Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
είναι αυτό που βλέπουμε...
Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...
Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDI
Εμενα ρε παιδια γιατι δεν με χαλαει καθολου που ειναι χαμηλοροπο?? Μονο μειονεκτημα που βλεπω εινα το οτι δεν εχει τις εκρηκτικες επιδωσεις τοων ομολογων του!!!
Και κατι ακομα. Καποιος ο οποιος θα δωσει 30 με 32 χιλιαδες ευρω το αμαξι το θελει τουλαχιστον για 6-8 χρονια αρα ηζωη του κινητηρα ειναι σαφως μεγαλυτερη οταν το αυοκινητο ειναι χαμηλοροπο!! Και φυσικα πουλιεται και πιο ευκολα!!
Τι να πω?? Μπορει να κανω και λαθος!