-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πράγματι εντυπωσιακό αυτό που λες...
Η λύση είναι απλή βέβαια! Πας από περιφερειακή Υμητού με cruise στα 90 και φτάνεις σε 15 λεπτά!
Εξοικονομείς σε βενζίνη τουλάχιστον το 50% του διοδίου + την ευκολία σου!Εχεις πολλα δικια αλλα πρωι πρωι με την τσιμπλα στο ματι, αν βαλω cruise στα 90 θα με δειτε το μεσημερι στις ειδησεις σε κανενα νοσοκομειο...
-
Διαδρομή Ιωάννινα-Θεσσαλονίκη και επιστροφή μέσω Εγνατίας, περιλαμβάνονται και 15 χλμ. περίπου μέσα σε αυτές τις πόλεις.
Octavia5 1.4 TSI. Δύο άτομα, λίγες αποσκευές. Θερμοκρασία στη διαδρομή από -0,5 έως 6 βαθμούς.
Κατανάλωση 7,0 λίτρα/100 χλμ., μέση ωριαία ταχύτητα 114 χλμ./ώρα. Οι τιμές αυτές από το trip computer.
Jacob
-
Για ποιό λόγο τα cruise computer (του Leon τουλάχιστον) δεν σου λένε πόσα λίτρα έκαψες;
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Για ποιό λόγο τα cruise computer (του Leon τουλάχιστον) δεν σου λένε πόσα λίτρα έκαψες;Μαθηματικα δε ξερεις??
-
Ξέρω, αλλά αν τα υπολογίσω από τη μέση κατανάλωση θα μου βγουν λάθος σε περίπτωση που έχω έντονες αυξομειώσεις στον τρόπο οδήγησης.
-
Ευτυχισμένος κάτοχος BMW F25 X3 20D σε μικτή χρήση με πολλές μικρές μετακινήσεις και μετακινήσεις μέχρι 140 χαω το trip computer γράφει 7.1 λ/100.Το 1/4 του ρεζερβουάρ βγάζει περί τα 250 χλμ πάνω κάτω.Καθόλου άσχημα για 2λιτρο κοντά στους 2 τόνους
-
μετα απο καιρο εγινε 'ατοφιο' ταξιδι, οποτε θα παραθεσω την καταναλωση, αν και με 'εκθέτει'
Λάρισα - Αθηνα (κεντρο)- Λάρισα
Χιλιομετρα 734, λίτρα 56 ----> 7,63 λιτ/100Συνθηκες 3 ατομα στο πηγαινε και 2 στο έλα, με λιγες αποσκευες.
Σε ολο το ταξιδι πηγαινα με το c.c στο 150- , εκτος απο τα τουνελ στον Αγ.Κωνσταντινο και μερικα σημεια του Μαλιακου.
στα συν μερικα ανοιγματα στα 170
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Ξέρω, αλλά αν τα υπολογίσω από τη μέση κατανάλωση θα μου βγουν λάθος σε περίπτωση που έχω έντονες αυξομειώσεις στον τρόπο οδήγησης.Αν μηδενίζεις κάθε φορά που γεμίζεις θα σου δώσει ένα νούμερο πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
-
Πάντως, το cruise control είναι ό,τι πρέπει για χαμηλή κατανάλωση...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Πάντως, το cruise control είναι ό,τι πρέπει για χαμηλή κατανάλωση...+1
-
Όχι πάντα, πχ σε ανηφόρα πατάει για κρατήσει σταθερά τα χιλιόμετρα . Σε γενικές γραμμές ένας οδηγός στην εθνική με προσοχή μπορεί να πετύχει χαμηλότερες καταναλωσεις , το cruise είναι για ξεκούραση περισσότερο
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=37.988320,23.709022
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Εχω ξεπερασει τα 20000 χμ με το Α5 και βλεπω μια γενικοτερη πτωση της καταναλωσης.
Σημερα Αθηνα- Λιβάδι Παρνασσού ειχα με το Bc 7,5 λτ/100 χμ με μεση ταχυτητα 85 km/h.
Στην επιστροφη, λογω κατηφορας προφανως ειδα μεση καταναλωση 6,3 l/100km!!!!με μεση ταχυτητα 81 km/h.Αφου οταν εφτασε η βελονα του ρεζερβουαρ στη μεση ειχα κανει 425 km και η ενδειξη αυτονομιας ηταν 540 km!! -
Κηφισιά-Παυλιανή-(Αμφίκλεια-)Κηφισιά:
- 428km
- 76χάω
- 8,6lt/100km
Στο πήγαινε cruise control στα 140χαώ (στην εθνική), στην επιστροφή 120-130χαώ!
Ο κόφτης 'χτυπάει' στις 4000στρ, πολύ πριν τον μηχανικό...
-
Και μια βασική λεπτομέρεια. Το αυτοκίνητο είναι ένα Honda Civic TypeR FN2 (2007).
-
1239 χλμ (Θεσ/νίκη- Ζαγόρι κ επ/φη) με 86,73 λίτρα απλής αμόλυβδης, με 48 χλμ μέση ταχύτητα. Το τριπ έγραψε 7,1. Το βενζινάδικο 7,0. Φίκος 1.6
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Μετα απο 5 μηνες που εχω στην κατοχη μου ενα Ibiza 1.2 tsi, ...
Τωρα στον ανοιχτο δρομο υπαρχει προβλημα. Το αμαξι για να κινηθει οικονομικα με ~120/ωρα χρειαζεται μια 6η ταχυτητα. Παρολο που η 5η ειναι παρα πολυ μακρια (41 χλμ/1000 στροφες) δεν αρκει για τετοιες ταχυτητες...Δεν μπορείς να βάλεις όσο μακριά τελική σχέση θέλεις, πρέπει να μπορεί να την κρατήσει το αυτοκίνητο. Στις 3000 στροφές το 1200αράκι σε πάει με 123.... πόσο παραπάνω θέλεις;; Ακόμα κι αν μπορεί θα ήταν σε οριακές συνθήκες και στην παραμικρή κλίση, στον ελάχιστο αέρα ή σε υποψία προσπέρασης θα έπρεπε να καταβάζεις ταχύτητα οπότε η οικονομία πάπαλα.
Το έχω ξαναρωτήσει αλλά λόγω επικαιρότητας το ρωτάω ξανά.
Μήπως πρέπει οι καταναλώσεις πετρελαιοκίνητων να πάνε σε άλλο νέο θέμα;; Όχι επειδή πολλοί συνεχίζουν να μην αναφέρουν ούτε καν μάρκα και μοντέλο (δε συζητάμε για καύσιμο....) αλλά επειδή πλέον τα πετρέλαια αυξάνονται και ίσως αξίζει να έχουν ξεχωριστό χώρο. Για να γίνονται πιο σωστές συγκρίσεις (και για να μην κλαίνε οι βενζινοκίνητοι...). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μετα απο 5 μηνες που εχω στην κατοχη μου ενα Ibiza 1.2 tsi, ...
Τωρα στον ανοιχτο δρομο υπαρχει προβλημα. Το αμαξι για να κινηθει οικονομικα με ~120/ωρα χρειαζεται μια 6η ταχυτητα. Παρολο που η 5η ειναι παρα πολυ μακρια (41 χλμ/1000 στροφες) δεν αρκει για τετοιες ταχυτητες...Δεν μπορείς να βάλεις όσο μακριά τελική σχέση θέλεις, πρέπει να μπορεί να την κρατήσει το αυτοκίνητο. Στις 3000 στροφές το 1200αράκι σε πάει με 123.... πόσο παραπάνω θέλεις;; Ακόμα κι αν μπορεί θα ήταν σε οριακές συνθήκες και στην παραμικρή κλίση, στον ελάχιστο αέρα ή σε υποψία προσπέρασης θα έπρεπε να καταβάζεις ταχύτητα οπότε η οικονομία πάπαλα.
Το polo γιατι εχει 6η ταχυτητα και μπορει και κανει 2-3 λιτρα/100χλμ πιο κατω στο ταξιδι?
Προφανως δεν εχουν μεγαλες διαφορες στην τελικη σχεση, αλλα οταν εχεις ενα πιεσμενο του κερατα μοτερ οπως το 1.2 tsi, οταν ανεβαινουν τα χιλιομετρα πινει διχως αυριο!!! Εστω και 42-43χλμ/1000 στροφες να ηταν η 6η του θα βοηθουσε λιγο...Ενδεικτικα, απο τα 90χλμ/ωρα που εισαι γυρω στο 5λιτρα/100, οταν ξεπερνας τα 130 εισαι πανω απο 11λιτρα/100.
Χαος μεταξυ τους!Επισης μια χαρα μπορει να κρατησει ο κινητηρας τα 130τοσα στις 3.000 στροφες... Εχεις γεματα 18 κιλα ροπη και το 90% της ιπποδυναμης σου στις 3.000 στροφες με την χαρτογραφηση που χρησιμοποιουν.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Μετα απο 5 μηνες που εχω στην κατοχη μου ενα Ibiza 1.2 tsi, ...
Τωρα στον ανοιχτο δρομο υπαρχει προβλημα. Το αμαξι για να κινηθει οικονομικα με ~120/ωρα χρειαζεται μια 6η ταχυτητα. Παρολο που η 5η ειναι παρα πολυ μακρια (41 χλμ/1000 στροφες) δεν αρκει για τετοιες ταχυτητες...Δεν μπορείς να βάλεις όσο μακριά τελική σχέση θέλεις, πρέπει να μπορεί να την κρατήσει το αυτοκίνητο. Στις 3000 στροφές το 1200αράκι σε πάει με 123.... πόσο παραπάνω θέλεις;; Ακόμα κι αν μπορεί θα ήταν σε οριακές συνθήκες και στην παραμικρή κλίση, στον ελάχιστο αέρα ή σε υποψία προσπέρασης θα έπρεπε να καταβάζεις ταχύτητα οπότε η οικονομία πάπαλα.
Το polo γιατι εχει 6η ταχυτητα και μπορει και κανει 2-3 λιτρα/100χλμ πιο κατω στο ταξιδι?
Προφανως δεν εχουν μεγαλες διαφορες στην τελικη σχεση, αλλα οταν εχεις ενα πιεσμενο του κερατα μοτερ οπως το 1.2 tsi, οταν ανεβαινουν τα χιλιομετρα πινει διχως αυριο!!! Εστω και 42-43χλμ/1000 στροφες να ηταν η 6η του θα βοηθουσε λιγο...Ενδεικτικα, απο τα 90χλμ/ωρα που εισαι γυρω στο 5λιτρα/100, οταν ξεπερνας τα 130 εισαι πανω απο 11λιτρα/100.
Χαος μεταξυ τους!Επισης μια χαρα μπορει να κρατησει ο κινητηρας τα 130τοσα στις 3.000 στροφες... Εχεις γεματα 18 κιλα ροπη και το 90% της ιπποδυναμης σου στις 3.000 στροφες με την χαρτογραφηση που χρησιμοποιουν.
Μήπως το 1200αράκι στα 90 πάει ατούρμπιστο και στα 130 πάει τουρμπισμένο, άρα πλούσια μίγματα κλπ.? Αν ισχύει κάτι τέτοιο η μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης δε θα βοηθούσε και πολύ...
Το πότε θα μπει το τούρμπο. από τη στιγμή που δεν είσαι σε πολύ χαμηλές στροφές, δεν έχει να κάνει με τις στροφές αλλά με το πόσο πατάς το γκάζι!
Υπόθεση κάνω που μπορεί να μην ισχύει...
Επίσης τα 11 λίτρα σαν απόλυτο μέγεθος είναι πάρα πολλά. Ένα 1400άρι ατμοσφαιρικό σούπερμίνι πρέπει να πηγαίνει με 160+ για να κάψει τόσα! -
Μετα τα 120 παίζει τεραστειο όγκο η αεροδυναμικη ...
Και ΕΚΕΙ αν δεν Έχεις ουρα σε τσακιζει...
Και το δικο μου 1400αρη είναι ΠΟΛΥ πιο οικονομικο στα 90 σε σχέση με τα 140 και έχει και 6η (όχι ιδιαίτερα μακριά βέβαια ) -
Αυτό ακριβώς, άσχετα από σχέσεις κλπ η αεροδυναμική αποτελεί το βασικό σου πρόβλημα.
Και μην κοιτάς μόνο τις στροφές κοίτα και το πόσο πατάς το πόδι στο γκάζι. Γιατί αν πατάς το ίδιο γκάζι με ίδιες στροφές το ίδιο θα καις όποια σχέση και να έχεις (στην πράξη αυτό δε γίνεται γιατί είτε θα επιταχύνεις είτε θα επιβραδύνεις).
Αλλά αν το δούμε ενεργειακά για να πας με 90 μπορεί να φτάνουν 15-20 άλογα για να πας με 130 θέλεις 35-40 άλογα (τελείως στην τύχη αλλά όχι εκτός πραγματικότητας) δεν είναι λογικό να πρέπει να βγάλεις κάπως τα παραπάνω άλογα από ανάλογη βενζίνη.Ναι θα θέλαμε όλοι κιβώτια με μια 6η, 7η, 8η.... Όμως μια 6η δε θα ήταν τόσο κοντά στην 5η σου που θέλεις γιατί όταν βάζουν 6τάχυτο ρυθμίζουν όλες τις σχέσεις κάπως αναλογικά για να καλύπτουν καλύτερα όλο το φάσμα ταχυτήτων και καταστάσεων και όχι μόνο το λίγο παραπάνω που θέλεις για τον αυτοκινητόδρομο. Έτσι πχ στο μοντέλο που λες μπορεί η 6η του να δίνει λίγο παραπάνω αλλά νομίζω ότι αν δεις καλύτερα η 5η του θα είναι πιο κοντή από τη δική σου κοκ. Οπότε εκεί που εσένα σε κρατάει η 5η σου η 6η του θα ψόφαγε και θα έβαζε τη δική του 5η που θα είναι πιο κοντή άρα πιο θορυβώδης και σπάταλη.... Γενικά τα πολύ μακριά κιβώτια μερικές φορές δε λειτουργούν γιατί αναγκάζεσαι να είσαι με μια ταχύτητα κάτω.
Ιδανικά θέλουμε ένα CVT που να ρυθμίζεται σωστά στην πιο μακριά δυνατή σχέση ανάλογα με τον κινητήρα και τις ροπές που βγάζει στις χαμηλότερες δυνατές στροφές.
Έρευνα Κατανάλωσης