-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
(οπότε 'αγαπητέ' βενζινά, μπορείς να συνεχίσεις να χαζογελάς με ασφάλεια)Αν και δεν γέλασε, θέλω να πιστεύω ότι αναφέρεσαι στον melos86.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η χρήση του αυτοκινήτου έχει εκτός από τα καύσιμα, και ένα σωρό άλλα έξοδα. Σε ένα μέσο ΙΧ το καύσιμο είναι το 40-50% του κόστους του σε σοβαρές αναλύσεις που έχει δει. Όσο πιο ακριβό είναι το ΙΧ, τότε το καύσιμό του είναι ακόμη μικρότερο σαν ποσοστό εξόδων. Χώρια που για να πας και να έρθεις, και να περάσεις τα σύνορα θα φας κάμποσο χρόνο, άλλο κόστος και αυτό για τους περισσότερους.Αν αφαιρέσεις τα πάγια έξοδα, και υπολογίσεις ότι οι περισσότεροι κάνουν τα σέρβις λόγω χρόνου και όχι χιλιομέτρων, τα καύσιμα μπορεί να είναι και τα 3/4 του υπόλοιπου κόστους. Οπότε αν θες 10 ευρώ για να πας στο φθηνό βενζινάδικο, και κερδίζεις 25 ευρώ στο γέμισμα, 'κερδίζεις' ας πούμε ~12 ευρώ.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Απ'ότι βλέπω τα φτηνά πρατήρια σήμερα στη Θεσσαλονίκη πουλάνε 1,750. Η μέση τιμή στη Βουλγαρία είναι 1,334. Με 7,5lt/100Km και 60άρι ρεζερβουάρ, έρχεται στο ίδιο κόστος συνολικά. Από Θεσσαλονίκη προφανώς δύσκολα θα το έκανε κανείς (οπότε 'αγαπητέ' βενζινά, μπορείς να συνεχίσεις να χαζογελάς με ασφάλεια), αλλά αν μένεις λχ. Σέρρες τότε συμφέρει με τα μπούνια...Ο βενζινας γιατι να χαζογελα και μαλιστα με ασφαλεια? Σαμπως κερδιζει και τιποτα με τα 5 και τα 10 ευρω που βαζει ο μεσος καταναλωτης?
Λες και ο βενζινας ανεβασε την τιμη της βενζινης στο 1.80!?!Πραγματικα εχω αρχισει να πιστευω οτι ο μεσος ορος του IQ των ανθρωπων που γραφουν σε αυτο το thread κινηται βαρια βαρια σε μονοψηφια νουμερα... Δεν εξηγουνται διαφορετικα καποιες αποψεις που κατα καιρους διαβαζουμε!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Η χρήση του αυτοκινήτου έχει εκτός από τα καύσιμα, και ένα σωρό άλλα έξοδα. Σε ένα μέσο ΙΧ το καύσιμο είναι το 40-50% του κόστους του σε σοβαρές αναλύσεις που έχει δει. Όσο πιο ακριβό είναι το ΙΧ, τότε το καύσιμό του είναι ακόμη μικρότερο σαν ποσοστό εξόδων. Χώρια που για να πας και να έρθεις, και να περάσεις τα σύνορα θα φας κάμποσο χρόνο, άλλο κόστος και αυτό για τους περισσότερους.
Αν αφαιρέσεις τα πάγια έξοδα, και υπολογίσεις ότι οι περισσότεροι κάνουν τα σέρβις λόγω χρόνου και όχι χιλιομέτρων, τα καύσιμα μπορεί να είναι και τα 3/4 του υπόλοιπου κόστους. Οπότε αν θες 10 ευρώ για να πας στο φθηνό βενζινάδικο, και κερδίζεις 25 ευρώ στο γέμισμα, 'κερδίζεις' ας πούμε ~12 ευρώ.
Με 10 ευρω δηλαδη κατι παραπανω απο 5.5 λιτρα βενζινης δεν πας βουλγαρια απο θεσσαλονικη.. Και ακομα και αν καταφερεις να πας κανοντας 2-3 ωρες για να πετυχεις τοσο χαμηλη καταναλωση θελεις και αλλα τοσα για να γυρισεις! Ολα αυτα δηλαδη για να καρδισει καποιος 4 ευρω... Η απλα για να πει στον εαυτο του οτι σημερα γεμισα με 1.35 και να κοιμηθει ικανοποιημενος το βραδυ!
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Η χρήση του αυτοκινήτου έχει εκτός από τα καύσιμα, και ένα σωρό άλλα έξοδα. Σε ένα μέσο ΙΧ το καύσιμο είναι το 40-50% του κόστους του σε σοβαρές αναλύσεις που έχει δει. Όσο πιο ακριβό είναι το ΙΧ, τότε το καύσιμό του είναι ακόμη μικρότερο σαν ποσοστό εξόδων. Χώρια που για να πας και να έρθεις, και να περάσεις τα σύνορα θα φας κάμποσο χρόνο, άλλο κόστος και αυτό για τους περισσότερους.
Αν αφαιρέσεις τα πάγια έξοδα, και υπολογίσεις ότι οι περισσότεροι κάνουν τα σέρβις λόγω χρόνου και όχι χιλιομέτρων, τα καύσιμα μπορεί να είναι και τα 3/4 του υπόλοιπου κόστους. Οπότε αν θες 10 ευρώ για να πας στο φθηνό βενζινάδικο, και κερδίζεις 25 ευρώ στο γέμισμα, 'κερδίζεις' ας πούμε ~12 ευρώ.
Με 10 ευρω δηλαδη κατι παραπανω απο 5.5 λιτρα βενζινης δεν πας βουλγαρια απο θεσσαλονικη.. Και ακομα και αν καταφερεις να πας κανοντας 2-3 ωρες για να πετυχεις τοσο χαμηλη καταναλωση θελεις και αλλα τοσα για να γυρισεις! Ολα αυτα δηλαδη για να καρδισει καποιος 4 ευρω... Η απλα για να πει στον εαυτο του οτι σημερα γεμισα με 1.35 και να κοιμηθει ικανοποιημενος το βραδυ!
Έχουν πει, για τους Αμερικάνους, 'δεν ξέρεις πόσα πολλά είναι διατεθειμένος να πληρώσει για να κάνει οικονομία'
-
Να ρωτήσω τελικά ποιο είναι πιο έγκυρο σιτε?
αυτό: http://www.energy.eu/
ή αυτό: http://www.fuel-prices-europe.info/. Γιατί άλλες τιμές λέει το ένα και άλλες το άλλο
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης ikarus260 έγραψε:
Να ρωτήσω τελικά ποιο είναι πιο έγκυρο σιτε?
αυτό: http://www.energy.eu/
ή αυτό: http://www.fuel-prices-europe.info/. Γιατί άλλες τιμές λέει το ένα και άλλες το άλλο
ΕυχαριστώΤο πρωτο το εβαλα εγω.
Δεν ξερω ποιο ειναι το πιο εγκυρο . -
χαχα, τι γραφαμε χθες;
Ουτε μια μερα δεν χαρηκαμε...ΥΠΟΙΚ: Δεν μειώνονται προς το παρόν οι φόροι στα καύσιμα
Κανένα περιθώριο για μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα δεν υπάρχει, σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών που υποστηρίζουν ότι ο συνδυασμός της υστέρησης των εσόδων του προϋπολογισμού και των γενικότερων δημοσιονομικών αστοχιών, καθιστούν ταμειακά αδύνατη τη μείωση του ΕΦΚ τουλάχιστον προς το παρόν.
Σημειώνεται ότι θέμα μείωσης του ΕΦΚ στα καύσιμα άνοιξε χθες το υπουργείο Ανάπτυξης με δηλώσεις γενικού γραμματέα Εμπορίου Στέφανου Κομνηνού, ο οποίος είπε ότι «όταν οι διεθνείς τιμές αυξάνονται, πρέπει το Δημόσιο να ξαναδεί τη φορολόγηση του καυσίμου, ώστε η τελική τιμή να είναι υπέρ του καταναλωτή».
Πηγή:www.capital.gr
και
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... =1&catid=3 -
Γιατί περιμένατε να μειωθούν;
ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΦΟΥΣΚΕΣ είναι.
-
(μπορείς και να πάρεις 1-2 μπιτόνια να γεμίσεις επίσης!),
Αυτό ξεχάστε το, γινονται έλεγχοι πλέον στα πορτ-μπαγκαζ.Το άλλο μειον είναι οτι η απόδειξη που παίρνεις (αν πάρεις) είναι για πέταμα
http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4704947 -
καλα και φθηνα πρατηρια στη Λαμια που να εμπιστευεστε?
-
Ξέμενα από βενζίνη και έβαλα από το πρώτο πρατήριο που βρήκα. BP.
- ευρώ. το. λίτρο.
-
Οι κατατεθείσες προς ψήφιση διατάξεις (σ.σ. στο ν/σ του υπουργείου Ανάπτυξης), «συνιστούν συντονισμένο, ολοκληρωμένο και συνεκτικό πλέγμα ρυθμίσεων, που αποσκοπεί στην πάταξη του φαινομένου του λαθρεμπορίου καυσίμων στην χώρα μας», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών, διαψεύδοντας ταυτόχρονα δημοσιεύματα ότι ασκήθηκαν πιέσεις από υπηρεσιακούς παράγοντες για να ανοίξει «παράθυρο» που θα διευκολύνει τη λαθρεμπορία.
Οι σχετικές διατάξεις του υπουργείου Οικονομικών που έχουν ενσωματωθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης που κατατέθηκε περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
• Την κατάργηση των «λευκών βυτιοφόρων» (πηγή σημαντικής λαθρεμπορίας).
• Την υποχρέωση χρήσης GPS από, πλωτά και μη, μεταφορικά μέσα.
• Την αυστηροποίηση των ποινών με την, μεταξύ άλλων, κατάσχεση των μέσων διακίνησης και την αφαίρεση της άδειας μεταφοράς ή του ναυτικού φυλλαδίου.
• Την χρήση συστημάτων προηγμένης («μοριακής») ιχνηθέτησης πριν τον εκτελωνισμό των καυσίμων.
• Την χρήση συστημάτων εισροών – εκροών καυσίμων στις φορολογικές αποθήκες.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231187795
Πόσες φορές έχουμε ακούσει τέτοιες εξαγγελίες ?
Εκείνο το ταχύπλοο του ΣΔΟΕ είναι αξιόπλοο ή έχει χαλάσει πάλι ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πόσες φορές έχουμε ακούσει τέτοιες εξαγγελίες ?Μόνο το τελευταίο έχω ξανακούσει απο όλα αυτά, τα άλλα είναι καινούρια
-
Και επισης αυτη την φορα επειδη επειγονται για χρημα απο το λαθρεμποριο ειναι η πρωτη φορα που κατι κινηται και μαλιστα εκ των εσω... Μακαρι να ευδοκιμησει η παραπανω προσπαθεια μπας και ξεκαθαρισει καπως το τοπιο!
-
1.813 η μέση τιμή πλέον. Που θα φτάσει ρε παιδιά αυτό το πράγμα? δεν αντέχεται άλλο αυτή η άνοδος 80 ευρώ πλέον δεν φτάνουν για 47ρι ρεζερβουάρ
-
http://news247.gr/oikonomia/agora/nothe ... 10505.html
Το πρατήριο, το οποίο είχε μάλιστα τη φήμη του 'φτηνού' σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αντιμετωπίζει πλέον σοβαρότατα οικονομικά πρόστιμα, αλλά και οφείλει να αποκαταστήσει τις ζημιές σε όλα τα αυτοκίνητα, που από το νοθευμένο καύσιμο έμεναν στη μέση του δρόμου.
-
Προφανώς ο μονος δεν είναι αλλά καλο θα ήταν να φαινεται με μαγάλα καθαρα γραμματα και το ονομα του συγκεκριμένου επαγγελματία.
Αν καταστραφή η ζωή του, δεν βρίσκει δουλειά ούτε με 2μηνη σύμβαση στην Καθαριοτητα, χάσει τα πάντα, οδηγηθεί σε αυτοκτονία, βρεθεί σε απογνωση ... νομίζω πως θα τρομάξει και θα παραδειγματίσει!
Δεν είναι καιροι ουτε 'λαμόγια' να τα ταίζουμε στις φυλακές, ούτε να κοβουμε πρόστιμα που δεν προκειται ποτε να πληρωθούν. Και φυσικά αυτο ... για όλους, για όλους τους τομείς, για όλες τις πράξεις που θίγουν το κοινωνικό σύνολο! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Προφανώς ο μονος δεν είναι αλλά καλο θα ήταν να φαινεται με μαγάλα καθαρα γραμματα και το ονομα του συγκεκριμένου επαγγελματία.
Αν καταστραφή η ζωή του, δεν βρίσκει δουλειά ούτε με 2μηνη σύμβαση στην Καθαριοτητα, χάσει τα πάντα, οδηγηθεί σε αυτοκτονία, βρεθεί σε απογνωση ... νομίζω πως θα τρομάξει και θα παραδειγματίσει!
Δεν είναι καιροι ουτε 'λαμόγια' να τα ταίζουμε στις φυλακές, ούτε να κοβουμε πρόστιμα που δεν προκειται ποτε να πληρωθούν. Και φυσικά αυτο ... για όλους, για όλους τους τομείς, για όλες τις πράξεις που θίγουν το κοινωνικό σύνολο!Τι εννοεις δεν ειναι ο μονος???
Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ειναι... -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Τι εννοεις δεν ειναι ο μονος???
Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ειναι...Eίσαι εντός επαγγελματος μπορείς να το επιβεβαιώσεις. Εγω σαν απλώς πελάτης δεν μπορώ -και δεν νομίζω οτι και εσύ το θελεις- να είμαι απολυτος.
Βενζίνη ώρα μηδέν!