Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 270
    • Best 1
    • Groups 0

    iasonasperi

    @iasonasperi

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    270
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    iasonasperi Unfollow Follow

    Best posts made by iasonasperi

    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης G60 έγραψε:
      Bρε γράψτους στα @@@@@@ σου που κάθεσαι κι ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό ανίδεο

      Για να το ξεκαθαρίσουμε.
      Θεωρώ ότι ο Hellenic Vanagon ήταν καθόλα ευπρεπής, μια και ενώ του δόθηκαν πατήματα για να απαντήσει εξίσου ερειστικά στα σχόλια που όντως του έγιναν εκείνος δεν ακολούθησε αναλόγως. Οι mods δεν ασχολήθηκαν όμως για να τον προστατέψουν, όταν δέχτηκε ανάλογους χαρακτηρισμούς.

      Επίσης θεωρώ ότι στα οποιαδήποτε φόρουμ στο ίντερνετ είναι πολύ θετικό να ακούγεται ποικιλία απόψεων, όχι μονόλογος, και αυτό μπορεί να έχει πολλές ερμηνείες και να απευθυνθεί σε πολλούς αποδέκτες.
      Από τη στιγμή που το τόπικ μάλιστα αφορά τη VW βρίσκω καθόλα εποικοδομητική τη συμβολή του Hellenic Vanagon.

      Ειδικά από τη στιγμή που έγινε αναφορά σε μοντέλα με σημαίνουσα θέση για τη μάρκα, βρίσκω άτοπο να δέχεται επίθεση και ειρωνείες ο Hellenic Vanagon. Τη γνώμη του είπε και πρέπει να είναι σεβαστή.
      Ναι για τη μάρκα είναι σημαντικό μοντέλο, άλλος το αξιολογεί έτσι άλλος αλλιώς, δικαίωμά τους όλων.
      Αναφέρθηκε σε στοιχεία που άλλους αφορύν και άλλους όχι, δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να τον φιμώσουμε ή να τον αποθαρρύνουμε να ξαναγράψει.
      Κάπως έτσι το φόρουμ καταντά οπαδικό και τελικά ανούσιο.
      Και προσωπικά βρίσκω πάντα τις αναφορές σε παρελθόντα μοντέλα άκρως ενδιαφέρουσες.

      Επίσης δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θα πρέπει το κάθε τόπικ κάθε φορά να γίνεται μπ@ρδελο για να καταλήγουμε στο ότι τα χ άσχετα αυτοκίνητα της τάδε άσχετης με το τόπικ χώρας είναι τα καλύτερα.
      Δεν είναι ανάγκη συνέχεια να μετράμε από δω και από κει και να κάνουμε σύγκριση.
      Ένας βάναυσος πειθαναγκασμός που καταλήγει μονότονος και κουραστικός.
      Και μια άλλη παρατήρηση είναι ότι η ιστορία της αυτοκίνησης δε γράφτηκε σε μία χώρα, ούτε σε μία χώρα περισσότερο.
      Αυτό ισχύει από τη Φορντ μέχρι την Πεζώ.

      Το ίδιο λέω και για το κάθε τόπικ που εξειδικεύεται σε μια μάρκα εδώ μέσα.
      Επομένως καλό είναι φίλε Hellenic Vanagon να μη σε απσχολούν τα όσα έχουν γραφτεί, αν μπορείς καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να συμμετέχεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi

    Latest posts made by iasonasperi

    • RE: audi A3 , bmw 1, mercedes A, volvo v40, LexusCT200

      Ο χρήστης sprsk έγραψε:

      @IasonasPeri, δεν νομίζω να είδες το V40, μιας και μόλις τώρα παρουσιάστηκε στην έκθεση την Γενεύης. Το V40 δεν είναι
      station.

      Γιατί το χαλάς , αφού το είδε και είναι station . + -

      Ξυπνοπούλι το ότι μόλις γύρισα από το εξωτερικό δε σου λέει εσένα τίποτε;...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: audi A3 , bmw 1, mercedes A, volvo v40, LexusCT200

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Το lexus για λειπει? Στο ιδιο κοινο απευθυνται.

      Πιστεύω ότι όντως λείπει το Λέξους.
      Επίσης από Ιταλικό λείπει ο μοναδικός πρέμιουμ εκπρόσωπος του γκρούπο στην κατηγορία που λέγεται Λάντσια Ντέλτα, αλλά καταλαβαίνω ότι για νεκρούς δε μιλάμε εδώ μέσα.

      Από τα προτεινόμενα, μου αρέσει η Μερσέντα. Αν και στο πλάι δε με εντυπωσιάζει, πιστεύω συνολικά είναι το πιο ενδιαφέρον και φρέσκο σχέδιο για την κατηγορία.
      Η Μπέμπα λίγο που μοιάζει πίσω με Πόλο, λίγο που είναι το γνωστό σουλούπι της προηγούμενης 1, χάνει τις εντυπώσεις.
      Το Α3 απλώς αδιάφορο.
      Το Βόλβο το είδα και στο δρόμο, δείχνει καλύτερο από κοντά, αλλά δε μου αρέσουν τα station wagon.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Νεο SEAT TOLEDO

      Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
      Ibiza Fabia Polo....στο ιδιο πατωμα βασιζονται....ετσι νομιζω....

      Βλέπεις που κι εσύ κάνεις το λάθος; Εύγε Σκόντα για το έξοχο πλασάρισμα των μοντέλων σου.

      Ibiza, Fabia, Polo ναι στο ίδιο πάτωμα αλλά έτσι γινόταν στα προηγούμενα.

      Τα τωρινά δε βασίζονται πλέον στο ίδιο πάτωμα.

      Πρώτα βγήκε το Roomster και το τωρινό Fabia βασισμένα όμως στο πάτωμα του πρώτου Fabia (των προηγούμενων Polo και Ibiza),
      και μετά βγήκαν τα καινούρια Ibiza, Polo και Α1 βασισμένα στην τελευταία εξέλιξη της μικρής πλατφόρμας του vag.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Νεο SEAT TOLEDO

      Για τα τωρινά Octavia και Leon μπορεί να ισχύει ότι στο εσωτερικό (και μόνο) η ζυγαριά της ποιότητας κλίνει υπέρ του Σκόντα.

      Όμως για τα προηγούμενα Octavia και Leon, η ζυγαριά έκλινε υπέρ του Σεατ (θυμίζω ότι το Σεατ είχε ταμπλό από Α3 και ποιότητα υλικών καλύτερη επίσης).
      Αντίστοιχα και το τωρινό Fabia δε δρέπει δάφνες ποιότητας ενώ πατάει κιόλας σε παρωχημένη πλατφόρμα σε σύγκριση με το Ibiza. Αν κάτι διακρίνει το Fabia είναι η περισσότερο σοβαρή-στιβαρή σχεδίαση σε σχέση με το Ibiza.

      Απλά στην τελική, σημασία έχει η εντύπωση που περνάει στον κόσμο,
      και σ' αυτό το επίπεδο οι Τσέχοι δεν είναι ότι μόνον έχουν καλύτερο τμήμα μάρκετινκ, θα έλεγα δεν παίζονται οι άνθρωποι.
      Έδωσα προηγουμένως ένα παράδειγμα (φημολογούμενη σύγκριση εργοστασίων και συσχέτιση με αξιοπιστία των vag), έδωσα και τώρα άλλο ένα (αποσιώπηση χρήσης παλιότερης πλατφόρμας στο Fabia ).

      Όλα αυτά όμως, και για να μη ξεφεύγουμε, σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούν το να λένε οι ίδιοι άνθρωποι κακό ένα concept επειδή έχει το ένα σήμα (Σεατ)
      και το ίδιο σχεδόν concept να το εκθειάζουν για τους εντελώς ανάποδους λόγους όταν έχει άλλο σήμα (Σκόντα).
      Στο κάτω κάτω της γραφής, τον έπαινο (άντε, ή τον ψόγο) θα έπρεπε να τον χρεωθεί το donor car (VW Jetta)!
      Και μετά κατηγορούμε το badge engineering, όταν οι ίδιοι δε μπορούμε να ξεχωρίσουμε δύο γαϊδουριών άχυρο...

      Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
      Αν θυμάμαι καλά αλλά πάντα με κάθε επιφύλαξη η εξαγορά της εταιρίας απο την VAG δεν είχε αποδοχή στο 100% της εταιρίας.

      Σε ποια μάρκα από τις δυο και σε τί ακριβώς αναφέρεσαι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Peugeot 208

      Καθόλου δε διαφωνώ! Προσωπική πείρα...
      Απλά τώρα θα ξέρεις ότι η άλλη είναι και γύρω στο 1,80 , οπότε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Peugeot 208

      Ωραίο αυτό!
      Κάθε φορά που θα συναντώ στο δρόμο ένα 208, θα ψάχνομαι να βλεφαριάσω τη νταρντάνα που το κουμαντάρει!

      Κατά τα λοιπά θα πουλήσει σε κάτι Σουηδίες, Γερμανίες κλπ όπου οι γκόμενες είναι ψηλές, ενώ σε κάτι Ελλάδες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Νεο SEAT TOLEDO

      Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση, δε λένε;...
      Άρα καμία διάθεση για συνωμοσιολογία.
      Μου έρχεται στο νου πχ το άλλο ανέκδοτο που είχε κυκλοφορήσει ότι .

      Απλά το συμπέρασμα είναι ότι ναι μεν ο όμιλος συνολικά έχει καλό μάρκετινγκ,
      αλλά η κάθε εταιρεία του έχει διαφορετικό τμήμα για τη βρώμικη δουλειά
      και διαφορετικές ικανότητες στο να πλασάρει τη φήμη της.
      Άρα κράτα μικρό καλάθι, όπου ακούς πολλά κεράσια!

      [ Όπως τα βλέπω εγώ, συγκρίνοντας τις ικανότητες των vag brands στο PR (με τον τύπο και το κοινό γενικότερα)
      Audi/Skoda > VW > Seat ]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Νεο SEAT TOLEDO

      Όχι, εγώ πιστεύω επειδή το ...κόνσεπτ της Skoda δεν είχε τις χειρολαβές στις πόρτες
      και ίσως αυτό είναι που θεωρήθηκε καινοτομία από τους ειδικούς!
      Γενικώς εγώ διαπιστώνω πως σχεδόν κάθε μοντέλο της Skoda τυγχάνει προστασίας
      ακόμα και σε συγκρίσεις ανάμεσα στα μοντέλα του vag.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Νεο SEAT TOLEDO

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      Aπό την άλλη όχι ότι τα υπόλοιπα σεντάν της αγοράς είναι ομορφότερα. (πχ Fluence, Jetta κτλ)

      Το Fluence, το Cruze, το Lancer (μικρομεσαία 4θυρα) -με το edit- και το Civic έχουν στα συν τους και την εμφάνιση. Ακόμα και το Jetta αν δεν το έφτιαχναν τόσο ... Passat.

      πανέμορφο, μοναδικό, πρωτότυπο, ασύλληπτο.
      η επιτομή της πρωτοπορίας, η ανταμοιβή της ριζοσπαστικής σκέψης, η αποθέωση της σχεδιαστικής τόλμης.

      Ακριβώς αυτο!

      Οταν είπαν στην Seat ότι το προηγούμενο Toledo παραείναι εκκεντρικό και ριζοσπαστικό για το κόσμο και ότι θα βγάλουν πλέον κατι πιο συμβατικό ... μαλλον εννούσαν να πανε στο άλλο άκρο. Ακόμα και η Octavia5 να μοιαζει υπερμοντέρνα δίπλα σ' αυτή την 'κινεζιά'.

      VW JETTA

      SEAT Toledo

      Skoda MissionL

      and the donor car is... VW Jetta !

      όπου τα SEAT Toledo και το Skoda MissionL (ή Skoda Rapid όπως θα είναι η εμπορική ονομασία) είναι απλώς η 5θυρη εκδοχή του πρώτου.

      Η διαφορά είναι πως το concept της Skoda διαπιστωμένα έτυχε ευνοϊκότερων σχολίων από μερίδα του τύπου και των αυτοκινητόφιλων για κάποιο λόγο που εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • RE: Οδήγησα....

      CVT σκέτο, πες καλύτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iasonasperi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr