-
Γειά σας!
Τις προάλες, έμεινα από βενζίνη με το ΑΧ γιατί κάηκε μάλλον το προειδοποιητικό
λαμπάκι του δείκτη.
Έχω ακούσει ότι τα καταλυτικά δε συνίσταται να μένουν από βενζίνη για κανένα λόγο.
Ποιές επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό για το αυτοκίνητο; Τί πρέπει προληπτικά να κοιτάξω/ αλλάξω;Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Για την ιστορία, ευτυχώς είχε βενζινάδικο κοντά και
νοίκιασα ένα μπιτόνι με βενζίνη, οπότε το γέμισα λίγο. Μετά πήγα και το φούλαρα και δε θα ξαναεμπιστευτώ το δείκτη, ο οποίος κάνει
βόλτες σε ανηφόρες/ κατηφόρες!!! -
Γειά σας!
Τις προάλες, έμεινα από βενζίνη με το ΑΧ γιατί κάηκε μάλλον το προειδοποιητικό
λαμπάκι του δείκτη.
Έχω ακούσει ότι τα καταλυτικά δε συνίσταται να μένουν από βενζίνη για κανένα λόγο.
Ποιές επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό για το αυτοκίνητο; Τί πρέπει προληπτικά να κοιτάξω/ αλλάξω;Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Για την ιστορία, ευτυχώς είχε βενζινάδικο κοντά και
νοίκιασα ένα μπιτόνι με βενζίνη, οπότε το γέμισα λίγο. Μετά πήγα και το φούλαρα και δε θα ξαναεμπιστευτώ το δείκτη, ο οποίος κάνει
βόλτες σε ανηφόρες/ κατηφόρες!!! -
Γειά σας!
Τις προάλες, έμεινα από βενζίνη με το ΑΧ γιατί κάηκε μάλλον το προειδοποιητικό
λαμπάκι του δείκτη.
Έχω ακούσει ότι τα καταλυτικά δε συνίσταται να μένουν από βενζίνη για κανένα λόγο.
Ποιές επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό για το αυτοκίνητο; Τί πρέπει προληπτικά να κοιτάξω/ αλλάξω;Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Για την ιστορία, ευτυχώς είχε βενζινάδικο κοντά και
νοίκιασα ένα μπιτόνι με βενζίνη, οπότε το γέμισα λίγο. Μετά πήγα και το φούλαρα και δε θα ξαναεμπιστευτώ το δείκτη, ο οποίος κάνει
βόλτες σε ανηφόρες/ κατηφόρες!!! -
Δεν έχει πάθει τίποτα το ΑΧ.
Ο δείκτης όντως δεν είναι και πολύ ακριβής -
Έχω μείνει κι εγώ μια φορά πριν ένα χρόνο. Κανένα πρόβλημα, απλώς ήθελε μερικά λίτρα για να πάρει μπρος.
-
Δεν παθαίνει τίποτα το καταλυτικό αμάξι αν μείνει από καύσιμο. Οι εκκινήσεις με σπρώξιμο υποτίθεται ότι απαγορεύονται αν και υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις πάνω σε αυτό. Καλό θα ήταν πάντως να αποφεύγονται.
-
Το μόνο πρόβλημα είναι οτι θα έχει τραβήξει όλα τα σκουπιδάκια απο τον πάτο του τεπόζιτου βενζίνης. Θα πρότεινα αλλαγή του φίλτρου βενζίνης οσο το δυνατόν συντομότερα.
-
Σχετικο με το θεμα, ασχετο με το παθημα του φιλου μας: Ειναι μυθος οτι τα Diesel δεν πρεπει να μενουν απο καυσιμα;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Δεν έχει πάθει τίποτα το ΑΧ.
Ο δείκτης όντως δεν είναι και πολύ ακριβήςVeglia-Borletti ε?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Σχετικο με το θεμα, ασχετο με το παθημα του φιλου μας: Ειναι μυθος οτι τα Diesel δεν πρεπει να μενουν απο καυσιμα;Παντου υπαρχει ενας μυθος .Απλα θελουν εξαερωση,εχουν μια τρομπιτσα χειροκινητη πανω στην ηλεκτρικη τρομπα με την οποια δινεις καυσιμο.
-
Πως έχει ξεφύγει αυτό από τους κατασκευαστές; Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο σύστημα αυτόματης εξαέρωσης ηλεκτρικά ίσως ώστε να μην μένεις στη μέση του πουθενά. Εν αντιθέσει με τα βενζινοκίνητα που απλά βάζεις καύσιμο και φεύγεις. Για όσους δεν έχουν την εμπειρία δεν είναι και τόσο απλό όσο ακούγεται. Τρομπάρω λίγο με την χειροκίνητα αντλία και όλα ΟΚ δηλαδή, έχει αρκετή βαβούρα και θέλει να ξέρεις τι κάνεις.
-
ΠΑΝτως μια φορα που εμεινα στεγνος με τη ξανθια, αφου πηγα και εφερα μπετονακι με 5 λιτρα βενζινη, επρεπε να κρατησω το γκαζι ανοιχτο για καμια 20αρια sec να κυκλοφορήσει η βενζινη και μετα να δοκιμάσω με τη μίζα....
με το ηλεκτρικό γκάζι τι παίζει ομως;
-
Μην ξεχνάς ότι για να μείνεις από καύσιμο είχαν αδειάσει όλες οι σωληνώσεις που έπρεπε να ξανά γεμίσουν πριν πάρει μπροστά ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
ΠΑΝτως μια φορα που εμεινα στεγνος με τη ξανθια, αφου πηγα και εφερα μπετονακι με 5 λιτρα βενζινη, επρεπε να κρατησω το γκαζι ανοιχτο για καμια 20αρια sec να κυκλοφορήσει η βενζινη και μετα να δοκιμάσω με τη μίζα....με το ηλεκτρικό γκάζι τι παίζει ομως;
Δεν ξερω τι ισχυει σε ολα τα αμαξια αλλα στο δικο μου (Α33) μολις γυρισεις το κλειδι ,πριν γυρισει η μιζα,δουλευει η τρομπα μεχρι να σηκωσει πιεση η βενζινη στο κυκλωμα και μετα αν δεν γυρισω την μιζα σταματαει.Εχω διαβασει οτι στα OCTAVIA 1.8Τ μολις πλησιασει το κλειδι στο αμαξι δουλευει μια τρομπα βενζινης σηκωνοντας πιεση βενζινης.
-
Αυτό γίνεται με όλα πλέον τα αυτοκίνητα, που έχουν ψεκασμό και ηλεκτρικές αντλίες.
-
Έχω την εντύπωση ότι δεν αρέσει καθόλου στις αντλίες βενζίνης να ρουφάνε αέρα.. Ελπίζω να μην σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στο μέλλον.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν έχει πάθει τίποτα το ΑΧ.
Ο δείκτης όντως δεν είναι και πολύ ακριβήςVeglia-Borletti ε?
Όχι. Jaeger! Σε μια ανηφόρα στο δείχνει σχεδόν άδειο και όταν πας στην αντίστοιχη κατηφόρα μπορεί να στο δείχνει και στο 1/4! Βέβαια δεν πολυεμπιστεύομαι το δείκτη. Υπολογίζω με βάση τα χιλιόμετρα που έχω κάνει, τα λίτρα που έβαλα και την κατανάλωση του ΑΧ, που είναι (με κάποιο συντελεστή ασφαλείας) γύρω στα 10lt/100 km.
Αυτό για τα σκουπιδάκια το έχω ξανακούσει. Αλλά το φίλτρο δεν τα εμποδίζει εντελώς από το να φτάσουν στο μπεκ;
Αυτό για τις αντλίες είναι σωστό πάντως. Αν ρουφάν αέρα θα καούν κάποια στιγμή. Χώρια τη φθορά της λόγω σπηλαίωσης. Πάντως μόλις κατάλαβα ότι θα έσβηνε από καύσιμο δεν το άφησα να λειτουργεί. Έσβησα τη μηχανή, έβαλα τα αλάρμ και το έσπρωξα στην άκρη. Και μετά πήρε και αμέσως μπρος!
-
-
Όταν το αμάξι μένει από βενζίνη ή το ρεβερβουάρ έχει πολύ λίγη μέσα, η αντλία βενζίνης υπερθερμαίνεται γιατί είναι 'βενζινόψυκτη' (κατά το υδρόψυκτη).
-
Όταν γυρνάς το κλειδί, η αντλία δεν δουλεύει μέχρι να σηκώσει πίεση στο κύκλωμα, αλλά για 2 δευτερόλεπτα (στο σιβίκ μου). Οπότε εάν έχεις μείνει από βενζίνη θέλει καμιά δεκαριά γυρίσματα πριν να δοκιμάσεις τη μίζα, για να γεμίσει τα σωληνάκια και να σηκώσει πίεση.
-
-
Παιδιία η θεωρία και η λογική λέει ότι δεν είναι καλό να μένει το ρεζερβουάρ άδειο, για διάφορους λόγους που έχουν αναφερθεί.
Η δική μου όμως εμπειρία λέει ότι αν το αυτοκίνητο μείνει απλά το αφήσεις να τσουλήσει μέχρι να σταματήσει (θέλει λίγο τύχη μην είσαι μέσα σε καμία στροφή, οπότε θα πρέπει να σπρώξεις)!
Έχω μείνει 5 φορές και σε κανένα αυτοκίνητο δεν εμφανίστηκε πρόβλημα μέχρι μετά από 1 χρόνο και πολλά χιλιόμετρα. Τώρα αν εμφανίστηκε στον επόμενο ιδιοκτήτη δεν το ξέρω αλλά μου φαίνεται απίθανο.
Ειδικότερα :
2 φορές με Citroen ΒΧ (μη καταλυτικό)
1 φορά με BMW Ε30 Μ40 (μη καταλυτικό)
2 φορές με Alfa 147Ειδικά για την 147 έχω επίσης να πω ότι η ακρίβεια του δείκτη και της ένδειξης range στο trip computer έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστη (αν και δείχνει μέχρι 50 χλμ και μετά --------). Βέβαια για να εμπιστευτείς την ένδειξη πρέπει να οδηγείς με σταθερή κατανάλωση, πχ 120 σταθερά. Αν μπεις στην κίνηση τα 50 της Εθνικής οδού δεν είναι ούτε 20.
Επίσης γενικά, προτιμώ να κινδυνεύσω να μείνω παρά να βάζω βενζίνη σε κάποιο τυχαίο πρατήριο.
Έμεινα από βενζίνη!