-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Μικρό, βαρετό, ακριβό και άσχημο...άποψή μου πάντα.
50 μετανοιες!
Το στόλισα κανονικά, ε?
Ε μα νισάφι πια...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μικρό, βαρετό, ακριβό και άσχημο...άποψή μου πάντα.Πόσο λάθος κάνεις. Χιλιάδες δοκιμαστές του εξωτερικού, που τα έχουν οδηγήσει ΟΛΑ έχουν πει για τους χώρους passat, για το πάτημα veyron, το γκάζι aventador και την ομορφιά aston martin, στο πακέτο Up!. Άσχετε έλληνα τεσσαροτροχοφορουμιστή Νίκο.
Kαι όταν μιλάς για τη VW να πλένεις τα δάκτυλα σου, πριν δακτυλογραφήσεις στο pc σου.
Άντε γεμίσαμε κολλημένους ιταλόφιλους εδώ μέσα, με γυαλιά Dolce Gabbana. -
Ο χρήστης IasonasPeri έγραψε:
@octavia699
Ναι το πρόβλημα ξέρεις είναι ότι και οι άλλοι δεν το γνωρίζουν αν χρησιμοποιείς σήματα καπνού.
I rest my case anyway.Για τους τρίδυμους κουβάδες του VAG τα πάντα θα εξαρτηθούν από την τιμή.
Εδώ πουλάγαν οι τρίδυμοι κουβάδες των PSA-Toyota...
Δε θα πουλήσουν πιο φρέσκοι κουβάδες τώρα και μάλιστα σε καιρό μνημονίου;IasonasPeri
Κάλα. Το τι θεωρεί ο καθένας κουβά είναι μια άλλη ιστορία και πως φτάνει στο σημείο να το επονομάσει κουβά. Άλλα όπως λες και τα Aygo - C1 - 107 έκαναν επιτυχία που ήταν όντως χάλι οπότε δεν ξέρεις. Η τιμή είναι ήδη γνωστή άρα... -
Όποιος ξαναπεί κακό λόγο για το Up! , του εύχομαι η τσουτσού του να μείνει για πάντα Down!
-
Τα τρίδυμα της Τουότα πούλαγαν όχι λόγω τιμής, αλλά για άλλο λόγο. Γιατί σε έπειθαν ότι μπορείς να βασιστείς σε αυτά για να κάνεις τη δουλειά σου, παρά το γεγονός ότι η εικόνα του εσωτερικού τους ήταν μέτρια.
-
Κανείς δεν πουλάει μόνο λόγω τιμής. Παράδειγμα το Lifan. Καινούριο με 5000€. 0 ταξινομίσεις.
-
Εν τω μεταξύ δεν κάνουν κόπο οι mods να το πάνε στην άλλη κατηγορία; Αφού άρχισε να διατίθεται;
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εν τω μεταξύ δεν κάνουν κόπο οι mods να το πάνε στην άλλη κατηγορία; Αφού άρχισε να διατίθεται;Να το πάνε κάπου που να μην πιάνει χώρο.
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ψήφισα και έπεσε στα 2 αστέρια. Πάμε γερά -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σιγά...
Πολύ κακό για το τίποτα Γρηγόρη.
Είναι ένα ακόμα VW.
Μικρό, βαρετό, ακριβό και άσχημο...άποψή μου πάντα.
Καλα, στην εποχη που ζουμε και με τα προβληματα που εχουμε ως λαος, χ@στηκαμε κιολας αμα το παμε ετσι για το up!
και το καθε up!, απλα σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Δεν διαφωνω απαραιτητα με τους τεσσερις προσδιορισμους σου, εφοσον το βαρετο, το θετεις ως εικονα, εκτος εαν το οδηγησες, και το βρηκες οδηγικα πιο βαρετο πχ απο το 500 το οποιο μπορεις να εχεις ανα πασα στιγμη διαθεσιμο για οδηγηση. Στο ακριβο, θα ελεγα εξαρταται, με την εννοια οτι εαν παρεις την πλεον φορτωμενη και πιο ισχυρη εκδοση σαφως θα το χρυσοπληρωσεις, αλλα νομιζω στα 10,150 η εκδοση με στανταρ υδραυλικο, Α/C, ηλεκτρικα παραθυρα/κλειδαριες radio cd, και διαιρουμενο καθισμα, ειναι σαφεστατα με διαφορα, καλυτερη απο τα...playmobil της γνωστης τριπλετας...Επισης πιο
ευρυχωρο, ησυχο, ανετο, και με ποιοτικα υλικα.
Πανω απ' ολα Νικο, το θεμα ειναι τι προτεραιοτητες εχεις, και τι θελεις απο ενα μικρο αυτοκινητο.
Εαν θελεις ΚΥΡΙΩΣ στυλ, δεν κοιτας το up! επουδενι. Αλλωστε και στο λανσαρισμα δεν ειναι τυχαιο οτι διπλα του εχουν πολυχρωμους...κυβους με την σχετικη ονομασια. Εαν ομως θελεις απο ενα αυτοκινητο 3,54μετρα ΚΥΡΙΩΣ ουσια στην καθημερινη χρηση, δηλαδη τους μεγαλυτερους δυνατους χωρους, τα καλυτερα δυνατα (σε αισθηση) χειριστηρια, την καλυτερη δυνατη ηχομονωση-ποιοτητα κυλισης, μαζι με ανεση, τοτε το up! ειναι απο τις ΠΡΩΤΕΣ επιλογες ως υποψηφιο για αγορα, αυτη την στιγμη, με βαση το τι διαθετει ο ανταγωνισμος. Σαφεστατα ο μεγαλυτερος αντιπαλος του -κατ' εμε- ειναι το νεο Panda, το οποιο μαλιστα στην εκδοση m-air 85ιππων ειναι και ταχυτερο. Πιθανοτατα ομως θα ειναι το ιδιο, ή και ακομα ακριβοτερο απο την αντιστοιχα -πλουσια- εξοπλσμενη εκδοση των 75ιππων του up!, xωρις να ειναι κατα τις πρωτες εκτιμησεις των δοκιμαστων τουλαχιστον, καλυτερο συνολικα. Αυτο και μονο καθιστα αμεσα το up!, ως μια ιδιαιτερα ενδιαφερουσα υποψηφια επιλογη στην μικρη κατηγορια αυτοκινητων, για αυτους που επιζητουν πρωτιστως ουσια, και λιγοτερο στυλ και κομψη εμφανιση... -
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Εγώ ανέφερα ότι έγιναν 8 ταξινομίσεις. Που σημαίνει ότι ουσιαστικά ξεκινάει η πορεία του στην Ελλάδα. Το πως θα τα πάει θα το δούμε τους επόμενους μήνες.Θα δούμε πόσα up-ίδια πιάνει ο σάκος.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Seat Mii 5d
http://www.cardesign.ru/events/autoshow/zhenevskij_avtosalon_2012_geneva_motor_show_2012/5099Δεν ξέρω αν φταίει ότι μόλις τελείωσα το χθεσινό Top Gear, αλλά αν του βγάλεις το σήμα φαίνεται ΜΟΝΟ Κινέζικο!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν ξέρω αν φταίει ότι μόλις τελείωσα το χθεσινό Top Gear, αλλά αν του βγάλεις το σήμα φαίνεται ΜΟΝΟ Κινέζικο!
Θες να το αναλύσεις λίγο αυτό?
-
Αφού κατάλαβες τι εννοώ, γιατί με ταλαιπωράς βραδιάτικο?
Άνετα θα μπορούσε να φέρει κάποιο από τα παρακάτω με αυτή τη σχεδίαση.
-
Mα ετσι κι αλλιως προκειται για την Γερμανοποιημενη -αλα τριπλετα- εκδοχη ενος Tata Nano, στο σημα θα κολλησουμε...?
Για αυτους που θελουν 'σημα', υπαρχει και το Aston Martin Cygnet... -
Να και ενα αρθρο
http://auto.in.gr/testing/article/?aid=1231148990Πολυ ωραιοποιημενα τα παρουσιαζει, για αυτοκινητο πολης...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σιγά...
Πολύ κακό για το τίποτα Γρηγόρη.
Είναι ένα ακόμα VW.
Μικρό, βαρετό, ακριβό και άσχημο...άποψή μου πάντα.
Καλα, στην εποχη που ζουμε και με τα προβληματα που εχουμε ως λαος, χ@στηκαμε κιολας αμα το παμε ετσι για το up!
και το καθε up!, απλα σε κουβεντα να βρισκομαστε.
Δεν διαφωνω απαραιτητα με τους τεσσερις προσδιορισμους σου, εφοσον το βαρετο, το θετεις ως εικονα, εκτος εαν το οδηγησες, και το βρηκες οδηγικα πιο βαρετο πχ απο το 500 το οποιο μπορεις να εχεις ανα πασα στιγμη διαθεσιμο για οδηγηση. Στο ακριβο, θα ελεγα εξαρταται, με την εννοια οτι εαν παρεις την πλεον φορτωμενη και πιο ισχυρη εκδοση σαφως θα το χρυσοπληρωσεις, αλλα νομιζω στα 10,150 η εκδοση με στανταρ υδραυλικο, Α/C, ηλεκτρικα παραθυρα/κλειδαριες radio cd, και διαιρουμενο καθισμα, ειναι σαφεστατα με διαφορα, καλυτερη απο τα...playmobil της γνωστης τριπλετας...Επισης πιο
ευρυχωρο, ησυχο, ανετο, και με ποιοτικα υλικα.
Πανω απ' ολα Νικο, το θεμα ειναι τι προτεραιοτητες εχεις, και τι θελεις απο ενα μικρο αυτοκινητο.
Εαν θελεις ΚΥΡΙΩΣ στυλ, δεν κοιτας το up! επουδενι. Αλλωστε και στο λανσαρισμα δεν ειναι τυχαιο οτι διπλα του εχουν πολυχρωμους...κυβους με την σχετικη ονομασια. Εαν ομως θελεις απο ενα αυτοκινητο 3,54μετρα ΚΥΡΙΩΣ ουσια στην καθημερινη χρηση, δηλαδη τους μεγαλυτερους δυνατους χωρους, τα καλυτερα δυνατα (σε αισθηση) χειριστηρια, την καλυτερη δυνατη ηχομονωση-ποιοτητα κυλισης, μαζι με ανεση, τοτε το up! ειναι απο τις ΠΡΩΤΕΣ επιλογες ως υποψηφιο για αγορα, αυτη την στιγμη, με βαση το τι διαθετει ο ανταγωνισμος. Σαφεστατα ο μεγαλυτερος αντιπαλος του -κατ' εμε- ειναι το νεο Panda, το οποιο μαλιστα στην εκδοση m-air 85ιππων ειναι και ταχυτερο. Πιθανοτατα ομως θα ειναι το ιδιο, ή και ακομα ακριβοτερο απο την αντιστοιχα -πλουσια- εξοπλσμενη εκδοση των 75ιππων του up!, xωρις να ειναι κατα τις πρωτες εκτιμησεις των δοκιμαστων τουλαχιστον, καλυτερο συνολικα. Αυτο και μονο καθιστα αμεσα το up!, ως μια ιδιαιτερα ενδιαφερουσα υποψηφια επιλογη στην μικρη κατηγορια αυτοκινητων, για αυτους που επιζητουν πρωτιστως ουσια, και λιγοτερο στυλ και κομψη εμφανιση...Γρηγόρη, το υπεραναλύεις χωρίς λόγο.
Μιλάμε για ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης.
Ποιά ουσία μωρέ και κουραφέξαλα?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γρηγόρη, το υπεραναλύεις χωρίς λόγο.Μιλάμε για ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης.
Ποιά ουσία μωρέ και κουραφέξαλα?
47 σελιδες φτασαμε, τι σε κανει να πιστευεις οτι θα το καταλαβει τωρα?
-
Σαφεστατα ο μεγαλυτερος αντιπαλος του -κατ' εμε- ειναι το νεο Panda, το οποιο μαλιστα στην εκδοση m-air 85ιππων ειναι και ταχυτερο. Πιθανοτατα ομως θα ειναι το ιδιο, ή και ακομα ακριβοτερο απο την αντιστοιχα -πλουσια- εξοπλσμενη εκδοση των 75ιππων του up!, xωρις να ειναι κατα τις πρωτες εκτιμησεις των δοκιμαστων τουλαχιστον, καλυτερο συνολικα.
ελα παραδέξου πως κ εσύ το παντα θα έπαιρνες
πιο όμορφο, με ΧΑΩΔΗ ΔΙΑΦΟΡΑ στις επιδόσεις, χωρίς γυφτιές, με μόνο αρνητικό τις μεγάλες κλίσεις κ τον δικύλινδρο που κάνει σα πρι πρι. βαζεις κ ενα χιλιάρικο κ παίρνεις κ το αυτόματο κ τέλος (κ πληρώνεις όσο κανουν τα πιο πολλά σουπερ μίνι κ κάποια μικρομεσαια, για να μη ξεχνιόμαστε )υγ το απ δεν εχει trip computer γιατί μπαίνει η ταμπλετα στο ταμπλό με 350 ευρώ που τα κάνει όλα
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii