Ο χρήστης genos2000 έγραψε:
Καλησπερα παιδια.Χτες παρελαβα το grande punto t-jet απο τη fordstathis με vialle lpfi.Μπορω να πω πως ανοιγοντας τη μηχανη ειναι πολυ δυσκολο να εντοπισεις τα του υγραεριου.Το ιδιο και στον χωρο της ρεζερβας.Φανταστικη και νοικοκυρεμενη δουλεια λοιπον.Το συστημα δουλεψε στα 100 χλμ που το δοκιμασα πολυ ομαλα χωρις προβληματα.Μου ειπε να το ξαναπαω βεβαια στα 1500 χλμ για ρυθμιση,οποτε φανταζομαι οτι το lpfi δεν ερχεται προρυθμισμενο απο ολλανδια αλλα το κανει αυτος.Παντως επειδη ημουν διπλα του οταν το ρυθμιζε μου εκανε εντυπωση οτι το πηρα βολτα με το laptop και γυρισε σε 3 λεπτα ρυθμισμενο.Το αλλο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι μου εβαλε τα μπεκ v20 αντι για τα v15 που λεν οι καταλογοι της vialle για το αμαξι μου.Παντως μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τη δουλεια.Ελπιζω να συνεχισω και οσο το τεσταρω περισσοτερο!
Καταρχας ευχομαι πολλα, απροβληματιστα και οικονομικα χιλιομετρα!
θα σε παρακαλουσα να μας κρατας ενημερους με ο,τι νεοτερο αφορα το αυτοκινητο σου μιας και :
- δεν ειναι πολλοι που εβαλαν υγραεριο σε turbo κινητηρες.
- οι 'υγρου ψεκασμου' ειναι σαφως λιγοτεροι.
(σποντα: ο κινητηρας σου ειναι μηπως αμεσου ψεκασμου ? )
επισης, θα μπορουσες μηπως να μας πεις το κοστος της ολης ιστοριας ;
ρωτησες για 'λαδιερα' ? σου ειπε αν χρειαζεται ?
ευχαριστω.