-
Να σου καεί, μου φαίνεται λίγο απίθανο, άλλωστε μια υποτυπώδη εγγύηση θα την έχει. Εγώ είχα φέρει μια φθηνή από Αγγλία πριν 5-6 χρόνια, καθώς στην Ελλάδα τότε υπήρχαν μόνο κάτι πανάκριβες επαγγελματικές και αν και δεν την πολυχρησιμοποίησα, δεν μου παρουσίασε ποτέ κάποιο πρόβλημα.
Συνήθως οι φθηνές ηλεκτροκολλήσεις σύρματος παρουσιάζουν προβλήματα στο μηχανισμό τροφοδοσίας του σύρματος. Αλλά από την άλλη για ερασιτεχνική χρήση δεν αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα.
Υπάρχουν πολλών ειδών σύρματα αναλόγως για το τι θέλεις κάθε φορά να κολλήσεις. Το απλό είναι για απλή λαμαρίνα, το χρωμονικέλιο φαντάζομαι για ανοξείδωτα. Υπάρχει και σύρμα με βόρακα, σε περίπτωση που δεν θέλεις ή δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις αδρανές αέριο, επειδή πχ κολλάς σε εξωτερικό χώρο και φυσάει. Τέτοιο χρησιμοποιώ κι εγώ, μια που η δικιά μου δεν έχει τη δυνατότητα για χρήση με αδρανές αέριο (είπαμε, ήταν φθηνή...), αλλά η ποιότητα της κόλλησης είναι μάλλον υποδυέστερη. Πάντως, αν και τα εργαλεία βοηθάνε, σίγουρα δεν κάνουν το μάστορα, επομένως χρειάζεται αρκετή προπόνηση για μπορέσεις να κάνεις αξιοπρεπείς συγκολήσεις. -
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Πάντως, αν και τα εργαλεία βοηθάνε, σίγουρα δεν κάνουν το μάστορα, επομένως χρειάζεται αρκετή προπόνηση για μπορέσεις να κάνεις αξιοπρεπείς συγκολήσεις.Ετσι είναι...Σκοπεύω για αρχή να ασχοληθώ με την πόρτα του γκαραζ. Μόλις πάρω φόρα, θα περιποιηθώ το Transit...αυτό θα δείξει αν μπορώ να πάω στο επόμενο level, που είναι το Moretti...
Αν δεν τα καταφέρω (πράγμα δύσκολο με το πείσμα που με διακρίνει) τότε θα ασχοληθώ με τα διάφορα μερεμέτια της περίφραξης και του υποστέγου... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Πάντως, αν και τα εργαλεία βοηθάνε, σίγουρα δεν κάνουν το μάστορα, επομένως χρειάζεται αρκετή προπόνηση για μπορέσεις να κάνεις αξιοπρεπείς συγκολήσεις.
Ετσι είναι...Σκοπεύω για αρχή να ασχοληθώ με την πόρτα του γκαραζ. Μόλις πάρω φόρα, θα περιποιηθώ το Transit...αυτό θα δείξει αν μπορώ να πάω στο επόμενο level, που είναι το Moretti...
Αν δεν τα καταφέρω (πράγμα δύσκολο με το πείσμα που με διακρίνει) τότε θα ασχοληθώ με τα διάφορα μερεμέτια της περίφραξης και του υποστέγου...Αργύρη να έχεις υπόψιν σου πως δεν έχει καμιά σχέση το πάχος της λαμαρίνας της πόρτας του γκαράζ με το πάχος της λαμαρίνας του αυτοκινήτου,και ειδικά αν έχει και σκουριά.
καλά μαστορέματα.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Τι γνώμη έχετε γιαυτό το εργαλειάκι?http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... s_id=12522
Σχέδιο:
Ανεβάζω το παροπλισμένο μου Transit εδώ...αρχίζω να μαζεύω τα μικρής έκτασης σαπάκια που έχει (σκαλοπάτι οδηγού-συνοδηγού, λίγο στο πάτωμα του οδηγού και κλασικά στα φρύδια των πίσω φτερών). Με αυτόν τον τρόπο αποκτώ εμπειρία στην κόληση χωρίς να κάνω μεγάλες ζημιές.
Μετά αρχίζω με το Moretti...Η ερώτηση είναι: Κάνει για ερασιτεχνικές δουλειές? ή θα μου καεί αν ζοριστεί λίγο περισσότερο?
Συμπληρωματικές ερωτήσεις:
Υπάρχουν δύο ειδών σύρματα...το απλό και το CrNi...σε τι χρησιμεύει το καθένα?tsagry,οπως το είπες για ερασιτεχνική χρήση μια χαρά είναι και απο τι βλέπω έχει και δυο χρόνια εγγύηση.Πριν πιάσεις το τράνζιτ πάρε κανένα φύλο λαμαρίνας με μικρά χιλιοστά και δοκίμασε για αρχή.Τώρα για αυλόπορτες και γενικά για ποιο χοντρά σίδερα μάλλον θα δυσκολεύται λιγάκι. Για σύρμα ενα 0,6 mm πάρε για αρχή,το 0,8 ίσως να είναι κάπως χοντρό για αυτο το μηχάνημα,αλλα και για κολλήσεις στο αυτοκίνητο.Α! αν δυσκολευτεις στην αρχή φώναξε εκείνο το φίλο σου,που σου έλεγε οτι θα σου εκανε τις κολλήσεις στο μορρέτι, με την ηλεκτροκόληση.
-
-
-
Το βρήκα μέσα στη Giulia..κάποιος θα ξέρει που μπορεί να πήγαινε αυτό..
-
Αν δεν είναι για ένωση νεροσωλήνων, ίσως είναι για επέκταση σωλήνα ψυγείου λαδιού...Πάντως κάτι επεκτείνει...
-
Αυτο μοιαζει με εξαρτηματακι για να κανεις ματισμα σε σωληνακια ειτε μεταλλικα (γι αυτο εχει το σπειρωμα φανταζομαι) ειτε ελαστικα.. Ιδιας φιλοσοφιας τετοια πραγματακια εχω δει να χρησιμοποιουνται σε επισκευες σε δυσευρετα σωληνακια αναρτησης υδροπνευματικων citroen.
-
Να πω ενα εντελώς διαφορετικό σενάριο; Επειδή βρέθηκε μέσα στο αυτοκίνητο, ίσως να το είχαν βάλει στον καθρέφτη αντικαθιστώντας το πλαστικό ακέφαλο βιδάκι που εφαρμόζεται πίσω από τον καθρέφτη και κάνει κόντρα με το παρ-μπρίζ. Αυτό το βιδάκι γενικά λόγω του ήλιου ξεραινόταν και έσπαγε έυκολα. Βέβαια αυτό το λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί από την φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω το πάχος.
-
Το να μην έχει σχέση με το αυτοκίνητο και απλώς να ξεχάστηκε εκεί μέσα δεν παίζει;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Το να μην έχει σχέση με το αυτοκίνητο και απλώς να ξεχάστηκε εκεί μέσα δεν παίζει;Αν είναι μικρό, συμπαγές και μεταλλικό παίζει να είναι από βίδα από stud welder (συνήθως έχει μυτούλα από τη μια πλευρά).
Αν είναι μεγάλο και κούφιο υπάρχει σε κάθε σύγχρονο καζανάκι καμπινέ που σέβεται τον εαυτό του... -
Τετοια βιδα εχει η junior σου στην εμπρος αναρτηση.http://www.classicalfa.com/products/SU1 ... -bolt.html
αλλα δεν το βλεπω να τεριαζει εκτος αν καναν πατεντα.
-
Είναι 7 cm μήκος X 1,7 cm διάμετρο, συμπαγές και αρκετά βαρύ για το μέγεθός του... Για πέταμα είναι αλλά με ενδιαφέρει 'ακαδημαϊκά' για το αν βγαίνει κάποιο συμπέρασμα για κάποια εργασία που θα 'χε γίνει στο αυτοκίνητο. Να στε καλά πάντως!
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Είναι 7 cm μήκος X 1,7 cm διάμετρο, συμπαγές και αρκετά βαρύ για το μέγεθός του...Τέρας!
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Είναι 7 cm μήκος X 1,7 cm διάμετρο, συμπαγές και αρκετά βαρύ για το μέγεθός του... Για πέταμα είναι αλλά με ενδιαφέρει 'ακαδημαϊκά' για το αν βγαίνει κάποιο συμπέρασμα για κάποια εργασία που θα 'χε γίνει στο αυτοκίνητο. Να στε καλά πάντως!Μήπως το σπείρωμα είναι ανάποδο στις δύο πλευρές και είναι κάποιου τύπου τεντωτήρας ?
-
Στην μια πλευρά είναι ίσιο το σπείρωμα στην άλλη 'κανονικό' ας πούμε (ανεβαίνει προς τα δεξιά). Τώρα βέβαια ότι και να ναι δεν είναι υποχρεωτκά από το δικό μου αμάξι -ο προηγούμενος είχε άλλα δύο κλασσικά
-
Αν ενδιαφέρεται κανείς για αρκετά καλή DS, χωρίς χαρτιά ας με ενημερώσει.
Φυσικά ο Νονός προηγείται, αρκεί να σηκώσει κανένα τηλέφωνο...
-
Tώρα που είπες για DS, βρίσκεται μία σε αλάνα παλιού βενζινάδικου έξω από τα Γιαννιτσά στο δρόμο για Αξό. Είναι το λιγότερο μια 3ετία εκεί πέρα παρατημένη και φαίνεται σε κάπως καλή κατάσταση, έχει βέβαια τις σκουριές της.
Δίπλα βρίσκεται το γραφείο συγκοινωνιών της πόλης οπότε με ένα τηλεφώνημα ίσως ξέρουν κάτι παραπάνω. -
Παιδια το αμαξι το γνωριζω και ειναι σχεδον αψογο εμφανισιακα ,με απιστευτο σαλονι.. Ενημερωσα σημερα τον Προδρομο μετα απο καυγα στο σπιτι οτι δε μπορω να τον αναλαβω και πραγματικα θα ειναι κριμα αν χαθει αυτο το αυτοκινητο.. Το αυτοκινητο αυτο ειναι ευκαιρια στα χρηματα μαλιστα που ζητουνται...
Βρηκατε κατι?