-
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Welcome!Δεν ειναι Ελλαδα απο οτι βλεπω,
(επισης, οχι σε ασπρο, δε του παει)
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
In the eight- to nine-year-old vehicle category, it’s the Porsche 911 out in front again, with a fault rate of 8.3 per cent, followed by the Porsche Boxster (9.8 per cent), and the Toyota RAV4 (10.2 per cent).
In the six- to seven-year-old vehicle category, again, it’s the Porsche 911, with a fault rate of 5.5 per cent, followed by the Porsche Boxster (7.1 per cent), and the Subaru Forester (7.3 per cent).
καλα το 911 αλλα τα 986 +987 ειχαν θεματα RMS leak κτλ...
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Welcome!Σαν να φάρδυνε/μεγάλωσε η νέα γενιά ε?
Έχουμε μια φωτό σύγκρισης με την 1η που βγήκε,δεκαετία 60?
Just for kicks.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
In the eight- to nine-year-old vehicle category, it’s the Porsche 911 out in front again, with a fault rate of 8.3 per cent, followed by the Porsche Boxster (9.8 per cent), and the Toyota RAV4 (10.2 per cent).
In the six- to seven-year-old vehicle category, again, it’s the Porsche 911, with a fault rate of 5.5 per cent, followed by the Porsche Boxster (7.1 per cent), and the Subaru Forester (7.3 per cent).
καλα το 911 αλλα τα 986 +987 ειχαν θεματα RMS leak κτλ...
Και τα 911 απο 1997 ως 2008. Αυτο που τρομαζει βασικα ειναι το κοστος ανακατασκευης σε περιπτωση σχεδον ολικης καταστροφης (αν και πολυ χαμηλοτερο απο αλλα σουπερκαρ) παρα οι πιθανοτητες να συμβει κατι τετοιο.
-
Σαν σήμερα πέθανε το 1951 ο Φέρντιναντ Πόρσε, αυστριακός κατασκευαστής αυτοκινήτων, ιδρυτής της φερώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας και σχεδιαστής του θρυλικού «σκαραβαίου». (Γεν. 3/9/1875)
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
καλα το 911 αλλα τα 986 +987 ειχαν θεματα RMS leak κτλ...
Όλα το ίδιο σχεδόν μοτέρ έχουν, εκτός από GT2/GT3 & TT.
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
καλα το 911 αλλα τα 986 +987 ειχαν θεματα RMS leak κτλ...
Όλα το ίδιο σχεδόν μοτέρ έχουν, εκτός από GT2/GT3 & TT.
+1
-
Υπάρχει κάποιος κάτοχος cayman να τον ρωτήσω κάτι πληροφορίες που θέλω με ΠΜ;
-
Cayman 2.9 PDK του 2009 σου κάνει; Ευχαρίστως να απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση.
-
Ρωτα και εμενα ξερω αρκετα...
-
-
Εγώ πήρα, εν όψει του χειμώνος, φορτιστή μπαταρίας (λειτουργεί από μπρίζα, με τον ένα πόλο στη μπαταρία και τον άλλον στο μεντεσέ της πόρτας) για μη βγάλω το αμάξι στα αλάτια. Αλλά, απεδείχθη ότι μπρίζα δεν υπάρχει στο γκαράζ μου, σε απόσταση που να φτάνει μπαλλαντέζα.
Οπότε, το έβγαλα σήμερα βόλτα, να έρθουν και τα λαδάκια σε θερμοκρασία άξια λόγου, και μετά πήγα και το έπλυνα ΚΑΙ από κάτω.
Τώρα, αναπαύεται στο γκαράζ φρεσκοπλυμένη.
Συγκρατώ το κολακευτικότερο σχόλιο που έχει γίνει ποτέ για το άτομό μου (δεν πρόκειται για σχόλιο γκόμενας, αλλά για σχόλιο παλαιού και σεβάσμιου μέλους αυτού του φόρουμ): 'Είναι πολύ τυχερή (η συγκεκριμένη 911) που θα έχει εσένα αφεντικό'. -
-
Next Porsche 911 (991) GT3 Only Available with PDK Gearbox
http://www.gtspirit.com/2012/02/14/next ... k-gearbox/
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Next Porsche 911 (991) GT3 Only Available with PDK Gearboxhttp://www.gtspirit.com/2012/02/14/next ... k-gearbox/
Αυτό έχει πολύ πλάκα, καθώς το Road and Track, λέει ακριβώς το αντίθετο!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Next Porsche 911 (991) GT3 Only Available with PDK Gearboxhttp://www.gtspirit.com/2012/02/14/next ... k-gearbox/
Γιωργο, ξεχασες πριν κανα χρονο, που ελεγες οτι η επομενη (μετα την 997) 911 θα προσφερεται ΜΟΝΟ με PDK?
To 7αρι χειροκινητο ομως ειναι το στανταρ κιβωτιο, για τις νεες 911...
Ειναι δυνατον, σε μια πιο απολυτη, ελαφρυτερη κατασκευη, oπως ειναι η καθε GT3, να προσφερουν ΜΟΝΟ ενα βαρυτερο συγκριτικα διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο, σε σχεση με τα καταπληκτικα και ακομα πιο συμμετοχικα στην οδηγηση, κιβωτια της Porsche? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Next Porsche 911 (991) GT3 Only Available with PDK Gearbox
http://www.gtspirit.com/2012/02/14/next ... k-gearbox/
Γιωργο, ξεχασες πριν κανα χρονο, που ελεγες οτι η επομενη (μετα την 997) 911 θα προσφερεται ΜΟΝΟ με PDK?
To 7αρι χειροκινητο ομως ειναι το στανταρ κιβωτιο, για τις νεες 911...
Ειναι δυνατον, σε μια πιο απολυτη, ελαφρυτερη κατασκευη, oπως ειναι η καθε GT3, να προσφερουν ΜΟΝΟ ενα βαρυτερο συγκριτικα διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο, σε σχεση με τα καταπληκτικα και ακομα πιο** συμμετοχικα στην οδηγηση**, κιβωτια της Porsche?Εγώ διαφωνώ για το συμμετοχικά.....το αντίθετο συμβαίνει ,το μηχανικό σασμάν σε απασχολεί από την οδήγηση.
Η turbo S προσφέρεται μόνο με PDK .... -
Τελικα θα ειναι μονο με PDK η οχι??
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Εγώ πήρα, εν όψει του χειμώνος, φορτιστή μπαταρίας (λειτουργεί από μπρίζα, με τον ένα πόλο στη μπαταρία και τον άλλον στο μεντεσέ της πόρτας) για μη βγάλω το αμάξι στα αλάτια. Αλλά, απεδείχθη ότι μπρίζα δεν υπάρχει στο γκαράζ μου, σε απόσταση που να φτάνει μπαλλαντέζα.Εγώ έχω το φορτιστή/συντηρητή μπαταρίας της Porsche που κάνει καταπληκτική δουλειά. Με μέγεθος σχεδόν τσέπης, έχει ένα καλώδιο που μπαίνει στην πρίζα του τοίχου και καταλήγει στο φορτιστή και ένα δεύτερο που ξεκινά από το φορτιστή και μπαίνει στον αναπτήρα του αυτοκινήτου. Έχει μόνο ένα κουμπί με το οποίο επιλέγεις 2 ρυθμίσεις:
- Χειροκίνητη λειτουργία
- Αυτόματη λειτουργία
Στην αυτόματη λειτουργία (με επιλογή για δίκυκλο ή αυτοκίνητο), φορτίζει μόνο του την μπαταρία όταν πέσει το φορτίο της και μετά τίθεται σε κατάσταση αναμονής αυτόματα και πάλι από την αρχή όταν χρειάζεται φόρτιση. Έχει και ενδείξεις πλήρους φόρτισης και φόρτισης σε εξέλιξη. Τώρα με τα συνεχή κρύα που το αμάξι έμενε παρατημένο 2-3 εβδομάδες, ο φορτιστής με έσωσε κι ας ήταν σε κλειστό γκαράζ με θερμοκρασία υψηλότερη της εξωτερικής.
Porsche Forum