-
Ο χρήστης bill.amd έγραψε:
Δεν μπορεί να πάρει κατευθείαν το μείγμα από την εντολή του εγκεφάλου στα μπεκ βενζίνης;Στο μεγαλύτερο βαθμό το κάλυψε ο asteris. Να συμπληρώσω ότι αυτό που γράφεις παραπάνω δεν γίνεται γιατί τα μπεκ του υγραερίου δεν είναι ίδια με της βενζίνης, υπάρχουν προφανώς κάποιοι συντελεστές διόρθωσης από βενζίνη σε υγραέριο μια που η στοιχειομετρική αναλογία δεν είναι ίδια και ίσως και άλλα θέματα, οπότε χρειάζεται ο εγκέφαλος του υγραερίου, ο οποίος όμως στην ουσία, παίρνει εντολές από αυτόν της βενζίνης.
Και εδώ έρχομαι και ξαναματαλέω το φτωχό μου συμπερασματάκι ότι το πρόβλημα στα αυτοκίνητα με ευαίσθητες βαλβίδες ΔΕΝ πρέπει να βρίσκεται στις ρυθμίσεις, εφόσον αυτές δεν είναι 20-30% λάθος, περίπτωση κατά την οποία θα είχαμε λαμπάκι. Όλα αυτά βέβαια για όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε closed loop, κοινώς ο λάμδα παρακολουθείται και τα λάθη διορθώνονται. Το δικό μου στο 99,9% του χρόνου είναι σε closed loop.
Πάλι σεντόνι βγήκε
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
εχω ενα φαμπια του 2001 aub μοτερ με 225.000χλμ..τσιμουχακια στις βαλβιδες δεν εχω αλλαξει ποτε
σκεφτομαι μηπως ειναι πολλα τα χλμ για να βαλω γκαζι με τις βαλβιδες και ολα αυτα που διαβαζω.θα παω αυριο στην viagas να ρωτησω τιμη και τι κιτ βαζει.αν και εχω καταληξει σε brc.
εχω βρει brc στο χαιδαρι-δαφνι 1000ευρω χωρις το φπα με κτεο μεσα και οτι δεξαμενη θελω.
Το κακό είναι οτι δεν διαβάζεις το φόρουμ στο Χαϊδάρι μόνο το κεφάλι σου θα φας ψάξε εδω μέσα Χαϊδάρι brc καμένες βαλβίδες !!!
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
...Δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα αντιθετως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και δικαιωμενος θα ελεγα απο την επιλογη μου. Το να γραψω οτι κατα την ερευνα συναντησα και απατεωνες και λιγοτερο απατεωνες οπως πχ αν εψαχνα για κουφωματα το θεωρω περιττο.....τωρα οτι τα εχουμε περασει σχεδον ολοι ειναι γνωστο. Τωρα γιατι ο geothess τα εξιστορεί δεν καταλαβαινω. Διαφωνω ομως στο οτι ολοι ειναι ανιδεοι και εχω ιδια αποψη γιατι το εβαλα στην Θεσνικη και μαλιστα σε εναν απο αυτους που πηγε ο φιλος.To ότι σου έβαλε κάποιος κάτι και είναι καλό και λειτουργεί δεν έχει σχέση με την έρευνα αγοράς που έκανε ο geothess αφού δεν έκρινε το αποτέλεσμα της όποιας εργασίας οπότε μάλλον είναι περιττό!
Αντίθετα θεωρώ ότι καλώς τα εξιστορεί μπας και πονηρευτούν μερικοί που πάνε σαν πρόβατα στη σφαγή και βάζουν λάθος πράματα σε λάθος αυτοκίνητα από λάθος ανθρώπους. Για αυτό και δεν το θεωρώ περιττό, γιατί κάποια που τα θεωρούμε αυτονόητα μερικοί δεν είναι αυτονόητα για όλους. Επίσης ήταν γραμμένο με ευχάριστο τρόπο και εντός θέματος. Εμένα θα με ενοχλούσε μόνο αν ήμουν κάποιος από αυτούς τους επαγγελματίες ή πιο σωστά 'επαγγελματίες' .... -
dathens θα παω και σε ενα εξουσιοδοτημενο skoda στης βουλιαγμενης που μου προτεινε ενας γνωστος μου να παρω μια ιδεα.
αυτος βαζει brc.τωρα ποσο χρεωνει κλπ οταν μαθω θα γραψω.
κατι ειχα δει που ειχες γραψει για ενα transit νομιζω?που ηταν black list απο την brc?η mondeo?δεν θυμαμαι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα αντιθετως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και δικαιωμενος θα ελεγα απο την επιλογη μου. Το να γραψω οτι κατα την ερευνα συναντησα και απατεωνες και λιγοτερο απατεωνες οπως πχ αν εψαχνα για κουφωματα το θεωρω περιττο.....τωρα οτι τα εχουμε περασει σχεδον ολοι ειναι γνωστο. Τωρα γιατι ο geothess τα εξιστορεί δεν καταλαβαινω. Διαφωνω ομως στο οτι ολοι ειναι ανιδεοι και εχω ιδια αποψη γιατι το εβαλα στην Θεσνικη και μαλιστα σε εναν απο αυτους που πηγε ο φιλος.
To ότι σου έβαλε κάποιος κάτι και είναι καλό και λειτουργεί δεν έχει σχέση με την έρευνα αγοράς που έκανε ο geothess αφού δεν έκρινε το αποτέλεσμα της όποιας εργασίας οπότε μάλλον είναι περιττό!
Αντίθετα θεωρώ ότι καλώς τα εξιστορεί μπας και πονηρευτούν μερικοί που πάνε σαν πρόβατα στη σφαγή και βάζουν λάθος πράματα σε λάθος αυτοκίνητα από λάθος ανθρώπους. Για αυτό και δεν το θεωρώ περιττό, γιατί κάποια που τα θεωρούμε αυτονόητα μερικοί δεν είναι αυτονόητα για όλους. Επίσης ήταν γραμμένο με ευχάριστο τρόπο και εντός θέματος. Εμένα θα με ενοχλούσε μόνο αν ήμουν κάποιος από αυτούς τους επαγγελματίες ή πιο σωστά 'επαγγελματίες' ....Άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να ισοπεδωνουμε τα πάντα. Αλλα το να έχουμε διαφορετικές απόψεις είναι καλο. Το να πονηρευτούν η να μην πονηρευτούν όπως έγραψα πριν είναι έυκολο να το κάνουν αν ζουν στην Ελλάδα όπως άφησα να εννοηθεί με το παραδειγμα με τα κουφωματα. Δεν νομίζω ότι θα περίμενα απο ένα post χιουμοριστικό ευχάριστο αλλά και όχι ολόκληρο εντός θέματος αφού γράφει και αλλα............να μου ανοιξει τα μάτια. Αλλά θύμα όπως εν τέλει φένεται απο τα συμφραζόμενα του δεν θεωρώ τον εαυτό μου επειδή έβαλα εκει που αυτός διαπίστωσε άλλα, απλώς θεωρώ ότιδεν την πάτησα γιατι εψαξα πονηρευμένος και δεν τσίμπησα από τους γνωστους ''μάστορες''. Αυτό με ενοχλησε και σχολίασα και επιμένω στην θέση μου.
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
εχω ενα φαμπια του 2001 aub μοτερ με 225.000χλμ..τσιμουχακια στις βαλβιδες δεν εχω αλλαξει ποτε
σκεφτομαι μηπως ειναι πολλα τα χλμ για να βαλω γκαζι με τις βαλβιδες και ολα αυτα που διαβαζω.θα παω αυριο στην viagas να ρωτησω τιμη και τι κιτ βαζει.αν και εχω καταληξει σε brc.
εχω βρει brc στο χαιδαρι-δαφνι 1000ευρω χωρις το φπα με κτεο μεσα και οτι δεξαμενη θελω.
Θα συ πω τι εκανα εγω που το μοτερ μου ειναι σε αντιστοιχη πη πω χειρότερη κατασταση μια και ξερω οτι καιω λαδια οταν περναω τις 4.000 στροφές απο τους οδηγους βαλβιδων μια και οι βαλβιδες χορευουν χουλα χουπ μετα τους. ( Ασε δε που δε θελω και λαδιερα γιατι.... 'αυτολιπαινεται' )
Εβαλα το αεριο
το εβαλα τωρα
και με τα λεφτα που γλυτωνω τα 'μαζευω' για να κανω την επισκευη της κεφαλης αν και οταν προκυψει το μπαμ
η οποια μετα την επισκευη θα ειναι και ΣΑΦΩΣ καλυτερη απο οταν εβαλα το υγραεριο -
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
dathens θα παω και σε ενα εξουσιοδοτημενο skoda στης βουλιαγμενης που μου προτεινε ενας γνωστος μου να παρω μια ιδεα.αυτος βαζει brc.τωρα ποσο χρεωνει κλπ οταν μαθω θα γραψω.
κατι ειχα δει που ειχες γραψει για ενα transit νομιζω?που ηταν black list απο την brc?η mondeo?δεν θυμαμαι.
Σωστα με ένα ford transit connect απο τα οτι μου είπε ο συγκεκριμένος κόντεψα να μπω δίπλα στο Δαφνί τρέχοντας !!
Κακη εγκατάσταση κακη επιλογή συνεργείου λάθος επιλογη υλικού απο τον εγκαταστατη !! Καλη τύχη
-
Ο χρήστης geo_thess_86 έγραψε:
Καλησπερα. επειδη σημερα διαβαζω τοσα και τοσα για την υγραεριοκινηση και εχω μπερδευτει τελειως, θα ηθελα αν μπορει κανεισ να μου δωσει μια απαντηση.Εχω ενα celica 2000. Θα μου βγαλει προβληματα αν βαλω πανω συστημα LOVATTO 4ης γενιασ η να βαλω κατι αλλο? και θελει και λαδιερα? γτ εχω διαβασει τοσεσ και τοσες διαφορετικες αποψεισ. Ευχαριστω εκ των ποροτερων.
Φιλαρακι,τη θερμη καλημερα μου.
Ελα,θα σου προτεινω εγω!!!Μπορει να ειμαι ημιμαθης εως κ αμαθης επι της υγραεριοκινησης(αμπαλος με λιγα λογια) αλλα... Ναι,εχω αποψη!Κ εγω εχω δικαιωμα στην αποψη!!Οι αλλοι πιο εξυπνοι ειναι απο εμενα...?
Ησυχια παρακαλω,ομιλω(Μην σας γ...)
Συμμετεχω στο thread της υγραεριοκινησης απο την 623 σελιδα,αν ενθυμουμαι καλα.Εκτος απο το οτι αρχισαν να ξαναφυτρωνουν μαλλια στη καραφλα μου,σαν γνησιος πολεμιος του ελληνισμου εφαγα πεσιμο απο ανορθογραφο ελληνολατρη.(Δεν εξυβριζω,απλα χαρακτηριζω)
Μολαταυτα σχηματισα μια γενικη αποψη,ενα πλαισιο στο οποιο θα κυμανθει η μετατροπη του σαραβαλακιου μουEΝΤΟΛΗ 1:ΟΥ τοποθετησεις συστημα υγραεριοκινησεως στην ΠΓΔ της Μακεδονιας,ητοι στην FYRO Macedonia.
Χωρις ιχνος ειρωνικης διαθεσης,ΟΚ?Αδελφος λαος,με 550 ευρω εισαι ετοιμος,αλλα τα παληκαρακια ηταν σιδεραδες,αλουμιναδες,ξυλουργοι πριν.Προτιμησε καποιον ελληνα με μια προτερη εμπειρια στο αντικειμενο.ΕΝΤΟΛΗ 2:Ου τοποθετησεις λαδιερα προτου κανεις δημοσκοπηση.Συνεργασου με καποια δημοσκοπικη εταιρια τωρα πριν της εκλογες,κ μετα την ερωτηση για παρασταση νικης στις εκλογες να ρωτανε κ ΝΑΙ η ΟΧΙ στην λαδιερα.Εγω εκανα mini tour.Oι 7 (wannabe) μετατροπεις μου ελεγαν πως ειναι μια προσθετη εστω λιπανση.Οι αλλοι 7 (wannabe) μετατροπεις απεφανθησαν οτι ειναι διαφημιστικο trick που παταει πανω στη ψευδαισθηση σου για ελλιπη λιπανση.Χρησιμοποιησε λοιπον τα δημοσκοπικα σου ευρηματα
ΕΝΤΟΛΗ 3:Προ της μετατροπης του αυτοκινητου σου σε υγραεριοκινηση και εστω εδρευων εν Βορεια Ελλαδι,ΟΥ καταναλωνεις υγρα καυσιμα γειτονικου κρατους κ δη της ΠΓΔ της Μακεδονιας
Ειναι unfair,αδικο,η Ελλαδα ματωνει κ συ χτενιζεσαι,δεν κανει,ντροπης πραγματα ειναι αυτα,φωτια να πεσει να σε καψει κ εσενα κ τον βενζινα μαζι.
Ο Θεος εμαθα απο εγκυρες πηγε οτι ειπε 'Αγαθος ο ελληνικων υγρων καυσιμων καταλωτης εναντι 1,83 ανα λιτρο'
Eπισης στο χωριο μου λενε 'Where there is a will,there is a way'(Γουέρ δερ ηζ ε γουίλ,δερ ηζ ε γουέη).Ταξιδευεις με μεση ανα ωρα ταχυτητα 60(Εξηντα),σβηνεις στις κατηφορες(αν εχεις υδραυλικο τιμονι να το καταργησεις με μηχανικο για να στριβει κ σβηστο),ανεβαινεις ανηφορες με 6η ταχυτητα,κρυβεσαι στο απαγγειο του πουλμαν του ΚΤΕΛ Πελλας για να πηγαιανεις με 1000 στροφες λιγοτερες,βαζεις τη γυναικα σου να κανει διαιτα χαριν εξοικονομησης ωφελιμου βαρους κτλ.ΕΝΤΟΛΗ 4:Oυ αιτηθεις διευκρινησεως υπο του μετατροπεως μηχανικου περι τε του πακετου παρεχομενων υπηρεσιων και των προς χρησιν εξαρτηματων.
Πας πχ σε εναν μαστορα.Σου λεει '9 κατοσταρικα ολα'.Ρωτας εσυ ο αδαης τι παρεχεται εναντι 900 ευρω,τι εξαρτηματα θα τοποθετηθουν κ παιρνεις τη μεγαλεπιβολη απαντηση'Να σε στειλω ρε σε ενα φιλαρακι συνεργατη να στο κανει με 6 κατοσταρικα?Αλλα αυτος βαζει για τον π...ο μηχανημα κ θα χαλασει κ θα κλαις'Θα επανελθω οταν ξαναβρω χρονο με τις λοιπες 6 εντολες.
ΥΓ:Που ειναι ο φιλλελην ο φιλος μου?Που να ελεγα οτι στο Ελλαδα-Αργεντινη προπερσι στη Ν.Αφρικη παρακαλουσα να φαμε γκολ κ να χασουμε γιατι το ειχα παιξει 2.
Ευτυχως τα φιλαρακια μου ο Demichelis κ ο Palermo μας κατσανε 2 γκολακια κ μας πληρωσανε!
Πιανω Μεξικο-Ουρουγουαη 2 ημιχρονο-2 τελικο,εχω πιασει Χιλη-Ελβετια Under κ αν χαναμε πληρωνομουν.Ευτυχως δοξα τω Θεω εχασε η Ελλαδα,τα κονομησα καλα κ μετα ηπια ανετος τις μπυρες μου στο μακρινο PolokwaneΕπιτέλους μετά από 664 σελίδες και μία πραγματικά αληθινή και τεκμηριωμένη άποψη για τα λαμόγια τις αγοράς ύστερα από έναν απλό άνθρωπο πού έκανε μία έρευνα χωρίς να έχει προσωπικό όφελος – κέρδος
από την πώληση εξαρτημάτων kit υγραεριοκίνησης , αλλά από την μεριά ενός καθημερινού ανθρώπου ,που που θέλησε μια ημέρα να κάνη μετατροπή στο βενζινοφάγο αυτοκίνητο του!!!Φίλε geo_thess_86 για εμένα προσωπικά είσαι όλα τα λεφτά , περιμένω αγωνιωδώς τις επόμενες 6 εντολές . Κατά τας γραφάς σου!!
-
Εγώ θά κάνω μερικές ερωτήσεις . Γιατί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δέν φτιάχνουν αυτοκίνητα μέ καύσιμο τό lpg καί προτιμούν υβριδικα ?Μήπως είναι χαζες? Γιατί τό ίδιο σύστημα έχει έως καί 50% ποιό φθηνά στήν βουλγαρία ? Γιατί τό ονομάζουμε μετατροπή ? Γιατί δέν τό χρησιμοποιούν τά ταξί ? Γιατί στήν Γερμανία μία 'μετατροπή ' κοστίζει 2000 τό λιγότερο και υποχρεωτικά επεμβαίνουν σέ κάποιες μετατροπές στό μοτερ(κεφαλή )?
Παιδιά προσέξτε όλοι σάς πολύ καλά πρίν βάλετε αεριο στό αυτοκίνητο σάς.Sent from my GT-I9100
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
[quote='geo_thess_86Επιτέλους μετά από 664 σελίδες και μία πραγματικά αληθινή και τεκμηριωμένη άποψη για τα λαμόγια τις αγοράς ύστερα από έναν απλό άνθρωπο πού έκανε μία έρευνα χωρίς να έχει προσωπικό όφελος – κέρδος
από την πώληση εξαρτημάτων kit υγραεριοκίνησης , αλλά από την μεριά ενός καθημερινού ανθρώπου ,που που θέλησε μια ημέρα να κάνη μετατροπή στο βενζινοφάγο αυτοκίνητο του!!!Φίλε geo_thess_86 για εμένα προσωπικά είσαι όλα τα λεφτά , περιμένω αγωνιωδώς τις επόμενες 6 εντολές . Κατά τας γραφάς σου!![/quote]
Φιλε thomas lpg,
χωρις να θελω να πω οτι δεν συμφωνω με αρκετα, απο το ολο ποστ τι μπορεις πραγματικα να κερδισεις σαν ενδιαφερομενος
να κανεις τετοια μετατροπη? Πιστευω τιποτα καθοτι ειναι σαν να παραδεχομαστε οτι ολοι ειναι λαμογια/απατεωνες και φυσικα εξω κυκλοφορουν περιπου 500.000 αυτοκινητα με υγραεριο που ειναι τιγκα στα προβληματα και με το ζορι πηγαινουν αν πηγαινουν.
Αυτο ειναι το συμπερασμα λοιπον?
Σχεδον ολοι μας εδω πριν κανουμε τη μετατροπη πηγαμε σε 4-5 τουλαχιστον μαγαζια και διαφορων εταιριων, διαβασαμε και 5 πραγματα, τα ζυγισαμε και προχωρησαμε. Δεν πηγαμε ντουγρου στον πρωτο τυχοντα ουτε πιστευω μπορουσαμε τοσο ευκολα να κρινουμε αν καποιος κανει καλη δουλεια η οχι απο μια τυχαια επαφη και μαλιστα χωρις να ειμασετ ειδικοι στο θεμα. Σιγουρα υπαρχει καποια εντυπωση αλλα δεν μπορει κανενας να πει αν με τα λογια του οποιουδηποτε η την εικονα οτι μπορω να κρινω και την δουλεια του και μαλιστα ευκολα να τον αποκαλω λαμογιο, απατεωνα κλπ κοσμητικα επιθετα.
Υπαρχουν 'μαστορες' (ακριβοι) που εμαθα με τον καιρο που κανουν αριστη δουλεια αλλα αν δεις το μαγαζι θα σου ερχεται να κανεις αναστροφη και φευγα. Υπαρχει και το αντιθετο. Υπαρχουν και αλλοι που κανουν και τα δυο. Δεν μπορω ομως σε καμμια περιπτωση να πω οτι ειναι ολοι λαμογια/απατεωνες και οτι αλλο. Το αποτελεσμα μετραει και αυτο δεν το βλεπεις μονο απο τα λογια αλλα απο αληθινα παραδειγματα που σιγουρα δεν εχεις την ευκαιρια να διαπιστωσεις απο μονο μια συντομη επαφη.
Αν ηταν ετσι, δηλαδη να κυκλοφορουν τοσα λαμογια εγκαταστατες, εδω το φορουμ θα ειχε κατακλυστει καθημερινα με προβληματα και παραπονα. Που ειναι ομως? Παλιοτερα υπηρχαν αλλα τωρα μονο σποραδικα υπαρχουν μερικα, και μην ξεχναμε οτι εδω οι περισσοτεροι λενε τον πονο τους, αλλα απ'οτι φαινεται παντα βρισκεται γρηγορα πλεον η λυση και αυτο ειναι το σημαντικο. Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι τα 'παραπονα' οσο αποκταται και η απαιτουμενη πειρα απο νεους εγκαταστατες, σταδιακα εξαλειφονται και αν δεις στατιστικα εδω μεσα τετοια παραπονα, εκτος απο την περιπτωση του dathens που ετυχε μαλλον κακης εγκαταστασης/ενημερωσης, αρχιζουν να σπανιζουν.
Λοιπον αυτο που φαινεται ειναι οτι η αγορα εξομαλυνεται και οι περιπτωσεις 'λαμογιων' που σιγουρα υπηρχαν αλλα μπορει και ακομα να υπαρχουν και μειωνονται αλλα και αυτοματα αποβαλλονται απο το συστημα της αγορας.
Εγω τουλαχιστον απο εδω μεσα αλλα και απο προσωπικη εμπειρια βλεπω οτι η υγραεριοκινηση πλεον ειναι εν γενει απροβληματιστη εφοσον τηρηθουν τα σωστα κατα την εγκατασταση και πλεον ειμαι σιγουρος οτο αυτο τηρειται κατα το πλειστον απο τους εγκαταστατες.
Το να ισοπεδωνουμε τα παντα ετσι ευκολα δεν ειναι σωστο και τα νουμερα αλλα και η πραγματικοτητα αυτο λεει.
Θα μπορουσα και εγω, οπως και ολοι εδω μεσα, να αραδιασουμε σχολια σελιδων κατα την περιφορα μας στα συνεργεια οταν κοιταζαμε να κανουμε ερευνα αγορας για την εγκατασταση.
Ποιος ειμαι ομως εγω, ο ΑΣΧΕΤΟΣ λεω παλι, που θα μπορουσα να κατακρινω ετσι απεριφραστα η να επικροτησω παλι ετσι απεριφραστα τον καθε 'μαστορα' και το συνεργειο του, χωρις να εχω την αναλογη τεχνικη παιδεια αλλα και δειγματα της δουλειας του?
Εντυπωση μπορει να ειχα και σιγουρα παιζει τον ρολο της. Ειναι ομως υποκειμενικη κατι τελειως διαφορετικο απο την πραγματικοτητα.
Ας μην τα ισοπεδωνουμε λοιπον και τα κατηγοριοποιουμε ετσι ευκολα τα πραγματα και ας μην τα αντιμετωπιζουμε απο την αρχη αρνητικα προκατειλημενοι και μαλιστα χωρις να εχουμε την απαραιτητη εμπειρια αλλα και χειροπιαστα στοιχεια και οχι εντυπωσεις.
Καλο ειναι βεβαια να ειμαστε επιφυλακτικοι αλλα μην καταληγουμε στην προκαταληψη.Ετσι δεν παμε πουθενα και δεν προκειται να μας αντιμετωπισουν σωστα γιατι και ο αλλος μπορει να καταλαβει το πως τον βλεπουμε εμεις η το πως το 'παιζουμε΄ και αναλογα να μας 'παιξει' και αυτος.
Πουθενα και σε καμμια αγορα δεν ειναι ολοι απατεωνες η λαμογια. Οι περισσοτεροιμ, θελω να πιστευω και μιλω παλι απο προσωπικη εμπειρια, ειναι σωστοι επαγγελματιες και λιγοι ειναι οι κατ'επαγγελμα αλεξιπτωτιστες που ουτως η αλλως σημερα υπαρχουν και αυριο οχι.
Αν εχουμε καθαρο μυαλο και χωρις προκαταληψεις μπορουμε να διακρινουμε αυτη τη διαφορα και να βρουμε την ακρη για αυτο που μας ενδιαφερει. Αρκει να μην το παιζουμε και πολυ υπερανω χωρις λογο και αιτια. -
Καλησπέρα. Σκεφτομαι κ εγω τη μετατροπη για ενα Opel Corsa mod.2009 1200cc αυτόματο.
Έχει κάνει κάποιος μετατροπή στον κινητήρα αυτό;
τυχόν προβλήματα;επισης, σκεφτομαι να κανω τη μετατροπη στην αντιπροσωπεια στη θεσσαλονικη.
αποψεις / σχολια ;
ευχαριστω. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
εχω ενα φαμπια του 2001 aub μοτερ με 225.000χλμ..τσιμουχακια στις βαλβιδες δεν εχω αλλαξει ποτε
σκεφτομαι μηπως ειναι πολλα τα χλμ για να βαλω γκαζι με τις βαλβιδες και ολα αυτα που διαβαζω.θα παω αυριο στην viagas να ρωτησω τιμη και τι κιτ βαζει.αν και εχω καταληξει σε brc.
εχω βρει brc στο χαιδαρι-δαφνι 1000ευρω χωρις το φπα με κτεο μεσα και οτι δεξαμενη θελω.
Θα συ πω τι εκανα εγω που το μοτερ μου ειναι σε αντιστοιχη πη πω χειρότερη κατασταση μια και ξερω οτι καιω λαδια οταν περναω τις 4.000 στροφές απο τους οδηγους βαλβιδων μια και οι βαλβιδες χορευουν χουλα χουπ μετα τους. ( Ασε δε που δε θελω και λαδιερα γιατι.... 'αυτολιπαινεται' )
Εβαλα το αεριο
το εβαλα τωρα
και με τα λεφτα που γλυτωνω τα 'μαζευω' για να κανω την επισκευη της κεφαλης αν και οταν προκυψει το μπαμ
η οποια μετα την επισκευη θα ειναι και ΣΑΦΩΣ καλυτερη απο οταν εβαλα το υγραεριο
‘Έγραψες’ φίλε Φωκίωνα έγραψες!. Αυτό που φωνάζω πάντα. Στο πίσω μέρος του μυαλού μας να υπάρχει και το +1000. Για να κάνουμε και τους σωστούς υπολογισμούς!.
Σίγουρα γνωρίζεις ότι η σύνθεση του λιπαντικού της μηχανής είναι διάφορη της σύνθεσης του λιπαντικού της λαδιέρας!. Μια και προ των πηλών σου, αναμένετε το καπάκι αλλά μπρατσέτα…. δεν γράφω τίποτα…… μόνον…
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!.
Α. -
Οι μηχανισμοί υγραερίου ευτυχώς έχουν μεγάλα περιθώρια και ενσωματωμένους μηχανισμούς ασφαλείας. Δεν περιμένουμε λοιπόν από αυτό να κρίνουμε και να πούμε ότι καλά το έβαλε ο μάστορας.... για την ακρίβεια μάλλον δεν περιμένουμε να αρχίσουν να σκάνε αυτοκίνητα ακόμα κι αν τα έβαλες μόνος σου....
Το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να κοιτάμε λοιπόν δεν είναι ότι το έβαλα και δεν έσκασε αλλά κατά πόσον λειτουργεί σωστά για τον κινητήρα σου και όσο γίνεται αποτελεσματικά τόσο για την απόδοση όσο και για την οικονομία. Αυτά λίγοι μπορούν ή ασχολούνται να τα διαλευκάνουν.
Η εμφάνιση και συμπεριφορά των μαστόρων μπορεί να μην συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της εργασίας τους αλλά πρέπει να μπορέσει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη σου. Η άγνοια με ξερολίαση και η τάση να σε κοροϊδέψει (πιθανότατα λόγω ανασφάλειας) δεν βοηθάνε... Είναι δικό τους καθήκον να ανέβουν στο ύψος των υποχρεώσεών τους ως επαγγελματίες. -
Ο χρήστης maximosm έγραψε:
Γιατί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δέν φτιάχνουν αυτοκίνητα μέ καύσιμο τό lpg καί προτιμούν υβριδικα ?Μήπως είναι χαζες?Οχι αλλα θα ηταν αν καταργουσαν την βενζινη σε καποιο οχημα μιας και οι κινητηρες εσ.καυσης καινε και τα 2 μια χαρα
Γιατί τό ίδιο σύστημα έχει έως καί 50% ποιό φθηνά στήν βουλγαρία ?
Πολυυυυυυυυυυυυυυυυ Φθηνοτερα εργατικα, πολυυυυυυυυυυυ φθηνοτερα ενοικια, πολυυυυυυυ λιγοτεροι φοροι κτλ Ελπιζω να εγινα αντιλιπτος. Τωρα που το σκεφτομαι, ισως να ειναι και ακριβωτεροι απο μας αν συγκρινεις τα παραπανω και την τελικη τιμη του προιοντος εδω
Γιατί τό ονομάζουμε μετατροπή ? Γιατί δέν τό χρησιμοποιούν τά ταξί ?
Απο ποτε μια μετατροπη ειναι κατι απεχθες. Υπαρχει νομοθεσια που προβλεπει τι ειναι νομιμο.
Οσο για τα ταξι, φυσικα και καποιοι εχουν βαλει. Οι περισσοτεροι ομως εχουν πετρελαιο, δεν ειναι βλακες. Οι περισσοτεροι απο μας που εχουμε υγραεριο αν μπορουσαμε να αγορασουμε καινουριο ι.χ. θα περναμε diesel .-Γιατί στήν Γερμανία μία 'μετατροπή ' κοστίζει 2000 τό λιγότερο και υποχρεωτικά επεμβαίνουν σέ κάποιες μετατροπές στό μοτερ(κεφαλή )?
Αυτα ειναι υπερβολες. Δεν κοστιζει τοσο, ουτε και σου αλλαζουν υποχρεωτικα κατι στο μοτερ. Απλα σου λενε οτι ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η αλλαγη π.χ. κυλινδοκεφαλης ή βαλβιδων
Παιδιά προσέξτε όλοι σάς πολύ καλά πρίν βάλετε αεριο στό αυτοκίνητο σάς.
Και η δικη μου αποψη ειναι πως αν βάλετε θα σωθείτε.
Καλο Πασχα και καλους δρομους σε ολους -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
‘Έγραψες’ φίλε Φωκίωνα έγραψες!. Αυτό που φωνάζω πάντα. Στο πίσω μέρος του μυαλού μας να υπάρχει και το +1000. Για να κάνουμε και τους σωστούς υπολογισμούς!.
Σίγουρα γνωρίζεις ότι η σύνθεση του λιπαντικού της μηχανής είναι διάφορη της σύνθεσης του λιπαντικού της λαδιέρας!. Μια και προ των πηλών σου, αναμένετε το καπάκι αλλά μπρατσέτα…. δεν γράφω τίποτα…… μόνον…
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!.
Α.Μαστορα την αποψη μου για το δικο μου αυτοκινητο στην εχω πει. το μοτερ ειναι 'παρταλι' οποτε οσο αντεξει ( που αντεχει το κερατο μη το ματιασω!!!! ) κι οταν κανει το μπαμ τοτε θα φτιαχτει ως πρεπει ( κι ιιιιιισως και λιγο ακομα ξερεις εσυ..... γυαλισμα κ.λ.π. )
το 'αυτολιπαινομενο' ηταν περισσότερο χιουμορ παρα λυση
απλά το ειπα με τη λογική οτι οσο καποιος το σκεφτεται και δε 'το κανει' τοσο χανει χρηματα... το μοτερ μου ετσι κι αλλιως καποια στιγμη θα θελει ξαναφτιαξιμο ασχετα με το οτι εβαλα γκαζι, ηθελε και πριν ετσι κι αλλιως- απλά οσο αντεχει με γκαζι με την βοηθεια μου να μην το πιεζω τοσο εξηκονομω τα χρηματα της επισκευης του... 'εμφανιζονται' χρηματα 'που δεν θα υπηρχαν'
Να ρωτησω κατι ευκαιριας δωθησης
στο σωληνα που φευγει το αεριο ως αεριο απο τον πνευμονα ως την μπεκιερα ειδα τον χαρακτηριτικό λεκε της 'λαδιλας' ξερεις οταν κατι δακρυζει λαδι...
περαν το οτι τσεκαρα τον κολιε και πηρε λιγο, το λαδι που βρεθηκε???Καλή Ανασταση Καλο Πασχα και.... καλά ψησίματα σε ολους!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
... το λαδι που βρεθηκε???
Απο το υγραεριο ειναι.
-
δεν το ηξερα... ( ή δε το θυμωμουν )
ξεχασα να πω οτι δε βαζω κανενος ειδους προσθετο για προστασια πουθενα.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Γιατί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δέν φτιάχνουν αυτοκίνητα μέ καύσιμο τό lpg καί προτιμούν υβριδικα ?Μήπως είναι χαζες?
Οχι αλλα θα ηταν αν καταργουσαν την βενζινη σε καποιο οχημα μιας και οι κινητηρες εσ.καυσης καινε και τα 2 μια χαρα
Γιατί τό ίδιο σύστημα έχει έως καί 50% ποιό φθηνά στήν βουλγαρία ?
Πολυυυυυυυυυυυυυυυυ Φθηνοτερα εργατικα, πολυυυυυυυυυυυ φθηνοτερα ενοικια, πολυυυυυυυ λιγοτεροι φοροι κτλ Ελπιζω να εγινα αντιλιπτος. Τωρα που το σκεφτομαι, ισως να ειναι και ακριβωτεροι απο μας αν συγκρινεις τα παραπανω και την τελικη τιμη του προιοντος εδω
Γιατί τό ονομάζουμε μετατροπή ? Γιατί δέν τό χρησιμοποιούν τά ταξί ?
Απο ποτε μια μετατροπη ειναι κατι απεχθες. Υπαρχει νομοθεσια που προβλεπει τι ειναι νομιμο.
Οσο για τα ταξι, φυσικα και καποιοι εχουν βαλει. Οι περισσοτεροι ομως εχουν πετρελαιο, δεν ειναι βλακες. Οι περισσοτεροι απο μας που εχουμε υγραεριο αν μπορουσαμε να αγορασουμε καινουριο ι.χ. θα περναμε diesel .-Γιατί στήν Γερμανία μία 'μετατροπή ' κοστίζει 2000 τό λιγότερο και υποχρεωτικά επεμβαίνουν σέ κάποιες μετατροπές στό μοτερ(κεφαλή )?
Αυτα ειναι υπερβολες. Δεν κοστιζει τοσο, ουτε και σου αλλαζουν υποχρεωτικα κατι στο μοτερ. Απλα σου λενε οτι ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η αλλαγη π.χ. κυλινδοκεφαλης ή βαλβιδων
Παιδιά προσέξτε όλοι σάς πολύ καλά πρίν βάλετε αεριο στό αυτοκίνητο σάς.
Και η δικη μου αποψη ειναι πως αν βάλετε θα σωθείτε.
Καλο Πασχα και καλους δρομους σε ολουςΘά σού απαντήσω γιά τό ένα περί Γερμανίας. επιδη πέρνεις εγγύηση από τόν εγγαταστατη γιά την καλή λειτουργία τού μοτερ είναι αναγκασμένος νά σέ φτιάξει την κεφαλή, εκτός άν πάς σέ κανά τούρκο πού δέν θά πάρεις καί εγγύηση . Νά πληροφορήσω ότι κανένα από τά ταξί πού πήρα δέν ήταν βενζίνη καί κανένας ταξιτζής δέν θά αγόραζε νέο αμάξι τό οποίο δέν θά ήταν ντίζελ . Τώρα γιά όποιον έχει αυτοκίνητο παλιό πού δέν τόν προβληματίζουν όι τρύπες πού θά αποκτήσει κατά την τοποθέτηση καί δέν τόν προβληματίζουν όι 'τυχόν' βλάβες πού προκύψουν ( λέω τυχόν διότι μπορεί κάποιος νά κάνει καί 100:000χιλιόμετρα καί νά μήν πάθει τίποτα) , τότε άς βάλει.Προσωπικα θά έδινα λίγα χρήματα παραπάνω καί θά αγόραζα ντίζελ μεταχειρισμένο .
Sent from my GT-I9100 -
Ο χρήστης maximosm έγραψε:
Θά σού απαντήσω γιά τό ένα περί Γερμανίας. επιδη πέρνεις εγγύηση από τόν εγγαταστατη γιά την καλή λειτουργία τού μοτερ είναι αναγκασμένος νά σέ φτιάξει την κεφαλή, εκτός άν πάς σέ κανά τούρκο πού δέν θά πάρεις καί εγγύηση . Νά πληροφορήσω ότι κανένα από τά ταξί πού πήρα δέν ήταν βενζίνη καί κανένας ταξιτζής δέν θά αγόραζε νέο αμάξι τό οποίο δέν θά ήταν ντίζελ . Τώρα γιά όποιον έχει αυτοκίνητο παλιό πού δέν τόν προβληματίζουν όι τρύπες πού θά αποκτήσει κατά την τοποθέτηση καί δέν τόν προβληματίζουν όι 'τυχόν' βλάβες πού προκύψουν ( λέω τυχόν διότι μπορεί κάποιος νά κάνει καί 100:000χιλιόμετρα καί νά μήν πάθει τίποτα) , τότε άς βάλει.Προσωπικα θά έδινα λίγα χρήματα παραπάνω καί θά αγόραζα ντίζελ μεταχειρισμένο .
Sent from my GT-I9100Για την Γερμανία δεν ξέρω αλλά λογικό μου ακούγετε αυτό που λες. Για τα ταξί αν πας μια βόλτα από κάποιο πρατήριο υγραερίου και καθίσεις θα δεις ότι υπάρχουν κάποια. Το πρόβλημα κυρίως είναι έλλειψη επαρκών σημείων ανεφοδιασμού και εξηγώ τι εννοώ. Είναι κοινή πρακτική η μια βάρδια να παραδίδει στην επόμενη με φουλαρισμένο ρεζερβουάρ για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Πετρέλαιο βρίσκεις να φουλάρεις παντού υγραέριο μπορεί να μην σε βολεύει εκεί που είσαι στο τέλος της βάρδιας. Άσε που είναι και το 'μοίρασμα' της βενζίνης στην μέση. Πρακτικά το υγραέριο βολεύει σε ολόκληρες άδειες και μόνο εκεί που δεν νοικίαζει την άλλη βάρδια σε οδηγό. Μπορεί να σου φαίνεται γελοίο αυτό που σου λέω αλλά έτσι είναι. Η τιμή κίνησης του υγραερίου με το πετρέλαιο είναι πάνω κάτω η ίδια αρα πλεονεκτεί το πετρέλαιο. Σχετικά με τις τρύπες αν βλέπεις το αυτοκίνητο σαν μέσο επίδειξης και πουλ μουρ τότε σε πειράζει, αν το βλέπεις σαν μέσο να κάνεις την δουλειά σου ή στηρίζεσαι σε αυτό για να βγάλεις μεροκάματο πίστεψέ με είναι το τελευταίο που σε απασχολεί. . Σχετικά με το καινούργιο αυτοκίνητο θα συμφωνήσω ότι μάλλον αξίζει το diesel ,αλλά αν έχεις ένα αυτοκίνητο 6-7 χρονών ή παλιότερο δεν θέλεις λίγα παταπάνω χρήματα αλλά πολλά παραπάνω μιας και στην Αθήνα τουλάχιστον παίρνεις άδεια μόνο για EURO5 ή νεότερο που σημαίνει ή καινούργιο ή εισαγωγή από εξωτερικού 3-4 το πολύ ετών και είναι αρκετά ακριβά.
-
σε παλιοτερο θεμα ειχε συζητηθει για το δεικτη καυσιμου να χρησιμοποειται ο ιδιος ειτε δουλευει με αεριο ειτε με βενζινη
γινεται να εχουμε το αντιστροφο ο δεικτης βενζινης να δειχνει την ποσοτητα του ρεζερβουαρ υγραεριου,ενω ο μετρητης με τα λαμπακια(που τοποθετειται για το υγραεριο)να δειχνει την ποσοτητα βενζινης?
Υγραεριοκίνηση!