Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδηγικές εντυπώσεις από VW Golf V GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδηγικές εντυπώσεις από VW Golf V GTI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 2 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    212
    468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lazanton last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Κι επειδή είστε καλά παιδιά

      http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_1.JPG

      http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_2.JPG

      http://briefcase.pathfinder.gr/download ... _GTI_3.JPG

      από ελληνικό SUV πιο λασπωμένο το γύρισα

      Μπορει να κανω και λαθος αλλα η φοτο 2 και 3 ειναι ιδιες!! (Δεν νομιζω να φαινεται οτι εχω πορωθει με το αμαξι????? )

      Το σηματακι στην μπροστα αριστερη ζαντα το κρατησες???? :P:P:P

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kid last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        από ελληνικό SUV πιο λασπωμένο το γύρισα

        Υπάρχει ελληνικό SUV λασπωμένο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Εχμμμ γκουχ γκουχ αρχίσατε τις απειλές ε;;;

          Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές. Το 'καλύτερο δίλιτρο παραγωγής' θα τον αμφισβητήσω. Περί ορέξεως βέβαια... Τα 12,κάτι λίτρα/100χλμ. επίσης θα τα αμφισβητήσω (βέβαια αν κι ελαφρύς έχω πολύ βαρύ πόδι ). Ο ήχος του μ'άρεσε πάντως, σε φτιάχνει αρκετά κι ακούγεται το turbo

          To τιμόνι όπως πρέπει αρκετά βαρύ και ακριβές, κανένα αρνητικό

          Στους κ@λόδρομους που το στρίψα είχε ακόμα λάσπες, νερά λακούβες Προφανώς εκεί γλυστράει (μούρη) αν και είχε και αρκετά φαγωμένα λάστιχα (τι περίμενα να ΄χει, καινούρια;;; ). Με κατάλληλους χειρισμούς μπορεί να γλυστρήσει και η ουρά

          Ευτυχώς το ESP δεν σε σταματάει, είναι αρκετά προοδευτικό. Απενεργοποίηση θέλει στα φανάρια όμως

          Σε λίγο καλύτερη άσφαλτο που βρήκα, κανένα πρόβλημα, πρέπει να κάνεις χοντράδα για να φύγεις . Επίσης ΔΕΝ κοπανάει.

          Τα υπόλοιπα είναι ανούσια

          Αν 'κλείσει' στα 30 είναι 'ευκαιρία' . Το κάθε αλογάκι το πληρώνεις 150 ευρώπουλα, ενώ πχ στο 1.6 Sportline 182 Αν κοστίζει παραπάνω, θα δώσει πωλήσεις στο Audi (άλλη 'αίγλη' ). Ουσιαστικά μόνο το Type R έχει αντίπαλο κι αυτό στην Ελλάδα

          Xμμμμ..........Golf χωρίς αρνητικά ?

          Δεν τα έδωσε όλα ο δίλιτρος...
          Έπεται συνέχεια καλύτερων εκδόσεων

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές.

            Είπαμε...
            .....χαρακτήρας ατμοσφαιρικού

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              virss last edited by

              lkar που το βρήκες το εργαλείο?

              Δεν είναι αυτοκίνητο test-drive να υποθέσω ε (λόγω των επιμελώς κρυμμένων πινακίδων) ? Πόσα χλμ είχε πάνω το αυτοκίνητο? Μήπως ήταν λίγο άστρωτο ακόμα για να κρίνουμε τον κινητήρα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές.

                Είπαμε...
                .....χαρακτήρας ατμοσφαιρικού

                Αυτό είναι το ζήτημα. Ενδιάμεση κατάσταση (light turbo) με εστίαση στη ροπή, παρά στους ίππους

                Όταν όμως μπαίνεις στον κόπο να βάλεις turbo ε κάντο καλά!!!, τη στιγμή που το πλαίσιο δείχνει ν'αντέχει (επιτέλους!) (ναι ξέρω, ΑΡΓΟΤΕΡΑ θα βγουν κι άλλες εκδόσεις, μετατροπές κλπ)

                @ VIRSS: δεν αποκαλύπτω τις πηγές μου άστρωτο δεν ήταν καθόλου, είχε αρκετά χιλιόμετρα στο χρώμα του αμαξώματος

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  Κινητήρας: 'κάτι' του λείπει, δεν είναι εκρηκτικός μεν, αλλά ανεβάζει πανεύκολα στροφές.

                  Είπαμε...
                  .....χαρακτήρας ατμοσφαιρικού

                  Αυτό είναι το ζήτημα. Ενδιάμεση κατάσταση (light turbo) με εστίαση στη ροπή, παρά στους ίππους

                  Όταν όμως μπαίνεις στον κόπο να βάλεις turbo ε κάντο καλά!!!, τη στιγμή που το πλαίσιο δείχνει ν'αντέχει (επιτέλους!) (ναι ξέρω, ΑΡΓΟΤΕΡΑ θα βγουν κι άλλες εκδόσεις, μετατροπές κλπ)

                  Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
                  είναι αυτό που βλέπουμε...
                  Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...

                  Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                    Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
                    είναι αυτό που βλέπουμε...
                    Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...

                    Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...

                    Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDI

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lazanton last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Προφανώς, το 'καλό' για τους μηχανικούς στη συγκεκριμένη περίπτωση,
                      είναι αυτό που βλέπουμε...
                      Μηδενικό lag, χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού, ήρεμη δύναμη, ελαστικότητα και ροπή παντού, από πολύ πολύ χαμηλά...

                      Και, ας μην ξεχνάμε, οι 200 είναι η βάση για τις παραλλαγές που θα ακολουθήσουν...

                      Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDI

                      Εμενα ρε παιδια γιατι δεν με χαλαει καθολου που ειναι χαμηλοροπο?? Μονο μειονεκτημα που βλεπω εινα το οτι δεν εχει τις εκρηκτικες επιδωσεις τοων ομολογων του!!!

                      Και κατι ακομα. Καποιος ο οποιος θα δωσει 30 με 32 χιλιαδες ευρω το αμαξι το θελει τουλαχιστον για 6-8 χρονια αρα ηζωη του κινητηρα ειναι σαφως μεγαλυτερη οταν το αυοκινητο ειναι χαμηλοροπο!! Και φυσικα πουλιεται και πιο ευκολα!!

                      Τι να πω?? Μπορει να κανω και λαθος!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cliodriver last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Αν ήθελα ροπή χαμηλά θα παιρνα diesel Συγκρίνετε τα διαγράμματα ροπής του GTI και του Altea TDI

                        Καλά.. τότε μήν το ξαναζητήσεις για βόλτα, ζήτησε καλύτερα το Altea!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pakos-m last edited by

                          (γενικο σχολιο)

                          Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsilis last edited by

                            To RX-8 ΔΕΝ είναι GTI (τα κιλά των κουπέ ανέβηκαν κατά 100 περίπου την τελευταία δεκαπενταετία),κατά το λοιπά δίκιο έχεις,αλλά ας όψεται η ενεργητική ασφάλεια και η άνεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                              To RX-8 ΔΕΝ είναι GTI (τα κιλά των κουπέ ανέβηκαν κατά 100 περίπου την τελευταία δεκαπενταετία),κατά το λοιπά δίκιο έχεις,αλλά ας όψεται η ενεργητική ασφάλεια και η άνεση.

                              Η παθητική εννοείς

                              Αλήθεια, το 4motion ξέρει κανείς πότε θα΄ρθει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsilis last edited by

                                Δίκιο έχεις,αυτή εννοώ..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                                  (γενικο σχολιο)

                                  Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...

                                  πέστα χρυσόστομε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                                    (γενικο σχολιο)

                                    Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...

                                    ...και 200 άλογα τουλάχιστον....
                                    ....και 30.000 ευρώ τουλάχιστον...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      (γενικο σχολιο)

                                      Καποτε τα GTi ηταν εως 1000 kg...τωρα εχουμε ξεφυγει τελειως με τα RX8-Golf κλπ να ξεπερνουν τα 1300 kg και να απαιτουν τονους βενζινης για να κινηθουν αξιοπρεπως. κριμα...

                                      ...και 200 άλογα τουλάχιστον....

                                      ...ενώ κάποτε και με 115 αλογάκια πήγαινες αέρα (και, το σημαντικότερο, το διασκέδαζες).

                                      Πάντως συν τοις άλλοις θα μπορούσε να πει κανείς πως 'φταίνε' και τα κρατήματα που έχουν βελτιωθεί από 'τότε' οπότε απαιτείται περισσότερη δύναμη (αν όχι φόρα!) για την αίσθηση ...χαροπαλαίματος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Μά τότε τά αυτοκίνητα έβγαιναν μέ δεκατριάρες ζάντες,καί τό πολύ μέ εξηντάρι προφίλ.Κοίτα τί φοράνε σήμερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                          Μά τότε τά αυτοκίνητα έβγαιναν μέ δεκατριάρες ζάντες,καί τό πολύ μέ εξηντάρι προφίλ.Κοίτα τί φοράνε σήμερα.

                                          Σήμερα ένα 1.600άρι 100 ίππων φοράει τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών με ένα δίλιτρο 200 ίππων που βασίζονται στο ίδιο δάπεδο

                                          Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τα 1.200 κιλά του Type R λίγα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nidosan last edited by

                                            Αντρέα, σήμερα μπορεί να μένεις στο χωριό με δρόμους για τους οποίους το καταλληλότερο 'όχημα' θα ήταν ...γάιδαρος, αλλά τη 17άρα σου με το 40άρι προφίλ θα τη βάλεις!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 2 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr