-
Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη γελοία και πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του γελοίου τυχάρπαστου Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος από πρώην μάνατζερ της... Τζούλιας, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...
Είστε εντελώς άσχετοι κύριε Φουρθιώτη. Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους.
Το Smart είναι από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα όπως σήμερα είναι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στο μέτρο του δυνατού. Δεν κρίνεται η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου από το πόσο σμπαράλια γίνεται οπτικά όπως ηλιθιωδώς λέγατε εσείς αλλά από το πόσο λιγότερες καταπονήσεις - ζημιές θα υποστεί το σώμα του επιβάτη σε μία περίπτωση σύγκρουσης.
Όλα τα αυτοκίνητα στα κρας τεστς γίνονται οπτικά σμπαράλια 'επίτηδες' γιατί το ζητούμενο σε μία σύγκρουση δεν είναι να μείνει ανέπαφο το αμάξι αλλά το να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ένταση της σύγκρουσης ώστε αντιστρόφως ανάλογα να υποστούν οι επιβάτες του, τις λιγότερες καταπονήσεις . Γιαυτό τα σασί των αυτοκινήτων έχουν από κατασκευής, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που απορροφούν την ένταση αυτή και έτσι το σώμα του επιβάτη δέχεται λιγότερη καταπόνηση από την πρόσκρουση. Εάν το αμάξωμα δεν παραμορφωθεί στην σύγκρουση και συνεπώς δεν απορροφήσει σημαντικό μέρος της σύγκρουσης, απλά οι επιβάτες θα γίνουν σμπαράλια σαν ζελές μέσα σε ένα ανέπαφο αυτοκίνητο. Αυτό θέλετε; Εάν παρατηρήσετε και στα βίντεος που παίξατε, ο κλωβός επιβατών του Smart στην σύγκρουση έμεινε εντελώς ανέπαφος σε όλες τις συγκρούσεις και αυτό είναι το ζητούμενο. Ο κλωβός επιβατών μας ενδιαφέρει, όχι το γύρω γύρω αμάξωμα.
Επίσης γελοιοποιείστε όταν λέτε πως έγινε σμπαράλια το Smart όταν συγκρούστηκε με μία μερσέντες της ίδιας εταιρίας. Μα κύριε μου το Smart είναι 2μισι μέτρα και η μερσέντες που δείξατε σχεδόν πέντε μέτρα. Το Smart ως μικρότερο, λογικό είναι να έχει λιγότερο περιθώριο απορρόφησης της σύγκρουσης σε σχέση με ένα διπλάσια αυτοκίνητο οπότε αυτό το περιθώριο το εξαντλεί και γρηγορότερα με αποτέλεσμα να φαίνεται ως 'σμπαράλια'. Εάν πάρετε τώρα αυτή τη μερσεντές των 5 μέτρων και την στουκάρετε σε μία νταλίκα επίσης της μερσέντες, πάλι σμπαράλια θα γίνει η μερσέντες των πέντε μέτρων και εάν πάρετε την νταλίκα της μερσέντες και την στουκάρετε σε ένα τραίνο, επίσης θα γίνει σμπαράλια η νταλίκα. Συνεπώς τι γελοίες συγκρίσεις είναι αυτές;
Επίσης λέτε πως τα smart έχουν γίνει αιτία για πολλούς θανάτους. Μέγιστη ανοησία επίσης. Όλα τα αυτοκίνητα και κάθε μοντέλο έχουν αφήσει πίσω τους νεκρούς, από τα φθηνότερα μέχρι και τα ακριβότερα, από τα λιγότερο ασφαλή μέχρι και το πλέον ασφαλή. Σε μία σύγκρουση παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Απλά τυγχάνει αρκετοί 'επώνυμοι' και όχι μόνο, να οδηγούν Smart και γιαυτό γίνονται περισσότερο γνωστά τα ατυχήματα τους και όλοι οι ανίδεοι ρίχνουν το φταίξιμο στα… μικρά Smart για να μη κακολογήσουν και αμφισβητήσουν τις οδηγικές ικανότητες και τη μαστούρα ή το πιοτό του celebrity ενώ εάν τυχόν οδηγούν κάτι άλλο σε περισσότερο «φυσιολογικό» αυτοκίνητο, κανείς δεν αναφέρει το αυτοκίνητο…. Άσε που ο καθένας, τη δική του ασχετοσύνη του στο τιμόνι, την ρίχνει στο... αμάξι του πολλές φορές. Και φταίει το Smart επειδή έχασε η θεία το ανίψι της όταν αυτό έγινε στουπί ένα βράδυ και πήγε και στούκαρε μετωπική χωρίς να φοράει και ζώνη και λες και θα γλίτωνε εάν οδηγούσε άλλο αμάξι...
Επίσης τα κρας τεστς γίνονται σε συγκεκριμένες συνθήκες μέσα σε περιβάλλον μάλιστα εργαστηρίου και με 54 μέχρι 62 χιλιόμετρα την ώρα σύγκρουση και ανάλογα με τον Οργανισμό που διεξάγει τα τεστς αυτά σε Ευρώπη, Ασία ή Αμερική. Εάν τρακάρεις με 100 χιλιόμετρα και σε μετωπική στην εθνική με άλλο αυτοκίνητο που πάει επίσης με 100 χιλιόμετρα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 200 χιλιόμετρα και δεν σε σώνει ούτε νταλίκα να είναι το αμάξι σου.
Τέλος το ότι κάποιοι καβαλάνε τα μικρά smart και νομίζουν ότι καβαλάνε μοτοσικλέτες οπότε κάνουν μαλακίες, χώνονται παντού και προσπερνάνε με απότομους ελιγμούς, αυτό δεν σημαίνει πως φταίει το Smart αλλά η μαλακία του οδηγού που το οδηγάει και που πιθανόν θα σκοτωθεί κάποια στιγμή είτε οδηγάει Smart είτε Ferrari F1 458 Italia είτε Suzuki GSX1200. Σοβαρευτείτε λοιπόν κύριε εντελώς άσχετε Φουρθιώτη και όταν συζητάτε εξειδικευμένα θέματα να καλείτε ειδικούς και όχι ανίδεους ξερόλες.
Και σας ενημερώνω πως δεν έχω ουδεμία σχέση με εμπόριο ή service αυτοκινήτων αλλά διαβάζω από πολύ μικρός περιοδικά αυτοκινήτου και με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται σε αυτά. Μία στοιχειώδης λοιπόν ανάγνωση θα μπορούσε να σας κατατοπίσει και εσάς και όχι να γίνεστε έτσι περίγελος στους σχετικούς τουλάχιστον με την αυτοκίνηση διότι πραγματικά διασκεδάσαμε με την γελοία εκπομπή σας αλλά και εκνευριστήκαμε με την ασχετοσύνη σας.
-
Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη γελοία και πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του γελοίου τυχάρπαστου Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος από πρώην μάνατζερ της... Τζούλιας, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...
Είστε εντελώς άσχετοι κύριε Φουρθιώτη. Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους.
Το Smart είναι από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα όπως σήμερα είναι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στο μέτρο του δυνατού. Δεν κρίνεται η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου από το πόσο σμπαράλια γίνεται οπτικά όπως ηλιθιωδώς λέγατε εσείς αλλά από το πόσο λιγότερες καταπονήσεις - ζημιές θα υποστεί το σώμα του επιβάτη σε μία περίπτωση σύγκρουσης.
Όλα τα αυτοκίνητα στα κρας τεστς γίνονται οπτικά σμπαράλια 'επίτηδες' γιατί το ζητούμενο σε μία σύγκρουση δεν είναι να μείνει ανέπαφο το αμάξι αλλά το να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ένταση της σύγκρουσης ώστε αντιστρόφως ανάλογα να υποστούν οι επιβάτες του, τις λιγότερες καταπονήσεις . Γιαυτό τα σασί των αυτοκινήτων έχουν από κατασκευής, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που απορροφούν την ένταση αυτή και έτσι το σώμα του επιβάτη δέχεται λιγότερη καταπόνηση από την πρόσκρουση. Εάν το αμάξωμα δεν παραμορφωθεί στην σύγκρουση και συνεπώς δεν απορροφήσει σημαντικό μέρος της σύγκρουσης, απλά οι επιβάτες θα γίνουν σμπαράλια σαν ζελές μέσα σε ένα ανέπαφο αυτοκίνητο. Αυτό θέλετε; Εάν παρατηρήσετε και στα βίντεος που παίξατε, ο κλωβός επιβατών του Smart στην σύγκρουση έμεινε εντελώς ανέπαφος σε όλες τις συγκρούσεις και αυτό είναι το ζητούμενο. Ο κλωβός επιβατών μας ενδιαφέρει, όχι το γύρω γύρω αμάξωμα.
Επίσης γελοιοποιείστε όταν λέτε πως έγινε σμπαράλια το Smart όταν συγκρούστηκε με μία μερσέντες της ίδιας εταιρίας. Μα κύριε μου το Smart είναι 2μισι μέτρα και η μερσέντες που δείξατε σχεδόν πέντε μέτρα. Το Smart ως μικρότερο, λογικό είναι να έχει λιγότερο περιθώριο απορρόφησης της σύγκρουσης σε σχέση με ένα διπλάσια αυτοκίνητο οπότε αυτό το περιθώριο το εξαντλεί και γρηγορότερα με αποτέλεσμα να φαίνεται ως 'σμπαράλια'. Εάν πάρετε τώρα αυτή τη μερσεντές των 5 μέτρων και την στουκάρετε σε μία νταλίκα επίσης της μερσέντες, πάλι σμπαράλια θα γίνει η μερσέντες των πέντε μέτρων και εάν πάρετε την νταλίκα της μερσέντες και την στουκάρετε σε ένα τραίνο, επίσης θα γίνει σμπαράλια η νταλίκα. Συνεπώς τι γελοίες συγκρίσεις είναι αυτές;
Επίσης λέτε πως τα smart έχουν γίνει αιτία για πολλούς θανάτους. Μέγιστη ανοησία επίσης. Όλα τα αυτοκίνητα και κάθε μοντέλο έχουν αφήσει πίσω τους νεκρούς, από τα φθηνότερα μέχρι και τα ακριβότερα, από τα λιγότερο ασφαλή μέχρι και το πλέον ασφαλή. Σε μία σύγκρουση παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Απλά τυγχάνει αρκετοί 'επώνυμοι' και όχι μόνο, να οδηγούν Smart και γιαυτό γίνονται περισσότερο γνωστά τα ατυχήματα τους και όλοι οι ανίδεοι ρίχνουν το φταίξιμο στα… μικρά Smart για να μη κακολογήσουν και αμφισβητήσουν τις οδηγικές ικανότητες και τη μαστούρα ή το πιοτό του celebrity ενώ εάν τυχόν οδηγούν κάτι άλλο σε περισσότερο «φυσιολογικό» αυτοκίνητο, κανείς δεν αναφέρει το αυτοκίνητο…. Άσε που ο καθένας, τη δική του ασχετοσύνη του στο τιμόνι, την ρίχνει στο... αμάξι του πολλές φορές. Και φταίει το Smart επειδή έχασε η θεία το ανίψι της όταν αυτό έγινε στουπί ένα βράδυ και πήγε και στούκαρε μετωπική χωρίς να φοράει και ζώνη και λες και θα γλίτωνε εάν οδηγούσε άλλο αμάξι...
Επίσης τα κρας τεστς γίνονται σε συγκεκριμένες συνθήκες μέσα σε περιβάλλον μάλιστα εργαστηρίου και με 54 μέχρι 62 χιλιόμετρα την ώρα σύγκρουση και ανάλογα με τον Οργανισμό που διεξάγει τα τεστς αυτά σε Ευρώπη, Ασία ή Αμερική. Εάν τρακάρεις με 100 χιλιόμετρα και σε μετωπική στην εθνική με άλλο αυτοκίνητο που πάει επίσης με 100 χιλιόμετρα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 200 χιλιόμετρα και δεν σε σώνει ούτε νταλίκα να είναι το αμάξι σου.
Τέλος το ότι κάποιοι καβαλάνε τα μικρά smart και νομίζουν ότι καβαλάνε μοτοσικλέτες οπότε κάνουν μαλακίες, χώνονται παντού και προσπερνάνε με απότομους ελιγμούς, αυτό δεν σημαίνει πως φταίει το Smart αλλά η μαλακία του οδηγού που το οδηγάει και που πιθανόν θα σκοτωθεί κάποια στιγμή είτε οδηγάει Smart είτε Ferrari F1 458 Italia είτε Suzuki GSX1200. Σοβαρευτείτε λοιπόν κύριε εντελώς άσχετε Φουρθιώτη και όταν συζητάτε εξειδικευμένα θέματα να καλείτε ειδικούς και όχι ανίδεους ξερόλες.
Και σας ενημερώνω πως δεν έχω ουδεμία σχέση με εμπόριο ή service αυτοκινήτων αλλά διαβάζω από πολύ μικρός περιοδικά αυτοκινήτου και με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται σε αυτά. Μία στοιχειώδης λοιπόν ανάγνωση θα μπορούσε να σας κατατοπίσει και εσάς και όχι να γίνεστε έτσι περίγελος στους σχετικούς τουλάχιστον με την αυτοκίνηση διότι πραγματικά διασκεδάσαμε με την γελοία εκπομπή σας αλλά και εκνευριστήκαμε με την ασχετοσύνη σας.
-
Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη γελοία και πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του γελοίου τυχάρπαστου Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος από πρώην μάνατζερ της... Τζούλιας, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...
Είστε εντελώς άσχετοι κύριε Φουρθιώτη. Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους.
Το Smart είναι από τα πλέον ασφαλή αυτοκίνητα όπως σήμερα είναι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στο μέτρο του δυνατού. Δεν κρίνεται η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου από το πόσο σμπαράλια γίνεται οπτικά όπως ηλιθιωδώς λέγατε εσείς αλλά από το πόσο λιγότερες καταπονήσεις - ζημιές θα υποστεί το σώμα του επιβάτη σε μία περίπτωση σύγκρουσης.
Όλα τα αυτοκίνητα στα κρας τεστς γίνονται οπτικά σμπαράλια 'επίτηδες' γιατί το ζητούμενο σε μία σύγκρουση δεν είναι να μείνει ανέπαφο το αμάξι αλλά το να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ένταση της σύγκρουσης ώστε αντιστρόφως ανάλογα να υποστούν οι επιβάτες του, τις λιγότερες καταπονήσεις . Γιαυτό τα σασί των αυτοκινήτων έχουν από κατασκευής, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης που απορροφούν την ένταση αυτή και έτσι το σώμα του επιβάτη δέχεται λιγότερη καταπόνηση από την πρόσκρουση. Εάν το αμάξωμα δεν παραμορφωθεί στην σύγκρουση και συνεπώς δεν απορροφήσει σημαντικό μέρος της σύγκρουσης, απλά οι επιβάτες θα γίνουν σμπαράλια σαν ζελές μέσα σε ένα ανέπαφο αυτοκίνητο. Αυτό θέλετε; Εάν παρατηρήσετε και στα βίντεος που παίξατε, ο κλωβός επιβατών του Smart στην σύγκρουση έμεινε εντελώς ανέπαφος σε όλες τις συγκρούσεις και αυτό είναι το ζητούμενο. Ο κλωβός επιβατών μας ενδιαφέρει, όχι το γύρω γύρω αμάξωμα.
Επίσης γελοιοποιείστε όταν λέτε πως έγινε σμπαράλια το Smart όταν συγκρούστηκε με μία μερσέντες της ίδιας εταιρίας. Μα κύριε μου το Smart είναι 2μισι μέτρα και η μερσέντες που δείξατε σχεδόν πέντε μέτρα. Το Smart ως μικρότερο, λογικό είναι να έχει λιγότερο περιθώριο απορρόφησης της σύγκρουσης σε σχέση με ένα διπλάσια αυτοκίνητο οπότε αυτό το περιθώριο το εξαντλεί και γρηγορότερα με αποτέλεσμα να φαίνεται ως 'σμπαράλια'. Εάν πάρετε τώρα αυτή τη μερσεντές των 5 μέτρων και την στουκάρετε σε μία νταλίκα επίσης της μερσέντες, πάλι σμπαράλια θα γίνει η μερσέντες των πέντε μέτρων και εάν πάρετε την νταλίκα της μερσέντες και την στουκάρετε σε ένα τραίνο, επίσης θα γίνει σμπαράλια η νταλίκα. Συνεπώς τι γελοίες συγκρίσεις είναι αυτές;
Επίσης λέτε πως τα smart έχουν γίνει αιτία για πολλούς θανάτους. Μέγιστη ανοησία επίσης. Όλα τα αυτοκίνητα και κάθε μοντέλο έχουν αφήσει πίσω τους νεκρούς, από τα φθηνότερα μέχρι και τα ακριβότερα, από τα λιγότερο ασφαλή μέχρι και το πλέον ασφαλή. Σε μία σύγκρουση παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.
Απλά τυγχάνει αρκετοί 'επώνυμοι' και όχι μόνο, να οδηγούν Smart και γιαυτό γίνονται περισσότερο γνωστά τα ατυχήματα τους και όλοι οι ανίδεοι ρίχνουν το φταίξιμο στα… μικρά Smart για να μη κακολογήσουν και αμφισβητήσουν τις οδηγικές ικανότητες και τη μαστούρα ή το πιοτό του celebrity ενώ εάν τυχόν οδηγούν κάτι άλλο σε περισσότερο «φυσιολογικό» αυτοκίνητο, κανείς δεν αναφέρει το αυτοκίνητο…. Άσε που ο καθένας, τη δική του ασχετοσύνη του στο τιμόνι, την ρίχνει στο... αμάξι του πολλές φορές. Και φταίει το Smart επειδή έχασε η θεία το ανίψι της όταν αυτό έγινε στουπί ένα βράδυ και πήγε και στούκαρε μετωπική χωρίς να φοράει και ζώνη και λες και θα γλίτωνε εάν οδηγούσε άλλο αμάξι...
Επίσης τα κρας τεστς γίνονται σε συγκεκριμένες συνθήκες μέσα σε περιβάλλον μάλιστα εργαστηρίου και με 54 μέχρι 62 χιλιόμετρα την ώρα σύγκρουση και ανάλογα με τον Οργανισμό που διεξάγει τα τεστς αυτά σε Ευρώπη, Ασία ή Αμερική. Εάν τρακάρεις με 100 χιλιόμετρα και σε μετωπική στην εθνική με άλλο αυτοκίνητο που πάει επίσης με 100 χιλιόμετρα είναι σαν να τρακάρεις σε τοίχο με 200 χιλιόμετρα και δεν σε σώνει ούτε νταλίκα να είναι το αμάξι σου.
Τέλος το ότι κάποιοι καβαλάνε τα μικρά smart και νομίζουν ότι καβαλάνε μοτοσικλέτες οπότε κάνουν μαλακίες, χώνονται παντού και προσπερνάνε με απότομους ελιγμούς, αυτό δεν σημαίνει πως φταίει το Smart αλλά η μαλακία του οδηγού που το οδηγάει και που πιθανόν θα σκοτωθεί κάποια στιγμή είτε οδηγάει Smart είτε Ferrari F1 458 Italia είτε Suzuki GSX1200. Σοβαρευτείτε λοιπόν κύριε εντελώς άσχετε Φουρθιώτη και όταν συζητάτε εξειδικευμένα θέματα να καλείτε ειδικούς και όχι ανίδεους ξερόλες.
Και σας ενημερώνω πως δεν έχω ουδεμία σχέση με εμπόριο ή service αυτοκινήτων αλλά διαβάζω από πολύ μικρός περιοδικά αυτοκινήτου και με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται σε αυτά. Μία στοιχειώδης λοιπόν ανάγνωση θα μπορούσε να σας κατατοπίσει και εσάς και όχι να γίνεστε έτσι περίγελος στους σχετικούς τουλάχιστον με την αυτοκίνηση διότι πραγματικά διασκεδάσαμε με την γελοία εκπομπή σας αλλά και εκνευριστήκαμε με την ασχετοσύνη σας.
-
-
αλλά δεν άντεξα.... και του έστειλα...... την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...
-
Γιατί αυτή η ειρωνεία;
-
ειλικρινα γιατι ασχολεισαι ;; Αφου ειναι παπαρες, ελληνικη τηλεοραση και νουμερα, τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω.
-
Ο «δημοσιογράφος» θέλει να πουλήσει το «προϊόν» που παράγει. Την «ενημέρωση». Αρα θα σου πουλήσει αυτό που θες να αγοράσεις. Αν παράγει ένα προϊόν που δεν θέλει κανείς να καταναλώσει, θα μείνει χωρίς δουλειά.
-
Mα αν εβγαιναν κ ελεγαν το smart ειναι ασφαλεστατο κ απο ατυχια πεθανε κοσμος,τι θεμα θα ειχε?Και τι ασχολεισαι?Εσυ κ αλλοι 50 να το ειδατε το πολυ
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Και δεν καλέσατε καν έστω έναν δημοσιογράφο από ένα περιοδικό αυτοκινήτου όπως οι 4Τροχοί, AutoTriti, Drive κλπ ώστε να ακούσετε τους ειδικούς, αντιθέτως καλέσατε άσχετους και ανίδεους όπως ηθοποιούς, μυστικούς ντετέκτιβς και.. ψυχολόγους.
Και ποιος συντακτης ειδικου τυπου (και οχι δημοσιογραφος) θα πηγαινε καλεσμενος εκει?!?!?
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
...Τώρα σοβαρά ασχολείσαι με το Extra 3;
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Δεν ξέρω πόσοι είδατε την συγκεκριμένη γελοία και πανάσχετη εκπομπή στο EXTRA3 αλλά δεν άντεξα και του έστειλα αυτού του γελοίου τυχάρπαστου Φουρθιώτη που το παίζει και δημοσιογράφος από πρώην μάνατζερ της... Τζούλιας, την ακόλουθη επιστολή μέσω mail...για μένα το πρόβλημα εντοπίζεται στο οτι παρακολούθησες αλλα και απάντησες...
-
-
μπας και ο τεως μανατζερ της Τζουλιας πηγε να πουλησει μουρη 'ξερεις ποιος ειμαι εγω' για να του δωσουν κανενα τσαμπα και στην αρνηση ειπε να εκδικηθει;;
-
-
οταν η κορη μου ηθελε αυτοκινητο ειχε ΣΜΑΡΤ στο μυαλο της, οπως ολα τα κοριτσακια. Βλεποντας το και εχοντας παρατηρησει πως οδηγουν οι σμαρτακηδες, δεν την αφησα να το παρει, με τιποτα.
Πριν κανα χρονο ειχε πλαγια συγκρουση, απο την πλευρα του οδηγου, καθετη (παρεβιασε στοπ με χιλιομετρα...ουτε καν το ειδε, το ουφο). Το C3 πηρε 2-3 σβουρες και προσγειωθηκε στο απεναντι πεζοδρομιο και το μισο αμαξι καβαλησε χαμηλη περιφραξη...και σταματησε εκει. Οι αερο-ακοι ανοιξαν το αμαξι διαλυθηκε και ολα καλα απο υγεια, ευτυχως. Ο ατυχος που την εμβολισε με Α4 στεισον (διαλυθηκε ολο το μπροστινο συστημα) και ευτυχωσ και αυτος την εβγαλε καθαρη με ενα κολλαρο, προληπτικα επειδη ελεγε οτι ζαλιζοταν, καμμια 10=ρια μερες....αν ηταν κανενα μηχανακι θα ειχε τελειωσει.
Δεν θελω να σκεφτομαι τι θα γινοταν αν ειχε σμαρτ....ΟΧΙ σμαρτ βρε παιδια..τη στιγμη που κυκλοφορουν τοσοι ¨βλαμενοι-απροσεχτοι-νεοι οδηγοι, σαν την δικια μου' τριγυρω μας. Και τι εγινε δηλαδη, για λιγα ευρω οικονομια σε καυσιμα και τελη να ρισκαρουμε?...που στο κατω κατω ειναι και πανακριβο και με περιορισμενη χρηστικοτητα και διαρκεια ζωης κινητηρα....100 φορες καλυτερα Πικαντο η ι-10 (αλλα δεν ειναι μουρατα βλεπεις...)
Απο μενα Οχι ΣΜΑΡΤ & οχι ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ σε ΝΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ...ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Ο εμπειρος οδηγοσ που εχει οδηγησει και αλλα αμαξια ξερει τι εχει στα χερια του και οδηγει αναλογα...δεν του κανει αισθηση να πατησει το σμαρτακι. Ο ΝΕΟΣ οδηγος νομιζει οτι εχει το σουπερ ντουπερ αυτοκινητο σε ολα του επειδη ειναι πρακτικο οικονομικο και ομορφο .
Βλεποντας την απο πανω φωτογραφια αναρωτιεμαι που να πηγαν τα ποδια του οδηγου+συνεπιβατη, που ως γνωστον τα ποδωστηρια ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ, απο τον αξονα του αυτοκινητου....παγκοσμια πρωτυπο ασφαλειας
-
Είναι το Smart όμορφο; Από πότε;
-
Είναι το Octavia ομορφο; Από πότε;
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
οταν η κορη μου ηθελε αυτοκινητο ειχε ΣΜΑΡΤ στο μυαλο της, οπως ολα τα κοριτσακια. Βλεποντας το και εχοντας παρατηρησει πως οδηγουν οι σμαρτακηδες, δεν την αφησα να το παρει, με τιποτα.Αυτό είναι πολύ μεγάλο θέμα. Η 'οδηγική' συμπεριφορά των εν' λόγω ανθρώπων. Και δυστυχώς η ανισόρροπη αυτή συμπεριφορά, υιοθετείται και από το γυναικείο φύλο που υποτίθεται ότι οδηγούν ποιο συγκρατημένα και προσεχτικά. π.χ. είναι επιεικώς εγκληματικό να βλέπεις SMART να ανεβαίνει πάνω σε πεζοδρόμιο που κυκλοφορεί κόσμος και να το χρησιμοποιεί ως οδόστρωμα για να αποφύγει το μποτιλιάρισμα. Αυτό το περιστατικό γίνεται διαρκώς στην διασταύρωση Πεντέλης/Κηφισίας στο φανάρι. Και δυστυχώς μπαίνουν από εντελώς δεξιά για να στρίψουν τελικά αριστερά προς Αθήνα. Εντελώς παρανοϊκό.
Όπως και το κλασσικό πλέον που προσπαθούν να μιμηθούν τις μηχανές και τα σκούτερ. Με αποτέλεσμα π.χ. το περιστατικό στην Κηφισίας με τον τραγικό θάνατο της τροχονόμου από την τύπισσα που ήθελε να αποφύγει το μποτιλιάρισμα επειδή βαριόταν να περιμένει και ήθελε να το παίξει η έξυπνη των Αθηνών. Πήγε και πέρασε ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα, είδε το φανάρι πράσινο και δεν αναρωτήθηκε γιατί όλοι ήταν σταματημένοι. Πέρασε στην ψύχρα και παρέσυρε τη τροχονόμο η οποία και είχε διακόψει την κίνηση για να δώσει προτεραιότητα στην κάθετη διέλευση.
-
Ευτυχώς δεν τα οδηγούν και Πακιστανοί γιατί είναι ακριβά... Εκεί να δείτε επικίνδυνη οδήγηση παίδες
ΦΟΥΡΘΙΩΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ SMART....