-
If you have sex in the back of this car, would that be a F**K UP!?
Από σχόλιο στο ότοβλογκ για το απ.
http://www.autoblog.com/2012/01/23/volkswagen-approves-up-gt-for-production/
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
o γρηγόρης δεν είπε ότι το πλαισιο του απ ειναι καλύτερο
ο μπουσο πέταξε τη κοτσάνα -
Για το 500:
Torsional rigidity: 27,300 Nm/degree
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για το 500:Torsional rigidity: 27,300 Nm/degree
Link? Μηπως αφορα το Αμερικανικο 500, το οποιο φερεται να εχει μεγαλης εκτασης τροποποιησεις, ενισχυσεις
για να περασει τα NHTSA standards?
Μας ενδιαφερει αυτη του απλου, Ευρωπαικου 500, ουτε καν του Abrth το οποιο επισης εχει βελτιωμενη. -
Είναι του απλού ευρωπαϊκού, λινκ: http://www.fiat.com
-
Δεν είναι στην ίδια κατηγορία!
Το 500 είναι απλά ένα μαζικό μίνι!
To Up είναι στη κατηγορία premium mini!
Οπότε στη κατηγορία του είναι το καλύτερο σε στρεπτική ακαμψία και οτιδήποτε άλλο! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Δεν είναι στην ίδια κατηγορία!
Το 500 είναι απλά ένα μαζικό μίνι!
To Up είναι στη κατηγορία premium mini!
Οπότε στη κατηγορία του είναι το καλύτερο σε στρεπτική ακαμψία και οτιδήποτε άλλο!άλλο ένα ποστ κοτσάνα από κομπλεξικό αντιβαγκίστα
-
Μέσα έπεσες!
Μόνο που θα σε απογοητεύσω! Εχω VAG! Α3! -
-
Φίλτατε κικιζα έχουμε ξαναπεί πολλάκις Ότι εφόσον η μέτρηση ακαμψιας οχημάτων δεν ακολουθεί πρότυπο δεν έχουν κανένα νόημα τα νούμερα που παραθετεις ... Άλλος την μετράει εδω , άλλος ΕΚΕΙ ... Όπου τους βολεύει ...
Δεν μπορω να καταλάβω που είναι το κακο που το πλαισιο του 500αριου βασίζεται σε Αυτό του πάντα και Γιατί Αυτό αποτελεί σημείο κατωτεροτητας;;
Chemic... Είδες που παίζουν οι τιμές ... Μην γράφεις Ότι σου κατέβει στην κουτρα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Chemic... Είδες που παίζουν οι τιμές ... Μην γράφεις Ότι σου κατέβει στην κουτρα...λοιπον συγκεντρώσου
φιατ ποπ 1.2 11.000 με την έκπτωση των 600ευρώ
http://www.fiat.gr/pricelistv2.aspx?id=30&parent=14&root=14
fod ka 1.2 trend plus 8990 για τιμή μετρητοίς, αλλά να είσαι σιγουρος πως χαλαρά το παίρνεις σε αυτή τη τιμή αφήνοντας κ κάποιο υπόλοιπο
http://www.ford.gr/Cars/NewKaB420
ΔΙΑΦΟΡΑ 2ΧΛΡ
Όπως βλέπεις δεν γράφω ότι μου κατέβει στη κουτρα, προφανώς εσύ πήρες προσφορά με το 'κακο' χρηματοδοτικό της φιατ με το υψηλό επιτόκιο οπου δίνει μεγαλύτερη έκπτωση:lol: -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φίλτατε κικιζα έχουμε ξαναπεί πολλάκις Ότι εφόσον η μέτρηση ακαμψιας οχημάτων δεν ακολουθεί πρότυπο δεν έχουν κανένα νόημα τα νούμερα που παραθετεις ... Άλλος την μετράει εδω , άλλος ΕΚΕΙ ... Όπου τους βολεύει ...Δεν μπορω να καταλάβω που είναι το κακο που το πλαισιο του 500αριου βασίζεται σε Αυτό του πάντα και Γιατί Αυτό αποτελεί σημείο κατωτεροτητας;;
Mα εγω δεν ειπα εξαρχης κατι για το πλαισιο του 500. Ο GB υποστηριξε με πρωτογνωρη σιγουρια, οτι του 500
ειναι καλυτερο απο του Up!. Εντωμεταξυ ακομα το νουμερο 27,300NM/degree δεν το εχω δει, στο επισημο site, αν υπαρχει καπου ας το βαλει καποιος, δεν μπορω να καθομαι να ψαχνω ολοκληρη την ιστοσελιδα...
Μιλησα ξεκαθαρα απο την αρχη για ποιοτητα κυλισης-ηχομονωσης, και γενικοτερα για αισθηση οτι οδηγεις ενα μεγαλυτερο αυτοκινητο. Αυτο εχει ειπωθει απο τους περισσοτερους ξενους δοκιμαστες.
Παρεπιπτοντως και το μεταξονιο του Up! ειναι 2,42 μετρα, εναντι 2,3μετρα του 500, με οτι αυτο συνεπαγεται σε αυξημενη σταθεροτητα στον δρομο. -
Διαβάζω εδώ
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... GT/261086/
πολύ καλά λόγια για το Volkswagen Up GT, που από ότι αναφέρεται, όμως, είναι τουλάχιστον 6 μήνες πριν από την παραγωγή.
Βέβαια, χρειάζεται μια επιφύλαξη, καθώς αναφέρεται ότι:
'Though the production version is at least six months away from the showrooms, even in Germany, the major spec of the Volkswagen Up GT (pictured here still as a concept car) seems quite confirmed and includes all the enhancements you'd expect: more power and torque courtesy of a turbocharger, a six-speed gearbox, bigger wheels and tyres, sportier suspension settings, more supportive front seats, some extra interior brightwork — and more aggressive nose styling to advertise it all.
The Wolfsburgers insist the exact package isn't entirely fixed yet, but our drive in the personal car of technical chief Ulrich Hackenberg's showed a high degree of maturity'.
Λίγο παρακάτω: 'When it becomes available, you’ll have to battle a lot of other eager takers, we predict, if they make the showroom cars as good as Hackenberg’s prototype'.
Jacob
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για το 500:Torsional rigidity: 27,300 Nm/degree
Θέλω λινκ, ειδικά 4τροχών, μην κάθομαι και ψάχνω τώρα όλα τα τεύχη από το 1821 και έπειτα.
Ρε φίλε ΓΚ είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Έχεις άποψη για οτιδήποτε δεν έχεις και δεν έχουμε εμείς που το έχουμε. Χέστηκα για το Up και το οποιοδήποτε, αλλά εσύ το ανέφερες. Εσύ καθορίζεις εκ των προτέρων παντού τις υπεροχές, εσύ τις νίκες, εσύ θέτεις βασιλιάδες σε κάθε κατηγορία, εσύ έχεις 'θέλω', εσύ, εσύ, εσύ και μόνο εσύ.
Σταμάτα πια τις κουταμάρες.
Kαι τέλος πάντων το 500 οδεύει προς την 5ετία τον Ιούλιο. Άντε ρε...λες μετά από 5 χρόνια να κατάφεραν να βγάλουν ένα κάδο σχεδόν καλύτερο? Συγχαρητήρια...Ακόμα και έτσι να είναι, το up δε θα γίνει ποτέ 500. Γιατί είναι fashion car, για χλεχλέδες, ψώνια και ποζέρια....όπως εγώ. Να πάρεις τον κάδο GT. Καλορίζικος. -
fashion car είναι ένα παλιό cinquecento, μια miura, μια DeLorean, ένα 2CV ή μια Veyron. Το σύγχρονο 500 είναι καλό αυτοκίνητο μεν αλλά σχεδιαστηκά αποτελεί μία κιτς σαχλαμάρα.
-
Πιο κιτς είναι το 500 ή ο κάδος? Honestly όμως
-
Ποιος είναι ο κάδος?
-
Πάω να ύπνο, νύσταξα.
-
ΣΤΜΠΤΣΜ
-
HOYAOY, να βάζεις και τα φωνήεντα.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii