Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 83
    • 84
    • 19 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1665
    3767
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Αυτό ήτανε και το νόημα του αστεϊσμού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        Aν εχει XDS, (για εμενα σημαντικο Plus στην αισθηση και αποτελεσματικοτητα) τυπου μπακετ με σωστη στηριξη, (καλο υφασμα), που να παρεχουν καλη θεση οδηγησης και γενικοτερα ακομα πιο ευχαριστο και
        ελαφρως ποιοτικοτερο look απο το απλο UP! , τα 16κ πιστευω ειναι μια ρεαλιστικη τιμη για αυτα που θα προσφερει.

        k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
        ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          ακριβως...
          με 16Κ ειναι εκτος τοπου και χρονου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης chemic έγραψε:

            Aν εχει XDS, (για εμενα σημαντικο Plus στην αισθηση και αποτελεσματικοτητα) τυπου μπακετ με σωστη στηριξη, (καλο υφασμα), που να παρεχουν καλη θεση οδηγησης και γενικοτερα ακομα πιο ευχαριστο και
            ελαφρως ποιοτικοτερο look απο το απλο UP! , τα 16κ πιστευω ειναι μια ρεαλιστικη τιμη για αυτα που θα προσφερει.

            k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
            ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλά

            Γιατι αυτη η 'μαλακια' εχει μια διαφοροποιηση-ιδιαιτεροτητα(?) που ΔΕΝ εχει το ibiza.
            Ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ σε μεγεθος, ειναι λιλιπουτειο ΑΛΛΑ προσφερει περιπου ΤΟΥ ΙΔΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Περα φυσικα απο το badging
            το οποιο μοιραια ειναι μισο σκαλι πανω, απο το brand 'Seat'.
            Ειναι σαν μου λες, χοντρικα, 'γιατι να παρεις αυτη την μαλακια το Cooper S, που ειναι και πανακριβο, και να μην παρεις το 207RC που και καλυτερους χωρους εχει, και ευχαριστο ειναι οδηγικα...' Περι ορεξεως θα σου πω εγω...
            Επιπλεον μην προτρεχεις. ΔΕΝ εχουμε δει, ουτε εσυ, ουτε εγω, ουτε κανεις απο εμας τους χρηστες στο Forum, το εσωτερικο
            του Up! και να εκτιμησουμε την απτη του ποιοτητα, το φινιρισμα, αλλα και την εργονομια, η οποια παραδοσιακα συνηθως υπερεχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              το ότι είναι μικρότερο από το 4μετρο πολο/ίμπιζα, με μικρότερο μεταξόνιο γιατί είναι καλό μιλώντας για gti οπότε ξεπερνάμε τους +30 ίππους κ το dsg?
              ας το δούμε βέβαια, αλλά με 16χλρ (ΑΝ εχει τόσο) θα είναι συλλεκτικό πραγματικά
              υγ για τις εκπτωσεις που εχουν γίνει σε εξοπλισμό κ ποιοτητα, ΔΕΝ χρειαζεται να το δούμε. κανουν μπαμ παντως

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                το ότι είναι μικρότερο από το 4μετρο πολο/ίμπιζα, με μικρότερο μεταξόνιο γιατί είναι καλό μιλώντας για gti οπότε ξεπερνάμε τους +30 ίππους κ το dsg?
                ας το δούμε βέβαια, αλλά με 16χλρ (ΑΝ εχει τόσο) θα είναι συλλεκτικό πραγματικά
                υγ για τις εκπτωσεις που εχουν γίνει σε εξοπλισμό κ ποιοτητα, ΔΕΝ χρειαζεται να το δούμε. κανουν μπαμ παντως

                Δεν ειναι απαραιτητα μονο θεμα 'καλου-κακου'. Το 'μπιζου' οι μικρες συσκευασιες, που παρεχουν σχεδον ή κα τους ιδιους χωρους-ανεση σε σχεση με λιγο μεγαλυτερα σε ογκο-βαρος μοντελα, κοστιζει παραπανω, και φυσικα, μοιραια, ενα σημαντικο μερος του κοστους αυτου, θα μετακυληθει στον αγοραστη, ειτε αυτο αναγνωριζεται απο καποιους, ειτε οχι.
                Παντως πιο συλλεκτικο απο το twingo RS που εχει 16κ δεν θα ειναι, και εδω θα ειμαστε, (πρωτα ο Θεος)
                σε ενα χρονο, θα δουμε...
                P.S Μην βιαζομαστε απο μερικες φωτο να κρινουμε ετσι απολυτα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  samatistas last edited by

                  Ανόμοια η σύγκριση με το RS, ειδικά για Ελλάδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                    Ανόμοια η σύγκριση με το RS, ειδικά για Ελλάδα.

                    Γιατι? Για το 1600αρη twingo μιλησα, οχι για το 2λιτρο clio...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Γιατι αυτη η 'μαλακια' εχει μια διαφοροποιηση-ιδιαιτεροτητα(?) που ΔΕΝ εχει το ibiza.
                      Ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ σε μεγεθος, ειναι λιλιπουτειο ΑΛΛΑ προσφερει περιπου ΤΟΥ ΙΔΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Περα φυσικα απο το badging
                      το οποιο μοιραια ειναι μισο σκαλι πανω, απο το brand 'Seat'.
                      .

                      1. μήπως εννοείς μπράντινγκ ??
                      2. σιγά μην έχει τους ίδιους χώρους με το ιμπζα...
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης chemic έγραψε:
                        το ότι είναι μικρότερο από το 4μετρο πολο/ίμπιζα, με μικρότερο μεταξόνιο γιατί είναι καλό μιλώντας για gti οπότε ξεπερνάμε τους +30 ίππους κ το dsg?
                        ας το δούμε βέβαια, αλλά με 16χλρ (ΑΝ εχει τόσο) θα είναι συλλεκτικό πραγματικά
                        υγ για τις εκπτωσεις που εχουν γίνει σε εξοπλισμό κ ποιοτητα, ΔΕΝ χρειαζεται να το δούμε. κανουν μπαμ παντως

                        +1
                        o κόσμος ξύπνησε πλέον και τα ζυγίζει όλα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          @redmonster
                          O κοσμος ζυγιζει οτι τον βολευει...Αλλος προτιμα λιγο μεγαλυτερο αμαξωμα, σε λιγοτερο προσεγμενο brand, ή/και με συμβιβασμο σε φινιρισμα, εικονα εσωτερικου, και αλλος προτιμα ακομα μικροτερο αυτοκινητο σε διαστασεις, με παρομοια ομως δυναμικα χαρακτηριστικα.
                          Δεν καταλαβαινω, γιατι πρεπει η ζυγαρια να κλεινει απαραιτητα απο την μια ή την αλλη πλευρα...
                          Το ιδιο δεν ισχυει με το 500αρακι? Με τα λεφτα που παιρνεις ενα 100αρι 1.4, μπορεις να αγορασεις το Punto evo 1.4 m-air 105ps, με πιο εξελιγμενο δηλαδη κινητηρα. Δεν σημαινει οτι το 500 ειναι μαπα, και το Punto evo, η αγορα της δεκαετιας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sv2 last edited by

                            Ο χρήστης chemic έγραψε:

                            k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
                            ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλά

                            Πολλοί θα την πάρουν όπως παίρνουν iQ CVT 1.0 με 17.000 παρά κάτι....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Αυτό δεν απαντάει στο γιατί όμως.

                              Sent from my GNex using smoke signals.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bihlas87 last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                  Το ιδιο δεν ισχυει με το 500αρακι?

                                  Mα συγκρίνεις ένα κατ εξοχήν niche και μοδάτο mini που χρεώνει... νοσταλγικό design, με ένα ακόμα τενεκεδάκι
                                  της σειράς. Η volkswagen τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει το ''δικαίωμα'' να χρεώνει ένα κλίκ παραπάνω από τον
                                  ανταγωνισμό, το κλίκ σε αυτή την κατηγορία όμως είναι κάνα 500ρικο, καμία σχέση με την τιμολόγηση του 500.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Έχει βρει η Φάου Βε το χρυσό δισκοπότηρο; Και δεν της φαίνονταν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:

                                      Το ιδιο δεν ισχυει με το 500αρακι?

                                      Mα συγκρίνεις ένα κατ εξοχήν niche και μοδάτο mini που χρεώνει... νοσταλγικό design, με ένα ακόμα τενεκεδάκι
                                      της σειράς. Η volkswagen τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει το ''δικαίωμα'' να χρεώνει ένα κλίκ παραπάνω από τον
                                      ανταγωνισμό, το κλίκ σε αυτή την κατηγορία όμως είναι κάνα 500ρικο, καμία σχέση με την τιμολόγηση του 500.

                                      Εκει ειναι το θεμα που δεν καταλαβαινετε μερικοι...Τενεκεδακι το βλεπεις εσυ.
                                      Αν ομως αυτο το 'τενεκεδακι' εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης/ηχομονωση απο το 500 (τα περισσοτερα δημοσιευματα κανουν λογο για εξαιρετικα επιπεδα, μαλλον οτι καλυτερο στα...σχεδον 4 μετρα) , κανει ανετοτερο ταξιδι, εχει (που εχει δηλαδη αυτο ειναι μετρησιμο) μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ και καλυτερους χωρους απο το κατα τα αλλα πανεμορφο 500, καποιοι (μεταξυ αλλων και εγω, εαν ηθελα ενα supermini) θα το προτιμησουν.
                                      Θα το προτιμησουν γιατι ειναι πιο πρακτικο, προσφερει μεγαλυτερη ουσια για το μεγεθος του, και παροτι ειναι λιλιπουτειο σε μεγεθος, κατα την οδηγηση του θυμιζει γενικοτερα αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας.
                                      Τελος σε οτι αφορα την τιμολογηση, δεν υπαρχει κανενα ελευθερο 'δικαιωμα'. Υπαρχει φυσικα η ελευθερη αγορα, με το νομο της προσφορας/ζητησης, οι αναγκες-'θελω' των υποψηφιων αγοραστων, το αρχικο κοστος παραγωγης, η τιμολογηση των ανταγωνιστικων μοντελων, βαση των οποιων και επιλεγεται η αντιστοιχη τιμη, απο στρατηγικη του τμηματος marketing, βασισμενη και σε πωλησεις μοντελων της σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλα και απο δειγματοληψια στοιχειων, υποψηφιων και μη αγοραστων. Το 'δικαιωμα' αυτο που λες ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ, και μεχρι στιγμης η VAG συνηθως το κερδιζει, χαρις και στο
                                      πολυ προσεγμενο marketing που εφαρμοζει στα προιοντα της.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iasonasperi last edited by

                                        Τα ίδια δημοσιεύματα είναι αυτά που θα πουν και πως το Up είναι πιο ποιοτικό από τα αδερφάκια του (αν όχι και ανετότερο, πιο ευρύχωρο, πιο καλά ηχομονωμένο και με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης) ;... Ναι αυτά είναι.

                                        ΥΓ: Κάποιος που ενδιαφέρεται για 3,5 μέτρα αυτοκίνητο πόλης, όντως κοιτάζει πρωτίστως την ευελιξία και τις λιλιπούτειες εξωτερικές διαστάσεις. Επομένως συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε διαφορετικά segments, καινούρια με μεταχειρισμένα κλπ. Αλλά σιγά μην έχει το Up τους χώρους και την ποιότητα μεγαλύτερου segment (μα με την καμία!) και σιγά μην έχει το appeal ενός ενός 500!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                          k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
                                          ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλά

                                          Πολλοί θα την πάρουν όπως παίρνουν iQ CVT 1.0 με 17.000 παρά κάτι....

                                          αν και το iq είναι καταπληκτικό όχημα... στα μάτια μου το καλυτερο σημερινό τουοτα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            εγώ πιστεύω πως το gti θα έχει 13,5-14 χλρ ΤΟ ΠΟΛΥ, δηλαδή 2,5χλρ περισσότερα από την πλούσια έκδοση του 1000αριου. ΜΟΝΟ ΛΙΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
                                            επίσης, έχοντας δει τα κουφά που κάνει η vw, πιστεύω πως έκδοση gti σε σεατ κ σκόντα θα αργήσουμε να δούμε στην αγορά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 19 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr