-
Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόρασε το ΑΠ αντί του 500.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόρασε το ΑΠ αντί του 500.πόσες φορές το έχω πει κ εγώ αυτό...
'Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόραζε το 500 αντί του ka με τα 2500 διαφορά στη τιμή'
αλλά ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του, οπότε πασο -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόρασε το ΑΠ αντί του 500.
πόσες φορές το έχω πει κ εγώ αυτό...
'Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόραζε το 500 αντί του ka με τα 2500 διαφορά στη τιμή'
αλλά ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του, οπότε πασοΚαταρχήν το 500 είναι fashion item, ενώ το UP δεν είναι, όπως και το ΚΑ. Τη διαφορά των 2.5 χιλιάδων την φαντάστηκες απλά για να αυξήσεις κατά μια ολόκληρη μονάδα τον αριθμό των post σου.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... del_id=651
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... del_id=724
Τα 1.2 έχουν σχεδόν ίδια τιμή με παρόμοιο εξοπλισμό.Το 500 είναι ένα προϊόν τύπου iphone. Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα αλλά όλοι το Apple θα θέλουν να αγοράσουν. Τέτοιο είναι και το Mini. Γενικά στο A-segment 3d αυτοκίνητο πέραν του 500 δεν θα πετύχει εμπορικά. Το UP ούτε ομορφότερο είναι, ούτε πιο μοδάτο, ούτε ιστορική αναφορά μπορεί να γίνει στο όνομα του.
Για τον Κίκιζα που ανέφερε κάτι μπούρδες για κύλιση κλπ....αχ παντού έχει άποψη.....Το πλαίσιο του 500 είναι τουλάχιστον 1 επίπεδο πάνω από τον κάδο. Όταν βγει UP με εργοστασιακούς 180 ίππους και τους βάζει στο δρόμο με ομοιογένεια το συζητάμε. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εγώ πιστεύω πως το gti θα έχει 13,5-14 χλρ ΤΟ ΠΟΛΥ, δηλαδή 2,5χλρ περισσότερα από την πλούσια έκδοση του 1000αριου. ΜΟΝΟ ΛΙΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
επίσης, έχοντας δει τα κουφά που κάνει η vw, πιστεύω πως έκδοση gti σε σεατ κ σκόντα θα αργήσουμε να δούμε στην αγορά11.000 περίπου θα έχει η βασική έκδοση με τα 75 άλογα. Και περίπου 10 η βασική με τα 60. Ασχολίαστες για αυτά που προσφέρουν,αν σκεφτεί κάποιος ότι η πιο πάνω καλά εξοπλισμένη θα έχει από 600-1000 ευρώ παραπάνω και το μεταλλικό θα το χρεώνει εύκολα κανένα 400άρι η VW αν όχι και παραπάνω. Εκτιμώ ότι θα έχει minimum 14 το GT, απέναντι περίπου πχ από ένα Twingo TCE Gordini.
-
το 500 θα ηθελε να ειναι τυπου iphone, αλλα δεν...
το λενε ξεκαθαρα οι τιμες που εβαλες, εκτος αν ειναι και το ΚΑ τυπου iphone -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το 500 θα ηθελε να ειναι τυπου iphone, αλλα δεν...
το λενε ξεκαθαρα οι τιμες που εβαλες, εκτος αν ειναι και το ΚΑ τυπου iphoneΑν αυτό ήταν η μόνη σου διαφωνία, τότε έκανα ένα πετυχημένο post
-
δεν ειναι η μονη μου διαφωνια, τα αλλα που γραφεις ειναι υποθεσεις/προβλεψεις. Θα περιμενουμε να δουμε αν θα πραγματοποιηθουν.
-
Το 500 δεν είναι προϊόν τύπου iphone, αν θες να τραβήξεις από τα μαλλιά την αναλογία, είναι ένα φούξια νόκια με νίκελ και φωσφοριζέ κουμπιά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν ειναι η μονη μου διαφωνια, τα αλλα που γραφεις ειναι υποθεσεις/προβλεψεις. Θα περιμενουμε να δουμε αν θα πραγματοποιηθουν.Σίγουρα αλλά μπορείς να αρχίσεις μια δημοσκόπηση.
Επειδή το up βγήκε μετά από το 500, πόσοι από αυτούς που πήραν 500 θα το άλλαζαν για το up?
Kαι αν είχε γίνει το ανάποδο, δηλαδή αν είχε βγει το up και έπειτα το 500 πόσοι θα το άλλαζαν για το 500? -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το 500 δεν είναι προϊόν τύπου iphone, αν θες να τραβήξεις από τα μαλλιά την αναλογία, είναι ένα φούξια νόκια με νίκελ και φωσφοριζέ κουμπιά.Ένα Lumia 800 τότε... Το έχω και αυτό
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
δεν ειναι η μονη μου διαφωνια, τα αλλα που γραφεις ειναι υποθεσεις/προβλεψεις. Θα περιμενουμε να δουμε αν θα πραγματοποιηθουν.
Σίγουρα αλλά μπορείς να αρχίσεις μια δημοσκόπηση.
Επειδή το up βγήκε μετά από το 500, πόσοι από αυτούς που πήραν 500 θα το άλλαζαν για το up?
Kαι αν είχε γίνει το ανάποδο, δηλαδή αν είχε βγει το up και έπειτα το 500 πόσοι θα το άλλαζαν για το 500?δημοσκοπηση για ενα αυτοκινητο που δεν εχει οδηγησει/κατεχει κανενας;
εκτος αν νομιζεις οτι εχω το παραμικρο ενδιαφερον για το ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο ή ποιο θα πουλησει περισσοτερο! Ε, δεν εχω! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν ειναι η μονη μου διαφωνια, τα αλλα που γραφεις ειναι υποθεσεις/προβλεψεις. Θα περιμενουμε να δουμε αν θα πραγματοποιηθουν.
Σίγουρα αλλά μπορείς να αρχίσεις μια δημοσκόπηση.
Επειδή το up βγήκε μετά από το 500, πόσοι από αυτούς που πήραν 500 θα το άλλαζαν για το up?
Kαι αν είχε γίνει το ανάποδο, δηλαδή αν είχε βγει το up και έπειτα το 500 πόσοι θα το άλλαζαν για το 500?δημοσκοπηση για ενα αυτοκινητο που δεν εχει οδηγησει/κατεχει κανενας;
εκτος αν νομιζεις οτι εχω το παραμικρο ενδιαφερον για το ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο ή ποιο θα πουλησει περισσοτερο! Ε, δεν εχω!Γιατί έχω εγώ? Απλά σαν κάτοχος επί 3.5 χρόνια του 500, αφού αναφέρθηκε, είπα την άποψη μου. Μόνο ο ΓΚ όμως ξέρει ότι το UP είναι το ποιοτικότερο όλων των Α&Β segment.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόρασε το ΑΠ αντί του 500.
πόσες φορές το έχω πει κ εγώ αυτό...
'Μόνο ένας βλαμμένος θα αγόραζε το 500 αντί του ka με τα 2500 διαφορά στη τιμή'
αλλά ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του, οπότε πασοΚαταρχήν το 500 είναι fashion item, ενώ το UP δεν είναι, όπως και το ΚΑ. Τη διαφορά των 2.5 χιλιάδων την φαντάστηκες απλά για να αυξήσεις κατά μια ολόκληρη μονάδα τον αριθμό των post σου.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... del_id=651
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... del_id=724
Τα 1.2 έχουν σχεδόν ίδια τιμή με παρόμοιο εξοπλισμό.Το 500 είναι ένα προϊόν τύπου iphone. Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα αλλά όλοι το Apple θα θέλουν να αγοράσουν. Τέτοιο είναι και το Mini. Γενικά στο A-segment 3d αυτοκίνητο πέραν του 500 δεν θα πετύχει εμπορικά. Το UP ούτε ομορφότερο είναι, ούτε πιο μοδάτο, ούτε ιστορική αναφορά μπορεί να γίνει στο όνομα του.
Για τον Κίκιζα που ανέφερε κάτι μπούρδες για κύλιση κλπ....αχ παντού έχει άποψη.....Το πλαίσιο του 500 είναι τουλάχιστον 1 επίπεδο πάνω από τον κάδο. Όταν βγει UP με εργοστασιακούς 180 ίππους και τους βάζει στο δρόμο με ομοιογένεια το συζητάμε.το κα είναι 2 με 2,5 χλρ πιο φθηνό με αντίστοιχο εξοπλισμό γιατί η φορντ βγάζει προσφορές συνέχεια
ναι το 500 πρέπει να είναι πολύ fashion item γιατί 8 στα 10 που βλέπω τα οδηγάνε γκόμενες κ χλεχλεδες
το απ καλείται να καλύψει πραγματικές ανάγκες για χώρους, κατανάλωση κ όλα αυτά, οπότε είναι ανταγωνιστής του παντα -
@Κίκιζα
Το απ είναι 4θέσιο, ενώ το Ιμπίθα 5θέσιο. Say hallo to the platan tree λοιπόν για ίδιους χώρους εξ ορισμού. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το 500 δεν είναι προϊόν τύπου iphone, αν θες να τραβήξεις από τα μαλλιά την αναλογία, είναι ένα φούξια νόκια με νίκελ και φωσφοριζέ κουμπιά.nailed it
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για τον Κίκιζα που ανέφερε κάτι μπούρδες για κύλιση κλπ....αχ παντού έχει άποψη.....Το πλαίσιο του 500 είναι τουλάχιστον 1 επίπεδο πάνω από τον κάδο. Όταν βγει UP με εργοστασιακούς 180 ίππους και τους βάζει στο δρόμο με ομοιογένεια το συζητάμε.
Οπου εχω ενημερωθει, απο πολλες πηγες, αλλα κα σε συνδυασμο με προσωπικα βιωματα, παραλληλα δημοσιευω
αυτα που πιστευω, δεν καταλαβα δηλαδη, εσυ ΤΙ παραπανω εχεις να πεις, επειδη εισαι κατοχος 500?
Χ@στηκε η φοραδα στο αλωνι...Πολλοι ξενοι δοκιμαστες εχουν τοποθετηθει επι τουτου. Ο 'καδος' εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης απο το trendy κουβαδακι, τι να κανουμε τωρα? Επιπλεον εχει καλυτερη εκμεταλευση χωρων, ειναι πιο ευρυχωρο μπρος-πισω, και εχει και μεγαλυτερο χωρο αποσκευων.
Μιλας και εσυ με μια σιγουρια για επικειμενη υπεροχη στο πλαισιο του 500, λες και ειναι κανενα πλαισιο 8C. Του προηγουμενου Panda το πλαισιο δεν εχει, τροποποιημενο ελαφρως? Big F@cking deal. Κανε ομως και μια βολτα με το ford ΚΑ, που μοιραζεται το ιδιο πλαισιο, συγκρινε το με ενα 500 με την ιδια διασταση τροχων, σε επιπεδο ποιοτητας κυλισης, και ελα μετα να μας πεις, για το πλαισιο του 500...
Μιλας εντωμεταξυ -περα απο το οτι ειναι πασιφανες οτι δεν εχεις διαβασει ουτε ενα Review για το Up!-, λες και εχεις βολταρει το 'καδο' και ξερεις τι επιπεδο ποιοτητας κυλισης εχει...
P.S Το τελευταιο σχολιο σου ειναι εντελως ασχετο με την ποιοτητα κυλισης-ηχομονωση,και γενικοτερα για την αυξημενη πρακτικοτητα που εχει το Up! απεναντι στο 500 αλλα και στα υπολοιπα μικρα της κατηγοριας... -
Το 500αρακι είναι τρεντυ , το απ γουονα μπι τρεντι με πρακτικούς προσανατολισμους ...
Η διάφορα κα με 500 είναι κοντά στο 1000αρικο ... Κάπου Έχω προσφορές και για τα 2...
Χεσε μας ρε κικιζα που ξέρεις Ότι το πλαισιο του μεν είναι καλύτερο του δε χωρίς να το Έχεις δει απο κοντα ... Επειδή του ενός προέρχεται απι το παντα ... Λες και υπάρχουν πολλές παρθενογγενεσεις στο χώρο ...θελω να δω τι θα έλεγες αν σου γραψαν Ότι του 500αριου προέρχεται απο την μιουρα...
Αυτη η έκφραση ειδικα με τους έγκυρους δοκιμαστες ... Ψαροσουπα την Έχεις Κάνει ....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το 500αρακι είναι τρεντυ , το απ γουονα μπι τρεντι με πρακτικούς προσανατολισμους ...Η διάφορα κα με 500 είναι κοντά στο 1000αρικο ... Κάπου Έχω προσφορές και για τα 2...
Χεσε μας ρε κικιζα που ξέρεις Ότι το πλαισιο του μεν είναι καλύτερο του δε χωρίς να το Έχεις δει απο κοντα ... Επειδή του ενός προέρχεται απι το παντα ... Λες και υπάρχουν πολλές παρθενογγενεσεις στο χώρο ...θελω να δω τι θα έλεγες αν σου γραψαν Ότι του 500αριου προέρχεται απο την μιουρα...
Αυτη η έκφραση ειδικα με τους έγκυρους δοκιμαστες ... Ψαροσουπα την Έχεις Κάνει ....
o γρηγόρης δεν είπε ότι το πλαισιο του απ ειναι καλύτερο
ο μπουσο πέταξε τη κοτσάνα.Το πλαίσιο του 500 είναι τουλάχιστον 1 επίπεδο πάνω από τον κάδο. Όταν βγει UP με εργοστασιακούς 180 ίππους και τους βάζει στο δρόμο με ομοιογένεια το συζητάμε.
μόνο ένα 1000 διαφορά το 500 με το κα? πως γίνεται αυτό. η φορντ το διαφημίζει με 9χλρ ενώ το φιατ βγαίνει 11500 αν θυμάμαι καλά για να εχεις προσφορά πάντως, δίκαιο θα έχεις!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το 500αρακι είναι τρεντυ , το απ γουονα μπι τρεντι με πρακτικούς προσανατολισμους ...Η διάφορα κα με 500 είναι κοντά στο 1000αρικο ... Κάπου Έχω προσφορές και για τα 2...
Χεσε μας ρε κικιζα που ξέρεις Ότι το πλαισιο του μεν είναι καλύτερο του δε χωρίς να το Έχεις δει απο κοντα ... Επειδή του ενός προέρχεται απι το παντα ... Λες και υπάρχουν πολλές παρθενογγενεσεις στο χώρο ...θελω να δω τι θα έλεγες αν σου γραψαν Ότι του 500αριου προέρχεται απο την μιουρα...
Αυτη η έκφραση ειδικα με τους έγκυρους δοκιμαστες ... Ψαροσουπα την Έχεις Κάνει ....
Aυτο που ακουω απο διαφορετικες ξενες πηγες ειναι οτι η ποιοτητα κυλισης-ηχομονωση του Up! ειναι αυτη την στιγμη οτι καλυτερο στην κατηγορια. Καταρχας εγω δεν μιλησα ποτε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για ανωτεροτητα ή μη πλαισιου, του ενος ή του αλλου μοντελου. Επειδη ομως τιποτα δεν ειναι τυχαιο, παρε και την στρεπτικη ακαμψια του πλαισιου του Up! και ελα συγκρινε την με αυτη του 500...
'Torsional rigidity: 19,800 Nm/degree (best in class)'
http://www.carhubnews.com/?p=4517
P.S Τιμες: Ford Ka trend 1.25/69ps απο 11,445ευρω , Fiat 500 pop 1.2/69ps απο 12,450ευρω
...και το Ka εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης με διαφορα, συγκρινομενο με 500, και τα δυο με 15αρηδες τροχους...
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii