Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 355
    • 356
    • 249 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    7109
    85220
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Εξαιρετικο αφιερωμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

        Επίσης, αναρωτιέμαι, μια γερή καστάνια και μια προέκταση ατσάλινη 3-4 μέτρα δεν θα μπορούσε να γυρίσει το μπουλόνι; Με το χέρι εννοώ...

        Μαλλον θα θες και μια σκαλα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Καταρχήν να σας ευχαριστήσω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όλους για τις υπερ-πολύτιμες πληροφορίες που μοιραστήκατε μαζί μου!
          Έχω μία πρώτη γεύση για το τι 'παίζει' με το συγκεκριμένο αμάξι.

          Είναι εύκολο να σχολιάσουμε λίγο το θέμα κόστους των service και κατανάλωσης? Σίγουρα έχει να κάνει με τον οδηγό, αλλά έτσι να έχω υπόψη μου μία τάξη μεγέθους.
          Μιλάμε για μέσα στην πόλη 12lt/100km? 13lt/100km? 15lt/100km? 25lt/100km?
          Εκτός πόλης (επαρχιακό, εθνική)?

          Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά θα ήθελα μία συνολική εικόνα επί του συγκεκριμένου αυτοκινήτου για να μην έχω δυσάρεστες εκπλήξεις.

          @roulis21
          Έχω στα υπόψη μου και άλλα οχήματα, απλά μιας και για μένα πάντα ήταν όνειρο ζωής μία 911 και...πλέον μοιάζει υλοποιήσιμο, γι' αυτό ρωτάω πληροφορίες. Εναλλακτικές όπως Μ3 ή C63 ή 335i ή S4 ή S5 υπάρχουν (ίσως υπάρχουν κι άλλες που αυτή τη στιγμή δε μου έρχονται στο μυαλό), όμως προσωπικά πιστεύω ότι δεν συγκρίνονται σε σχέση με την 911, μιας και παίζουν σε άλλο (χαμηλότερο οδηγικά και από θέμα συνολικής εμπειρίας) επίπεδο.
          Αν φυσικά δεν 'παίξει' η 911, θα σκεφτώ τα 'άλλα'.

          Ο χρήστης nass έγραψε:
          Η δική μου ερώτηση είναι: αν θέλεις ένα αυτοκίνητο για γούστα, για ποιό λόγο να προτιμήσεις μια 'μικρή' 911 σε σχέση με μια Cayman S ή και R ?

          Απάντησε ο Coyot από κάτω και με κάλυψε πλήρως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trader last edited by

            Οι τιμές που θα σου πω αφορούν σε Cayman και είναι τιμές αντιπροσωπείας: Αλλαγή λαδιών 330 ευρώ (ετήσια), μικρό service (2 χρόνια) 530 ευρώ. Μεγάλο service (4 χρόνια) δεν έχω κάνει ακόμα. Επιπλέον, υπάρχει και μια εκπτωτική κάρτα για το service (όχι πιστωτική) με έκπτωση ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου (5-15%) σε εργασία και ανταλλακτικά. Για 4αδα ελαστικών υπολόγισε 900-1400 ευρώ ανάλογα με τη διάσταση (18'' ή 19''). Για τακάκια (4) υπολόγισε 770 ευρώ με την έκπτωση που προανέφερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              su-30 last edited by

              Για τις μονομπουλωνες ζαντες που απαιτουν ροπη 600ΝΜ(σε αλλα site αναφερει 540ΝΜ-μικρη διαφορα)μια λυση ως προς το μεγεθος(για να μην κουβαλαει κανεις το μεγαλο ροποκλειδο που εχει μηκος 1,15μ περιπου) ειναι οι πολλαπλασιαστες ροπης, με λογο μεταδοσης 1-5,οποτε χρησιμοποιωντας ενα απλο δυναμοκλειδο των 120ΝΜ(και μηκους 45εκ-κοστος γυρω στα 250 ευρω) εχουμε στην εξοδο τα 600ΝΜ ροπης που θελουμε.Το προβλημα εδω ομως ειναι το κοστος καθως τα πιο μικρα αρχιζουν απο τα 1500 ευρω.
              http://img812.imageshack.us/img812/1121/img14076hr.jpg
              H αλλη λυση ειναι βεβαια να ρωτας τα λαστιχαδικα για την μεγιστη ροπη που εχουν τα αεροκλειδα τους,(υπαρχουν αεροκλειδα με μεγιστη ροπη πχ 610ΝΜ οποτε αυτο μπορει να χρησιμοποιηθει αφοβα τοσο για το βιδωμα οσο και για το ξεβιδωμα)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                Η δική μου ερώτηση είναι: αν θέλεις ένα αυτοκίνητο για γούστα, για ποιό λόγο να προτιμήσεις μια 'μικρή' 911 σε σχέση με μια Cayman S ή και R ?

                Απάντησε ο Coyot από κάτω και με κάλυψε πλήρως.

                Βασικά την απάντησή του την εξέλαβα ως 'ορθολογικότερη επιλογή η Cayman αλλά η 911 έχει ψυχή'

                Σε σχέση με το δικό σου ερώτημα, θα ήθελα να εστιάσω στο ό,τι αν έχεις στο νου σου να παίρνεις την καλή σου και να πηγαίνετε εκδρομούλα τότε η 911 είναι μια χαρά, έχει και χώρο πίσω για τις σεμνές αποσκευές της για το ΣΚ στο Καρπενήσι.
                Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι μια χαρά αν έχεις παιδιά, τα παιδιά απαιτούν απίστευτες ποσότητες τζιριτζάντζουλων και το να φορτώνεις την 911 με σκάρα οροφής με καρότσια και παρκοκρέβατα μου φαίνεται χμμμ κάπως
                Για το λόγο αυτό, παρότι το τωρινό μου αυτοκίνητο είναι της λογικής one size fits all σκέφτομαι ότι στο μέλλον θα πρέπει να διαχωρήσω τη λειτουργικότητα από τη διασκέδαση. Ετσι και αλλιώς αν έχεις παιδιά η διασκέδαση πάει σε 2η μοίρα, εκτός και αν δεν σε πειράζει να σου γεμίσουν τα ωραία δερμάτινα καθίσματα της 911 με ξερατά...
                Για το λόγο αυτό λέω αντί για 'μικρή' 911 --> με τα ίδια λεφτά Cayman + έναν ωραίο ταξιδιάρικο ανθρωπομεταφορέα πχ. κανα Q3.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bill-z4 last edited by

                  Προχθές που ρώτησα στο επίσημο δίκτυο,εδώ στην ερωτική πόλη στην σαλόνικα,ΜΕ είπαν..... 300 ευρώ για λάδια κάθε 15000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο,550-600 το περιορισμένο σέρβις κάθε 30000 ή 2 χρόνια και 1000 το εκτεταμένο κάθε 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα.Τακάκια πισινά ~400 ευρώ.Τελικές τιμές.
                  Επίσης με 2000 ευρώ αγοράζεις την ετήσια εγγύηση,και 4000 2 χρόνια εγγύηση.Η εγγύηση μπορεί να δοθεί σε αυτοκίνητα έως 10 ετών και μέχρι 200000 χιλιόμετρα,βεβαίως μετά από εκτεταμένο έλεγχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                    @ΗιΦι: το ροπόκλειδο είναι ακριβώς ένας μακρύς μοχλός (πολύ μακρύς αν μιλάμε για 600ΝΜ), που μετρά όμως τη ροπή σύσφιξης και κάνει κλικ για να σταματήσεις να σφίγγεις.
                    Όσο για το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, οιαδήποτε non-certified after market παρέμβαση, εκτός από τσίπικη είναι και ακυρωτική της εγγύησης.

                    Γνωρίζω τι είναι το ροπόκλειδο, για την ακρίβεια, αλλάζω τα λάστιχά μου σε βουλκανιζατέρ που χρησιμοποιούν τέτοιο.
                    Το ροπόκλειδο ή torque wrench είναι απαραίτητο σε κάθε σοβαρή μηχανολογική εργασία στο αυτοκίνητο, πχ σφίξιμο κεφαλής.

                    Την... εξωφρενική λύση του μεγάλου μοχλού, την πρότεινα αντί ενός ακριβού ροπόκλειδου των 600 Nm που συνήθως τιμάται 300 με 400€ απ' ότι είδα. Επιπλέον, δεν ξέρω αν θα επαρκεί η δύναμη των χεριών για να το χειριστείς αυτό το θηρίο και δεν ξέρω πάλι αν χωράει και στο αυτοκίνητο...

                    Ο μοχλός που λέω θα μπορούσε εύκολα υποθέτω να σφίξει-ξεσφίξει το μπουλόνι και προφανώς δεν θα ήταν σε ένα κομμάτι, αλλά σε 3-4 με σωλήνες διαφορετικής διατομής. Τέτοια κλειδιά πωλούνται για την αλλαγή ελαστικών αντί του κλασικού 'σταυρού'. Έχω ένα τέτοιο στην Lancia, κόστος, κάπου 10€, αλλά προφανώς είναι για 19-21mm μπουλόνι μόνον αν θυμάμαι καλά, δεν σου κάνει...

                    Πέρα από την πατέντα που σκέφτηκα (και προφανώς ο Κίκιζας ούτε που κατάλαβε τι εννοούσα, αλλά δεν τον κακίζω! ), υπάρχουν καλύτερες λύσεις που δεν χρειάζεται να λερώσεις τα χέρια σου. Αντί λοιπόν να χρειάζεσαι μοχλό 3+ μέτρων, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παλιά καλή τεχνική της τροχαλίας, ή του υποπολλαπλασιασμού της ροπής. Τα εργαλεία αυτά τα βρίσκεις σαν torque multipliers και μπορούν να ξεβιδώσουν τα μπουλόνια σου.

                    Την χρήση τους για το αυτοκίνητό σου είδα πως την προτείνει κιόλας κάποιος, δες στο παρακάτω link για να πεισθεί και ο Κίκιζας ακόμη:
                    http://blogs.insideline.com/straightlin ... heels.html

                    Το κόστος ενός τέτοιου εργαλείου δεν το γνωρίζω. Υπάρχουν και οι Κινέζοι που αντιγράφουν τα πάντα και τα πουλάνε σε χαμηλές τιμές. Πρόσεχε μόνον το υλικό κατασκευής. Λογικά θα χρειαστείς κάτι καλό (chrome-vanadium steel κλπ).

                    Νομίζω αξίζει τον κόπο η αγορά ώστε να μην εξαρτάσαι από τους όρχεις κανενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου Porsche.

                    Τέλος, για το TPMS δεν γίνεται να αλλοιώσει την εγγύηση γιατί η εγκατάστασή του δεν επηρεάζει τίποτε απολύτως στο αυτοκίνητο. Αποτελείται από 4 σένσορες που αντικαθιστούν τις λαστιχένιες βαλβίδες της ζάντας και μια μονάδα που επικοινωνεί με τους σένσορες και παίρνει ρεύμα από τον αναπτήρα. Υπάρχει και έκδοση που η κεντρική μονάδα είναι ένα ΡΝΑ που λειτουργεί και ως GPS αν σε ενδιαφέρει. Ειδικά για track day χρήση βολεύουν πάρα πολύ, γιατί μπορείς να έχεις παραπάνω του ενός σετ ζάντες, αν και φαντάζομαι δεν θα είναι εύκολο να βρεις δεύτερο σετ για το δικό σου!

                    EDIT: Μέχρι να γράψω την απάντησή μου είχε απαντήσει και ο SU-30 και προτείνει την ίδια λύση!
                    Είναι τόσο ακριβή όμως; Με κάποιο ψάξιμο που έκανα, δεν είδα τόσο ακριβές τιμές

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Οι οποίες τιμές φαντάζομαι μπορούν εύκολα να πέσουν ένα 20-30% αν ο ενδιαφερόμενος έχει τον χρόνο και την όρεξη να κάνει μια σχετική έρευνα αγοράς. Επομένως το κόστος είναι σε επίπεδα BMW-Audi-Mercedes και μόνο απαγορευτικό δεν είναι για κάποιον που μπορεί να αντέξει τις φορολογίες και τα τεκμήρια για το Πόρσσσα. Στα μόνα που οι τιμές ξεφεύγουν (απ' ότι έχω καταλάβει) είναι κάποια αναλώσιμα τα οποία λόγω δύναμης και επιδόσεων πρέπει να είναι από το πάνω ράφι. Πχ δίσκος, τακάκια, δισκόπλακες κτλ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης trader έγραψε:
                        Οι τιμές που θα σου πω αφορούν σε Cayman και είναι τιμές αντιπροσωπείας: Αλλαγή λαδιών 330 ευρώ (ετήσια), μικρό service (2 χρόνια) 530 ευρώ. Μεγάλο service (4 χρόνια) δεν έχω κάνει ακόμα. Επιπλέον, υπάρχει και μια εκπτωτική κάρτα για το service (όχι πιστωτική) με έκπτωση ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου (5-15%) σε εργασία και ανταλλακτικά. Για 4αδα ελαστικών υπολόγισε 900-1400 ευρώ ανάλογα με τη διάσταση (18'' ή 19''). Για τακάκια (4) υπολόγισε 770 ευρώ με την έκπτωση που προανέφερα.

                        νορμάλ τιμές αν σκεφτείς ότι (με εξαίρεση τα λάστιχα όπου δίνω 700-800€ αναλόγως ελαστικού που έχω βάλει πάνω), τα υπόλοιπα πάνω-κάτω παίζουν στις τιμές που ήδη πληρώνω τώρα για το Α3 (το οποίο 'παίζει' και σε πολύ χαμηλότερο γενικά επίπεδο από την cayman )

                        Βασικά την απάντησή του την εξέλαβα ως 'ορθολογικότερη επιλογή η Cayman αλλά η 911 έχει ψυχή'

                        Σε σχέση με το δικό σου ερώτημα, θα ήθελα να εστιάσω στο ό,τι αν έχεις στο νου σου να παίρνεις την καλή σου και να πηγαίνετε εκδρομούλα τότε η 911 είναι μια χαρά, έχει και χώρο πίσω για τις σεμνές αποσκευές της για το ΣΚ στο Καρπενήσι.
                        Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι μια χαρά αν έχεις παιδιά, τα παιδιά απαιτούν απίστευτες ποσότητες τζιριτζάντζουλων και το να φορτώνεις την 911 με σκάρα οροφής με καρότσια και παρκοκρέβατα μου φαίνεται χμμμ κάπως
                        Για το λόγο αυτό, παρότι το τωρινό μου αυτοκίνητο είναι της λογικής one size fits all σκέφτομαι ότι στο μέλλον θα πρέπει να διαχωρήσω τη λειτουργικότητα από τη διασκέδαση. Ετσι και αλλιώς αν έχεις παιδιά η διασκέδαση πάει σε 2η μοίρα, εκτός και αν δεν σε πειράζει να σου γεμίσουν τα ωραία δερμάτινα καθίσματα της 911 με ξερατά...
                        Για το λόγο αυτό λέω αντί για 'μικρή' 911 --> με τα ίδια λεφτά Cayman + έναν ωραίο ταξιδιάρικο ανθρωπομεταφορέα πχ. κανα Q3.

                        Βασικά για μένα η 911 ως σουλούπι, ως ιδέα κτλ είναι ένα όνειρο ζωής. Βλέπεις τα παιδιά που κολλάνε αφίσες στους τοίχους με τα αυτοκίνητα που χαζεύουν, 'λατρεύουν' και επιθυμούν να αγοράσουν. Ε...εγώ είχα πάντα μία 911. Φαντάσου τώρα που μπορώ να την αποκτήσω.
                        Ωραία η cayman, αλλά μου φαίνεται σαν 'υποκατάστατο' της 911. (μπορεί να κάνω και λάθος μιας και δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο μοντέλα).

                        Ένα πράγμα μεταξύ Q3-Q5-Q7. Όλοι θα ήθελαν να έχουν το μεγαλύτερο μοντέλο, αλλά μπορούσαν να πάρουν μόνο το μικρότερο. (άποψή μου πάντα! εγώ το βλέπω έτσι και δε σημαίνει ότι κάποιο από τα 3 μοντέλα δεν είναι καλά).

                        Αυτή τη στιγμή η μόνη ένσταση που μου έχει δημιουργηθεί με τα όσα έχουν γραφτεί είναι το πρόβλημα με το μικρό χώρο αποσκευών (δεν είχα καταλάβει ότι μιλάμε για μόλις 135lt καθαρό πορτ-παγκάζ στην καλύτερη περίπτωση). Συν του ότι κι εμένα μου φαίνεται κάπως να βάλεις... μπαγκαζιέρα στην 911.

                        Μεταχειρισμένη cayman και μεταχειρισμένη 911, παίζουν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά με ίδια κριτήρια (max 5 ετίας και max 50,000km), οπότε δεν μπορείς να πεις ότι γλιτώνεις λεφτά. Εκτός κι αν ξέρεις κάποιον που ανταλλάσσει την cayman του με το δικό μου Α3 χωρίς λεφτά (άντε και τα έξοδα μεταβίβασης δικά μου ), ώστε να μου μείνουν τα χρήματα (που θέλω να 'κάψω' για αμάξι) για ένα Q3 ή ένα tiguan έστω και στην τελείως απλή του έκδοση.

                        Επιπλέον η μέχρι τώρα εμπειρία μου (την οποία δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις ως τεράστια) μου έχει (απο)δείξει πως δεν αξίζει να έχεις δύο αμάξια για δύο διαφορετικές χρήσεις, όπου το ένα θα καλύπτει τις ανάγκες του άλλου. (η ανάλυση του 'γιατί' είναι εκτός θέματος βέβαια - μπορούμε να τα πούμε σε ένα καφεδάκι βεβαίως-βεβαίως και μακάρι να με πείσετε για το αντίθετο).

                        Γι' αυτό και κολλάω στο μικρό πορτ-παγκάζ της 911.
                        Το Σ/Κ αν είμαι Ελλάδα, θα περάσω από μάντρες που πουλάνε 911, να κάνω έναν πιο λεπτομερή έλεγχο των πραγμάτων.

                        ΥΓ: δεν σκέφτομαι την αγορά καινούριας 911 ή έστω μιας cayman, γιατί δε θέλω να 'κάψω' μεγάλο ποσό κεφαλαίου, μιας και με το καταπληκτικό κράτος που ζούμε, δεν ξέρουμε αύριο τι μας ξημερώνει. Αν η εποχή ήταν παρόμοια με του 2003-2004, μάλλον δε θα ήμουν τόσο 'κουμπωμένος' σχετικά με το κεφάλαιο που θέλω να διαθέσω για το αυτοκίνητο.
                        ΥΓ2: βέβαια από την άλλη αν πάμε σε χρεωκοπία( ), τουλάχιστον θα μου έχει μείνει το αμάξι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bill-z4 last edited by

                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2250086/
                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2397947/
                          Δύο αντιπροσωπευτικά δείγματα 997 πρώτης και δεύτερης γενιάς.Αξίζει να πληρώσει κανείς μια διαφορά περίπου ~20000 ευρώ για να πάρει το νεώτερο μοντέλο?Περίπου στα 20000 ευρώ γενικώς οι διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων με παραπλήσια χρονική παραγωγή,2007-2008.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                            Ένα πράγμα μεταξύ Q3-Q5-Q7. Όλοι θα ήθελαν να έχουν το μεγαλύτερο μοντέλο, αλλά μπορούσαν να πάρουν μόνο το μικρότερο.

                            Λίγο πολύ ισχύει αλλά είναι έτσι διαμορφωμένες οι τιμές που ταιριάζουν σε συγκεκριμένα βαλάντια. Το αυτό ισχύει και για Cayman-911 απλά είναι και περιπτώσεις που τελικά το μικρότερο είναι και ισάξιο μπορεί και καλύτερο. Πάντως αν πάρεις το Πόσρσσσα και δεις ότι δεν χωράτε για αστεράτο Q5 εδώ είμαστε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              βασικα οσοι πηραν q3-q5-q7 δεν θα ηθελαν να εχουν παρει το μεγαλυτερο μοντελο.θα ηθελαν να ειχαν επισκεφθει τον οφθαλμιατρο-ψυχολογο ΠΡΙΝ αγορασουν το αυτοκινητο τους!
                              το 3ρι ειδικα παιζει να ειναι το πιο ασχημο αυτοκινητο που εχει σχεδιαστει εβερ..μακραν ασχημοτερο κ του α1 κ του απ αλλα κ του κα πρωτης γενιας..το μονο που το πλησιαζει αλλα δεν το φτανει ειναι η νεα σειρα 1..αν κ κατι μου λεει οτι η σειρα 1 απο κοντα ισως να μου αρεσει(ελαφρως ελφρως..)..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sv2 last edited by

                                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                βασικα οσοι πηραν q3-q5-q7 δεν θα ηθελαν να εχουν παρει το μεγαλυτερο μοντελο.θα ηθελαν να ειχαν επισκεφθει τον οφθαλμιατρο-ψυχολογο ΠΡΙΝ αγορασουν το αυτοκινητο τους!
                                το 3ρι ειδικα παιζει να ειναι το πιο ασχημο αυτοκινητο που εχει σχεδιαστει εβερ..μακραν ασχημοτερο κ του α1 κ του απ αλλα κ του κα πρωτης γενιας..το μονο που το πλησιαζει αλλα δεν το φτανει ειναι η νεα σειρα 1..αν κ κατι μου λεει οτι η σειρα 1 απο κοντα ισως να μου αρεσει(ελαφρως ελφρως..)..

                                Περί ορέξεως και γούστου.....τα βρίσκω εξαιρετικά στο μάτι μου και τα τρία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sv2 last edited by

                                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                  Βασικά για μένα η 911 ως σουλούπι, ως ιδέα κτλ είναι ένα όνειρο ζωής. Βλέπεις τα παιδιά που κολλάνε αφίσες στους τοίχους με τα αυτοκίνητα που χαζεύουν, 'λατρεύουν' και επιθυμούν να αγοράσουν. Ε...εγώ είχα πάντα μία 911. Φαντάσου τώρα που μπορώ να την αποκτήσω.
                                  Ωραία η cayman, αλλά μου φαίνεται σαν 'υποκατάστατο' της 911. (μπορεί να κάνω και λάθος μιας και δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο μοντέλα).

                                  Ετσι...για όσους μεγαλώσανε με το όνειρο της 911 αποκλείεται να πάνε σε Cayman.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 0
                                    007 last edited by

                                    http://www.carsuk.net/porsche-plans-for ... r-dropped/
                                    +
                                    extra info απο το car magazine uk Ιουνιου.


                                    oσο για τον καβουρα και την 997 εγω του λεω go for it. [-συγκεκριμενα θα πηγαινα για την S και ουτε καν θα κοιταγα Boxster και ειδικα Cayman...]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      roulis21 last edited by

                                      πιστευω καταναλωση 911 κατω απο 14λ-15/100χλμ στην αθηνα δε θα δεις ποτε

                                      και ουτε κατω απο 10 για εθνικη.

                                      οι τιμες στα service μπορει να μειωθουνα κατα πολυ (30%-40%) αν πας σε καποιο specialist.

                                      Οι εχονται cayman ας μας που για αθροισμα χωρων αποσκευων

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        H Cayman ειναι μια χαρα απο αποψη χωρου αποσκευων.Πας ανετα πολυ μεγαλο ταξιδι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                                          πιστευω καταναλωση 911 κατω απο 14λ-15/100χλμ στην αθηνα δε θα δεις ποτε

                                          και κατω απο 10 για εθνικη.

                                          οι τιμες στα service μπορει να μειωθουνα κατα πολυ (30%-40%) αν πας σε καποιο specialist.

                                          Οι εχονται cayman ας μας που για αθροισμα χωρων αποσκευων

                                          Αν όντως αυτά είναι τα νούμερα, μόνο υπερβολικά δεν μπορείς να τα πεις. Φαντάσου ότι αυτά τα νούμερα βλέπω ήδη με το Α3 χωρίς να τρέχω. (αυτή η κ@λοκίνηση θα μας φάει στο τέλος!!! )

                                          Για την εθνική οδό δεν το συζητώ καν. Αναλόγως το πως πας, καίει και αντιστοίχως.

                                          ΥΓ: μπορώ να σας γράψω 'τα δικά μου νούμερα' για το Α3 για να καταλάβετε τι εννοώ.
                                          ΥΓ2: ανυπομονώ να έρθει το Σ/Κ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trader last edited by

                                            Η Cayman είναι μια χαρά για να πας ταξίδι. Έχει συνολικό χώρο αποσκευών 410 λίτρα και παίρνει πάρα πολλά πράγματα αρκεί να είναι σε σχετικά μικρές συσκευασίες (μέχρι μεγάλο σακβουαγιάζ). Με τίποτα δε χωράει βαλίτσα και δεν ξέρω αν θα χωράει το καροτσάκι του μωρού (μάλλον όχι ψηφίζω). Εμείς βάζουμε ένα μεγάλο σάκο με ρούχα και 3-4 μεσαίους και είμαστε μια χαρά, χωρίς να υπάρχει το παραμικρό στο χώρο πάνω από τον κινητήρα (για να μη μας έρθει στο κεφάλι σε περίπτωση φρεναρίσματος).
                                            Δεν υπάρχει σύγκριση όμως με το Α3 που πιστεύω ότι θα παίρνει σχεδόν τα 2πλασια πράγματα επειδή είναι ένας ενιαίος χώρος και όχι 3 χώροι όπως στην Cayman. Ψάξε βρες τα σετ τσαντών που υπάρχουν αποκλειστικά για 911, Cayman, Boxster και κάνε σύγκριση με τις δικές σου τσάντες για να έχεις μια τάξη μεγέθους.
                                            Αλήθεια, τώρα με το Α3, όταν ταξιδεύετε, το έχετε φουλάρει με αποσκευές, ρίχνετε τα καθίσματα για να χωρέσετε ή είναι σχεδόν άδειο; Γιατί διαφέρει αρκετά από άνθρωπο σε άνθρωπο το τι κουβαλάει μαζί του. Αν τώρα με δυσκολία χωράτε για παράδειγμα, τότε άστα. Θες Panamera και πάνω για να χωρέσεις.
                                            Ή πάρε μια GT3RS και δέσε το παιδί στο roll-cage. Και αγκάρευε ένα φίλο στις βόλτες να κουβαλάει τις αποσκευές με το δικό του αυτοκίνητο. Έτσι θα θέσεις και υποψηφιότητα για το βραβείο του πατέρα της χρονιάς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 249 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr