-
Nα σηκώσουν τα χέρια οι 4 που ψήφισαν MG TF
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Nα σηκώσουν τα χέρια οι 4 που ψήφισαν MG TFμη μου πεις!!!
-
Δεν θα έπαιρνα mg λόγω της 'περίεργης' και μη προοδευτικής συμπεριφοράς,συνέπεια της ανάρτησης και του κεντρικά τοποθετημένα κινητήρα.
Απορρίπτεται και το mr2 επειδή το βρίσκω άσχημο (σοβαρό επιχείρημα...)Θα αγόραζα σίγουρα μου-χου γιατί,όπως λέγεται, είναι πολύ φιλικό,προοδευτικό και γυρνάει παντού και πάντα.Χαμόγελο με 5 χρόνια εγγύηση....
-
Η αναρτηση του MG εχει κανονικα ελατηρια+αμορτισερ, δεν εχει την hydra-gas των παλιων mg
-
Εμένα πάντος ρε παιδια το MG με τραβάει περισότερο. Και μιλάω σαν εμφάνιση (πιο όμορφο απο τα άλλα 2) σαν αίσθηση απο την θέση του οδηγού στο εσωτερικό σαν ποιότητα κατασκευής και σαν.....ιστορία (αμάξι του bond βλέπετε )
Αλλά μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει κάποιο σοβαρό λόγο απόριψής του. Μόνο κάτι....'αστο καλύτερα...' , 'όσο για το MG.... ' και τέτοια....... -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εμένα πάντος ρε παιδια το MG με τραβάει περισότερο. Και μιλάω σαν εμφάνιση (πιο όμορφο απο τα άλλα 2) σαν αίσθηση απο την θέση του οδηγού στο εσωτερικό σαν ποιότητα κατασκευής και σαν.....ιστορία (αμάξι του bond βλέπετε )To μπερδευεις με την Ζ3 νομιζω.. Το μοναδικο 'μικρο' αυτοκινητο που ειχε (το 2CV ηταν κλεμμενο ).
Ψηφισα ΜΧ-5.. Το αυτοκινητο με το οποιο 3εκινησα κ τερματισα κ τα 2 nfs underground.. Σοβαρο επιχειρημα ετσι?
-
εγω ψιφησα μχ5 και οι περισσοτεροι αυτο προτειμουν , εγω το ψιφησα γιατι μια μερα ειδα ενα να κανει επιτοπου αναστροφη με πολλοι παντιλικι σαν wrc εκανε αναστροφη και αυτο το αμαξακι ειναι πολυ καλο και παντιαρικο
-
Το Μάζντα είναι ίσως το πλέον κλασικό αυτοκίνητο (και σχήμα) του είδους, και στα 1.6 είναι και τίμιο.
Δίνω την ψήφο μου όμως στο Τογιότα, αφενός γιατί με έλκει πολύ σαν κεντρομήχανο (και σαν ιδέα, αλλά και από περιέργια για το πώς πάει), και αφετέρου γιατί είναι πιο 'φρέσκο' σαν σχεδίαση.
Λοιπά επιχειρήματα του τύπου 'χώροι' και 'πρακτικότητα' είναι νομίζω λίγο άσχετα με τούτα τα αυτοκίνητα. Εξ' άλλου, τα περισσότερα αγοράζονται σαν δεύτερα.
Ίσως το μόνο πρακτικό που πρέπει να κοιτάζει κάποιος με αυτά είναι.. να χωράει!!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Λοιπά επιχειρήματα του τύπου 'χώροι' και 'πρακτικότητα' είναι νομίζω λίγο άσχετα με τούτα τα αυτοκίνητα. Εξ' άλλου, τα περισσότερα αγοράζονται σαν δεύτερα.Ναι όταν αγοράζεται σαν δεύτερο έχεις δίκιο. Δε μας νοιάζουν οι χώροι οπότε TOYOTA. Αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις κάτι το τόσο ακριβό αγοράζεται σαν μοναδικό αυτοκίνητο οπότε οι χώροι είναι αναγκαίοι.
Δυστυχώς το MR2 προορίζεται μόνο για μονοήμερες εκδρομές με τον αποθηκευτικό του χώρο να χρησιμοποιείται, για το παλτό μας το χειμώνα και την πετσετα για το μπάνιο το καλοκαίρι. -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εμένα πάντος ρε παιδια το MG με τραβάει περισότερο. Και μιλάω σαν εμφάνιση (πιο όμορφο απο τα άλλα 2) σαν αίσθηση απο την θέση του οδηγού στο εσωτερικό σαν ποιότητα κατασκευής και σαν.....ιστορία (αμάξι του bond βλέπετε )
Αλλά μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει κάποιο σοβαρό λόγο απόριψής του. Μόνο κάτι....'αστο καλύτερα...' , 'όσο για το MG.... ' και τέτοια.......Για πάμε:
Aπρόβλεπτη οδική συμπεριφορά στη γρήγορη οδήγηση,με απότομη εναλλαγή υπο-υπερστροφής και με απαίτηση πολύ μεγάλων ικανοτήτων διώρθωσης από μέρους του οδηγού.
Θέση οδήγησης χάλια,με τιμόνι πολύ χαμηλά τοποθετημένο.
Κιβώτιο ταχυτήτων με σκληρό και ασαφές κούμπωμα.
Κουκούλα δύσχρηστη,χωρίς πίσω τζάμι,τουλάχιστον στο μοντέλο πρώτης γενιάς.
Ποιότητα σαφώς κατώτερη του Μάζντα στο εσωτερικό
Αξιοπιστία δεν γνωρίζω (αλλά φαίνεται ότι και το MR2 κάνει 'τσαλίμια' σε αυτόν τον τομέα )
Πράγματι,πολύ όμορφο,αλλά σαν σπορ διθέσιο δεν πιάνει στόχο,όσο τα άλλα δύο. -
Δεν είναι τα πράγματα ακριβώς έτσι σχετικά με τους χώρους. Μπήκα πρόσφατα σε ενα mx5 και διαπίστωσα οτι είναι πολύ πιο στενο απο το mr2. Δε χωράς καλά καλά. Στο mr2 σε σχέση με το mx5 είναι σαν να είσαι σε mercedes.
Οσο για αποθηκευτικούς χώρους στο mr2 μπορεί να μην υπάρχει πορτμπαγκαζ , να μην μπορείς να βάλεις βαλίτσα αλλά σίγουρα χωράει πολλά πιο πολλά απο ένα παλτό.. Απλά θέλει λιγο τακτοποίημα. Και κουστούμια έχουν μπεί και φορέματα και χιλια δυο. Η μονοήμερη άνετα γίνεται εβδομάδα χωρίς να στερηθείς τίποτα. Εντάξει μπορεί να μην χωράει η φουσκωτή βάρκα και τα κουπιά.
-
Του βάζεις έναν κοτσαδόρο και.. no problems, mate!
Φαντάζομαι τις πάντες με το τρέιλερ από πίσω...
-
Φίλε silvertommy,εσένα έψαχνα!
Ισχύει αυτό που αναφέρεται παραπάνω περί 'σπασίματος' των κινητήρων του MR2,και αν ναι,γιατί? (τον χαβά μου εγώ... ) -
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
Οσο για αποθηκευτικούς χώρους στο mr2 μπορεί να μην υπάρχει πορτμπαγκαζ , να μην μπορείς να βάλεις βαλίτσα αλλά σίγουρα χωράει πολλά πιο πολλά απο ένα παλτό.. Απλά θέλει λιγο τακτοποίημα. Και κουστούμια έχουν μπεί και φορέματα και χιλια δυο. Η μονοήμερη άνετα γίνεται εβδομάδα χωρίς να στερηθείς τίποτα. Εντάξει μπορεί να μην χωράει η φουσκωτή βάρκα και τα κουπιά.Έχω δει και περιεργαστεί αρκετά τους αποθηκευτικούς χώρους του MR2. Πίσω από τα καθίσματα ίσα ίσα χωράνε δύο τσάντες POLO...
Είδα το ανανεωμένο αν έχει σημασία.
Μου αρέσει πάρα πολυ το ΜR2 και το θεωρώ το κορυφαίο διθέσιο roadster σε αυτά τα χρήματα, αλλά το ότι δεν 'έχει' πορτμπαγκάζ (δεν είμαι τόσο πλούσιος ώστε να έχω δύο αυτοκίνητα) με έκανε να το διαγράψω από τις επιλογές μου μαζί και όλα τα roadster, μιας και το MX-5 δε μου αρέσει (καθαρά προσωπική άποψη) και το MG από αυτά που έχω διαβάσει δεν είναι αυτοκίνητο, αλλά ανέκδοτο. -
Το ΜΧ είναι παιχνίδι, το ΜR όπλο και το MG ανέκδοτο.
Αν μπορούσα, θα έδινα από μισή ψήφο σε κάθε γιαπωνέζο. Τελικά κερδισσμένο το ...MatsudaΤο 1.8 της Toyota είχε πρόβλημα στη λίπανση, αλλά μετά το 2003 νομίζω ότι διορθώθηκε.
-
Κοιτάχτε, κάποια μοτερ έχουν όντως σπάσει. Συνήθως απο ανθρώπους που τα οδηγούν πολύ σκληρά. Μεγάλο ποσοστό δεν είναι. Το 2003 μοντέλο λέει η ΤΟΥΟΤΑ οτι έχει αλλάξει το σχεδιασμό στο κινητήρα για καλύτερη ψύξη απο το νερό. Τίποτα συγκεκριμένο δεν έχει ανακοινωθεί.
Αν έναν κινητήρα τον πιέζεις πολύ και του κάνεις μετατροπές για περισσότερη ιποδύναμη λογικό δεν είναι και να σπάσει καμια φορά.??
Είναι αυτοκίνητο που απευθύνεται σε (γρήγορους) οπότε και αυτοί το πιέζουν.
Το δικό μου είναι μια χαρά πάντως. 60.000 χλμ. φτου φτου.
-
MR2 BY FAR!!!
το ειχα 4 χρονια με 62.000 χιλιομετρα και το καταευχαριστηθηκα! Με εκανε πολυ καλυτερο οδηγο και χορτασα πισωκινητο παιχνιδι!!!
Ασε δε που δεν κυκλοφορουν οσο τα μχ5 που εχει γεμισει ο τοπος!
Το θεωρω και καλυτερο και πιο γρηγορο και πιο ομορφο απο το mx!
Το mg δεν το συζηταω καν! ειναι απογοητευση! το εχει ο κολητος μου!
-
Εγώ πάντως ψήφισα MX5, το οποίο θεωρώ τη Σπάιντερ της Ιαπωνίας (κάποιοι σίγουρα ανατρίχιασαν τώρα! ). Αν χώραγα μέσα μπορεί να είχα ένα τέτοιο αντί για την 147 σήμερα.
-
Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;Mα το παιδι που εκανε το τοπικ μιλαει για fun to drive... το barcheta δεν ειναι καν πισοκινητο... αρα για πιο fun to drive μιλαμε???
Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF