-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του VW Golf GTI στα 'Νέα Μοντέλα'
(Moderator nass)
Μόλις το οδήγησα, αλλά δεν γράφω τίποτα που να χτυπιέστε κάτω
-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του VW Golf GTI στα 'Νέα Μοντέλα'
(Moderator nass)
Μόλις το οδήγησα, αλλά δεν γράφω τίποτα που να χτυπιέστε κάτω
-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του VW Golf GTI στα 'Νέα Μοντέλα'
(Moderator nass)
Μόλις το οδήγησα, αλλά δεν γράφω τίποτα που να χτυπιέστε κάτω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μόλις το οδήγησα, αλλά δεν γράφω τίποτα που να χτυπιέστε κάτωΑμμμ δε που θα χτυπιομαστε εμεις κατω!!!!
Εσενα θα πατησουμε!!!!!!Γ Ρ Α Φ Ε !!!!!!
edit**** Για να μην πω οτι πρεπει να μας κανονισεις test drive!
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Απο το τεστ στο Motors TV:Αδιαφορο-Υποστροφικο-καθολου διασκεδαστικο
τυπικο VW....
μηπως ειναι και αργο και με φθηνο εξοπλισμο?
-
ΓΡΑΨΕ ΛΕΜΕ!
-
Εχμμμ γκουχ γκουχ αρχίσατε τις απειλές ε;;;
Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές. Το 'καλύτερο δίλιτρο παραγωγής' θα τον αμφισβητήσω. Περί ορέξεως βέβαια... Τα 12,κάτι λίτρα/100χλμ. επίσης θα τα αμφισβητήσω (βέβαια αν κι ελαφρύς έχω πολύ βαρύ πόδι ). Ο ήχος του μ'άρεσε πάντως, σε φτιάχνει αρκετά κι ακούγεται το turbo
To τιμόνι όπως πρέπει αρκετά βαρύ και ακριβές, κανένα αρνητικό
Στους κ@λόδρομους που το στρίψα είχε ακόμα λάσπες, νερά λακούβες Προφανώς εκεί γλυστράει (μούρη) αν και είχε και αρκετά φαγωμένα λάστιχα (τι περίμενα να ΄χει, καινούρια;;; ). Με κατάλληλους χειρισμούς μπορεί να γλυστρήσει και η ουρά
Ευτυχώς το ESP δεν σε σταματάει, είναι αρκετά προοδευτικό. Απενεργοποίηση θέλει στα φανάρια όμως
Σε λίγο καλύτερη άσφαλτο που βρήκα, κανένα πρόβλημα, πρέπει να κάνεις χοντράδα για να φύγεις . Επίσης ΔΕΝ κοπανάει.
Τα υπόλοιπα είναι ανούσια
Αν 'κλείσει' στα 30 είναι 'ευκαιρία' . Το κάθε αλογάκι το πληρώνεις 150 ευρώπουλα, ενώ πχ στο 1.6 Sportline 182 Αν κοστίζει παραπάνω, θα δώσει πωλήσεις στο Audi (άλλη 'αίγλη' ). Ουσιαστικά μόνο το Type R έχει αντίπαλο κι αυτό στην Ελλάδα
-
τι μονο με αυτα θα γλυτωσεις????
θελουμε και αλλα σχολια!!!
ξεκινα! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ουσιαστικά μόνο το Type R έχει αντίπαλο κι αυτό στην ΕλλάδαMegane Sport?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To τιμόνι όπως πρέπει αρκετά βαρύ και ακριβές, κανένα αρνητικό
Μόνο αυτό ήθελα να ακούσω και ήταν το μοναδικό για το οποίο δεν ειχα ακούσει κάποιο σχόλιο...
Αφού είναι και αυτό καλό...Ουσιαστικά μόνο το Type R έχει αντίπαλο κι αυτό στην Ελλάδα
Megane Sport?
Όχι και το megane είπαμε... Μόνο το ανεκδιήγητο τιμόνι φτάνει. Θυμίζω το σχόλιο του Κουνίτη για κάποιες εκκλησίες, είναι και ακριβότερο.
Όσο για την ποιότητα είναι χαοτική η διαφορά για να μη μιλήσω για μικροβλάβες. Έχει πολύ καλός μου φίλος megane 1.6 και συνέχεια υπάρχει κάτι που δε λειτουργεί σωστά. Μια τα φλας, μια ο κινητήρας μια οι κλειδαριές, τρίζει κιόλας. Και στο δρόμο επειδή έχω οδηγήσει και Golf V (τα έστριψα και τα δύο) Το golf είναι μπροστά παντού. Κορυφαία αίσθηση σε σχέση με το Megane (από τιμόνι φρένα και αναρτήσεις) πιο ήπιες αντιδράσεις στο όριο και κατ' επέκταση λόγω της καλύτερης άισθησης έμπαινα με περισσότερα χιλιόμετρα παντού. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εχμμμ γκουχ γκουχ αρχίσατε τις απειλές ε;;;Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές. Το 'καλύτερο δίλιτρο παραγωγής' θα τον αμφισβητήσω.
Μηπως φταίει το ηλεκτρόγκαζο ή ειναι ακομα χειρότερα τα πράγματα;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To τιμόνι όπως πρέπει αρκετά βαρύ και ακριβές, κανένα αρνητικό
Μόνο αυτό ήθελα να ακούσω και ήταν το μοναδικό για το οποίο δεν ειχα ακούσει κάποιο σχόλιο...
Αφού είναι και αυτό καλό...και στο περιοδικο ειχαν πει οτι το τιμονι ειναι πολυ καλο
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ουσιαστικά μόνο το Type R έχει αντίπαλο κι αυτό στην Ελλάδα
Megane Sport?
Αν θυμάμαι καλά το Megane πάει 33.500 με ESP μόνιμα ΟΝ. Δεν βλέπω κάτι που να δικαιολογεί τα επιπλέον ευρώ.
Βέβαια με τη λογική Α=Β>Γ, αν το Type R κλέβει εκκλησίες από το Megane, αλλά θεωρείται ισάξιο (συνολικά) με το GTI, μάλλον το τελευταίο είναι καλύτερο και από το Megane. Όχι δεν έχω οδηγήσει Megane RS (που να βρεθεί άλλωστε ) αλλά δεν βλέπω που μπορεί να υπερτερεί από το GTI (καθάρα οδηγικά) χωρίς θέματα σχεδιασμού/εξοπλισμού κλπ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
[σνιπντ]Many thx για τα σχόλια κατ'αρχάς!
Κιβώτιο; Χειροκίνητο ή DSG; Αίσθηση;
-
30.000 για αυτό το αυτοκίνητο μου φαίνονται πάρα πολλά...
Χίλιες φορές το RX-8...
Και από την άλλη, ένα μαύρο Type-R -
Ikar, πες μας κανενα στοιχειο ακόμη απο την οδιγική σου εμπειρία!
Εγω προσωπικα θα ήθελα να ξέρω αυτο που λες για τα 'πετάγματα' προφανώς οφείλεται στο βαρος του ετσι?
Απλα με μια λεξη πως θα το χαρακτηριζες???
Απογοητευτικό???
Αναμενόμενο??
Ή συγκριτικα με το type -r απλα λιγότερο (δηλαδη επιβεβαιώνει οτι δεν ειναι 'στημμένο')???Απο κατανάλωση??? Αν μπορεις σε αυτο να δωσεις λίγα φώτα!!
Ευχαριστώ!!
-
Ένας ένας
@booze: χειροκίνητο ήταν, πολύ καλό κουμπώνουν άνετα, ακομα και 5η-3η-5η και 6η-4η, δύσκολα χάνεις ταχύτητα
@kpsig: δηλαδή αξίζουν το Megane RS, η GT ή η... 120i τα λεφτά τους; Τα RX-8 και το Type R φυσικά κι εγώ τα προτιμώ, αλλά ειδικά το Type R το πληρώνεις 6-7Κ περισσότερα απ' ότι στην Ευρώπη Το Golf τουλάχιστον δεν έχει τόση μεγάλη διαφορά (αν ισχύσει το 30Κ)
@lazanton: Απογοητευτικό όχι, απλώς αξίζει. Και να σαι σίγουρος πως για Golf (ειδικά το IV και τις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ελπίζω να το ξαναπάρω για περισσότερη ώρα/μέρα κι ορισμένοι δεν θα χάσετε
...... tuned
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν λέω, καλή η ροπή χαμηλά, αλλά αυτό το 30-50 με 3η δεν ενδιαφέρει (ειδικά σε αυτοκίνητα επιδόσεων) και πολύ αν θα ναι +-1 δλ.
Κατανάλωση -ανάλογα και τη χρήση βέβαια- μην περιμένεις χαμηλή. Μου το φεραν -γρήγορα- από πόλη + εθνική με 12,8 . Μηδένισα, 30χλμ περίπου -οκ σκίσιμο - και... 15,4
Στην αρχη σε εχασα λιγο αλλα αν εννοεις οτι σαν χαμηλοροπο μπορει να παει με 30 χλμ/ωρα με τριτη και ενδεχομενως με πεμπτη βγαζει ανετα 60 χλμ/ωρα ως κατοτατη ταχυτητα για μενα ειναι καλο!
Σκεψου την βενζινη που γλιτωνεις αν μεσα στην πολη μπορεις να κουμπωσεις 5η ενω με ενα υψηλοροπο θες 3η (πχ. με την Corolla μου,Ε12 1.4) πολλες φορες ριχνω δευτερα εκει που το Γολφακι θα ανεβαινει με 3η.
Επισης το Corollaki μου οταν του μηδενισω την καταναλωση και το σκισω λιγο μου δειχνει μεσο ορο 9,5. Μετα απο τα 1000 χλμ βλεπω τον μεσο ορο της καταναλωσης να παιρνει φυσιολογικες τιμες (βασει των ισχυρισμο της Toyota για την καταναλωση στα specs που ειναι περιπου 6.8 ). Αν δε το αφησω αμηδενιστο για 5.000 χλμ η καταναλωση δειχνει 4,5 η 4
Αλλα ποτε δεν μου εχει βγαλει πανω απο 550 χλμ (με σκισιμο πολυ μου εχει βγαλει και 350 χλμ !!!!)
Και τελος, για τον χαβαλε δεν ξερω ποσοι απο σας το εχετε κανει, γουσταρω πολυ να μηδενιζω τον μεσο ορο ταχυτητας την ωρα που θα το σπασω για να δω μεσο ορο 160 χλμ/ ωρα μεχρι να πεσει στο 36-38 που δειχνει συνηθως και μου σπαει τα νευρα!!!!!
-
Κι επειδή είστε καλά παιδιά
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_1.JPG
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_2.JPG
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_3.JPG
από ελληνικό SUV πιο λασπωμένο το γύρισα
EDIT: διορθώθηκε το link
Οδηγικές εντυπώσεις από VW Golf V GTI