Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Πολλοί ξεχνούν ότι σε ένα αμάξι δεν είναι μόνο βενζίνη το έξοδο.
Προσωπικά, στη δουλειά πλέον πάω μόνο με ΜΜΜ, κι ας κάνω 10 λεπτά παραπάνω χοντρικά.
Περπατάω ένα 15λεπτο αντί να κάθομαι στο μποτιλιάρισμα και δεν κουνάω το αμάξι μες στην πόληΕλα κανε τα και στην Αθηνα αυτα... να δουμε ποσα λεπτα παραπανω θα κανεις.
Μου μαθατε ολοι τωρα τα ΜΜΜ
Είναι ανάλογα από που μέχρι που θες να πας. Κάποιες διαδρομές αν και μεγάλες γίνονται γρήγορα με ΜΜΜ ενώ άλλες όχι. όσο επεκτείνεται το μετρό και μετατρέπονται σε τροφοδοτικές οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές τα πράγματα βελτιώνονται. Απλά μερικές φορές υπάρχει τεράστια αναμονή σε στάσεις και μεγάλη διάρκεια διαδρομής λόγω βλακείας του ΟΑΣΑ.
Παράδειγμα με δύο γραμμές:
Γ16 Πλ. Κουμουνδούρου - Ασπρόπυργος (συχνότητα: 20 λεπτά)
866 Μετρό Αιγάλεω - Ασπρόπυργος (συχνότητα: 35 λεπτά)
Κοινώς λόγω της χάλια συχνότητας που έχει η γραμμή που πάει στο μετρό (από Ιερά οδό) ο κόσμος προτιμάει αυτό που φτάνει στο κέντρο (από Αθηνών) και φυσικά θα κάνει περισσότερη ώρα να φτάσει ενώ αν πήγαινε στο μετρό από ένα σημείο και μετά θα ήταν σαφώς γρηγορότερα.