-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Και τα 3 εχουν την χαρη τους....Κανενα δεν θα με χαλαγε αλλα περισσοτερο απο ολα μου αρεσει το Z.
Βεβαια σε αυτα τα λεφτα θα επελεγα το EVO...θα σε στεναχωρισω, εχω ακουσει για evo καινουργιο οτι τριζει μεσα , και καταρχειν το evo einai μουφα στο εσωτερικο εντελως γυμνο . ΓΙΑ μενα το evo μονο επιδοσεις εχει, το clio το δικο σου ειναι πιο ποιοτηκο στο εσωτερικο. 350z και ξερο ψωμι
Το εσωτερικο του 350Ζ ειναι πολυ χαλια πλαστικουρα και μαλιστα φθηνη.Οι δε απομιμησεις μεταλλου στα χερουλια και στη κονσολα ειναι σαν απο Lanos(ιεροσυλια!)
Απο τα υποψηφια το 350Ζ(να επιχειρηματολογησω?) αλλα η 3.0 Ζ(!)4 δεν ειναι μακρια ουτε σε τιμη ουτε σε επιδοσεις.
Εντάξει για τα λεφτά που κοστίζει αυτό το μοντέλο , ίσως και να έγιναν από κάπου περικοπές ! Σκέψου ότι είναι με μεγάλη διαφορά το πιο προσιτό coupe που πλησιάζει τα supercars , τόσο σε δυνατότητες όσο και σε εμφάνιση και χαρακτήρα. Σε μια επίσκεψη που έκανα στο http://www.mobile.de ,πουλιέται μεταχειρισμένο 1 έτους , από 20000 ευρώ. Μιλάμε για ΤΗΝ ευκαιρία , αλλά δυστυχώς εμέις ζούμε στην Μπανανία !!! .
Οσο για την Ζ4 , είναι καλό αυτοκίνητο , αλλά όπως και η SLK πιστεύω ότι είναι άλλου χαρακτήρα.
Αλήθεια , γιατί η Honda δεν βγάζει το S2K σε κλειστή έκδοση , 5-8Κ πιο φτηνό από το cabrio να το παρουν κι αυτοί που δεν γουστάρουν καθόλου τα cabrio ( σαν εμένα )? Ισως αυτό να εχει απαντηθεί κάπου αλλού, αλλά εγώ δεν το έχω διαβάσει !!Τοτε να το πουνε και RX8 να συγχωνευτει η Honda με τη Mazda (και τη Ford?) να ζησουν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα...
Παντως πλακα πλακα τα ρουντστερ στυλ SLK,Z4 κλπ. εχουν κατι το ενοχλητικο .Απ' την αλλη μηπως κουπε οπως η CLK ειναι καλυτερα?
quote στο quote παραμεγαλωσε και το post....
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Και τα 3 εχουν την χαρη τους....Κανενα δεν θα με χαλαγε αλλα περισσοτερο απο ολα μου αρεσει το Z.
Βεβαια σε αυτα τα λεφτα θα επελεγα το EVO...θα σε στεναχωρισω, εχω ακουσει για evo καινουργιο οτι τριζει μεσα , και καταρχειν το evo einai μουφα στο εσωτερικο εντελως γυμνο . ΓΙΑ μενα το evo μονο επιδοσεις εχει, το clio το δικο σου ειναι πιο ποιοτηκο στο εσωτερικο. 350z και ξερο ψωμι
Το εσωτερικο του 350Ζ ειναι πολυ χαλια πλαστικουρα και μαλιστα φθηνη.Οι δε απομιμησεις μεταλλου στα χερουλια και στη κονσολα ειναι σαν απο Lanos(ιεροσυλια!)
Απο τα υποψηφια το 350Ζ(να επιχειρηματολογησω?) αλλα η 3.0 Ζ(!)4 δεν ειναι μακρια ουτε σε τιμη ουτε σε επιδοσεις.
Εντάξει για τα λεφτά που κοστίζει αυτό το μοντέλο , ίσως και να έγιναν από κάπου περικοπές ! Σκέψου ότι είναι με μεγάλη διαφορά το πιο προσιτό coupe που πλησιάζει τα supercars , τόσο σε δυνατότητες όσο και σε εμφάνιση και χαρακτήρα. Σε μια επίσκεψη που έκανα στο http://www.mobile.de ,πουλιέται μεταχειρισμένο 1 έτους , από 20000 ευρώ. Μιλάμε για ΤΗΝ ευκαιρία , αλλά δυστυχώς εμέις ζούμε στην Μπανανία !!! .
Οσο για την Ζ4 , είναι καλό αυτοκίνητο , αλλά όπως και η SLK πιστεύω ότι είναι άλλου χαρακτήρα.
Αλήθεια , γιατί η Honda δεν βγάζει το S2K σε κλειστή έκδοση , 5-8Κ πιο φτηνό από το cabrio να το παρουν κι αυτοί που δεν γουστάρουν καθόλου τα cabrio ( σαν εμένα )? Ισως αυτό να εχει απαντηθεί κάπου αλλού, αλλά εγώ δεν το έχω διαβάσει !!Τοτε να το πουνε και RX8 να συγχωνευτει η Honda με τη Mazda (και τη Ford?) να ζησουν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα...
Παντως πλακα πλακα τα ρουντστερ στυλ SLK,Z4 κλπ. εχουν κατι το ενοχλητικο .Απ' την αλλη μηπως κουπε οπως η CLK ειναι καλυτερα?
quote στο quote παραμεγαλωσε και το post....
όντως
το 350 για εμένα! Μου αρέσει το 2000 στα πάντα, αλλά δεν μου αρέσουν τα κάμπριο! Το έχει ένας γνωστός μου (ίσως όχι ακόμα αφού πήγαινε για...φεράρι), το βάλαν αναμμένο κουκουνάρι στην οροφή, άνοιξε τρύπα, του έκαψε και το κάθισμα
-
Το 350Ζ. Το θεωρώ περισσότερο ολοκληρωμένο ως αυτοκίνητο απο το S2000. Η Alfa τι δουλειά έχει σε αυτο το συγκριτικό;
-
Το 350 έχει λίγο καλύτερους χώρους και λίγο καλύτερες επιδόσεις, στα υπόλοιπα το Honda νομίζω υπερτερεί.
Αν δεν σας αρέσει που είναι κάμπριο νομίζω υπάρχει εργοστασιακό Hardtop.
-
Το 350. Τα εσω οδηγησει και τα δυο και το 350 ειναι πολυ πιο φιλικο και ανετο απο το S2k. Οχι οτι το Χοντα δεν μ'αρεσει αλλα απλως αυτη την εντυπωση εχω.
Τα Evo, STi κτλ παντα τριζουν και ειναι βαβουριαρικα. Αν καποιος παιρνει ενα απο αυτα και περιμενει ανετο και ταξιδιαρικο αυτοκινητο ονειρευεται. Και τα δυο ειναι πολυ καθαροαιμα για καθημερινα. Το μονο προτερημα που εχουν με το Χοντα ειναι οτι εχουν 4 πορτες και τετρακινηση που πολλες φορες συγχωρει σε αντιθεση της πισωκινησης του Χοντα που πολλες φορες δαγκωνει.
Νικος
-
Aρχικά αποκλείω την ιταλίδα ως μπροστοκίνητη...
Ανάμεσα σε z kai s προτιμώ μακράν το z!! Το 350Ζ πιστεύω πρέπει να είναι πιο ευκολοδήγητο στην καθημερινή χρήση γιατί λόγο κυβικών και ροπής δεν χρειάζεται να το δουλεύεις πάνω από τις 6σαλ για να πας γρήγορα Άσε που έχει παραγίνει κάπου με τα s2000 έχει γεμίσει ο τόπος με μεταχειρισμένα από γερμανία (βλέπω καθημερινά) και δεν ξέρω γιατί αλλά μ'αρέσει το αμάξι μου να το έχουν λίγοι... (Κάποιου του χαρίζανε γάϊδαρο και τον κοίταζε στα δόντια... ) -
δύσκολα ερωτήματα....
για το Ζ τι να πω? από άλλο πλανήτη το όλο πακέτο. Επιδόσεις, ομορφιά, πίσω κίνηση, τιμή.
το Χόντα? δυστυχώς είναι κάμπριο. Κατά τα άλλα ονειρικό κι αυτό. Μοτερούκλα, ποιότητα, μπάντες
Αμ η Άλφα? Εξακύλινδρος διαμάντι, φάτσα (και οπίσθια) για μεγάλο έρωτα (ή μεγάλα βίτσια, ότι αρέσει στον καθένα ...), εσωτερικό να πουλήσεις το σπίτι σου για να μένεις μέσα, αλλά την κίνηση σε λάθος άξονα απ'ότι λένε...
επειδή εμένα δε με χαλάει ο άξονας μετάδοσης όμως (άλλωστε η μόνη μου εμπειρία σε πίσω κίνηση είναι κάνα δυο φορτηγά, ένα Feroza, μια μαούνα 518i και μια Ασκόνα) ψήφος στην Άλφα
-
Τελικά Σπύρο είσαι πιο φανατικός από εμένα..
Εμένα τυλίξτε μου ένα 350Ζ,καθώς πιστεύω ότι ο κινητήρας του έχει μεγαλύτερο 'βάθος' από το Ηonda (όπως και της Alfa),επομένως είναι καλύτερα εκμεταλλεύσιμος,ενώ είναι και πολύ 'ζυγισμένο' στην συμπεριφορά του,πράγμα που δεν έχει η Alfa (η 156 gta είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα..) -
Datsun 350z..
To mono datsun pou 8a agoraza an mporousa...
oOsss
-
Μαντέψτε τι ψήφισα
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Το 350Ζ. Το θεωρώ περισσότερο ολοκληρωμένο ως αυτοκίνητο απο το S2000. Η Alfa τι δουλειά έχει σε αυτο το συγκριτικό;Νissan 350Ζ.
Έλα ρε Παύλο αφού είναι σπορ αυτοκίνητο... -
Όλα τα αμάξια ειναι καταπληκτικά ! Αλλά.... δεν μπορώ να αποφύγω να στρέψω το βλέμμα μου στο 350Z (και αυτό ψήφισα). Οι μηχανικοί στην Nissan έχουν 'τρελαθεί' τελείως. Οσες (λίγες) φορές το έχω δει στο δρόμο μου έχει παρει τα μυαλά!
Μπορεί η ποιότητα στο εσωτερικό να είναι όντως απλά καλή αλλά με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Το αμάξι έχει προσωπικότητα κάτι σπάνιο (δυστυχώς) για τις μέρες μας. (Πως βλεπεις κατι γυναίκες που σε γοητεύουν χωρίς να ειναι φωτομοντέλα ??). Θα μου πεις γιατί το honda ή η Alfa δεν έχει? Φυσικά και έχουν αλλά... είπαμε.. υποκειμενικοί οι λόγοι..!
Αντε να δούμε και το roadster να τρελαθούμε τελείως -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το 350Ζ. Το θεωρώ περισσότερο ολοκληρωμένο ως αυτοκίνητο απο το S2000. Η Alfa τι δουλειά έχει σε αυτο το συγκριτικό;
Νissan 350Ζ.
Έλα ρε Παύλο αφού είναι σπορ αυτοκίνητο... -
Από τα 3 μοντέλα θα διάλεγα την Αλφα.
Έχω οδηγήσει μόνο την Αλφα το Πάσχα στην Νορβηγία.
Με το S2000 έχω μπει στα Μέγαρα σαν συνοδηγός με οδηγό που κάνει 1.09.00 τον γύρο (Γεια σας!...)
Στο Ντάτσουν απλώς έχω μπει μέσα.
Μιας και δεν μπορώ να τα συγκρίνω πως πάνε στον δρόμο γιατί δεν έχω οδηγήσει και τα τρία (και δεν είμαι σαν μερικούς που έχουν γνώμη για το πώς πάει ένα αμάξι στο δρόμο χωρίς να το έχουν δει καν ποτέ μπροστά τους ).Θα πω για την εμφάνιση.
Η άλφα είναι μακράν η πιο όμορφη, το εξωτερικό είναι απίστευτο! Το εσωτερικό είναι το πιο άνετο μέσα. Το ταμπλό με χαλάει λίγο που είναι αυτούσιο της 147 και χάρις σε αυτό το ταμπλό δυστυχώς η GT δεν θα γίνει ένα classic car αλλά πάντα οι Ιταλοί κάποια λαλακία έκαναν.
Το χόντα έχει γεράσει αρκετά πλέον σαν εμφάνιση μέσα έξω και δεν αξίζει άλλον σχολιασμό. Ασε που δεν χωράω μέσα!
Το Ντάτσουν εξωτερικά είναι ωραίο αλλά για μένα όχι κάτι το ιδιαίτερο. Το εσωτερικό είναι μια αηδία και μισή! Εκτός το οτι είναι απαίσιο σχεδιαστικά, είναι γεμάτο πολύ χαμηλής ποιότητας πλαστικά που δεν αξίζουν σε 50.000 ευρώ αμάξι!Κάτι άσχετο. Ήθελα να ήξερα από όσους λένε ότι θέλουν πισωκίνητο πόσοι πραγματικά ξέρουν να οδηγήσουν ένα πισωκίνητο. (Φυσικά εννοείται ότι και εγώ δεν είμαι ο χεράς)
-
H GT ποτέ δεν με έπεισε Γιατί να θεωρώ σαν κάτι ξεχωριστό μία 156 με άλλο, έστω και πανέμορφο, αμάξωμα ? Beauty is not enough στις μέρες μας
Μεταξύ 350Ζ και S2000 προτιμώ το Datsun μου φαίνεται πιο all-around από το S2000. Αν και τα δύο είναι θαυμάσια αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το 350Ζ. Το θεωρώ περισσότερο ολοκληρωμένο ως αυτοκίνητο απο το S2000. Η Alfa τι δουλειά έχει σε αυτο το συγκριτικό;
Νissan 350Ζ.
Έλα ρε Παύλο αφού είναι σπορ αυτοκίνητο...Μα καλά δεν είναι σπορ? Αφού στρίβει καλύτερα ακόμα και από το ΤΤ!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Από τα 3 μοντέλα θα διάλεγα την Αλφα.
Έχω οδηγήσει μόνο την Αλφα το Πάσχα στην Νορβηγία.
Με το S2000 έχω μπει στα Μέγαρα σαν συνοδηγός με οδηγό που κάνει 1.09.00 τον γύρο (Γεια σας!...)
Στο Ντάτσουν απλώς έχω μπει μέσα.
Μιας και δεν μπορώ να τα συγκρίνω πως πάνε στον δρόμο γιατί δεν έχω οδηγήσει και τα τρία (και δεν είμαι σαν μερικούς που έχουν γνώμη για το πώς πάει ένα αμάξι στο δρόμο χωρίς να το έχουν δει καν ποτέ μπροστά τους ).Θα πω για την εμφάνιση.
Η άλφα είναι μακράν η πιο όμορφη, το εξωτερικό είναι απίστευτο! Το εσωτερικό είναι το πιο άνετο μέσα. Το ταμπλό με χαλάει λίγο που είναι αυτούσιο της 147 και χάρις σε αυτό το ταμπλό δυστυχώς η GT δεν θα γίνει ένα classic car αλλά πάντα οι Ιταλοί κάποια λαλακία έκαναν.
Το χόντα έχει γεράσει αρκετά πλέον σαν εμφάνιση μέσα έξω και δεν αξίζει άλλον σχολιασμό. Ασε που δεν χωράω μέσα!
Το Ντάτσουν εξωτερικά είναι ωραίο αλλά για μένα όχι κάτι το ιδιαίτερο. Το εσωτερικό είναι μια αηδία και μισή! Εκτός το οτι είναι απαίσιο σχεδιαστικά, είναι γεμάτο πολύ χαμηλής ποιότητας πλαστικά που δεν αξίζουν σε 50.000 ευρώ αμάξι!Κάτι άσχετο. Ήθελα να ήξερα από όσους λένε ότι θέλουν πισωκίνητο πόσοι πραγματικά ξέρουν να οδηγήσουν ένα πισωκίνητο. (Φυσικά εννοείται ότι και εγώ δεν είμαι ο χεράς)
Κανένας !!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Κάτι άσχετο. Ήθελα να ήξερα από όσους λένε ότι θέλουν πισωκίνητο πόσοι πραγματικά ξέρουν να οδηγήσουν ένα πισωκίνητο. (Φυσικά εννοείται ότι και εγώ δεν είμαι ο χεράς)
Δεν έχει σημασία. Μπορείς να μάθεις όμως. Επιπλεόν το άγνωστο είναι πάντα γοητευτικό. Άλλωστε και όταν πρωτοοδηγήσαμε προσθιοκίνητο ξέραμε να οδηγάμε προσθιοκίνητο?
Ειδικά εγώ σε πισωκίνητα έμαθα να οδηγάω. -
Πολύ σωστή τοποθέτηση !!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα καλά δεν είναι σπορ? Αφού στρίβει καλύτερα ακόμα και από το ΤΤ!!!
Σπορ και ηλεκτρονικά μόνιμα ΟΝ είναι έννοιες ασυμβίβαστες. Ούτε το Golf IV με καμπύλες θεωρώ σπορ. Σπορ εμφάνιση ναι
NISSAN 350Z Vs HONDA S2000 Vs ALFA GT 3.2