Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Μια απορία. τους αεροδυναμικούς συντελεστές για κάθε όχημα που τους βρήσκουμε??
Αν είσαι τυχερός, στο http://www.carfolio.com. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά ορισμένων μοντέλων περιλαμβάνει και την μετωπική επιφάνεια.
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Μια απορία. τους αεροδυναμικούς συντελεστές για κάθε όχημα που τους βρήσκουμε??
Αν είσαι τυχερός, στο http://www.carfolio.com. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά ορισμένων μοντέλων περιλαμβάνει και την μετωπική επιφάνεια.
Ο χρήστης focus19 έγραψε:
Ρε παιδιά από πότε το octavia είναι μικρομεσαίο???? Στην κατηγορία του mondeo είναι.Η πιο σημαντική παράλειψη στην ψηφοφορία είναι η corolla το αγαπημένο του έλληνα(το γιατί μόνο οι αγοραστές το ξέρουν) αλλά όπως είπα ήδη δε χωρούσε στο post.Όποιος την προτιμά ας το δηλώσει...
Το Octavia είναι βασισμένο στο πάτωμα του προηγούμενου Golf με μεταξόνιο 2512 mm, το Focus sedan είναι στην κατηγορία του (με σαφώς μεγαλύτερο μεταξόνιο - 2640 mm), όχι το Mondeo.
Δεν έχω ιδία άποψη για την αξιοπιστία των Alfa, αλλά όπως λένε 'καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα' και δυστυχώς η Alfa δεν έχει βγάλει το μάτι της.
Μια βλάβη όταν συμβεί σε μια Alfa είναι η επιβεβαίωση του κανόνα της αναξιοπιστίας τους, ενώ πχ αντίστοιχα σε μια BMW είναι μεμονωμένο περιστατικό αστοχίας υλικού (και φυσικά φταίει ο προμηθευτής όχι η ίδια η BMW!).
Λόγω πληθυσμού η Τουρκία θα είχε (στην περίπτωση πλήρους ένταξής της) περισσότερες έδρες από Αγγλία, Γαλλία και Ιταλία στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και ιδιας τάξης μεγέθους με τη Γερμανία. Δε νομίζω κάποια από αυτές τις χώρες να ήθελε να έχει την Τουρκία σε τέτοια θέση ισχύος στο επίπεδο λήψης αποφάσεων.
Βέβαιως η Τουρκία είναι μια μεγάλη αγορά και καλός πελάτης των χωρών της ΕΕ, έτσι προβλέπω ότι η τελική κατάσταση θα περιλαμβάνει κάποια εμπορικά & τελωνιακά προνόμια της Τουρκίας και όχι την ένταξη ως ισότιμο μέλος.
Επίσης, οι πιο φτωχές χώρες για πιο λόγο να βλέπουν την ένταξη της Τουρκίας με καλό μάτι, αφού αν πραγματοποιηθεί θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της εισροής κοινωτικών κονδυλίων λόγω της ανακατανομής της 'πίττας' εις βάρος τους (η Τουρκία θα 'ρουφήξει' λόγω κατάστασης και όγκου πολλά κονδύλια).
Αν δεν είσαι η εξαφανισμένη Μαρία, ρίξε μια ματιά σε αντίστοιχο thread: BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?
Από την περσινή έκθεση στο Παρίσι.
(όχι και οι καλύτερες που υπάρχουν αλλά δεν φταίει ο φωτογράφος ;))
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Ο άνθρωπος γεννιέται με δύο @ρχίδια, σωστά! ΤΑ @αρχιδια. Πληθυντικός! Οταν λοιπόν σου λέει ΤΑ κόβω θα εννοεί τα δύο που όλοι ξέρουμε! Οποτες...
Απαπά, εδώ πρέπει να μπει Parental Advisory label, δεν το καμούφλαρες αρκετά!
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.
Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.
Α ναι σωστά!!! Μου είχε διαφύγει εντελώς
Αλλά και πάλι! Βάζεις 95άρα, το πας προσεκτικά και δεν χτυπάει κανένα πυράκι. Από που θα καταλάβει τότε η ECU την βενζίνη;
Σε αυτή την περίπτωση τα παραπάνω οκτάνια δε θα βελτιώσουν σε τίποτα την απόδοση του κινητήρα, εκτός αν η ECU είναι τόσο 'έξυπνη' ώστε να χρησιμοποιεί ακόμα πιο επιθετικές ρυθμίσεις του αβάνς όταν ανιχνεύει ότι μπορεί να το κάνει λόγω καλής ποιότητας καυσίμου. Δηλαδή αυξάνει συνεχώς το αβάνς μέχρι να ανιχνεύσει τα πρώτα πυράκια.
Συνήθως, όταν ένας κινητήρας λειτουργεί τέλεια χρησιμοποιώντας καύσιμο με ΑΟ σύμφωνο με τις προδιαγραφές του κατεσκευαστή, τότε η ECU δεν επεμβαίνει και η χρήση ακόμα καλύτερης βενζίνης περισσότερο έχει αντίκτυπο στη τσέπη μας παρά στην καλή απόδοση του αυτοκινήτου.
Ποιο είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των συρόμενων θυρών; Ότι μπορούν να ανοίξουν μετά από παρκάρισμα ανάμεσα σε δύο άλλα αυτοκίνητο χωρίς περιθώριο.. Αφού τα διπλανά αυτοκίνητα θα πρέπει και εκείνα να είναι ικανά να ανοίξουν τις πόρτες του ώστε να μπορεί να μπει ο οδηγός τους, ποιανού το πρόβλημα λύνει; Βγαίνει ο οδηγός του 1007 φρακάροντας του διπλανούς του και για καταφέρνουν να μπουν στα αυτοκίνητά τους κάνουν γρατζουνιές/χτυπήματα στις πόρτες του 1007...
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.
Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.