Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 187
    • 233
    • 234
    • 185 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    9318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Αν και τα 560hp κάνουν εντύπωση δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί . ( η Μ6 )
      Λογικά η υπόλοιπη κατασκευή θα υστερεί σε απόδοση . Ειδικά σε πίστα .
      Απ' ότι γράφει το άρθρο π.χ. τα 0-100 έρχονται σε 4,2

      Το GTR θα κάνει αρκετό καιρό να ξεπεραστεί . Ειδικά από την στιγμή που έδειξαν ξεκάθαρα ότι μπορούν να το αναβαθμίσουν σχετικά εύκολα από χρονιά σε χρονιά .
      2009 - 480hp
      2012 - 550hp

      Νομίζω ότι το μόνο αντίστοιχης αλλά και συγχρόνως διαφορετικής εικόνας μηχάνημα επιδόσεων είναι το το ZR1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mikegr last edited by

        Ο χρήστης sprsk έγραψε:
        Αν και τα 560hp κάνουν εντύπωση δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί . ( η Μ6 )
        Λογικά η υπόλοιπη κατασκευή θα υστερεί σε απόδοση . Ειδικά σε πίστα .
        Απ' ότι γράφει το άρθρο π.χ. τα 0-100 έρχονται σε 4,2

        Το GTR θα κάνει αρκετό καιρό να ξεπεραστεί . Ειδικά από την στιγμή που έδειξαν ξεκάθαρα ότι μπορούν να το αναβαθμίσουν σχετικά εύκολα από χρονιά σε χρονιά .
        2009 - 480hp
        2012 - 550hp

        Νομίζω ότι το μόνο αντίστοιχης αλλά και συγχρόνως διαφορετικής εικόνας μηχάνημα επιδόσεων είναι το το ZR1

        Kαι τα Πορσικα καλα ειναι απλα ειναι ακριβα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          c-l-a-b last edited by

          το ντασουν δεν παει βημα.το εχω ανετα.κ με τις 7 σχεσεις(η μηπως ειναι 6 σχεσεων το ντατσουν?δεν θυμαμαι..)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            Ο χρήστης mikegr έγραψε:

            Αν και τα 560hp κάνουν εντύπωση δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί . ( η Μ6 )
            Λογικά η υπόλοιπη κατασκευή θα υστερεί σε απόδοση . Ειδικά σε πίστα .
            Απ' ότι γράφει το άρθρο π.χ. τα 0-100 έρχονται σε 4,2

            Το GTR θα κάνει αρκετό καιρό να ξεπεραστεί . Ειδικά από την στιγμή που έδειξαν ξεκάθαρα ότι μπορούν να το αναβαθμίσουν σχετικά εύκολα από χρονιά σε χρονιά .
            2009 - 480hp
            2012 - 550hp

            Νομίζω ότι το μόνο αντίστοιχης αλλά και συγχρόνως διαφορετικής εικόνας μηχάνημα επιδόσεων είναι το το ZR1

            Kαι τα Πορσικα καλα ειναι απλα ειναι ακριβα

            Φυσικά ,
            Aπλά στην συνάρτηση μου αναφέρομαι στην κατηγορία τιμής ,
            με τα ίδια παίρνεις μία προφανώς υποδεέστερη 911 Carrera με 350hp στα 72,000
            ενώ στα 85.000 που είναι το Spec R το πολύ να φτάσεις σε Carrera 4 GTS με 408hp.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitris-razis last edited by

              Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
              Μήπως είναι ιεροσυλία......;

              Γνωρίζουμε τις πωλήσεις του GTR(το μοντέλο περί ού ο λόγος, δεν γνωρίζω κωδικό) σε παγκόσμιο επίπεδο και στην χώρα μας;
              Έτυχε ανταπόκρισης η δουλειά των Ιαπώνων;

              Στην Ελλάδα επισήμως εισηγμένα είναι περι τα 45 αυτοκίνητα...

              Απο πλευράς τιμής βρίσκονται μακριά τα δυο τους (BMW - GTR)?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Tα δυο αυτοκινητα (νεα Μ6 vs GT-R) φυσικα και συγκρινονται αμεσα. Ειναι και τα δυο 4θεσια coupe, με πανισχυρα μοτερ, αλλα και αρκετα 'τροφαντα'...Μεγαλο ρολο φυσικα για το ποιο θα υπερισχυσει σε επιδοσεις, θα παιξει και το βαρος της Μ6, για το οποιο μεχρις στιγμης, δεν εχει γραφτει κατι συγκεκριμενο...
                Απο πλευρας κοστους ειναι αρκετα κοντα, στην Γερμανικη τουλαχιστον αγορα, 90κ εχει το GT-R, και 103κ για την νεα Μ6, κανουν λογο δημοσιευματα απο Γερμανικα περιοδικα.
                Για τα Ελληνικα δεδομενα βεβαια, η διαφορα τιμης...θα ανοιξει αρκετα περισσοτερο λογικα, καθοτι ηδη το GT-R, σημερα κοστολογειται στα 160κ, ενω με βαση και τις τιμες της 'απλης' 6αρας (650i, -4,400κ.εκ οπως και η Μ6- απο 153κ ευρω), διαφαινεται οτι η Μ6 θα φλερταρει ευκολα με τα 200κ ευρω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Με αυτό συγκρίνεται το GT-R?

                  http://www.autoblog.com/2012/02/11/bmw- ... n-turbo-m6

                  Έχει σχεδιαστεί με σκοπό την απόλυτη επίδοση; Αν ναι συγκρίνεται. Αν όχι....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Μεγαλο ρολο φυσικα για το ποιο θα υπερισχυσει σε επιδοσεις, θα παιξει και το βαρος της Μ6, για το οποιο μεχρις στιγμης, δεν εχει γραφτει κατι συγκεκριμενο...

                    Άμα σου λείπει το βάρος για να έχεις εικόνα, πάρε τα κιλά ανά ίππο και κάνε πράξεις.

                    a power-to-weight ratio of 7.3lb/hp for the Coupe and 7.7lb/hp for the Convertible,

                    3,14 αναλογία έχει το ΝΙσσάν και 3,28 η Μπεμβέ, πρακτικά ταυτίζονται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                      Αν και τα 560hp κάνουν εντύπωση δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί . ( η Μ6 )
                      Λογικά η υπόλοιπη κατασκευή θα υστερεί σε απόδοση . Ειδικά σε πίστα .
                      Απ' ότι γράφει το άρθρο π.χ. τα 0-100 έρχονται σε 4,2

                      Το GTR θα κάνει αρκετό καιρό να ξεπεραστεί . Ειδικά από την στιγμή που έδειξαν ξεκάθαρα ότι μπορούν να το αναβαθμίσουν σχετικά εύκολα από χρονιά σε χρονιά .
                      2009 - 480hp
                      2012 - 550hp

                      Νομίζω ότι το μόνο αντίστοιχης αλλά και συγχρόνως διαφορετικής εικόνας μηχάνημα επιδόσεων είναι το το ZR1

                      Kαι τα Πορσικα καλα ειναι απλα ειναι ακριβα

                      Φυσικά ,
                      Aπλά στην συνάρτηση μου αναφέρομαι στην κατηγορία τιμής ,
                      με τα ίδια παίρνεις μία προφανώς υποδεέστερη 911 Carrera με 350hp στα 72,000
                      ενώ στα 85.000 που είναι το Spec R το πολύ να φτάσεις σε Carrera 4 GTS με 408hp.

                      Που τα πουλάνε τόσο, να πάω να πάρω ένα από το καθένα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        έχεις απόσυρση ? Αν όχι έχω να σε δώσω μία ( )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης dstou έγραψε:

                          Μεγαλο ρολο φυσικα για το ποιο θα υπερισχυσει σε επιδοσεις, θα παιξει και το βαρος της Μ6, για το οποιο μεχρις στιγμης, δεν εχει γραφτει κατι συγκεκριμενο...

                          Άμα σου λείπει το βάρος για να έχεις εικόνα, πάρε τα κιλά ανά ίππο και κάνε πράξεις.

                          a power-to-weight ratio of 7.3lb/hp for the Coupe and 7.7lb/hp for the Convertible,

                          3,14 αναλογία έχει το ΝΙσσάν και 3,28 η Μπεμβέ, πρακτικά ταυτίζονται.

                          Α, οκ δεν ειχα δει αυτες τις αναλογιες για την Μ6 καθολου. Οποτε ειναι αρκετα κοντα, σε δυνατοτητες, και ουσιαστικα
                          το 'παιχνιδι' βλεπω να κρινεται μαλλον στην μεταδοση, με την 4κινηση του GT-R, πιθανοτατα να κανει, εστω και οριακα, την διαφορα...Αναμενουμε λοιπον συγκριτικο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Μεγαλο ρολο φυσικα για το ποιο θα υπερισχυσει σε επιδοσεις, θα παιξει και το βαρος της Μ6, για το οποιο μεχρις στιγμης, δεν εχει γραφτει κατι συγκεκριμενο...

                            Άμα σου λείπει το βάρος για να έχεις εικόνα, πάρε τα κιλά ανά ίππο και κάνε πράξεις.

                            a power-to-weight ratio of 7.3lb/hp for the Coupe and 7.7lb/hp for the Convertible,

                            3,14 αναλογία έχει το ΝΙσσάν και 3,28 η Μπεμβέ, πρακτικά ταυτίζονται.

                            Α, οκ δεν ειχα δει αυτες τις αναλογιες για την Μ6 καθολου. Οποτε ειναι αρκετα κοντα, σε δυνατοτητες, και ουσιαστικα
                            το 'παιχνιδι' βλεπω να κρινεται μαλλον στην μεταδοση, με την 4κινηση του GT-R, πιθανοτατα να κανει, εστω και οριακα, την διαφορα...Αναμενουμε λοιπον συγκριτικο.

                            Οριακά?
                            Kάτω από τα 200χλμ/ώρα δεν πρόκειται να σταθεί πουθενά η Μ6 απέναντι στο GTR. Από τα 200 μέχρι τον ηλεκτρονικό της κόφτη θα είναι παρόμοια... Ενδιαφέρον πάντως θα έχουν οι αποστάσεις πέδησης! ...αλλά και τι απόσταση θα τα χωρίζει σε πλευρικές επιταχύνσεις, σλάλομ 8άρι κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                              Οριακά?
                              Kάτω από τα 200χλμ/ώρα δεν πρόκειται να σταθεί πουθενά η Μ6 απέναντι στο GTR. Από τα 200 μέχρι τον ηλεκτρονικό της κόφτη θα είναι παρόμοια... Ενδιαφέρον πάντως θα έχουν οι αποστάσεις πέδησης! ...αλλά και τι απόσταση θα τα χωρίζει σε πλευρικές επιταχύνσεις, σλάλομ 8άρι κλπ.

                              Με μηδαμινες διαφορες αναλογιας κιλων/ιππο, που ειναι το ξεκαρδιστικο της υποθεσης στο 'οριακα'?
                              Εκτος αν ξερεις κατι περισσοτερο (αρνητικο) για την Μ6, απο τα μεχρι στιγμης δημοσιευματα.
                              Αναφερω την φραση οριακα, αφενως για την αναλογια, και αφετερου, τα θετω υπο αυτη την εννοια σχεδον ισαξια, με το πλεονεκτημα για το GT-R να διαφαινεται κυριως σε επιδοσεις απο σταση, σε μετριο προς χαλια οδοστρωμα, λογω 4κινησης, και την Μ6 να ξεχωριζει ΜΟΝΟ ΙΣΩΣ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ, σε συνδυασμο με τις πυκνοτερες σχεσεις στο 7αρι -επισης ταχυτατο με του Nissan- DCT κιβωτιο, αλλα και το μεγαλυτερο διαθεσιο ευρος ροπης , •502 lb-ft torque (max torque from just 1500rpm)
                              για την Bmw, εναντι ( 463 lb-ft of torque @ 3,200-5,800 rpm) για το Nissan.
                              Aπο σταση δηλαδη, φυσικα και το GT-R θα ειναι ΠΑΝΤΟΥ μπροστα, (με τουλαχιστον 0,5-0,7sec προβαδισμα στο 0-100km/h για το Nissan, συμφωνα με τα specs των κατασκευαστες τους) εν κινησει ομως ΟΧΙ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                ε αμα ειναι πιο γρηγορη η Μ6, τοτε δεν συγκρινονται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Έχει 7άρι σαζμάν διπλοσύμπλεκτο ενώ το Νισσάν μόλις εξάρι , επίσης έχει και προβάδισμα στη ροπή. Bad the lies, πρέπει να της τα πιστώσουμε αυτά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sv2 last edited by

                                    H Corvette (με την σούστα πίσω) ταχύτερη του GT-R....

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      λάστιχα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Ημισλίκ Μισελέν ο αμερικάνος. Κλοπή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sprsk
                                          sprsk last edited by

                                          το τόνισε 2=3 φορές στο video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Iδού και ένα συγκριτικό μεταξύ 911, Ζ06 και Γκοτζίλα. Η Ζ06 είναι η ειδική έκδοση Cenntenial για τα 100 χρόνια της μάρκας, η οποία παίζει και στο βίδεο.

                                            http://www.caranddriver.com/comparisons/2012-chevrolet-corvette-z06-vs-2013-nissan-gt-r-vs-2012-porsche-911-carrera-s-comparison-test

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 185 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr