Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    dinap1

    @dinap1

    Κάνω τη γιατρό.

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη

    dinap1 Unfollow Follow

    Latest posts made by dinap1

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dinap1 έγραψε:
      Καλησπέρα. Σκεφτομαι κ εγω τη μετατροπη για ενα Opel Corsa mod.2009 1200cc αυτόματο.
      Έχει κάνει κάποιος μετατροπή στον κινητήρα αυτό;
      τυχόν προβλήματα;

      επισης, σκεφτομαι να κανω τη μετατροπη στην αντιπροσωπεια στη θεσσαλονικη.
      αποψεις / σχολια ;
      ευχαριστω.

      Anyone ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dinap1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Καλησπέρα. Σκεφτομαι κ εγω τη μετατροπη για ενα Opel Corsa mod.2009 1200cc αυτόματο.
      Έχει κάνει κάποιος μετατροπή στον κινητήρα αυτό;
      τυχόν προβλήματα;

      επισης, σκεφτομαι να κανω τη μετατροπη στην αντιπροσωπεια στη θεσσαλονικη.
      αποψεις / σχολια ;
      ευχαριστω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dinap1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Αν το αμάξι σου δεν είναι ανάμεσα σ' αυτά που βγάζουν πρόωρα φθορές < 100.000 χλμ τότε μη το σκέφτεσαι.

      Καλησπέρα.
      Αυτό πως θα μπορούσε να το ξέρει κάποιος ; υπάρχουν κάπου σχετικές στατιστικές με πίνακες ;
      ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dinap1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
      Καλησπερα παιδια.Χτες παρελαβα το grande punto t-jet απο τη fordstathis με vialle lpfi.Μπορω να πω πως ανοιγοντας τη μηχανη ειναι πολυ δυσκολο να εντοπισεις τα του υγραεριου.Το ιδιο και στον χωρο της ρεζερβας.Φανταστικη και νοικοκυρεμενη δουλεια λοιπον.Το συστημα δουλεψε στα 100 χλμ που το δοκιμασα πολυ ομαλα χωρις προβληματα.Μου ειπε να το ξαναπαω βεβαια στα 1500 χλμ για ρυθμιση,οποτε φανταζομαι οτι το lpfi δεν ερχεται προρυθμισμενο απο ολλανδια αλλα το κανει αυτος.Παντως επειδη ημουν διπλα του οταν το ρυθμιζε μου εκανε εντυπωση οτι το πηρα βολτα με το laptop και γυρισε σε 3 λεπτα ρυθμισμενο.Το αλλο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι μου εβαλε τα μπεκ v20 αντι για τα v15 που λεν οι καταλογοι της vialle για το αμαξι μου.Παντως μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τη δουλεια.Ελπιζω να συνεχισω και οσο το τεσταρω περισσοτερο!

      Καταρχας ευχομαι πολλα, απροβληματιστα και οικονομικα χιλιομετρα!
      θα σε παρακαλουσα να μας κρατας ενημερους με ο,τι νεοτερο αφορα το αυτοκινητο σου μιας και :

      1. δεν ειναι πολλοι που εβαλαν υγραεριο σε turbo κινητηρες.
      2. οι 'υγρου ψεκασμου' ειναι σαφως λιγοτεροι.
        (σποντα: ο κινητηρας σου ειναι μηπως αμεσου ψεκασμου ? )

      επισης, θα μπορουσες μηπως να μας πεις το κοστος της ολης ιστοριας ;
      ρωτησες για 'λαδιερα' ? σου ειπε αν χρειαζεται ?
      ευχαριστω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dinap1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Καλησπερα. Να κανω 2 'χαζες' ερωτησεις ?

      1. υπαρχει κανεις (η γνωριζετε κανενα) που να εβαλε υγραεριο στον TSI των 122ps κινητηρα της vw ? (κωδικος CAXA).
        Αν ναι, υπαρχουν πληροφοριες για προβληματα, τυπο συστηματος, κλπ ?

      2. αφου υποτιθεται η εγχυση βενζινης προστατευει τις βαλβιδες, δε μπορουμε να 'ρυθμισουμε' καποιο συστημσ υγρου η αεριου ψεκασμου να δινει ενα ποσοστο βενζινης αντι να βαζουμε λαδιερες ? ας καιει κ πχ 90% υγραεριο, 10% βενζινη.
        πολυ χαζο ;

      ευχαριστω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dinap1
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      Καλημέρα σας.
      γνωρίζει κανείς κάποι πρατήριο στη δυτική Θεσ/νίκη που να έχει βενζίνη ;

      από τα 7 γύρω από το Ωραιόκαστρο, τζίφος...
      ευχαριστώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dinap1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr