δίκιο. Έχει πολλά καλά χαρακτηριστικά, αλλά ανεβασμένη τιμή (τουλάχιστον list price). Είναι όντως πλατύτερο από το Fabia κατά 10 περίπου εκατοστά, αλλά τα μισά είναι από τα φουσκώματα. Το Fabia είναι πιο τετραγωνισμένο. Από την άλλη το Fabia έχει μεγαλύτερο port baggage. Πάντως σε μια τηλεφωνική επικοινωνία που έκανα, μου είπαν ότι παίζουν κάποιες εκπτώσεις και θα περάσω μια βόλτα για να το δω.
@leonp: Τα 75 άλογα σε επαρχιακούς δρόμους είναι μια χαρά.
@REALZEUS: Από περιέργεια, τι αυτοκίνητο έχεις?
Έχει κανείς ιδέα που μπορώ να βρω Διαγράμματα Ροπής για τους κινητήρες των παραπάνω μοντέλων? Βρήκα κάποια, αλλά σε άλλες μάρκες και μοντέλα.
-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
@REALZEUS: Από περιέργεια, τι αυτοκίνητο έχεις?
Έχει κανείς ιδέα που μπορώ να βρω Διαγράμματα Ροπής για τους κινητήρες των παραπάνω μοντέλων? Βρήκα κάποια, αλλά σε άλλες μάρκες και μοντέλα.
Εχει μια Ferrari 599
-
Τελικα σου κατσε κανα γκομενακι με τα μαλακα λαστικα???
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Τελικα σου κατσε κανα γκομενακι με τα μαλακα λαστικα???
Είπα και γω να κάνω για 1η φορά μια πλάκα και θα με τρολλάρετε αιώνια τώρα
Εννοειται
-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
@Marc: Θα συμφωνήσω μαζί σου. Το yaris είναι το πιο πολιτισμένο, ενώ μου άρεσε το σύστημα με τα συρόμενα πίσω καθίσματα. Αλλά η τιμή του τσουχτερή για εποχές κρίσης. Τι τιμή σου έδωσαν?
Το service της VAG στα 30.000km πάντως το δίνουν στα 190 ευρώ, με τα μισά περίπου για τα λάδια στα 15.000km.15 και κάτι ψιλά σε άσπρο χρώμα, με την προοπτική να πέσει στα 15 στρογγυλά αν δεν πάρουμε τίποτα από δώρα. Για την έκδοση active. Βασικά στο yaris εκτίμησα τους χώρους. Με τέρμα τραβηγμένο το μπροστινό κάθισμα καθόμουν άνετα πίσω, ενώ το αμάξι φορτωμένο με 400 κιλά πήγαινε πάρα πολύ καλά. Επίσης όλα τα λεφτά η οθονίτσα με την κάμερα για την όπισθεν.
Όταν είχα ένα golf, το πήγα στο χρόνο για αλλαγή λαδιών εκεί που το πήρα. 152€ για 4 λίτρα λάδι και μια κάρτα καυσαερίων έδωσα. Την ίδια περίοδο κοντά, είχα αλλάξει λάδια σε επίσημο συνεργείο στο Clio με περίπου 65€, και μου είχε φανεί κάπως...
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Εννοειται
Αν σου πω ότι ο θείος μου έχει τη c180 blueeficiency και μου αρέσει πάρα πολύ ?
Ειναι μικρη
-
Ευγε!!!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ευγε!!! -
Σήμερα κατάφερα και δοκίμασα το Opel Corsa 1.3 DTE με 95hp και 19 κιλά ροπής. Σίγουρα πιο ήσυχο από τα Fabia και Polo. Στην αρχή βέβαια (ίσως λόγω και κρύου κινητήρα) ακούστηκε πιο πολύ, αλλά σε πορεία 80-100 km/h θα έλεγα ότι ήταν αρκετά μεγάλη η διαφορά. Δεν έφτανε βέβαια την 'ησυχία' του Yaris, αλλά εκεί βέβαια ανεβαίνουμε και σε τιμή. Αρκετά ομαλό στην οδήγηση (χωρίς να έχω βέβαια την δυνατότητα να το τρέξω σε ανοιχτό δρόμο). Η βασική έκδοση έχει αρκετά 'καλούδια' (πχ Auto Start/Stop, ESP, Ηλεκτρικούς καθρέπτες) αλλά βέβαια μου έκανε εντύπωση το service στα 60.000km (με ανά 15.000 αλλαγή λαδιών). Επίσης, το κόστος για το σέρβις να παίζει στα 140€ περίπου, με τα λάδια στα μισά. Αυτό με την σπαστή εγγύηση (2+4χρόνια) με χάλασε λιγάκι. Στην Excess έκδοση (+600€) προσφέρει αρκετά επιπλέον, αλλά πλέον φθάνουμε στα 14.500, οπότε ο ανταγωνισμός μεγαλώνει (και αλλάζει).
Το Clio ακόμα δεν κατάφερα να το δω, αλλά επειδή βλέπω να έχει αρκετούς φανατικούς, μάλλον θα την κάνω την προσπάθεια.
Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?
