Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έμεινα από βενζίνη!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Έμεινα από βενζίνη!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    18
    897
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tifosaros last edited by

      Γειά σας!

      Τις προάλες, έμεινα από βενζίνη με το ΑΧ γιατί κάηκε μάλλον το προειδοποιητικό
      λαμπάκι του δείκτη.
      Έχω ακούσει ότι τα καταλυτικά δε συνίσταται να μένουν από βενζίνη για κανένα λόγο.
      Ποιές επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό για το αυτοκίνητο; Τί πρέπει προληπτικά να κοιτάξω/ αλλάξω;

      Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Για την ιστορία, ευτυχώς είχε βενζινάδικο κοντά και
      νοίκιασα ένα μπιτόνι με βενζίνη, οπότε το γέμισα λίγο. Μετά πήγα και το φούλαρα και δε θα ξαναεμπιστευτώ το δείκτη, ο οποίος κάνει
      βόλτες σε ανηφόρες/ κατηφόρες!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tifosaros last edited by

        Γειά σας!

        Τις προάλες, έμεινα από βενζίνη με το ΑΧ γιατί κάηκε μάλλον το προειδοποιητικό
        λαμπάκι του δείκτη.
        Έχω ακούσει ότι τα καταλυτικά δε συνίσταται να μένουν από βενζίνη για κανένα λόγο.
        Ποιές επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό για το αυτοκίνητο; Τί πρέπει προληπτικά να κοιτάξω/ αλλάξω;

        Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Για την ιστορία, ευτυχώς είχε βενζινάδικο κοντά και
        νοίκιασα ένα μπιτόνι με βενζίνη, οπότε το γέμισα λίγο. Μετά πήγα και το φούλαρα και δε θα ξαναεμπιστευτώ το δείκτη, ο οποίος κάνει
        βόλτες σε ανηφόρες/ κατηφόρες!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tifosaros last edited by

          Γειά σας!

          Τις προάλες, έμεινα από βενζίνη με το ΑΧ γιατί κάηκε μάλλον το προειδοποιητικό
          λαμπάκι του δείκτη.
          Έχω ακούσει ότι τα καταλυτικά δε συνίσταται να μένουν από βενζίνη για κανένα λόγο.
          Ποιές επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό για το αυτοκίνητο; Τί πρέπει προληπτικά να κοιτάξω/ αλλάξω;

          Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα. Για την ιστορία, ευτυχώς είχε βενζινάδικο κοντά και
          νοίκιασα ένα μπιτόνι με βενζίνη, οπότε το γέμισα λίγο. Μετά πήγα και το φούλαρα και δε θα ξαναεμπιστευτώ το δείκτη, ο οποίος κάνει
          βόλτες σε ανηφόρες/ κατηφόρες!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            obelix last edited by

            Δεν έχει πάθει τίποτα το ΑΧ.
            Ο δείκτης όντως δεν είναι και πολύ ακριβής

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              manosk last edited by

              Έχω μείνει κι εγώ μια φορά πριν ένα χρόνο. Κανένα πρόβλημα, απλώς ήθελε μερικά λίτρα για να πάρει μπρος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Δεν παθαίνει τίποτα το καταλυτικό αμάξι αν μείνει από καύσιμο. Οι εκκινήσεις με σπρώξιμο υποτίθεται ότι απαγορεύονται αν και υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις πάνω σε αυτό. Καλό θα ήταν πάντως να αποφεύγονται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dog80 last edited by

                  Το μόνο πρόβλημα είναι οτι θα έχει τραβήξει όλα τα σκουπιδάκια απο τον πάτο του τεπόζιτου βενζίνης. Θα πρότεινα αλλαγή του φίλτρου βενζίνης οσο το δυνατόν συντομότερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Σχετικο με το θεμα, ασχετο με το παθημα του φιλου μας: Ειναι μυθος οτι τα Diesel δεν πρεπει να μενουν απο καυσιμα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                      Δεν έχει πάθει τίποτα το ΑΧ.
                      Ο δείκτης όντως δεν είναι και πολύ ακριβής

                      Veglia-Borletti ε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Σχετικο με το θεμα, ασχετο με το παθημα του φιλου μας: Ειναι μυθος οτι τα Diesel δεν πρεπει να μενουν απο καυσιμα;

                        Παντου υπαρχει ενας μυθος .Απλα θελουν εξαερωση,εχουν μια τρομπιτσα χειροκινητη πανω στην ηλεκτρικη τρομπα με την οποια δινεις καυσιμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Πως έχει ξεφύγει αυτό από τους κατασκευαστές; Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο σύστημα αυτόματης εξαέρωσης ηλεκτρικά ίσως ώστε να μην μένεις στη μέση του πουθενά. Εν αντιθέσει με τα βενζινοκίνητα που απλά βάζεις καύσιμο και φεύγεις. Για όσους δεν έχουν την εμπειρία δεν είναι και τόσο απλό όσο ακούγεται. Τρομπάρω λίγο με την χειροκίνητα αντλία και όλα ΟΚ δηλαδή, έχει αρκετή βαβούρα και θέλει να ξέρεις τι κάνεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            citastak last edited by

                            ΠΑΝτως μια φορα που εμεινα στεγνος με τη ξανθια, αφου πηγα και εφερα μπετονακι με 5 λιτρα βενζινη, επρεπε να κρατησω το γκαζι ανοιχτο για καμια 20αρια sec να κυκλοφορήσει η βενζινη και μετα να δοκιμάσω με τη μίζα....

                            με το ηλεκτρικό γκάζι τι παίζει ομως;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Μην ξεχνάς ότι για να μείνεις από καύσιμο είχαν αδειάσει όλες οι σωληνώσεις που έπρεπε να ξανά γεμίσουν πριν πάρει μπροστά ο κινητήρας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                ΠΑΝτως μια φορα που εμεινα στεγνος με τη ξανθια, αφου πηγα και εφερα μπετονακι με 5 λιτρα βενζινη, επρεπε να κρατησω το γκαζι ανοιχτο για καμια 20αρια sec να κυκλοφορήσει η βενζινη και μετα να δοκιμάσω με τη μίζα....

                                με το ηλεκτρικό γκάζι τι παίζει ομως;

                                Δεν ξερω τι ισχυει σε ολα τα αμαξια αλλα στο δικο μου (Α33) μολις γυρισεις το κλειδι ,πριν γυρισει η μιζα,δουλευει η τρομπα μεχρι να σηκωσει πιεση η βενζινη στο κυκλωμα και μετα αν δεν γυρισω την μιζα σταματαει.Εχω διαβασει οτι στα OCTAVIA 1.8Τ μολις πλησιασει το κλειδι στο αμαξι δουλευει μια τρομπα βενζινης σηκωνοντας πιεση βενζινης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cliodriver last edited by

                                  Αυτό γίνεται με όλα πλέον τα αυτοκίνητα, που έχουν ψεκασμό και ηλεκτρικές αντλίες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • B
                                    booze last edited by

                                    Έχω την εντύπωση ότι δεν αρέσει καθόλου στις αντλίες βενζίνης να ρουφάνε αέρα.. Ελπίζω να μην σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στο μέλλον.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tifosaros last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      Δεν έχει πάθει τίποτα το ΑΧ.
                                      Ο δείκτης όντως δεν είναι και πολύ ακριβής

                                      Veglia-Borletti ε?

                                      Όχι. Jaeger! Σε μια ανηφόρα στο δείχνει σχεδόν άδειο και όταν πας στην αντίστοιχη κατηφόρα μπορεί να στο δείχνει και στο 1/4! Βέβαια δεν πολυεμπιστεύομαι το δείκτη. Υπολογίζω με βάση τα χιλιόμετρα που έχω κάνει, τα λίτρα που έβαλα και την κατανάλωση του ΑΧ, που είναι (με κάποιο συντελεστή ασφαλείας) γύρω στα 10lt/100 km.

                                      Αυτό για τα σκουπιδάκια το έχω ξανακούσει. Αλλά το φίλτρο δεν τα εμποδίζει εντελώς από το να φτάσουν στο μπεκ;

                                      Αυτό για τις αντλίες είναι σωστό πάντως. Αν ρουφάν αέρα θα καούν κάποια στιγμή. Χώρια τη φθορά της λόγω σπηλαίωσης. Πάντως μόλις κατάλαβα ότι θα έσβηνε από καύσιμο δεν το άφησα να λειτουργεί. Έσβησα τη μηχανή, έβαλα τα αλάρμ και το έσπρωξα στην άκρη. Και μετά πήρε και αμέσως μπρος!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        1. Όταν το αμάξι μένει από βενζίνη ή το ρεβερβουάρ έχει πολύ λίγη μέσα, η αντλία βενζίνης υπερθερμαίνεται γιατί είναι 'βενζινόψυκτη' (κατά το υδρόψυκτη).

                                        2. Όταν γυρνάς το κλειδί, η αντλία δεν δουλεύει μέχρι να σηκώσει πίεση στο κύκλωμα, αλλά για 2 δευτερόλεπτα (στο σιβίκ μου). Οπότε εάν έχεις μείνει από βενζίνη θέλει καμιά δεκαριά γυρίσματα πριν να δοκιμάσεις τη μίζα, για να γεμίσει τα σωληνάκια και να σηκώσει πίεση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dimxar last edited by

                                          Παιδιία η θεωρία και η λογική λέει ότι δεν είναι καλό να μένει το ρεζερβουάρ άδειο, για διάφορους λόγους που έχουν αναφερθεί.
                                          Η δική μου όμως εμπειρία λέει ότι αν το αυτοκίνητο μείνει απλά το αφήσεις να τσουλήσει μέχρι να σταματήσει (θέλει λίγο τύχη μην είσαι μέσα σε καμία στροφή, οπότε θα πρέπει να σπρώξεις)!
                                          Έχω μείνει 5 φορές και σε κανένα αυτοκίνητο δεν εμφανίστηκε πρόβλημα μέχρι μετά από 1 χρόνο και πολλά χιλιόμετρα. Τώρα αν εμφανίστηκε στον επόμενο ιδιοκτήτη δεν το ξέρω αλλά μου φαίνεται απίθανο.
                                          Ειδικότερα :
                                          2 φορές με Citroen ΒΧ (μη καταλυτικό)
                                          1 φορά με BMW Ε30 Μ40 (μη καταλυτικό)
                                          2 φορές με Alfa 147

                                          Ειδικά για την 147 έχω επίσης να πω ότι η ακρίβεια του δείκτη και της ένδειξης range στο trip computer έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστη (αν και δείχνει μέχρι 50 χλμ και μετά --------). Βέβαια για να εμπιστευτείς την ένδειξη πρέπει να οδηγείς με σταθερή κατανάλωση, πχ 120 σταθερά. Αν μπεις στην κίνηση τα 50 της Εθνικής οδού δεν είναι ούτε 20.

                                          Επίσης γενικά, προτιμώ να κινδυνεύσω να μείνω παρά να βάζω βενζίνη σε κάποιο τυχαίο πρατήριο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr