-
Δεν φταίει το Smart εάν το επιλέγουν ηλίθιοι οδηγοί. Το Smart είναι αυτό που είναι, ένα μικρό αυτοκινητάκι για την πόλη βασικά και είναι το αυτοκίνητο που μονοπωλεί την νέα κατηγορία που αυτό δημιούργησε με μοναδικό αντίπαλο το μεταγενέστερο Toyota IQ και το κινέζικο Noble. Είναι το IQ και το Noble ασφαλέστερα από τα το Smart; Δεν νομίζω. Έτσι πρέπει να το δούμε. Το Smart για το μέγεθός του σαφώς και είναι ασφαλέστατο. Δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με κάτι άλλο και μεγαλύτερο από άποψη ασφάλειας σε σύγκρουση. Είναι σαν να συγκρίνουμε ένα μεγάλο αμάξι με νταλίκα ή το Smart με μοτοσικλέτα. Δεν είμαι κάτοχος Smart αλλά το δανείζομαι κάποιες φορές από τον αδερφό μου. Το βρίσκω εξαιρετικό για την πόλη και για μικρά ταξιδάκια πχ Αθήνα - Χαλκίδα ή από Πειραιά για κάποιο νησί. Όλα τα οχήματα έχουν ένα βαθμό επικινδυνότητας σε περίπτωση ατυχήματος. Να μάθουμε να τα αξιολογούμε όμως με σωστά κριτήρια το κάθε ένα και όχι να κάνουμε γελοίες συγκρίσεις. Ο Φουρθιώτης έκανε αναφορά στη νέα του εκπομπή και πάλι στο Smart επιμένοντας πως είναι άκρως επικίνδυνο επειδή μία τσιφτετελού πήγε και στούκαρε και όπως έλεγε έγινε σμπαράλια και όντως έτσι φαινόταν... Το ότι η τσιφτετελού όμως δεν έπαθε τίποτα στην υγεία της και την έβγαλε καθαρή με ελάχιστους μώλωπες, αυτό και πάλι δεν τον απασχόλησε.. Δεν ασχολήθηκα και πάλι με τον ηλίθιο αυτό γιατί σε έναν βλάκα δεν μπορείς να του αλλάξεις μυαλά. Σε ότι αφορά την φωτό που παραθέτει ένας φίλος με ένα στουκαρισμένο smart από πάνω, εάν προσέξετε, αυτό είναι smart πρώτης γενιάς, είναι η φωτό με λάθος αναλογίες προφανώς σκοπίμως και εάν πάρουμε και ένα Golf και το ρίξουμε σε ένα τοίχο με 100 χιλιόμετρα θα μείνει το μισό από τους πίσω επιβάτες και μετά...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Είναι το Octavia ομορφο; Από πότε;Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Που στο καλό κολλάει το Octavia; Άλλα μιας και το ανέφερες όμορφο δεν είναι άλλα από τη μαλακία το σμαρτ σίγουρα καλύτερο και ωραιότερο. Οποιοδήποτε αμάξι είναι ανώτερο του σμαρτ.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Οποιοδήποτε αμάξι είναι κατώτερο του σμαρτ.Fixed
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Είναι το Octavia ομορφο; Από πότε;
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Που στο καλό κολλάει το Octavia; Άλλα μιας και το ανέφερες όμορφο δεν είναι άλλα από τη μαλακία το σμαρτ σίγουρα καλύτερο και ωραιότερο. Οποιοδήποτε αμάξι είναι ανώτερο του σμαρτ.
Χωράει το οποιοδήποτε αμάξι εκεί που χωράει το Smart?? (με εξαίρεση το iQ)
Όχι ότι μ αρέσει αλλά το πλεονέκτημα που έχει πρέπει να το αναφέρουμε. -
Προσωπικα, Panos2171 ... αν ειναι ποτε να αγορασω αυτοκινητο με σοβαρο κριτηριο το ευκολο παρκαρισμα στο μικροτερο δυνατο χωρο, αστο γαμησετο θα συνεχισω να κυκλοφορω με τη μηχανη ή θα παρω κανα ποδηλατο να ριξω το κοστος στην ξεφτιλα (αν και το ποδηλατο για μενα ειναι καθαρα χομπυ απο μικρη ηλικια)
Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα να οδηγας ενα αποκλειστικα ΔΙΘΕΣΙΟ αυτοκινητο μισο μετρο κοντυτερο απο τα υπολοιπα μικρα hatchback πολης... υπερτιμημενο, με σερβις του ελεους (κατεβασμα κινητηρα κλπ) για το 'παρκαρισμα'...
-
Νομίζω είναι αυτονόητο πως τη φωτογραφία την έβαλα για πλάκα... Δεν υπάρχει μοντέλο άλλωστε που να μη μπορούμε να βρούμε αντίστοιχες.
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Προσωπικα, Panos2171 ... αν ειναι ποτε να αγορασω αυτοκινητο με σοβαρο κριτηριο το ευκολο παρκαρισμα στο μικροτερο δυνατο χωρο, αστο γαμησετο θα συνεχισω να κυκλοφορω με τη μηχανη ή θα παρω κανα ποδηλατο να ριξω το κοστος στην ξεφτιλα (αν και το ποδηλατο για μενα ειναι καθαρα χομπυ απο μικρη ηλικια)Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα να οδηγας ενα αποκλειστικα ΔΙΘΕΣΙΟ αυτοκινητο μισο μετρο κοντυτερο απο τα υπολοιπα μικρα hatchback πολης... υπερτιμημενο, με σερβις του ελεους (κατεβασμα κινητηρα κλπ) για το 'παρκαρισμα'...
Με κάλυψες απόλυτα.
Στην τελική αν είναι τόσο θέμα το παρκάρισμα στο κέντρο υπάρχει και το μετρό.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Στην τελική αν είναι τόσο θέμα το παρκάρισμα στο κέντρο υπάρχει και το μετρό.Κι αν είναι θέμα το παρκάρισμα σε περιοχή που δεν εξυπηρετεί το μετρό; Και αν μιλάμε για 5-6 κιλά καθημερινό κουβάλημα;
Μην κρίνουμε βάσει των δικών μας αναγκών. Δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο με το κιλό ή με το μέτρο.
Για πολλούς τα σμαρτ/iq είναι μονόδρομος, ας το χωνέψουν μερικοί.Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
... double post
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Στην τελική αν είναι τόσο θέμα το παρκάρισμα στο κέντρο υπάρχει και το μετρό.
Κι αν είναι θέμα το παρκάρισμα σε περιοχή που δεν εξυπηρετεί το μετρό; Και αν μιλάμε για 5-6 κιλά καθημερινό κουβάλημα;
Μην κρίνουμε βάσει των δικών μας αναγκών. Δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο με το κιλό ή με το μέτρο.
Για πολλούς τα σμαρτ/iq είναι μονόδρομος, ας το χωνέψουν μερικοί (ιδιαίτερα όσοι δεν έχουν / είχαν καμία επαφή με την κατηγορία)
Edit: εμαμήθη
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
Το Smart μια χαρά είναι! Το liefstyle image που του έχει προσδώσει ο κάθε καρακιτς νεοέλληνας δεν μου αρέσει!
Σαν κατηγορία, λειτουργικότητα -μέχρι και εμφάνιση- πάντως το IQ είναι ανώτερο!
-
Συγνώμη, αλλά και το smart δεν προβλήθηκε από τη μερσεντέ ως αυτοκίνητο πόλης-εργαλείο.
Εξού και τα παρδαλά χρώματα και ο σχεδιασμός του μέσα και έξω. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Συγνώμη, αλλά και το smart δεν προβλήθηκε από τη μερσεντέ ως αυτοκίνητο πόλης-εργαλείο.
Εξού και τα παρδαλά χρώματα και ο σχεδιασμός του μέσα και έξω.ειχα πετυχει μολις μετα το τουνελ της Αραχωβας Σμαρτ 'καμπριο' να του εχει φυγει η οροφη μαζι με την μπαγκαζιερα....
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη γελοία και πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του γελοίου τυχάρπαστου Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος από πρώην μάνατζερ της... Τζούλιας, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...Είστε εντελώς άσχετοι κύριε Φουρθιώτη. Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους.
Το Smart είναι από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα όπως σήμερα είναι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στο μέτρο του δυνατού. Δεν κρίνεται η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου από το πόσο σμπαράλια γίνεται οπτικά όπως ηλιθιωδώς λέγατε εσείς αλλά από το πόσο λιγότερες καταπονήσεις - ζημιές θα υποστεί το σώμα του επιβάτη σε μία περίπτωση σύγκρουσης.
Όλα τα αυτοκίνητα στα κρας τεστς γίνονται οπτικά σμπαράλια 'επίτηδες' γιατί το ζητούμενο σε μία σύγκρουση δεν είναι να μείνει ανέπαφο το αμάξι αλλά το να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ένταση της σύγκρουσης ώστε αντιστρόφως ανάλογα να υποστούν οι επιβάτες του, τις λιγότερες καταπονήσεις . Γιαυτό τα σασί των αυτοκινήτων έχουν από κατασκευής, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που απορροφούν την ένταση αυτή και έτσι το σώμα του επιβάτη δέχεται λιγότερη καταπόνηση από την πρόσκρουση. Εάν το αμάξωμα δεν παραμορφωθεί στην σύγκρουση και συνεπώς δεν απορροφήσει σημαντικό μέρος της σύγκρουσης, απλά οι επιβάτες θα γίνουν σμπαράλια σαν ζελές μέσα σε ένα ανέπαφο αυτοκίνητο. Αυτό θέλετε; Εάν παρατηρήσετε και στα βίντεος που παίξατε, ο κλωβός επιβατών του Smart στην σύγκρουση έμεινε εντελώς ανέπαφος σε όλες τις συγκρούσεις και αυτό είναι το ζητούμενο. Ο κλωβός επιβατών μας ενδιαφέρει, όχι το γύρω γύρω αμάξωμα.
Επίσης γελοιοποιείστε όταν λέτε πως έγινε σμπαράλια το Smart όταν συγκρούστηκε με μία μερσέντες της ίδιας εταιρίας. Μα κύριε μου το Smart είναι 2μισι μέτρα και η μερσέντες που δείξατε σχεδόν πέντε μέτρα. Το Smart ως μικρότερο, λογικό είναι να έχει λιγότερο περιθώριο απορρόφησης της σύγκρουσης σε σχέση με ένα διπλάσια αυτοκίνητο οπότε αυτό το περιθώριο το εξαντλεί και γρηγορότερα με αποτέλεσμα να φαίνεται ως 'σμπαράλια'. Εάν πάρετε τώρα αυτή τη μερσεντές των 5 μέτρων και την στουκάρετε σε μία νταλίκα επίσης της μερσέντες, πάλι σμπαράλια θα γίνει η μερσέντες των πέντε μέτρων και εάν πάρετε την νταλίκα της μερσέντες και την στουκάρετε σε ένα τραίνο, επίσης θα γίνει σμπαράλια η νταλίκα. Συνεπώς τι γελοίες συγκρίσεις είναι αυτές;
Επίσης λέτε πως τα smart έχουν γίνει αιτία για πολλούς θανάτους. Μέγιστη ανοησία επίσης. Όλα τα αυτοκίνητα και κάθε μοντέλο έχουν αφήσει πίσω τους νεκρούς, από τα φθηνότερα μέχρι και τα ακριβότερα, από τα λιγότερο ασφαλή μέχρι και το πλέον ασφαλή. Σε μία σύγκρουση παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Απλά τυγχάνει αρκετοί 'επώνυμοι' και όχι μόνο, να οδηγούν Smart και γιαυτό γίνονται περισσότερο γνωστά τα ατυχήματα τους και όλοι οι ανίδεοι ρίχνουν το φταίξιμο στα… μικρά Smart για να μη κακολογήσουν και αμφισβητήσουν τις οδηγικές ικανότητες και τη μαστούρα ή το πιοτό του celebrity ενώ εάν τυχόν οδηγούν κάτι άλλο σε περισσότερο «φυσιολογικό» αυτοκίνητο, κανείς δεν αναφέρει το αυτοκίνητο…. Άσε που ο καθένας, τη δική του ασχετοσύνη του στο τιμόνι, την ρίχνει στο... αμάξι του πολλές φορές. Και φταίει το Smart επειδή έχασε η θεία το ανίψι της όταν αυτό έγινε στουπί ένα βράδυ και πήγε και στούκαρε μετωπική χωρίς να φοράει και ζώνη και λες και θα γλίτωνε εάν οδηγούσε άλλο αμάξι...
Επίσης τα κρας τεστς γίνονται σε συγκεκριμένες συνθήκες μέσα σε περιβάλλον μάλιστα εργαστηρίου και με 54 μέχρι 62 χιλιόμετρα την ώρα σύγκρουση και ανάλογα με τον Οργανισμό που διεξάγει τα τεστς αυτά σε Ευρώπη, Ασία ή Αμερική. Εάν τρακάρεις με 100 χιλιόμετρα και σε μετωπική στην εθνική με άλλο αυτοκίνητο που πάει επίσης με 100 χιλιόμετρα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 200 χιλιόμετρα και δεν σε σώνει ούτε νταλίκα να είναι το αμάξι σου.
Τέλος το ότι κάποιοι καβαλάνε τα μικρά smart και νομίζουν ότι καβαλάνε μοτοσικλέτες οπότε κάνουν μαλακίες, χώνονται παντού και προσπερνάνε με απότομους ελιγμούς, αυτό δεν σημαίνει πως φταίει το Smart αλλά η μαλακία του οδηγού που το οδηγάει και που πιθανόν θα σκοτωθεί κάποια στιγμή είτε οδηγάει Smart είτε Ferrari F1 458 Italia είτε Suzuki GSX1200. Σοβαρευτείτε λοιπόν κύριε εντελώς άσχετε Φουρθιώτη και όταν συζητάτε εξειδικευμένα θέματα να καλείτε ειδικούς και όχι ανίδεους ξερόλες.
Και σας ενημερώνω πως δεν έχω ουδεμία σχέση με εμπόριο ή service αυτοκινήτων αλλά διαβάζω από πολύ μικρός περιοδικά αυτοκινήτου και με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται σε αυτά. Μία στοιχειώδης λοιπόν ανάγνωση θα μπορούσε να σας κατατοπίσει και εσάς και όχι να γίνεστε έτσι περίγελος στους σχετικούς τουλάχιστον με την αυτοκίνηση διότι πραγματικά διασκεδάσαμε με την γελοία εκπομπή σας αλλά και εκνευριστήκαμε με την ασχετοσύνη σας.
Πολυ μεγαλη πρεμουρα σε επιασε για δαυτο...γιατι αραγε?
Παντως μην ανησυχεις,πολλοι θα συνεχισουν να πετανε τα λεφτα τους.
-
Ο χρήστης 250 ce έγραψε:
Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη γελοία και πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του γελοίου τυχάρπαστου Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος από πρώην μάνατζερ της... Τζούλιας, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...
Είστε εντελώς άσχετοι κύριε Φουρθιώτη. Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους.
Το Smart είναι από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα όπως σήμερα είναι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στο μέτρο του δυνατού. Δεν κρίνεται η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου από το πόσο σμπαράλια γίνεται οπτικά όπως ηλιθιωδώς λέγατε εσείς αλλά από το πόσο λιγότερες καταπονήσεις - ζημιές θα υποστεί το σώμα του επιβάτη σε μία περίπτωση σύγκρουσης.
Όλα τα αυτοκίνητα στα κρας τεστς γίνονται οπτικά σμπαράλια 'επίτηδες' γιατί το ζητούμενο σε μία σύγκρουση δεν είναι να μείνει ανέπαφο το αμάξι αλλά το να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ένταση της σύγκρουσης ώστε αντιστρόφως ανάλογα να υποστούν οι επιβάτες του, τις λιγότερες καταπονήσεις . Γιαυτό τα σασί των αυτοκινήτων έχουν από κατασκευής, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που απορροφούν την ένταση αυτή και έτσι το σώμα του επιβάτη δέχεται λιγότερη καταπόνηση από την πρόσκρουση. Εάν το αμάξωμα δεν παραμορφωθεί στην σύγκρουση και συνεπώς δεν απορροφήσει σημαντικό μέρος της σύγκρουσης, απλά οι επιβάτες θα γίνουν σμπαράλια σαν ζελές μέσα σε ένα ανέπαφο αυτοκίνητο. Αυτό θέλετε; Εάν παρατηρήσετε και στα βίντεος που παίξατε, ο κλωβός επιβατών του Smart στην σύγκρουση έμεινε εντελώς ανέπαφος σε όλες τις συγκρούσεις και αυτό είναι το ζητούμενο. Ο κλωβός επιβατών μας ενδιαφέρει, όχι το γύρω γύρω αμάξωμα.
Επίσης γελοιοποιείστε όταν λέτε πως έγινε σμπαράλια το Smart όταν συγκρούστηκε με μία μερσέντες της ίδιας εταιρίας. Μα κύριε μου το Smart είναι 2μισι μέτρα και η μερσέντες που δείξατε σχεδόν πέντε μέτρα. Το Smart ως μικρότερο, λογικό είναι να έχει λιγότερο περιθώριο απορρόφησης της σύγκρουσης σε σχέση με ένα διπλάσια αυτοκίνητο οπότε αυτό το περιθώριο το εξαντλεί και γρηγορότερα με αποτέλεσμα να φαίνεται ως 'σμπαράλια'. Εάν πάρετε τώρα αυτή τη μερσεντές των 5 μέτρων και την στουκάρετε σε μία νταλίκα επίσης της μερσέντες, πάλι σμπαράλια θα γίνει η μερσέντες των πέντε μέτρων και εάν πάρετε την νταλίκα της μερσέντες και την στουκάρετε σε ένα τραίνο, επίσης θα γίνει σμπαράλια η νταλίκα. Συνεπώς τι γελοίες συγκρίσεις είναι αυτές;
Επίσης λέτε πως τα smart έχουν γίνει αιτία για πολλούς θανάτους. Μέγιστη ανοησία επίσης. Όλα τα αυτοκίνητα και κάθε μοντέλο έχουν αφήσει πίσω τους νεκρούς, από τα φθηνότερα μέχρι και τα ακριβότερα, από τα λιγότερο ασφαλή μέχρι και το πλέον ασφαλή. Σε μία σύγκρουση παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Απλά τυγχάνει αρκετοί 'επώνυμοι' και όχι μόνο, να οδηγούν Smart και γιαυτό γίνονται περισσότερο γνωστά τα ατυχήματα τους και όλοι οι ανίδεοι ρίχνουν το φταίξιμο στα… μικρά Smart για να μη κακολογήσουν και αμφισβητήσουν τις οδηγικές ικανότητες και τη μαστούρα ή το πιοτό του celebrity ενώ εάν τυχόν οδηγούν κάτι άλλο σε περισσότερο «φυσιολογικό» αυτοκίνητο, κανείς δεν αναφέρει το αυτοκίνητο…. Άσε που ο καθένας, τη δική του ασχετοσύνη του στο τιμόνι, την ρίχνει στο... αμάξι του πολλές φορές. Και φταίει το Smart επειδή έχασε η θεία το ανίψι της όταν αυτό έγινε στουπί ένα βράδυ και πήγε και στούκαρε μετωπική χωρίς να φοράει και ζώνη και λες και θα γλίτωνε εάν οδηγούσε άλλο αμάξι...
Επίσης τα κρας τεστς γίνονται σε συγκεκριμένες συνθήκες μέσα σε περιβάλλον μάλιστα εργαστηρίου και με 54 μέχρι 62 χιλιόμετρα την ώρα σύγκρουση και ανάλογα με τον Οργανισμό που διεξάγει τα τεστς αυτά σε Ευρώπη, Ασία ή Αμερική. Εάν τρακάρεις με 100 χιλιόμετρα και σε μετωπική στην εθνική με άλλο αυτοκίνητο που πάει επίσης με 100 χιλιόμετρα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 200 χιλιόμετρα και δεν σε σώνει ούτε νταλίκα να είναι το αμάξι σου.
Τέλος το ότι κάποιοι καβαλάνε τα μικρά smart και νομίζουν ότι καβαλάνε μοτοσικλέτες οπότε κάνουν μαλακίες, χώνονται παντού και προσπερνάνε με απότομους ελιγμούς, αυτό δεν σημαίνει πως φταίει το Smart αλλά η μαλακία του οδηγού που το οδηγάει και που πιθανόν θα σκοτωθεί κάποια στιγμή είτε οδηγάει Smart είτε Ferrari F1 458 Italia είτε Suzuki GSX1200. Σοβαρευτείτε λοιπόν κύριε εντελώς άσχετε Φουρθιώτη και όταν συζητάτε εξειδικευμένα θέματα να καλείτε ειδικούς και όχι ανίδεους ξερόλες.
Και σας ενημερώνω πως δεν έχω ουδεμία σχέση με εμπόριο ή service αυτοκινήτων αλλά διαβάζω από πολύ μικρός περιοδικά αυτοκινήτου και με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται σε αυτά. Μία στοιχειώδης λοιπόν ανάγνωση θα μπορούσε να σας κατατοπίσει και εσάς και όχι να γίνεστε έτσι περίγελος στους σχετικούς τουλάχιστον με την αυτοκίνηση διότι πραγματικά διασκεδάσαμε με την γελοία εκπομπή σας αλλά και εκνευριστήκαμε με την ασχετοσύνη σας.
Πολυ μεγαλη πρεμουρα σε επιασε για δαυτο...γιατι αραγε?
Παντως μην ανησυχεις,πολλοι θα συνεχισουν να πετανε τα λεφτα τους.
Μήπως να το ξαναδιάβαζες;
-
[[/quote]
Μήπως να το ξαναδιάβαζες; [/quote]Καλως τον...
Τι να ξαναδιαβασω,το σεντονι που εγραψε ο φιλος ?
Εφ'οσον δηλωνει οτι διαβαζει περιοδικα αυτοκινητου απο πολυ μικρος και τον ενδιαφερουν ειδικα τα θεματα ασφαλειας αυτων,θα επρεπε να γνωριζει οτι η παραγωγη του smart καθυστερησε παρα πολυ,γιατι ειχαν ενα σωρο προβληματα,τα οποια φαινεται οτι ποτε δε θα λυθουν... -
Ακόμα ένας γνωστής
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ακόμα ένας γνωστής
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2Pour les festivals
-
Ο χρήστης 250 ce έγραψε:
[>Μήπως να το ξαναδιάβαζες;
Καλως τον...
Τι να ξαναδιαβασω,το σεντονι που εγραψε ο φιλος ?
Εφ'οσον δηλωνει οτι διαβαζει περιοδικα αυτοκινητου απο πολυ μικρος και τον ενδιαφερουν ειδικα τα θεματα ασφαλειας αυτων,θα επρεπε να γνωριζει οτι η παραγωγη του smart καθυστερησε παρα πολυ,γιατι ειχαν ενα σωρο προβληματα,τα οποια φαινεται οτι ποτε δε θα λυθουν...Καλώς σε βρήκα!
-
Το θέμα είναι ότι έχει μεταξόνιο από παπί και στα πολλά είναι και έτοιμο και να σβουρίξει σαν παπί. Το οποίο και κάνει με την πρώτη ευκαιρία μόλις πατήσεις φρένο πανικού με στριμμενο τιμόνι. Οπότε το ελάχιστο που έχεις να πεις για αυτό το αμάξι, είναι ότι έπρεπε να έχει περιοριστή ταχύτητας στα 100-110...
ΦΟΥΡΘΙΩΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ SMART....