-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κι επειδή είστε καλά παιδιάhttp://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_1.JPG
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_2.JPG
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_3.JPG
από ελληνικό SUV πιο λασπωμένο το γύρισα
Μπορει να κανω και λαθος αλλα η φοτο 2 και 3 ειναι ιδιες!! (Δεν νομιζω να φαινεται οτι εχω πορωθει με το αμαξι????? )
Το σηματακι στην μπροστα αριστερη ζαντα το κρατησες???? :P:P:P
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
από ελληνικό SUV πιο λασπωμένο το γύρισαΥπάρχει ελληνικό SUV λασπωμένο?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εχμμμ γκουχ γκουχ αρχίσατε τις απειλές ε;;;Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές. Το 'καλύτερο δίλιτρο παραγωγής' θα τον αμφισβητήσω. Περί ορέξεως βέβαια... Τα 12,κάτι λίτρα/100χλμ. επίσης θα τα αμφισβητήσω (βέβαια αν κι ελαφρύς έχω πολύ βαρύ πόδι ). Ο ήχος του μ'άρεσε πάντως, σε φτιάχνει αρκετά κι ακούγεται το turbo
To τιμόνι όπως πρέπει αρκετά βαρύ και ακριβές, κανένα αρνητικό
Στους κ@λόδρομους που το στρίψα είχε ακόμα λάσπες, νερά λακούβες Προφανώς εκεί γλυστράει (μούρη) αν και είχε και αρκετά φαγωμένα λάστιχα (τι περίμενα να ΄χει, καινούρια;;; ). Με κατάλληλους χειρισμούς μπορεί να γλυστρήσει και η ουρά
Ευτυχώς το ESP δεν σε σταματάει, είναι αρκετά προοδευτικό. Απενεργοποίηση θέλει στα φανάρια όμως
Σε λίγο καλύτερη άσφαλτο που βρήκα, κανένα πρόβλημα, πρέπει να κάνεις χοντράδα για να φύγεις . Επίσης ΔΕΝ κοπανάει.
Τα υπόλοιπα είναι ανούσια
Αν 'κλείσει' στα 30 είναι 'ευκαιρία' . Το κάθε αλογάκι το πληρώνεις 150 ευρώπουλα, ενώ πχ στο 1.6 Sportline 182 Αν κοστίζει παραπάνω, θα δώσει πωλήσεις στο Audi (άλλη 'αίγλη' ). Ουσιαστικά μόνο το Type R έχει αντίπαλο κι αυτό στην Ελλάδα
Xμμμμ..........Golf χωρίς αρνητικά ?
Δεν τα έδωσε όλα ο δίλιτρος...
Έπεται συνέχεια καλύτερων εκδόσεων -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές.
Είπαμε...
.....χαρακτήρας ατμοσφαιρικού -
lkar που το βρήκες το εργαλείο?
Δεν είναι αυτοκίνητο test-drive να υποθέσω ε (λόγω των επιμελώς κρυμμένων πινακίδων) ? Πόσα χλμ είχε πάνω το αυτοκίνητο? Μήπως ήταν λίγο άστρωτο ακόμα για να κρίνουμε τον κινητήρα?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές.
Είπαμε...
.....χαρακτήρας ατμοσφαιρικούΑυτό είναι το ζήτημα. Ενδιάμεση κατάσταση (light turbo) με εστίαση στη ροπή, παρά στους ίππους
Όταν όμως μπαίνεις στον κόπο να βάλεις turbo ε κάντο καλά!!!, τη στιγμή που το πλαίσιο δείχνει ν'αντέχει (επιτέλους!) (ναι ξέρω, ΑΡΓΟΤΕΡΑ θα βγουν κι άλλες εκδόσεις, μετατροπές κλπ)
@ VIRSS: δεν αποκαλύπτω τις πηγές μου άστρωτο δεν ήταν καθόλου, είχε αρκετά χιλιόμετρα στο χρώμα του αμαξώματος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές.
Είπαμε...
.....χαρακτήρας ατμοσφαιρικούΑυτό είναι το ζήτημα. Ενδιάμεση κατάσταση (light turbo) με εστίαση στη ροπή, παρά στους ίππους
Όταν όμως μπαίνεις στον κόπο να βάλεις turbo ε κάντο καλά!!!, τη στιγμή που το πλαίσιο δείχνει ν'αντέχει (επιτέλους!) (ναι ξέρω, ΑΡΓΟΤΕΡΑ θα βγουν κι άλλες εκδόσεις, μετατροπές κλπ)
Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
είναι αυτό που βλέπουμε...
Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
είναι αυτό που βλέπουμε...
Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...
Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDI
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
είναι αυτό που βλέπουμε...
Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...
Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDI
Εμενα ρε παιδια γιατι δεν με χαλαει καθολου που ειναι χαμηλοροπο?? Μονο μειονεκτημα που βλεπω εινα το οτι δεν εχει τις εκρηκτικες επιδωσεις τοων ομολογων του!!!
Και κατι ακομα. Καποιος ο οποιος θα δωσει 30 με 32 χιλιαδες ευρω το αμαξι το θελει τουλαχιστον για 6-8 χρονια αρα ηζωη του κινητηρα ειναι σαφως μεγαλυτερη οταν το αυοκινητο ειναι χαμηλοροπο!! Και φυσικα πουλιεται και πιο ευκολα!!
Τι να πω?? Μπορει να κανω και λαθος!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDIΚαλά.. τότε μήν το ξαναζητήσεις για βόλτα, ζήτησε καλύτερα το Altea!!
-
(γενικο σχολιο)
Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...
-
To RX-8 ΔΕΝ είναι GTI (τα κιλά των κουπέ ανέβηκαν κατά 100 περίπου την τελευταία δεκαπενταετία),κατά το λοιπά δίκιο έχεις,αλλά ας όψεται η ενεργητική ασφάλεια και η άνεση.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
To RX-8 ΔΕΝ είναι GTI (τα κιλά των κουπέ ανέβηκαν κατά 100 περίπου την τελευταία δεκαπενταετία),κατά το λοιπά δίκιο έχεις,αλλά ας όψεται η ενεργητική ασφάλεια και η άνεση.Η παθητική εννοείς
Αλήθεια, το 4motion ξέρει κανείς πότε θα΄ρθει;
-
Δίκιο έχεις,αυτή εννοώ..
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
(γενικο σχολιο)Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...
πέστα χρυσόστομε.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
(γενικο σχολιο)Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...
...και 200 άλογα τουλάχιστον....
....και 30.000 ευρώ τουλάχιστον... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
(γενικο σχολιο)
Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...
...και 200 άλογα τουλάχιστον....
...ενώ κάποτε και με 115 αλογάκια πήγαινες αέρα (και, το σημαντικότερο, το διασκέδαζες).
Πάντως συν τοις άλλοις θα μπορούσε να πει κανείς πως 'φταίνε' και τα κρατήματα που έχουν βελτιωθεί από 'τότε' οπότε απαιτείται περισσότερη δύναμη (αν όχι φόρα!) για την αίσθηση ...χαροπαλαίματος
-
Μά τότε τά αυτοκίνητα έβγαιναν μέ δεκατριάρες ζάντες,καί τό πολύ μέ εξηντάρι προφίλ.Κοίτα τί φοράνε σήμερα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μά τότε τά αυτοκίνητα έβγαιναν μέ δεκατριάρες ζάντες,καί τό πολύ μέ εξηντάρι προφίλ.Κοίτα τί φοράνε σήμερα.Σήμερα ένα 1.600άρι 100 ίππων φοράει τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών με ένα δίλιτρο 200 ίππων που βασίζονται στο ίδιο δάπεδο
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τα 1.200 κιλά του Type R λίγα...
-
Αντρέα, σήμερα μπορεί να μένεις στο χωριό με δρόμους για τους οποίους το καταλληλότερο 'όχημα' θα ήταν ...γάιδαρος, αλλά τη 17άρα σου με το 40άρι προφίλ θα τη βάλεις!!
Οδηγικές εντυπώσεις από VW Golf V GTI