-
Αυτό ήτανε και το νόημα του αστεϊσμού.
-
Aν εχει XDS, (για εμενα σημαντικο Plus στην αισθηση και αποτελεσματικοτητα) τυπου μπακετ με σωστη στηριξη, (καλο υφασμα), που να παρεχουν καλη θεση οδηγησης και γενικοτερα ακομα πιο ευχαριστο και
ελαφρως ποιοτικοτερο look απο το απλο UP! , τα 16κ πιστευω ειναι μια ρεαλιστικη τιμη για αυτα που θα προσφερει.k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλά -
ακριβως...
με 16Κ ειναι εκτος τοπου και χρονου -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Aν εχει XDS, (για εμενα σημαντικο Plus στην αισθηση και αποτελεσματικοτητα) τυπου μπακετ με σωστη στηριξη, (καλο υφασμα), που να παρεχουν καλη θεση οδηγησης και γενικοτερα ακομα πιο ευχαριστο και
ελαφρως ποιοτικοτερο look απο το απλο UP! , τα 16κ πιστευω ειναι μια ρεαλιστικη τιμη για αυτα που θα προσφερει.k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλάΓιατι αυτη η 'μαλακια' εχει μια διαφοροποιηση-ιδιαιτεροτητα(?) που ΔΕΝ εχει το ibiza.
Ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ σε μεγεθος, ειναι λιλιπουτειο ΑΛΛΑ προσφερει περιπου ΤΟΥ ΙΔΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Περα φυσικα απο το badging
το οποιο μοιραια ειναι μισο σκαλι πανω, απο το brand 'Seat'.
Ειναι σαν μου λες, χοντρικα, 'γιατι να παρεις αυτη την μαλακια το Cooper S, που ειναι και πανακριβο, και να μην παρεις το 207RC που και καλυτερους χωρους εχει, και ευχαριστο ειναι οδηγικα...' Περι ορεξεως θα σου πω εγω...
Επιπλεον μην προτρεχεις. ΔΕΝ εχουμε δει, ουτε εσυ, ουτε εγω, ουτε κανεις απο εμας τους χρηστες στο Forum, το εσωτερικο
του Up! και να εκτιμησουμε την απτη του ποιοτητα, το φινιρισμα, αλλα και την εργονομια, η οποια παραδοσιακα συνηθως υπερεχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο. -
το ότι είναι μικρότερο από το 4μετρο πολο/ίμπιζα, με μικρότερο μεταξόνιο γιατί είναι καλό μιλώντας για gti οπότε ξεπερνάμε τους +30 ίππους κ το dsg?
ας το δούμε βέβαια, αλλά με 16χλρ (ΑΝ εχει τόσο) θα είναι συλλεκτικό πραγματικά
υγ για τις εκπτωσεις που εχουν γίνει σε εξοπλισμό κ ποιοτητα, ΔΕΝ χρειαζεται να το δούμε. κανουν μπαμ παντως -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το ότι είναι μικρότερο από το 4μετρο πολο/ίμπιζα, με μικρότερο μεταξόνιο γιατί είναι καλό μιλώντας για gti οπότε ξεπερνάμε τους +30 ίππους κ το dsg?
ας το δούμε βέβαια, αλλά με 16χλρ (ΑΝ εχει τόσο) θα είναι συλλεκτικό πραγματικά
υγ για τις εκπτωσεις που εχουν γίνει σε εξοπλισμό κ ποιοτητα, ΔΕΝ χρειαζεται να το δούμε. κανουν μπαμ παντωςΔεν ειναι απαραιτητα μονο θεμα 'καλου-κακου'. Το 'μπιζου' οι μικρες συσκευασιες, που παρεχουν σχεδον ή κα τους ιδιους χωρους-ανεση σε σχεση με λιγο μεγαλυτερα σε ογκο-βαρος μοντελα, κοστιζει παραπανω, και φυσικα, μοιραια, ενα σημαντικο μερος του κοστους αυτου, θα μετακυληθει στον αγοραστη, ειτε αυτο αναγνωριζεται απο καποιους, ειτε οχι.
Παντως πιο συλλεκτικο απο το twingo RS που εχει 16κ δεν θα ειναι, και εδω θα ειμαστε, (πρωτα ο Θεος)
σε ενα χρονο, θα δουμε...
P.S Μην βιαζομαστε απο μερικες φωτο να κρινουμε ετσι απολυτα... -
Ανόμοια η σύγκριση με το RS, ειδικά για Ελλάδα.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ανόμοια η σύγκριση με το RS, ειδικά για Ελλάδα.Γιατι? Για το 1600αρη twingo μιλησα, οχι για το 2λιτρο clio...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γιατι αυτη η 'μαλακια' εχει μια διαφοροποιηση-ιδιαιτεροτητα(?) που ΔΕΝ εχει το ibiza.
Ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ σε μεγεθος, ειναι λιλιπουτειο ΑΛΛΑ προσφερει περιπου ΤΟΥ ΙΔΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Περα φυσικα απο το badging
το οποιο μοιραια ειναι μισο σκαλι πανω, απο το brand 'Seat'.
.- μήπως εννοείς μπράντινγκ ??
- σιγά μην έχει τους ίδιους χώρους με το ιμπζα...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το ότι είναι μικρότερο από το 4μετρο πολο/ίμπιζα, με μικρότερο μεταξόνιο γιατί είναι καλό μιλώντας για gti οπότε ξεπερνάμε τους +30 ίππους κ το dsg?
ας το δούμε βέβαια, αλλά με 16χλρ (ΑΝ εχει τόσο) θα είναι συλλεκτικό πραγματικά
υγ για τις εκπτωσεις που εχουν γίνει σε εξοπλισμό κ ποιοτητα, ΔΕΝ χρειαζεται να το δούμε. κανουν μπαμ παντως+1
o κόσμος ξύπνησε πλέον και τα ζυγίζει όλα... -
@redmonster
O κοσμος ζυγιζει οτι τον βολευει...Αλλος προτιμα λιγο μεγαλυτερο αμαξωμα, σε λιγοτερο προσεγμενο brand, ή/και με συμβιβασμο σε φινιρισμα, εικονα εσωτερικου, και αλλος προτιμα ακομα μικροτερο αυτοκινητο σε διαστασεις, με παρομοια ομως δυναμικα χαρακτηριστικα.
Δεν καταλαβαινω, γιατι πρεπει η ζυγαρια να κλεινει απαραιτητα απο την μια ή την αλλη πλευρα...
Το ιδιο δεν ισχυει με το 500αρακι? Με τα λεφτα που παιρνεις ενα 100αρι 1.4, μπορεις να αγορασεις το Punto evo 1.4 m-air 105ps, με πιο εξελιγμενο δηλαδη κινητηρα. Δεν σημαινει οτι το 500 ειναι μαπα, και το Punto evo, η αγορα της δεκαετιας... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλάΠολλοί θα την πάρουν όπως παίρνουν iQ CVT 1.0 με 17.000 παρά κάτι....
-
Αυτό δεν απαντάει στο γιατί όμως.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το ιδιο δεν ισχυει με το 500αρακι?Mα συγκρίνεις ένα κατ εξοχήν niche και μοδάτο mini που χρεώνει... νοσταλγικό design, με ένα ακόμα τενεκεδάκι
της σειράς. Η volkswagen τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει το ''δικαίωμα'' να χρεώνει ένα κλίκ παραπάνω από τον
ανταγωνισμό, το κλίκ σε αυτή την κατηγορία όμως είναι κάνα 500ρικο, καμία σχέση με την τιμολόγηση του 500. -
Έχει βρει η Φάου Βε το χρυσό δισκοπότηρο; Και δεν της φαίνονταν...
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Το ιδιο δεν ισχυει με το 500αρακι?
Mα συγκρίνεις ένα κατ εξοχήν niche και μοδάτο mini που χρεώνει... νοσταλγικό design, με ένα ακόμα τενεκεδάκι
της σειράς. Η volkswagen τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει το ''δικαίωμα'' να χρεώνει ένα κλίκ παραπάνω από τον
ανταγωνισμό, το κλίκ σε αυτή την κατηγορία όμως είναι κάνα 500ρικο, καμία σχέση με την τιμολόγηση του 500.Εκει ειναι το θεμα που δεν καταλαβαινετε μερικοι...Τενεκεδακι το βλεπεις εσυ.
Αν ομως αυτο το 'τενεκεδακι' εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης/ηχομονωση απο το 500 (τα περισσοτερα δημοσιευματα κανουν λογο για εξαιρετικα επιπεδα, μαλλον οτι καλυτερο στα...σχεδον 4 μετρα) , κανει ανετοτερο ταξιδι, εχει (που εχει δηλαδη αυτο ειναι μετρησιμο) μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ και καλυτερους χωρους απο το κατα τα αλλα πανεμορφο 500, καποιοι (μεταξυ αλλων και εγω, εαν ηθελα ενα supermini) θα το προτιμησουν.
Θα το προτιμησουν γιατι ειναι πιο πρακτικο, προσφερει μεγαλυτερη ουσια για το μεγεθος του, και παροτι ειναι λιλιπουτειο σε μεγεθος, κατα την οδηγηση του θυμιζει γενικοτερα αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας.
Τελος σε οτι αφορα την τιμολογηση, δεν υπαρχει κανενα ελευθερο 'δικαιωμα'. Υπαρχει φυσικα η ελευθερη αγορα, με το νομο της προσφορας/ζητησης, οι αναγκες-'θελω' των υποψηφιων αγοραστων, το αρχικο κοστος παραγωγης, η τιμολογηση των ανταγωνιστικων μοντελων, βαση των οποιων και επιλεγεται η αντιστοιχη τιμη, απο στρατηγικη του τμηματος marketing, βασισμενη και σε πωλησεις μοντελων της σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλα και απο δειγματοληψια στοιχειων, υποψηφιων και μη αγοραστων. Το 'δικαιωμα' αυτο που λες ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ, και μεχρι στιγμης η VAG συνηθως το κερδιζει, χαρις και στο
πολυ προσεγμενο marketing που εφαρμοζει στα προιοντα της. -
Τα ίδια δημοσιεύματα είναι αυτά που θα πουν και πως το Up είναι πιο ποιοτικό από τα αδερφάκια του (αν όχι και ανετότερο, πιο ευρύχωρο, πιο καλά ηχομονωμένο και με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης) ;... Ναι αυτά είναι.
ΥΓ: Κάποιος που ενδιαφέρεται για 3,5 μέτρα αυτοκίνητο πόλης, όντως κοιτάζει πρωτίστως την ευελιξία και τις λιλιπούτειες εξωτερικές διαστάσεις. Επομένως συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε διαφορετικά segments, καινούρια με μεταχειρισμένα κλπ. Αλλά σιγά μην έχει το Up τους χώρους και την ποιότητα μεγαλύτερου segment (μα με την καμία!) και σιγά μην έχει το appeal ενός ενός 500!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
k γιατί να παρεις αυτή τη μαλακία κ όχι το ίμπιζα fr που έχει 16 με όλα τα παραπάνω +30 άλογα +dsg
ή αλλιώς γιατί να μη πάρεις το ρενώ με 2,5 χλρ κάτω, το οποίο έχει κανονικό ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ κ όχι τσίγκινο εσωτερικό κ όχι γυφτιές χωρίς κεντρικό αεραγωγό, μονό διακόπτη παραθύρου, γυαλινη πίσω πόρτα κ άλλα κουλάΠολλοί θα την πάρουν όπως παίρνουν iQ CVT 1.0 με 17.000 παρά κάτι....
αν και το iq είναι καταπληκτικό όχημα... στα μάτια μου το καλυτερο σημερινό τουοτα...
-
εγώ πιστεύω πως το gti θα έχει 13,5-14 χλρ ΤΟ ΠΟΛΥ, δηλαδή 2,5χλρ περισσότερα από την πλούσια έκδοση του 1000αριου. ΜΟΝΟ ΛΙΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
επίσης, έχοντας δει τα κουφά που κάνει η vw, πιστεύω πως έκδοση gti σε σεατ κ σκόντα θα αργήσουμε να δούμε στην αγορά
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii