Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 124
    • Best 0
    • Groups 0

    thomas-lpg

    @thomas-lpg

    Οδηγός διανομέας-χειριστής βυτιοφόρων οχημάτων L.P.G. - Ανακατασκευές συλεκτικών μοτοσυκλετών,κατασκευές δυκτίων υγρού αερίου και βυτιοφόρων οχημάτων L.P.G. Ψάρεμα

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    124
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    thomas-lpg Unfollow Follow

    Latest posts made by thomas-lpg

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
      Το αν είναι φυσιολογική αυτή η φθορά ή όχι, είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση. Πάντως δεν έχει καμιά σχέση με το υγραέριο.
      Όπως λέει και ο μπιλ, όση σχέση έχει το να χαλάσει η κλειδαριά της πόρτας.

      ΥΓ: Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχει σχέση το υγραέριο με την κλειδαριά. Αν δεν είχες υγραέριο θα χρησιμοποιούσες το αμάξι λιγότερο και δε θα χαλούσε η κλειδαριά.
      Βουρ στον υγραερά!!! Αυτός φταίει για όλα!

      Για όλα φταίει το υγραέριο!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      οποιος καταλαβει δε πειραζει...

      Συμφωνώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

      Άντε πάλη τα λαδόξιδα
      Παλήκαρε έχω 170.0000 χιλιόμετρα στον Κορεάτη μου με υγραέριο και δεν έχει πάθη τίποτα.

      ο κορεατης δεν εχει θεμα με τις βαλβιδες, για κοιτα σε XTRAIL, FORESTER, OPEL TWINPORT, FORD τι γινετε.

      εχθες μιλαγα με εναν κατοχο vectra που κλαιει τη μοιρα του.........θελει 1λιτρο λαδι ανα 1500χλμ,κροταλιζει απιστευτα και δεεεεν τραβαει!!!απο την αλλη συναδελφος με το ιδιο αυτοκινητο κανενα προβλημα!δικο μου συμπερασμα;;;;μεγαλο ρολο παιζει ο εγκαταστατης και μετα το αυτοκινητο.....

      Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 30/10/13 19:21

      το ΠΡΩΤΟ ρολο παιζει ο εγκαταστατης...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Άντε πάλη τα λαδόξιδα
      Παλήκαρε έχω 170.0000 χιλιόμετρα στον Κορεάτη μου με υγραέριο και δεν έχει πάθη τίποτα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Ο χρήστης melos86 έγραψε:
      Ειναι σαφεστατα ακριβοτερες λογω προδιαγραφων!!!
      Η δεξαμενη υγραεριου σηκωνει πιεσεις που φτανουν τα 5-6 bar οταν οι θερμοκρασιες ειναι υψηλες...

      Η δεξαμενή του υγραερίου - Lpg ΔΕΝ σηκώνει πιέσεις 5-6 bar . Το καλοκαίρι που έχουμε 45άριδες στην Θεσσαλία αγγίζει τα 15 bar, το δε ασφαλιστικό τις δεξαμενής ανοίγει στα 26-27 bar , και η υδραυλική πίεση δοκιμής είναι από 30-35 bar(αναλόγως των κατασκευαστή).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Εικόνες από εργοστασιακή κατασκευή σε Opel Compo
      http://content-mcdn.feed.gr/filesystem/ ... 289813.JPG

      Από Volkswagen-passat
      http://www.motorstown.com/images/volksw ... uel-03.jpg

      Μετατροπές σε συνεργία.
      http://metoraxi.files.wordpress.com/2013/02/cng.jpg
      http://www.newsbeast.gr/files/temp/E23F ... E1F7F5.jpg
      http://synergeio24.gr/sites/default/fil ... %CE%BF.jpg

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles

      Την καλησπέρα μου και από εμένα. Ένα πολύ καλό Άρθρο για την Αεριοκίνηση.
      http://www.gpeppas.gr/4x4/faerio.html

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      από trident1971 » 04/04/13 21:55

      Οκ,
      δεν εχεις κινητηρα 'Ελαντρα', εχεις αυτο: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Alpha_engine
      ο μαστορας εχει ενα δικιο, μπλοκ ιδιο, αλλαζαν τα εμβολα και μαζι τους ο κυβισμος

      Τα περι 99, 101, 102 ιππων στο Accent, ειναι μαλλον θεμα προδιαγραφων ρυπανσης κλπ, το μονο μερος που εχω βρει τεχνικα χαρακτηριστικα για το δικο μου, και part numbers ανταλλακτικων, ειναι κατι ρωσικα sites μετα απο υποδειξη του συμφορουμιτη plokami.

      Έτσι είναι φίλε trident1971 το τοποθέτησες σωστά . Πρέπει να πο πώς δεν είμαι μηχανικός αλά μου αρέσει η μουντζούρα και ασχολούμαι πολύ με αυτήν , από εδώ σας γράφο περισσότερο ός εμπειροτέχνης και όχι ός τεχνικός.
      Ψάχνοντας στην ποριά για τον κινητήρα που φορώ έμαθα τα εξής:
      Ο κινητήρας είναι ο Beta και τον φορούν το Elantra-Kupe- Accent , Βγαίνει σε 1400-1500-1600-μέχρι και Δύλιτρο.
      το 1500 με το 1600 δεν έχει μεγάλες διαφορές στα μπλοκ είναι το ίδιο όπως προανέφερες, εάν στο δικό μου το 1500άρη και χωρίς να είμαι σίγουρος και στο δικό σου βγούνε η εισαγωγή και η εξαγωγή, των 1600άρη των παίρνει κουφέτο.
      στο δικό μου γλυτώνω-να και στα τέλει κυκλοφορίας 1495cc.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      Σας μπέρδεψα αρκετά και έρχεται δίκαιο, εγώ να δείτε τι μπέρδεμα έφαγα όταν πήγα να πάρω φλάντζα κεφαλής με την κεφαλή μαζί μου. Ψάχνοντας στο υπολογιστή η κοπέλα που τις ζήτησα την φλάντζα κεφαλής για τον κορεάτη μου και βάζοντας τα στοιχεία του κινητήρα Hyundai Motor . C . 1495 , δεν τις έδειχνε τίποτα από στοιχεία λες και ο κορεάτης μου προσγειώθηκε από το διάστημα. Από τους μορφασμούς στο πρόσωπο κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, πρέπει να πω πώς από εκεί ψωνίζω συχνά και για τα δύο μου ΙΧ και διατηρεί μαζί με την αποθήκη ανταλλακτικών και συνεργείο μόνο για κορεάτικα . Αφού πήγε στην αποθήκη τρεις φορές και μου έφερε τρεις διαφορετικές φλάντζες η οποίες δεν ταίριαζαν στην κεφαλή μου {ευτυχώς που την είχα μαζί} με ρωτά εάν το ΙΧ είναι όντος το 1500άρη , η απάντηση φυσικά ήταν ναι.
      -Πωλήτρια : μα δεν υπάρχει αυτό το αυτοκίνητο!!!
      -Εγώ: υπάρχει και το έχω εγώ.
      -Πωλήτρια: Μα δεν μου βγάζει φλάντζα για το 1500άρη αυτός ο κινητήρας δεν υπάρχει στον κατάλογο τις Hyundai.
      -Εγώ: από το 20004 αγοράζω από εσένα ανταλλακτικά για το ΙΧ μου και τώρα μου λες πως δεν υπάρχει θα με τρελάνεις!!
      Βγάζω το κεφάλι από το παράθυρο του γραφείου και φωνάζω, ΜαστροΚώσταααα θέλω φλάντζα κεφαλής για το δικό μου έχεις;

      • Ο Μάστορας: Με κοιτάξει σαστισμένος γιατί γύρισε όλο το συνεργείο και των κοιτούσε, κάνη έναν μορφασμό στο πρόσωπο και λέει, πάλη γκάφα έκανε τόσα χρόνια την έχω , Ρουλαααα πιάσε το σετ από το 1600άρη του Elantra.
        -Ρούλα: μα είναι το 1500άρη και στο κομπιούτερ δεν μου το βγάζει.
      • Ο Μάστορας: που να είχαμε και συνεργείο για Γιαπωνέζικα, Κορεάτικα επισκευάζουμε και δεν τα έχεις μάθει ακόμα o κορμός και η κεφαλές είναι ίδιες στα πιστόνια αλλάζουν !!! Δώσε το σετ στον άνθρωπο να φύγει. Έτσι και έγινε, ο Μάστορας είχε δίκιο , η Ρούλα και εγώ έμαθα πως έχω κινητήρα Elandra.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      Hyundai Accent 1500 Elantra κινητήρα συνολικά χιλιόμετρα 221,000 , μηχανικά προβλήματα σχεδόν κανένα , στις 180,000 χιλιόμετρα αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και υποχρεωτικά φλάντζα κεφαλής γιατί στα 10,000 χιλιόμετρα ήθελα 400 με 500 γραμμάρια λάδι . Με πολύ σκληρό δούλεμα σε χωματόδρομους και μερικές φορές και σε χωράφια. Βλάβες : αντικατάσταση τρομπάκι συμπλέκτη στα 120,000 χιλιόμετρα , αντικατάσταση ηλεκτρικού μηχανισμού κλειδαριάς οδηγού και συνοδηγού, εξωτερικά χερούλια πόρτας οδηγού και συνοδηγού, ηλεκτρικοί μηχανισμοί παραθύρων σε τρείς πόρτες { οδηγού-συνοδηγού και πίσω δεξιά } , Τώρα ακούγεται να τσιρίζει το ρουλεμάν του συμπλέκτη. Από το 2006 που το πέρασα υγραέριο έχω κάνη πάνω από 150,000 χιλιόμετρα με υγραέριο. Σέρβις: Aλλαγή λαδιών στα 15,000 χιλ/τρα το λάδι 10 / 40 τις Castrol , αλλαγή μπουζί στα 70,000 με 80,000 χιλ/τρα και είναι τα απλά τις N G K , κάπου στα 25.000 χιλ/τρα έλεγχο και κλείσιμο την ακίδα στα 0,8 mm.
      Και τέλος το φίλτρο λαδιού αλλαγή στα 45,000 χιλ/τρα.
      Ο κινητήρας κελαηδάει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thomas-lpg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr