-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
μαζντα 6 1350 κιλα 120 αλογα 235 στο gps αρα εγω με insignia 1.6 115 ψωραλογα 1500 κιλα αν βλεπω 225 ειμαι καλα ε?
τι κριμα ομως που η βελονα ειχε καρφωθει πεισματικα στο 200(αρα 192 πραγματικα που δινει και ο κατασκευαστης)
τελικα αυτα τα αλογα ιαπωνιας κατι εχουν, ειναι ειδικαΓια τα κυβικα και τα κιλα του μια χαρα ειναι τοσα στο κοντερ, προφανως ευνοειται απ' το καλο cx αεροδυναμικης.
Παντως στο 6αρι (με 17αρες), πανω απο 210 κοντερ δεν ειδα ποτε..
-
Ο χρήστης gplatan έγραψε:
Παντως στο 6αρι (με 17αρες), πανω απο 210 κοντερ δεν ειδα ποτε..
κάτι δεν έκανες σωστά μάλλον ...
το αριστερό πετάλ το πάταγες όλο ? -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=1086
Αστείες επιδόσεις στα χαρτιά (και στην πράξη φαντάζομαι) και πολύ λογικό. Τα νούμερα του μοτέρ είναι ίδια ακριβώς με μοτέρ 15ετίας (Rover K-series) που είχε το Land Rover μας εν έτη 1998!!
Η λέξη κλειδί είναι το φαντάζομαι. Eπίσης με τη δική σου λογική, όλα τα καινούρια τουρμπάκια με τα 120 άλογα έχουν αστείες επιδόσεις όταν το 89 ένα 1,4 είχε περισσότερα άλογα και καλύτερες επιδόσεις ...
Γι' αυτό και το υπογράμμισα. Αλλά όπως και να χει τα άλογα και τα νούμερα της εταιρία έγραψαν και δεν ξεγράφουν. Και δεν έχω λόγο να μην την πιστεύω γιατί πρόκειται για τη Mazda και όχι για τίποτα απατεώνες τύπου Audi, VW κτλ. Τα νούμερα είναι χειρότερα κι από 16αρι (πχ την Alfa μου) των αρχών 2000 και αυτό δεν γίνεται να μην αποτυπώνεται και στο δρόμο.
Επίσης δεν κάνω ποτέ συγκριση μήλων με πορτοκάλια (turbo vs ατμο), γι' αυτό και ως παράδειγμα έθεσα ένα μοτέρ ίδιου κυβισμού, ίδιας ιπποδύναμης, ίδιας ροπής αλλά διαφορετικής 10ετίας!
Όπως και να χει προσωπικά (αν και δεν με αφορούν τέτοιου είδους οικογενειακά) προτιμούσα το 6αρι anytime από οποιαδήποτε άσχημη βάρκα τύπου Avensis, Passat, Mondeo, αλλά δεν παύει σε κάποιους σημαντικούς τομείς να είναι εντελώς παρωχημένο σαν αμάξι.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
αν το οδηγήσει θα καταλάβει τι ?? οτι δεν είναι της σειράς , αλλά ?
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=20159&hilit=mazda+2
Διάβασε εδώ τι γράφουν μερικοί που το οδήγησαν. Θα έβαζα από περιοδικά, αλλά ως γνωστόν δεν είναι έγκυρα...
φίλε μου το έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο, μου αρκεί η αποψη μου για να σχηματίσω προσωπική γνώμη... τι πάει να πει όχημα του συρμού ? και γιατί το 2 δεν είναι ? φέρει ειδική ανάρτηση ? κάτι ξεχωριστό σε μοτέρ ? έχει άπλετους (αναλογικά) χώρους ? είναι τόσο απλό και όμως τόσο αποτελεσματικό ?
-
ε αμα δε φορας τα ειδικα γυαλια Ιαπωνιας που να τα δεις?
(χιουμορακι μην παρεξηγειστε)
ειχα κανει τεστ το 1ο 3αρι η αληθεια ειναι οτι σε γαργαλουσε να το στριψεις ωραια στημενο αυτοκινητο
το ιδιο καλο αν οχι ενα κλικ καλυτερο απο το τοτε σεατ λεον.
Αλλα η αληθεια ειναι οτι προσωπικα το βρηκα φτηνο το εσωτερικο του αλλα και τις επιδοσεις του.
Για το 6αρι δεν εχω γνωμη σαν οδηγος αλλα εχω σαν συνοδηγος καθως εχω μπει απειρες φορες σε φιλου(ΜΚ1)
η ηχομωνοση πολυ καλυτερη απ το 3αρι(αλλη κατηγορια βεβαια) αλλα και παλι ρε παιδι μου τα πλαστικα του θα μπορουσαν να ειναι ποιοτικοτερα.Για αλλους ειναι ψιλα γραμματα αλλοι παλι τα θελουν (μεταξι αυτων και εγω) οποτε περι ορεξεως... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Παντως στο 6αρι (με 17αρες), πανω απο 210 κοντερ δεν ειδα ποτε..
κάτι δεν έκανες σωστά μάλλον ...
το **αριστερό πετάλ **το πάταγες όλο ?...to the metal λεμε (το δεξι ρε συ)
Αλλα ξερω τι φταιει... δεν εχει ανοιξει ακομα το μοτoρι-μετα τα 100k θα το ξανατσεκαρω..
-
Ο χρήστης gplatan έγραψε:
Παντως στο 6αρι (με 17αρες), πανω απο 210 κοντερ δεν ειδα ποτε..
κάτι δεν έκανες σωστά μάλλον ...
το **αριστερό πετάλ **το πάταγες όλο ?...to the metal λεμε (το δεξι ρε συ)
Αλλα ξερω τι φταιει... δεν εχει ανοιξει ακομα το μοτoρι-μετα τα 100k θα το ξανατσεκαρω..
τι έγραψα ο κλάμπανος...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γι' αυτό και το υπογράμμισα. Αλλά όπως και να χει τα άλογα και τα νούμερα της εταιρία έγραψαν και δεν ξεγράφουν. Και δεν έχω λόγο να μην την πιστεύω γιατί πρόκειται για τη Mazda και όχι για τίποτα απατεώνες τύπου Audi, VW κτλ. Τα νούμερα είναι χειρότερα κι από 16αρι (πχ την Alfa μου) των αρχών 2000 και αυτό δεν γίνεται να μην αποτυπώνεται και στο δρόμο.
Επίσης δεν κάνω ποτέ συγκριση μήλων με πορτοκάλια (turbo vs ατμο), γι' αυτό και ως παράδειγμα έθεσα ένα μοτέρ ίδιου κυβισμού, ίδιας ιπποδύναμης, ίδιας ροπής αλλά διαφορετικής 10ετίας!
Όπως και να χει προσωπικά (αν και δεν με αφορούν τέτοιου είδους οικογενειακά) προτιμούσα το 6αρι anytime από οποιαδήποτε άσχημη βάρκα τύπου Avensis, Passat, Mondeo, αλλά δεν παύει σε κάποιους σημαντικούς τομείς να είναι εντελώς παρωχημένο σαν αμάξι.
Και εγώ turbo αυτοκίνητα αυτής της δεκαετίας σύγκρινα με της προγούμενης. Τελοσπάντων ... Είναι ανούσια η όλη κουβέντα για το αν είναι 120 ή 130 τα άλογα και αν η τελική είναι 195 ή 230. Το θέμα είναι πως όσο οδήγησα το 6άρι, μου φάνηκε να έχει ικανοποιητικές επιδόσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν καλύτερα μοτέρ ή καλύτερα αυτοκίνητα. Η ένσταση μου ήταν στην έκφραση αστείες και πιστεύω να έγινε κατανοητή.
φίλε μου το έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο, μου αρκεί η αποψη μου για να σχηματίσω προσωπική γνώμη... τι πάει να πει όχημα του συρμού ? και γιατί το 2 δεν είναι ? φέρει ειδική ανάρτηση ? κάτι ξεχωριστό σε μοτέρ ? έχει άπλετους (αναλογικά) χώρους ? είναι τόσο απλό και όμως τόσο αποτελεσματικό ?
Τις εκφράσεις όχημα του συρμού, και της οκκάς δεν τις έγραψα εγώ. Μπορείς να δώσεις όποιον ορισμό θες.
Απλά είναι ένα από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, και ναι για την τιμή του είναι πολύ αποτελεσματικό και διασκεδαστικό. Και όλα αυτά χωρίς κάποια super ντούπερ γουάου τεχνολογία.
Kοιτάει στα μάτια τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς, σε όλους τους τομείς. Σίγουρα κάποιος προτάσεις είναι καλύτερες, ή πιο ολοκληρωμένες αλλά φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις τη διαφορά ανάμεσα σε αυτό, και την υπερβολή του στυλ είναι αδιάφορο, της οκκάς, του συρμού, της πλάκας ή οτιδήποτε παρόμοιο. Αν το συγκρίνεις μ ένα gti, ναι είναι της πλάκας. Αν θεωρείς όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του συρμού, ναι είναι τέτοιο και το 2άρι. Αν όχι είσαι απλά άδικος. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
...και δεν μπορώ να θυμηθώ αν τα έφτανε με 4, πάντως θυμάμαι σίγουρα ότι είχε κοντή κλιμάκωση 1-3, η δε τρίτη μετα βίας έπιανε τα 120.Κανένας να επιβεβαιώσει?
Οντως εχει κοντη κλιμακωση 1-3, αλλα η 3η δινει 130 στις 7000 λιγο πριν τον κοφτη στις 7200, τσεκαρισμενο
-
Παει καιρος
Επισης, αλλη απορια, επειδη εχω το μυαλο μου για μεταχειρισμενα.
1)τι διαφορες ειχε η πρωτη απ τη δευτερη γενια εκτος απο ο,τιδηποτε αφορα εμφανιση?
2)οι πετρελαιοκινητηρες την παλευαν? -
σε ποια έκδοση ?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Παει καιροςΕπισης, αλλη απορια, επειδη εχω το μυαλο μου για μεταχειρισμενα.
1)τι διαφορες ειχε η πρωτη απ τη δευτερη γενια εκτος απο ο,τιδηποτε αφορα εμφανιση?
2)οι πετρελαιοκινητηρες την παλευαν?Εκτος της μεγαλυτερης διαφορας που αφορα το φαινεσθαι, οχι πολλες.
Μηχανικα συνολα DOCH αρχιτεκτονικης - 2 εκκεντροφορων κινουμενων απο καδενα με μπλοκ και κυλινδροκεφαλη αλουμινιου οπως στην 1η γενια, με διαφορετικες ομως ρυθμισεις για καλυτερη οικονομια στο mk3, λιγο χαμηλοτερο βαρος, ιδιο πατωμα με ενισχυμενο σασι με ελαφρυτερο χαλυβα πιο υψηλης αντοχης, αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω - 2πλα ψαλιδια εμπρος οπως η πρωτη γενια(mk1-2) με την προσθηκη ενος επιπλεον μπρατσου στην εμπρος αναρτηση για καλυτερη στοιβαροτητα, ηλεκτρικη αντι υδραυλικη υποβοηθηση κρεμαγιερας, dsc στανταρτ, 5αστερο αντι 4αστερο στο τεστ euro-NCAP, αυτα ειναι τα κυριοτερα που μπορω να θυμηθω τωρα..
-
Δεν μου έρχεται κάποιο σουπερμινι που να μην είναι της σειράς ... Όλα απλά καθημερινά αυτοκίνητα είναι που λογικά θα περάσουν αλλά δεν θα ακουμπησουν ... Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τον υπέρμετρο ενθουσιασμό σου για την γενική συμπερφορα του 2, αλλα οκ, γούστα ...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
σε ποια έκδοση ?Για το διλιτρο λεω, ποιο αλλο?
-
Είμαι κατά των υπερβολών αλλά μια φορά που παραλίγο να χάσω την ορκωμοσία μου και τρέχαμε σαν τους τρελούς, το 6άρι (μκ1, 1.8 ) με 5 άτομα μέσα έπιανε εύκολα τα 200. Παραπάνω δεν προσπάθησα να πω την αλήθεια. Το μξ με όμοιο μοτέρ έχει δείξει με ούριο άνεμο (αλλά όχι κατηφόρα) 213 πραγματικά και αυτό περίεργο γιατί συνήθως δεν πιάνει πάνω από 203-205.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Είμαι κατά των υπερβολών αλλά μια φορά που παραλίγο να χάσω την ορκωμοσία μου και τρέχαμε σαν τους τρελούς, το 6άρι (μκ1, 1.8 ) με 5 άτομα μέσα έπιανε εύκολα τα 200. Παραπάνω δεν προσπάθησα να πω την αλήθεια. Το μξ με όμοιο μοτέρ έχει δείξει με ούριο άνεμο (αλλά όχι κατηφόρα) 213 πραγματικά και αυτό περίεργο γιατί συνήθως δεν πιάνει πάνω από 203-205.Πάνω σε αυτό που λές, χωρίς να θέλω να αποδείξω τίποτε και σε κανέναν, το 6άρι (ειδικά το 1.8 του 2003 με τους 120 ίππους που έχω εγώ) πιάνει εύκολα τα 190 και απλώς μέχρι τα 200+ θέλει κάποιο χρόνο όπως είναι απόλυτα λογικό. Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά πάει πραγματικά γρήγορα. Τώρα όποιος ψάχνει κάτι άλλο απλώς πρέπει να πάει σε άλλα αυτοκίνητα κυρίως τούρμπο. Αυτό σε συνδυασμό με την αξιοπιστία του το κάνουν για μένα πολύ καλή επιλογή που δεν θα σε προδόσει
-
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το 6άρι, σε όλες του τις γενιές. Τώρα αυτό το 'πραγματικά γρήγορα' άστο καλύτερα για τις εκδόσεις MPS και μόνο. Για το 1.8 ισχύει εν μέρει στις στροφές, βεβαίως με ικανό χειριστή στο πηδάλιο.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το 6άρι, σε όλες του τις γενιές. Τώρα αυτό το 'πραγματικά γρήγορα' άστο καλύτερα για τις εκδόσεις MPS και μόνο. Για το 1.8 ισχύει εν μέρει στις στροφές, βεβαίως με ικανό χειριστή στο πηδάλιο.+++++1000
-
σε ενα αυτοκινητο παιζει ρολο η δυναμη του μοτερ,το βαρος του,η αεροδυναμικη του,και η κλιμακωση του κιβωτιου και πρωτα πρωτα ο οδηγος
στο 6αρη φιλοι μου για οποιον δεν το εχει οδηγησει πιεζοντας του καλυτερα θα ταν να μην ειμαστε απολυτοι
ειναι ενα αυτοκινητο που στο δρομο δεν θυμιζει σε τιποτα ενα αυτοκινητο 120 αλογων,και για οποιο μου πει οτι μπορει εμενα να μου φαινεται λογω οτι ειμαι κατοχος ειμαι ανοιχτος σε καθε προκληση ωστε να δουμε σε συγκριση με καποιο αλλο αν ισχυει η ονομαστικη του δυναμη
ειναι ενα αυτοκινητο 4.8 μετρων με 1280 α και ο.27 συντελεστη αεροδυναμικης,για το κιβωτιο αποδεικνυεται μονο στη πραξη το πως κλιμακωνει το μκ3 αλλα οπως και τα μκ1.2 εχουν πολυ πιο ελαστικους κινητηρες και γι αυτο ειπα παραπανω οτι στη πιεση του αποδιδει πολυ πιο καλα απο τα αναμενομενα νουμερα -
Ο χρήστης fotis7 έγραψε:
σε ενα αυτοκινητο παιζει ρολο η δυναμη του μοτερ,το βαρος του,η αεροδυναμικη του,και η κλιμακωση του κιβωτιου και πρωτα πρωτα ο οδηγος
στο 6αρη φιλοι μου για οποιον δεν το εχει οδηγησει πιεζοντας του καλυτερα θα ταν να μην ειμαστε απολυτοι
ειναι ενα αυτοκινητο που στο δρομο δεν θυμιζει σε τιποτα ενα αυτοκινητο 120 αλογων,και για οποιο μου πει οτι μπορει εμενα να μου φαινεται λογω οτι ειμαι κατοχος ειμαι ανοιχτος σε καθε προκληση ωστε να δουμε σε συγκριση με καποιο αλλο αν ισχυει η ονομαστικη του δυναμη
ειναι ενα αυτοκινητο 4.8 μετρων με 1280 α και ο.27 συντελεστη αεροδυναμικης,για το κιβωτιο αποδεικνυεται μονο στη πραξη το πως κλιμακωνει το μκ3 αλλα οπως και τα μκ1.2 εχουν πολυ πιο ελαστικους κινητηρες και γι αυτο ειπα παραπανω οτι στη πιεση του αποδιδει πολυ πιο καλα απο τα αναμενομενα νουμερατα νούμερα δηλ λένε ψέμματα?? οι ανταγωνιστές μετριούνται με άλλο σύστημα μέτρησης?
ας μην γινόμαστε γραφικοί , καλή η αίσθηση ( μαζί σου εδώ /) αλλά όταν μπλέκεις νούμερα πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός
MAZDA 6